Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6587 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום, ברשותי דייהטסו שרייד 93 1300 16V

 

לאחרונה חם יותר בחוץ, ובנסיעות בין עירוניות חום המנוע עולה על מה שנדמה לי שהוא לא אמור, הסבר:

 

בד"כ בנסיעות החום מנוע מגיע לרבע, ואז נכנס הוונטה, והחום יורד מעט, בימים חמים יותר, המחוג מגיע אפילו לחצי ואולי טיפה יותר, האם מצב זה נורמאלי? (בעלי שרייד אחרים ?)

 

מים לא חסרים, ושמן לא נאכל, אין מים בשמן ולהפך.

 

 

בנוסף אציין שניסיתי לעמוד עם הרכב ולראות אם החום מגיע גבוה יותר, וראיתי 2 מקרים, באחד הוא מגיע ל 3/4 והוונטה נכנסת אני חושב (שמעתי משהו והאוטו רעד..) והחום ירד לרבע שוב..

 

ובמקרה השני, המחט קפצה מה 3/4 עד הסוף (פשוט זזה כמו המחוג סל"ד..(שלא קיים)) וחזרה ל 3/4 והחום ירד...

 

האם זה נורמאלי ?! אם כן, למה נכנסת וונטה שהוא ברבע ?

פורסם

אני לא חושב שזה נורמלי, משזכור לי בשרייד 1000 של חבר, החום תמיד עמד על רבע, פעם הרכב התחמם יותר, ואמא שלו לא שמה לב לזה, הלך ראש...

הועבר שיפוץ ראש אצל מכונאי ^#$^@^, וכעבור זמן מה הרכב שוב התחיל להתחמם וסבל מפריצת לחץ, הרכב נמכר, ובמקומו נקנתה גאטס (אבל למה אוטומתית למה ?), קיצר, אולי רדיאטור סתום...

אור מעבר לדלת, שירותי פריצה לבית ולרכב 24/7

פורסם

אין לי שמץ של מושג, ולכן אמרתי, יתכן והרדיאטור סתום/תרמוסטט תקול/עוד כמה דברים שקשורים להתחממות יתר שאינני מבין בהם.

אור מעבר לדלת, שירותי פריצה לבית ולרכב 24/7

פורסם
לחבר שלי היתה בדיוק אותה בעיה באותו אוטו

הבעיה היתה שהתקלקלה המשאבת המים

ושוב , ברגע שמתקלקלת משאבת המים , יש נזילה \ האוטו מתחמם בכל נסיעה. אצלי זה לא כך.

פורסם

אם הרדיאטור סתום המים לא נעלמים עד שהם מגיעים לרתיחה...

והאוטו שלך לא מגיע...

 

לדעתי יש איזה קצר שגורם לשעון לקפוץ ככה... ויכול להיות שהאוטו בכלל בטמפרטורה הנכונה והמחט מזייפת בגלל הקצר, ואני גם ראיתי מיקרים שבהם היוניט גורמת לכל הבילבול הזה.. (בדרך כלל שהיוניט דפוקה זה רק או כן או לו..)

 

תבדוק את זה... זה אמור להות פשוט

אם כבר מנוע... אז שיהיה לו קרבורטורים

 

www.psi.co.il

פורסם

כן, גם המקרה עם הקפיצות של המחט מוכרות, אבל אצל חבר שלי זה היה הכי מצחיק:

נוסעים נוסעים, יש רבע טנק דלק, חום מנוע סביר על רבע, פתאום, 2 המחוגים, עולים לפול, עצרנו את האוטו בצד ולא ידענו מה לעשות עם עצמינו...

האוטו הזה פשוט אסון.

אור מעבר לדלת, שירותי פריצה לבית ולרכב 24/7

פורסם

מר ORSE, אודה לך באם תפסיק להוסיף משפטים שלא קשורים לשרשור הזה, לא שאלתי לגבי מקרים שקרו לאנשים עם הדייהטסו של חברים שלהם, כולה שאלתי לפשר הבעיה המוזרה שיש לי, הריי שאין לך דייהטסו , ובעצמך כתבת שאינך יודע מה לענות (ציטוט: "אין לי שמץ של מושג, ולכן אמרתי, יתכן והרדיאטור סתום/תרמוסטט תקול/עוד כמה דברים שקשורים להתחממות יתר שאינני מבין בהם.")

 

אודה לך אם תשאיר מקום גם לאחרים לענות.

 

יניב , גם לדעתי היוניט יכול להיות תקול, אבל 99% מהזמן (חוץ מהפעם האחת שהמחט קפצה) הוא מדוייק, ומראה את החום בסדר, בכל אופן, אני אבדוק תרמוסטט ואעשה ניקוי רדיאטור.

 

יש לציין שבמהירויות שיוט, האוטו לא מתחמם כלל אלא שומר על חום מאוד נמוך.

פורסם

אורן ידידי, המאוורר אמור לעבוד ברגע שהמחוג מגיע לקצת פחות מחצי, תבדוק את היוניט שעל הפלאנג' של התרמוסטט - הוא אחראי למאוורר ויש יוניט בצד ימין ליד הגיר אם אני זוכר נכון הוא מחובר לשעון.

haters will hate

  • 3 שנים מאוחר יותר...
פורסם

ברשותי דייהטסו שרייד 92, ידני.

קניתי אותה לפני כחצי שנה, וחודש לאחר הקניה הבחנתי שהמחט עולה ומגיעה לחצי.

חשוב להדגיש שמעולם היא לא עברה את הרבע, שלא כמו בכל המכוניות.

 

בביקור אצל המוסכניק שלי לצורך דבר אחר, הלה איבחן "לחץ במערכת", ואמר שכנראה הלך הראש.

בדיקה יסודית העלתה שאכן הלך ראש המנוע בגלל ההתחממות הנ"ל, ובלשונו "האוטו שלך רתח"!

 

נערך שיפוץ ראש הכולל החלפת אטם, ניקוי ראדיטור, החלפת טרמו סוויץ'.

 

מאז אני מרוצה אך עוקב בדריכות אחר הסימנים הבאים:

 

א. שהמחט לעולם לא תעלה על הרבע.

ב. שאין בריחת מים מהמיכל למנוע.

ג. שאין בועות במים.

 

חשוב להדגיש שהאוטו לא הגיע למקסימום עפ"י המחט, ובכ"ז הוא רתח.

עוד חשוב להדגיש שרכב מסוג זה רגיש מאוד מאוד מאוד לחום מנוע, והוא עדין במיוחד.

 

 

בענין המחט שקופצת פתאום למעלה, גם לי זה קורה מדי פעם, שהמחט של הדלק והמחט של החום עולים ועוברים את הסקאלה, הבעיה בשעון בלבד - זה חוזר למצבו לאחר שניה.

 

אשמח אם משהו יוכל להחכים אותי עוד במידע על רכבי.

 

בברכה

ציטוט

יבגניפ כתב:

 

אוף. למה אני מגיב פה? 

 

×
×
  • תוכן חדש...