Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

חדשות רכב: סקודה פאביה החדשה מושקת בישראל


פבל
שימו לב! השרשור הזה בן 3263 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 128
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

אני פשוט מאוכזב, חשבתי שמצאתי מחליפה טובה לקליאו עד שקראתי את רשימת האבזור, אני מוכן לחיות בלי חלונות חשמל מאחור, בלי בקרת שיוט, אבל אין אפילו שליטה מההגה?

אני חושב שזה מאכזב, רכב במחיר כזה בא לא מאובזר בגרוש, למה אי אפשר לתת לנו בתור הצרכנים את האופציה לבחור? בחו"ל אפשר לבחור את הרכב ברמת גימור שאתה רוצה ולהחליט מה אתה רוצה ומה לא, למה אי אפשר להביא את האמבישן עם גיר ידני ב85 אלף ש"ח? במחיר כזה הייתי בוחר בה ולא בקליאו, מכיוון שיש אפשרות לשיפור מנוע מ90 ל130 כ"ס, אבל עם האבזור המבזה הזה - לא קונה.

בעבר: Hyundai Getz Fun GLX 1.4 Automatic | Renault Clio MK3 1.2 Manual | Fiat 500 Pop 1.2 Manual | Mazda 3 Sport 2.0 Automatic | Seat Arona FR 1.0TSI DSG7 | Toyota Corolla Hybrid Limited

בהווה:  Tesla Model 3 Highland SR | Mitsubishi Space Star Supreme

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מצד שני נותנים לך מנוע שישאיר אבק למתחרות.

לדעתי עדיף פחות איבזור אבל לקבל כזה מנוע.

היום: סיטרואן קקטוס 2016./מיצובישי ספייס סטאר 2014

פעם: פיאט דובלו 2002, רנו קליאו 2012.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

נמאס כבר שדוחפים את האיביזה הזו לכל פינה. מכונית בנאלית לנהיגה, חסרת כל כיף וייחוד (פעם ראו רק מאזדות על הכביש היום זה איביזה). אז יש לה DSG ו-1.2TSI במחיר טוב. מרגש.

 

אמרת את זה כאילו פאביה זו איזה מלכה מוטורית. כאן דווקא ההשאווה מתבקשת כי המכלולים כמעט זהים.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

חברים הרי גרסת 1.2 90 כ"ס ידנית זה רק עניין של תכנת ניהול, לכן אפשר לקנות 90 כ"ס ידני ולהפוך אותה עם צ'יפ קסם ל-110 כ"ס ידני באותו המחיר לא ?

מקבלים רכב חדש, על פלטפורמה חדשה ומשודרגת עם מנוע נחמד וגיר ידני ב 80K - נייס. 8)

עריכה אחרונה על ידי papikian

זמין 8)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

חברים הרי גרסת 1.2 90 כ"ס ידנית זה רק עניין של תכנת ניהול, לכן אפשר לקנות 90 כ"ס ידני ולהפוך אותה עם צ'יפ קסם ל-110 כ"ס ידני באותו המחיר לא ? 8)

 

זה עדין קצת מתסכל שהגירסאות הידניות חלשות יותר. זה כל כך אבסורדי למשל שבפיג'ו מביאים 108 עם 85 כ"ס ידנית ואת ה-208 עם אותה עוצמה כשאין ספק שה-208 כבדה יותר. אני בטוח שפאביה, כמו ה-208, הייתה נמכרת לצעירים יפה מאוד עם המנועים החזקים בידנית (כמו ה-XS בזמנו?)

 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מקבלים רכב חדש, על פלטפורמה חדשה ומשודרגת ...

 

אז זהו שלא... זאת אותה פלטפורמה של המכונית היוצאת עם "ליטופים" קלים ולא הפלטפורמה המודולרית החדשה (MQB). המנועים הם דור 2.0 (16 שסתומים, 2 גלי-זיזים ורצועת תזמון במקום שרשרת).

 

אפשר להסתכל על זה כמתיחת פנים משמעותית ולא ממש החלפת דגם.

Subaru BRZ 2.4 | Toyota Avensis 2.0 | Citroen C4 SX Automatic 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בוקר טוב

 

למרות שסקודה לא ממש מציגים מהפכה (מה שנכון לרוב מכוניות הקבוצה ובכלל לרכבים חדשים), עדיין מורגש שיפור באביזרי הבטיחות ובאבזור בדגמים היקרים.

אין ספק ש-:

- הדגם היקר ביותר הוא לדעתי גם המשתלם ביותר בכל החבורה (לא רואה מישהו שלא יעדיף להוסיף 10K מהדגם האוט' העלוב לדגם המפואר ביותר שכולל כל כך הרבה אביזרי בטיחות ואבזור כללי) - תמחור יחסית שפוי (ובמיוחד כשמשווים לפולו - פה יש נוקאאוט) וזה עוד לפני מבצעים שונים שיהיו בעתיד. החסרון היחיד- שנתיים אחריות.

- הדגם הידני קצת יקר לעניות דעתי. תמחור בסביבות ה- 76-77K היה עושה אותו הרבה יותר אטרקטיבי למחפשים משהו ידני בסיסי. נכון, המנוע מעולה בהשוואה ישירה למתחרות (כולן), יש מערכת start-stop (והרכב פוטנציאלית מ-א-ד חסכוני) אבל חבל שהוציאו את המערכת למניעת התנגשות פנים (דווקא בסטיגו באה כסטנדרט...). שני חלונות חשמליים זה משהו שאפשר לוותר עליו (ברוב המכוניות הזולות זה כך). חבל שאין שליטה מההגה על הסטריאו אבל גם כך הרכב עושה רושם מוצק ואיכותי. אבזור בסיסי וחשוב (שלפעמים חסר בחלק מהמתחרות) לפחות קיים - הגה מתכוונן לכל הצדדים, מושב נהג מתכוונן לגובה וכדומה. גם זה משהו....את האמת - לאחר כמה שנים עם רכב מאובזר אך מנוע מקרטע אני חושב שאני מעדיף קצת פחות אבזור אבל רכב איכותי שנוסע טוב (ולאיכותי אני מתכוון שירגיש מוצק גם לאחר 3-4 שנים על הכביש).

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אמרת את זה כאילו פאביה זו איזה מלכה מוטורית. כאן דווקא ההשאווה מתבקשת כי המכלולים כמעט זהים.

 

לא כמו האיביזה. האיביזה ב"כותרות" אך ורק כי היא מוצעת כל פעם במבצע כזה או אחר ומן הסתם כחבילת TSI+DSG היא זולה יותר מהפאביה. להשוות את הפאביה החדשה לאיביזה המזדקנת זה לא נכון לדעתי. גם הפלטפורמה שונה, וגם פערי הגיל.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אז זהו שלא... זאת אותה פלטפורמה של המכונית היוצאת עם "ליטופים" קלים ולא הפלטפורמה המודולרית החדשה (MQB). המנועים הם דור 2.0 (16 שסתומים, 2 גלי-זיזים ורצועת תזמון במקום שרשרת).

 

אפשר להסתכל על זה כמתיחת פנים משמעותית ולא ממש החלפת דגם.

 

היי

גם אתה לא ממש מדייק. יש שימוש ניכר (50%) בפלטפורמה החדשה יחד עם שיפור של הקודמת (שנמצאת בשימוש בפולו המחודשת)

ראה בכתבה הבאה:

http://www.worldcarfans.com/114082079875/new-skoda-fabia-half-based-on-mqb-platform--report

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הפלטפורמה של הפאביה החדשה היא אותה פלטפורמה של היוצאת ושל הפולו הנוכחית ושל האיביזה הנוכחית. הראשונה שתבוסס על ה-MQB תהיה האיביזה הבאה שאמורה להיחשף בשנה הבאה. אותו בסיס גלגלים (בין כל ארבעת הדגמים) הוא הרמז הכי גדול לזה (אם היו מחליפים פלטפורמה היו מגדילים את בסיס הגלגלים כי הוא קטן ביחס לקטגוריה נכון לעכשיו). בכל מקרה, בתכל'ס היא זהה מכאנית לפולו מתוחת הפנים, ואם תסתכלו ממש מקרוב תראו שהם אפילו דיי דומות עיצובית, חוץ מאיזה קמט פה קפל שם.

 

גרסאות דיזל, ידניות חזקות, ידניות מאובזרות וכו' יכול מאוד להיות שיגיעו בשנה הבאה. כרגע צ'מפיון קיבלו הקצאה מאוד מוגבלת של רכבים אז הם מעדיפים להתמקד בדגמים יותר פופולריים. (אחרי ניתוח המסירות של 2014). ככה שכל בוגרי הפאביה ספורט, לא הייתי מתייאש עדיין.

 

קצת חבל לראות שבעוד שבעולם סקודה צומחת וגדלה אבל לא מאבדת את ערכי היסוד שלה - מחיר אקרטקיבי, פתרונות מימון מושכים ושלל אותם פתרונות Simply clever, בארץ היא הפכה ל"פולקסווגן לכאלה שלא רוצים שיראו שיש להם פולקסווגן" והיא מגיעה בגרסאות עירומות ומתומחרת במחירים שמביאים איתם אפס בשורה לקטגוריה.

 

איך אמר מישהו מהבכירים שם, "אנחנו לא אוהבים להרעיד את הסירה". כנראה הם גוזרים קופון יפה, והאנשים ממשיכים לבוא לאולמות התצוגה, אז למה לא בעצם?

מכניסים לצנצנת, סוגרים, לופתים את המכסה כאילו חייך תלויים בזה, ומנערים את הצנצנת עד שהיא מודה ברצח ארלוזורוב.
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כולם פה כנראה הספיקו לשכוח, הערך של היורו ירד, לא ראיתי שזה גרם לירידה במחירי הרכבים שמגיעים מאירופה. יבואנים חזירים.

בעבר: Hyundai Getz Fun GLX 1.4 Automatic | Renault Clio MK3 1.2 Manual | Fiat 500 Pop 1.2 Manual | Mazda 3 Sport 2.0 Automatic | Seat Arona FR 1.0TSI DSG7 | Toyota Corolla Hybrid Limited

בהווה:  Tesla Model 3 Highland SR | Mitsubishi Space Star Supreme

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 3263 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...