Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4208 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם, זו היא ההודעה הראשונה שלי בפורום למרות שאני נכנס כל יום מספר חודשים...

 

אני מחפש רכב בתקציב של עד 30 אלף ש"ח, אפשר להוסיף עוד קצת אם הרבה ממש שווה את זה.

הרכב יהיה רכב שני בבית ולכן במהלך השבוע הוא יסע לא יותר מ15 ק"מ בתוך העיר,אך בסופשי שבוע אני נוסע לאזור אריאל/צפון על מנת לרכב.

הנסיעות בסופשי שבוע הן מינימום 200 ק"מ (100 לכל כיוון) ואנחנו לפחות 3 רוכבים (עם ציוד) בכל נסיעה שמתחלקים בדלק.

עד עכשיו הייתה יאריס 2002 שהייתה צפופה וקטנה והיתרון היחיד שלה היה בתחנות דלק ליטר אחד ל15.

 

הדרישות מהרכב הבא:

שיהיה קצת יותר מרווח מרכבים רגילים (חשוב תא מטען כמה שיותר גדול בשביל להכניס ציוד דאון-היל)

נוח לנסיעות מעל 100 ק"מ.

צריכת דלק לא נוראית (מעל 11 ק"מ לליטר רוב הנסיעות הן בין עירוניות).

ואמין כמה שיותר.

 

מבחנתי B4 סטיישן/פורסטר זה הרכב האולטימבי רק שלא מצאתי אחד בלי קילומטרז של מעל 300K.

 

תודה רבה מראש 8)

פורסם

הקפצה!

מצאתי מספר רכבים שיענו על הדרישות:

רכב 1)סובארו B4 2006 סטיישן-170,000KM יד ראשונה, היסטוריית טיפולים מלאה במוסך החברה, מחיר-35K.

 

רכב 2)ניסאן פרימירה 2006- 140,000KM, יד ראשונה, טופלה בחברה בתקופת האחריות ולאחר מכאן במוסך פרטי, מחיר-35K.

 

רכב 3)טויטה אוונסיס 2006- 147,000KM, יד שלישית, בלי היסטורית טיפולים בכלל (המוכר טוען שהכל "פיקס"), מחיר 32K.

 

רכב 4)טויטה אוונסיס 2005- 165,000KM, יד שלישית, היסטורית טיפולים מלאה במוסך מורשה, מחיר 32K.

 

הסובארו נראת הכי כדאית למרות שיש לה את הקילומטרז הכי גבוה, חוסר היסטורית הטיפולים באוונסיס 2006 (רכב 3) גורם לי לא לרצות לבדוק אותה בכלל.

 

מה אתם אומרים? יש פה בעלי אוונסיס/B4/פרימירה שיכולים להוסיף לי משהו?

 

תודה מראש, סטיבן.

×
×
  • תוכן חדש...