Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7869 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם.

זו הפעם הראשונה שלי כאן.הגעתי לאתר השבוע במקרה וקראתי לא מעט תכתובות והחלטתי לנסות.

אני מחזיק רכב מסוג קוראדו.את הטיפולים אני מבצע במוסך מורשה אך לא של פולסוואגן לאחר ש ב סניף המרכזי של צ'מפיון מוטורס החליטו שהרכב זקן מדי ל טיפולים אצלם לצערי.עם הגיל מטבע הדברים עולים עוד ועוד בעיות.רציתי לשאול אם ידוע כאן למישהוא על מוסך או מוסכניק שעוסק במכוניות הללו.

תודה

פורסם

נסה את מוסך גחלת בראשון לציון.

 

ברחוב פלוטוצקי, איזור התעשיה.

03-9692085, דבר עם אבי.

 

האיש מטפל בהצלחה ברכבים ספורטיביים (מה גם שהוא נהג מירוצים ואיש שיחה מעניין)

פורסם

קודם כול אני רוצה להודות ל שלושתכם על התגובה לשאלה.

 

רפי-תודה על ההפנייה.

berlusca -רשמתי את הטלפון ו אני אצור איתו קשר

drugstore-הבעייה היא למעשה אוסף של בעיות של רכב שמתחיל להזדקן.מבחינה מכאנית-טפו טפו אין תלונות כרגע.מבחינה חיצונית-כמעט 15 שנים תחת שמש גשם ולחות כזו או אחרת מן הסתם נותנים את אותותיהם בצבע וה פלסטיקים ל מיניהם.

חשבתי לנסות כאן ולראות אם יש מקום מסויים שבו מבצעים טיפולים כמה חברה שמחזיקים קוראדו.לא בהכרח בשל בעיות בהווה כי אם בעיות ש מן הסתם יופיעו בעתיד.

בכול אופן שוב תודה על התגובות. vbmenu_register("postmenu_431412", true);

פורסם

בכל אופן, תתחדש על הקניה.

 

אתה מוזמן להכנס לאתר : http://www.elcats.ru

זהו אתר רוסי שימושי המכיל את המידע שהופיע בשקופיות שהיו במוסכים (והועברו כיום לתוכנות

ממוחשבות מסודרות יותר). הוא מאוד שימושי לי בתור בעל פיז'ו, למשל: מופיעים בו תמונות של חלקים

ולכל אחד מהם מק"ט (וגם אפשרות לרכישה מקוונת, אגב) של דגמי פיז'ו.

ראיתי כי מופיעים גם דגמי פולקסווגן ובכללם גם הקוראדו.

מצא לך אתר שמתרגם און-ליין דפי אינטרנט (יש לי קישור קבוע לאתר כזה, אך אני פשוט לא עם

הנייד שלי) ותתחיל לרוץ ולהצליב חלקים עם דגמי פולקסווגן שנמכרו באופן סדיר בארץ.

 

בהצלחה!

דניאל

MCS 2008

פורסם
שלום לכולם.

זו הפעם הראשונה שלי כאן.הגעתי לאתר השבוע במקרה וקראתי לא מעט תכתובות והחלטתי לנסות.

אני מחזיק רכב מסוג קוראדו.את הטיפולים אני מבצע במוסך מורשה אך לא של פולסוואגן לאחר ש ב סניף המרכזי של צ'מפיון מוטורס החליטו שהרכב זקן מדי ל טיפולים אצלם לצערי.עם הגיל מטבע הדברים עולים עוד ועוד בעיות.רציתי לשאול אם ידוע כאן למישהוא על מוסך או מוסכניק שעוסק במכוניות הללו.

תודה

תפנה לבחור שנתתי לך את הטלפון שלו....

קו---------------------------------------

פורסם

יש מוסכניק בהרצליה שנוהג על קוראדו משופרת מאוד.

קוראים לו יואב והוא בעל ידי זהב.(ויצא לי חרוז)

בכל מה שתרצה הוא ידע לטפל לך ברכב עקב הניסיון הרב שלו עם קוראדו.

בלי כל קשר הוא עובד על כל הרכבים ויש לו חלק נכבד בכמה מהמכוניות היותר משופרות בארץ.

 

052-3362495

GOLF GTI- THAT'S THE WAY I LIKE IT

×
×
  • תוכן חדש...