Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

קניה מאיביי של פנסי חזית


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4480 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום , יש לי Audi a4 2011 ואני מעוניין להחליף את הפנסים הקדמיים שלי ( כיום הרגילים ) לפנסים של הדגם המפואר יותר של ה A4 , פנסי לד.

 

אם אזמין מאיביי ,מלבד ענייני מיסים , האם הפנסים יוכלו לעבור?

אני מניח שירצו אישור תחבורה כל שהוא

מה הפרוצדורה לכך?

 

תודה רבה רבה לעוזרים

פורסם

רכישה פנסי חזית בארץ הקודש זו בעיה.

 

המחירים לרכישה בארץ יקרים עד כדי גיחוך (פנסי HELLA לגולף MK4 DRL עם תקן וניירת מגיעים ל-10K לסט)

מדובר במחיר, שלדעתי, משקף פחות או יותר את רמת המחירים בארץ לסט פנסים איכותי בלי בירוקרטיה כמעט.

 

אותו סט עולה בחו"ל כ 2000-2500 ש"ח. בתוספת עוד 250 דולר על המשלוח.

בנוסף, ההתקנה תעלה עוד כמה מאות שקלים.

הבעיה - הבירוקרטיה בנושא כל כך סבוכה (תקינה ארופאית בלבד, אמריקאית לא תופס) שקשה עד בלתי אפשר לצאת מהעניין.

 

אני בכל זאת ממליץ כן לרכוש בחו"ל ולעבוד עם חברת שילוח כמו DHL\UPS ודומיהם,

העמלות שתשלם להם יהיו יקרות אך יחסכו לך זמן רב.

צפה לעלות כוללת של 4-5K וצפונה.

Golf MK4 TDI 1999

פורסם

אני הזמנתי לחבר פנסי חזית לגולף 4 עם drl ב1100 שקל בערך מארה״ב באיכות בינונית.

לעצמי הזמנתי פנסי חזית פרוג׳קטור של חברת Hella הגרמנית עם אנג׳ל אייז ב1700 שקל בערך כולל משלוח ושיגיעו נראה כמה כופר ירצו בעדם המכס. אני מעריך שהכל יצא כ2400 ש״ח.

בנוסף הזמנתי זוג פנסים אחוריים גם כן של חברת Hella שכרגע נמצאים בבדיקת מכס בכ800 שקל כולל משלוח. שיגיעו אני יעדכן.

מהניסיון שלי בתחום המחיר לא משקר ולרכב כמו שלך לא הייתי מתפשר על פחות מHella/Valeo ברמת OEM.

אם תרצה אני יכול לעדכן אותך שהם יגיעו איך האיכות וכמה יצא המחיר.

VW MK5 Golf 2.0TDI

×
×
  • תוכן חדש...