Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

רכב חדש: סיאט איביזה 1.2 או מאזדה 2 1.5


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4646 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

חוץ מלבזבז את הזמן שלי לא לאלבר לא היה מה להציע, לא ב-87K ש"ח ולא ב-97K ש"ח, פשוט אין להם פיאסטה.

זה לא הפריע להם לומר לי בטלפון שיש להם פיאסטה בהנחה של 15% ושאני יבוא לסניף לקבל פרטים.. פשוט חברה עלובה שמתנהגת כאחרון הסוחרים!

 

ולגבי מחיר של 87K, זה כבר לא קיים.

גם היבואן עצמו העלה את המחיר מאז שרכשת מ-98K ל-100K, כך שהגיוני שהמחיר עלה גם דרך הליסינג.

יש לזכור כי הייתה עלית מע"מ ובנוסף הם ספגו (בינתיים, אולי ישתנה בתחילת 2014) את עלית המס הירוק.

 

לגבי הריו, אין לי מושג.

פורסם

מוזר מאוד שהם העלו את המחירים, בהתחשב בעובדה שהמכירות של הפיאסטה לא משהו בכלל לפי מה שהבנתי. כנראה שלאלבר לא השתלם לרכוש כמות ולמכור בזול. היה לי מזל.

פורסם

אגב, איך רשום הרכב שלך ברשיון, האם מצויין ליסינג/החכר?

למיטב ידיעתי אלבר מוכרים מהמלאי שלהם ולכן מופיע ברשיון יד1 החכר, זה לפחות מה שהם אמרו לי.

פורסם
חוץ מלבזבז את הזמן שלי לא לאלבר לא היה מה להציע, לא ב-87K ש"ח ולא ב-97K ש"ח, פשוט אין להם פיאסטה.

זה לא הפריע להם לומר לי בטלפון שיש להם פיאסטה בהנחה של 15% ושאני יבוא לסניף לקבל פרטים.. פשוט חברה עלובה שמתנהגת כאחרון הסוחרים!

 

ולגבי מחיר של 87K, זה כבר לא קיים.

גם היבואן עצמו העלה את המחיר מאז שרכשת מ-98K ל-100K, כך שהגיוני שהמחיר עלה גם דרך הליסינג.

יש לזכור כי הייתה עלית מע"מ ובנוסף הם ספגו (בינתיים, אולי ישתנה בתחילת 2014) את עלית המס הירוק.

 

לגבי הריו, אין לי מושג.

 

שלום alonjp,

נשמח לבדוק את פנייתך.

באפשרותך לפנות אלינו בכתובת המייל pniyot @ albar.co.il או בפקס 03-6151726.

 

תודה, אלבר

פורסם
שלום alonjp,

נשמח לבדוק את פנייתך.

באפשרותך לפנות אלינו בכתובת המייל pniyot @ albar.co.il או בפקס 03-6151726.

 

תודה, אלבר

 

שני שלום,

 

אין מה לבדוק.

אני פניתי אליכם למוקד הטלפוני שם נאמר לי בפרוש (ואף חזרו על זה מספר פעמים כי ביקשתי לוודא) כי יש לכם פיאסטה 1.6 אוט׳ חדשה 0ק״מ אך סרבו במחיר (לטענתם עד 15%) וביקשו לקבוע לי פגישה. כל מאמצי לקבל מחיר בטלפון העלו חרס ולכן הסכמתי לפגישה בסניף חוצות המפרץ (לא לפני שווידאתי שוב שאכן יש פיאסטה 2013).

הגעתי לפגישה והתישבתי מול איש שירות לא שרותי במיוחד. אמרתי לו שהפנו אותי אל הסניף מהמוקד וכי אני מעוניין בפיאסטה חדשה ובאתי לשמוע מה המחיר. הבחור בודק במחשב ומציע לי יונדאי I20, סרבתי.

הבחור בודק שוב ומציע לי מאזדה 2, סרבתי שוב.

וכך עברו להם עוד כמה מכוניות ועוד אי אלו דקות עד ששאלתי בתקיפות ״יש לכם פיאסטה או שאין?״.

ואז הבחור עונה לי ״לא, אין לנו״.

ואני, שלא אוהב לבזבז את הזמן שלי שואל ״אז למה הפקידה אתמול בערב אמרה לי שיש לכם, למה לבזבז לי את הזמן?״.

ובתמורה זכיתי בתשובה אשר מעליבה את האינטיליגנציה ״אתמול היה, כנראה שהיום בבוקר נמכרו כל המכוניות״.

השעה הייתה 9:00 בבוקר, הפקיד עוד לא הספיק לשתות את הקפה שלו, אך הבחור החרוץ כבר הספיק למכור את כל הפיאסטות שמעולם לא היו לו לכל מיני לקוחות דימניוניים אשר מעולם לא נכנסו לסניף אשר עדיין לא נפתח...

יצאתי בכעס על בזבוז הזמן שלי והחלטתי שאלבר ככל הנראה לא יראו ממני שקל.

 

אז שני, אנא ממך אל תבזבזי לי את הזמן.

אם אין לכם פיאסטה (מה שככל הנראה אין לכם) אז אין לך מה להציע לי.

ואם יש לך אני בדרך פלא, אז היא צריכה להיות במחיר סופר מפתה בכדי שאשכול לדרוך שוב בסניף המצ׳וקמק שלכם בחוצות המפרץ ולשבת מול הפקיד שזלזל באינטיליגנציה שלי.

 

נו, אז מה את אומרת?

 

אלון

פורסם

אלון ההתנהלות הזאת של חברות הליסינג היא לא חדשה ובטח שלא מפתיעה כבר אף אחד בימינו. אז אין לך מה לכעוס, פשוט מאוד זאת הדרך שלהם ושיבושם להם. גם אני הייתי במו"מ על רכב מסויים עם חברת ליסינג ובסוף מצאתי את עצמי כמעט חותם על קיה ריו מליסינג במחיר מחירון... יד שניה מסא"ל.

פורסם
אלון ההתנהלות הזאת של חברות הליסינג היא לא חדשה ובטח שלא מפתיעה כבר אף אחד בימינו. אז אין לך מה לכעוס, פשוט מאוד זאת הדרך שלהם ושיבושם להם. גם אני הייתי במו"מ על רכב מסויים עם חברת ליסינג ובסוף מצאתי את עצמי כמעט חותם על קיה ריו מליסינג במחיר מחירון... יד שניה מסא"ל.

 

אז זהו שלא.

עד עכשיו הם חברת הליסינג היחידה שבזבזה את זמני לריק.

כל שאר החברות או שמסרו מחיר בטלפון (למה לא בעצם?) או שביקשו שאגיע אליהן ושם התקבלתי בנועם והוצג לי המחיר של הפיאסטה (אטרקטיבי או לא זה כבר סיפור אחר).

אלבר היו היחידים שבלטו לשלילה!

ותאמין לי שהייתי או דיברתי עם כמעט כל חברות הליסינג.

רובן ככולן היו הוגנות וציינו בטלפון אם אין להם פיאסטה, רק אלבר בזבזו את זמני (כמובן שלא את זמנם, הפקידים ממילא יושבים בסניף)!

 

אז תגיד לי, על מה אני צריך לומר "שיבושם להם"?!

זו לא דרך לעשות עסקים, נקודה.

מי שנוהג כך הוא סוחר המרמה הנמוכה ביותר.

פורסם

אם אתה מאיזור חיפה פנה לעצמך כמה שעות וצא לסיור במפרץ. שורה ארוכה של סוכנויות רכב ומגרשי ליסינג באזור הצפוני של הצ'ק פוסט (באיזור של רחובות בעלי מלאכה והמוסכים) ובהמך, צפונה לאורך שדרות ההסתדרות, עד צומת קרית אתא. יש גם כמה סוכנויות בצד המערבי (למשל קיה וקרסו).זה בדיוק מה שעשליתי לפני 3 חודשים: יצאתי עם אשתי - הרי היא שותפה לחשבון הבנק ובסופו של דבר ב-90% מהזוגות הנורמליים האשה היא הבוחרת את רכב - למדנו את החומר, תאמנו נסיעת מבחן אחת, וכעבור 3 ימים קיבלנו החלטה וביצענו את ההזמנה.

נכון שסיור כזה מציך פינוי של אחה"צ אחד, אבל, מצד שני, הסוכן ישב מול המחשב ולא תהיה לו סיבה לשקר לך, הרי לא יוכל למכור לך רכב שאינו מצוי במלאי החברה. מכסימו ינסה לערבב אותך עם איסה סיפור על תכונות רכב זה או אחר, אבל את המטריה הזו אתה מכיר (מטריה במובן חומר, לא במובן דייהטסו).

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

היי, אתה מתכוון אלי?

אם כן אז מי אמר שלא עשיתי זאת?

עברתי בכל סוכנויות הרכב והליסינג הרלוונטיות.

כשאני אומר רלוונטיות, זה אומר שלדוגמא באוויס ובאופרייט ליס לא עברתי מאחר והם ציינו בטלפון שאין להם פיאסטה, נקודה.

אני הערכתי את הכנות שלהם.

מהצד השני היה את אלבר, שציינו בתוקף שיש להם פיאסטה ואפילו ניסוי לפתות אותי עם מחיר מעולה, ״רק תגיע לסניף וכבר יסגרו איתך מחיר״.

העיניין הוא שלא דובים ולא יער, אין להם פיאסטה וגם לא תהיה.

אז למה לשקר?!

×
×
  • תוכן חדש...