Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

חיישן למבדה(חיישן חמצן) רנו מגאן 2006 אוטומט בנזין


stasm
dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4540 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

שלום לכולם!

נדלקה לי נורת מנוע ונורת SERVICE, ויש את הסימפטום הבא- אחרי כל הדלקה של האוטו, לא משנה כמה זמן עבר, בין אם אני מכבה ומדליק שוב תוך דקה או אחרי יומיים, המנוע עובד כהסדרו, כעבור 30 שניות פלוס מינוס, הטורים נופלים עד 300-500 המנוע מקרטע קצת(5 שניות בול. כל פעם.) הטורים קופצים חזרה וזהו אפשר לסוע.. זה קורא רק פעם אחת ולא חוזר על עצמו עד ההדלקה הבאה של המנוע.

כמו כן אני חייב לציין שבדקתי את ההאצה של האוטו לפני שהמנוע מתחיל להעלב עלי והאוטו מאיץ הרבה יותר טובה מאשר אחרי הקרטוע

אחרי בדיקה במוסך, בדיקה של גזי הפליטה שנעשתה בלי קשר לתקלה הזאת וחיבור למחשב התגלו הממצאים הבאים:

גזי הפליטה בסדר גמור ולא ואין זיהום.

חיישן למבדה(חיישן חמצן) תקול.

 

המוסך טוען שהחיישן הארור אשם בהכל...

 

השאלה היא האם באמת חיישן למבדה יכול לגרום לתקלה הזו??

חברה תעזרו לי אני בקריז על התקלה הזאת

__________________________

אופל אסטרה כחול שמיים 1.4 טורבו

 

מגאן II 2006, מפונקת, אבל(כבר לא)שלי :lol:נמכרה

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

החלפתי חיישן חמצן אחד(באגזוז), לא עזר בכלום, עדיין המחשב מראה שגיאה בOXYGEN SENSOR, להחליף את החיישן השני?

בבדיקה במחשב הנתונים של שני החיישנים לא משתנים (גם של החדש) אני מפחד שיכולה להיות בעיה אם המחשב

__________________________

אופל אסטרה כחול שמיים 1.4 טורבו

 

מגאן II 2006, מפונקת, אבל(כבר לא)שלי :lol:נמכרה

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

החיישן הראשון שקרוב למנוע (לפני הממיר) הוא אחראי על תערובת הדלק, החיישן השני שאחרי הממיר אינו משפיע על תפקוד המנוע בכלל גם אם הוא תקול.

 

אם החליפו לך את החיישן הראשון זה שקרוב למנוע והבעיה נשארה אין טעם להחליף את השני.

 

אלא אם כן המוסך טעה/לא מקצועי והחליף את החיישן שאחרי הממיר שלו אין קשר/השפעה לתפקוד המנוע.

 

צריך לבדוק את הרכב בעזרת סורק תקלות ומאבחן מקצועי שמכיר את הרכב אחרת אתה סתם תחליף חלקים ותשלם כסף!.

 

האם ידוע לך מהו קוד התקלה?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

החלפתי חיישן חמצן אחד(באגזוז), לא עזר בכלום, עדיין המחשב מראה שגיאה בOXYGEN SENSOR, להחליף את החיישן השני?

בבדיקה במחשב הנתונים של שני החיישנים לא משתנים (גם של החדש) אני מפחד שיכולה להיות בעיה אם המחשב

כנראה שהתקלות בחיישני חמצן הם תקלות שנובעות מתקלה אחרת כגון משיכת אויר מסעפת תקלה בחיישן MAP לחץ דלק נמוך.

לפי הסימפטומים שלך זה לא מעיד על חיישן חמצן תקול אלר על לחץ דלק לא תקין או משיכת אויר או בעייה במצערת.

 

כנס לדיאגנוסטיקאי מומחה בעל ניסיון וידע.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תודה רבה על התשובה חברים! לצערי לא ידוע לי קוד התקלה, רק שהמחשב כתב הרבה שורות של "oxygen sensor" ולכן האמנתי לו שהבעיה בחיישן חמצן, במוסך החליפו לי את החיישן השני שאחרי הממיר. המוסכניק הסביר את עצמו אחרי העבודה וכשבדקנו את החיישנים ועדיין לא היה שום הבדל - ששני החיישנים קשורים אחד בשני ולכן צריך להחליף גם את הראשון(שקרוב למנוע).

אני חייב להוסיף שאת החלקים אני קונה בעצמי מחוץ למוסך והוא מקבל כסף רק על עבודה..

 

האם תוכלו להמליץ לי על מוסך אמין באיזור אשקלון, אשדוד, קריית גת?

__________________________

אופל אסטרה כחול שמיים 1.4 טורבו

 

מגאן II 2006, מפונקת, אבל(כבר לא)שלי :lol:נמכרה

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אצלי היתה בעיה דומה בטסט - זיהום אוויר תקין אבל הלמבדה גבוהה מדי, נאמר לי כי יש חדירה של אוויר לאגזוז ככל הנראה, לאחר שהמוסכניק לקח את הרכב בעצמו לטסט אישר לי את זה לגבי החור ולאחר החלפת צינור מרכזי עבר טסט ללא בעיה

Opel Adam S 2017

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אצלי היתה בעיה דומה בטסט - זיהום אוויר תקין אבל הלמבדה גבוהה מדי, נאמר לי כי יש חדירה של אוויר לאגזוז ככל הנראה, לאחר שהמוסכניק לקח את הרכב בעצמו לטסט אישר לי את זה לגבי החור ולאחר החלפת צינור מרכזי עבר טסט ללא בעיה

 

ליאב, חשבתי גם על משהו בכוון הזה, אבל האגזוז נבדק והוא שלם במצב טוב. בדיקת הלמבדה הייתה תקינה(זה מה שהראה המכשיר במוסך) אבל כשנכנסנו למחשב הרכב, שני החיישנים לא הגיבו, אני חושב אולי נדפק איזה פיוז או שיש בעיה בחשמל או שהכי גרוע, המחשב!:-o

__________________________

אופל אסטרה כחול שמיים 1.4 טורבו

 

מגאן II 2006, מפונקת, אבל(כבר לא)שלי :lol:נמכרה

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • ספונסר פורום

האם תוכלו להמליץ לי על מוסך אמין באיזור אשקלון, אשדוד, קריית גת?

 

בהחלט. מוסך רוסקי באשדוד הוא מוסך מקצועי שמחזיק ציוד דיאגנוסטיקה מתקדם של חברת בוש ויוכל לעזור לך לאתר את התקלה המדויקת (ולא רק לבצע קריאת תקלות שטחית).

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

×
×
  • תוכן חדש...