Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוקוס נגד פוקוס . . .


redroze
שימו לב! השרשור הזה בן 7774 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

גם בגרסה הידנית היא לא חזקה במיוחד, אם יאריס 1.3 אוטומטית עומדת איתה כמעט

 

סתאאאאם, אולי רק בסיבובים

(את הפניה ימינה לכיוון מורשה לקחתי על 120 בערך, ראית איזו זווית גלגול? )

 

רוני, אתה צריך להבין שלא לחצתי יותר מדי (נסיעה בעיר, תתבייש לך :wink: )

ולגבי הסיבוב - אני הרי המשכתי ישר, אז לא ממש ראיתי את זויות הגלגול (אבל אני מאמין לך, מנסיון נהיגה על אחת כזו בדיוק :lol: )

 

נמרוד

The higher you go, the harder the fall..

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כן, כן, אני מאמין לך... לא לחצת... ברור...

 

 

מטיף לי על נסיעה בעיר הא? :wink:

 

אחרי שפוקוס 5 דלתות עם מדבקת GB מאחור חותכת אותי על 80 קמ"ש... אין בעיה :wink:

 

רוני

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כן, כן, אני מאמין לך... לא לחצת... ברור...

 

 

מטיף לי על נסיעה בעיר הא? :wink:

 

אחרי שפוקוס 5 דלתות עם מדבקת GB מאחור חותכת אותי על 80 קמ"ש... אין בעיה :wink:

 

רוני

 

נו? 80? אמרתי לך שלא לחצתי 8)

 

נמרוד

The higher you go, the harder the fall..

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אז תרשה לי לתקן אותך. ל-307 התנהגות טובה. אחיזה מעולה, שלדה מאוזנת. אין הרבה זווית גלגול. היגוי טוב למדי (אם כי חסר תחושה וקל מדי).

הנוחות בתוך העיר סבירה, גם בדגם שני ליטר. מניסיון.

 

אז תרשה לי לתקן את התיקון שלך.

ל307 התנהגות צפוייה ומשעממת. היא נוטה לתת היגוי ולא אוהבת לשתף פעולה. כמו יאריס גדולה עם יותר אחיזה והיגוי פחות טוב.

ואם כבר יאריס, אז ל307 משמעותית יותר זוויות גלגול והרכינה שלה נוראית.

במיוחד הרכינה הראשונית. כמו במגאן, פג'ו בחרו פה בולמים שמאפשרים הרבה roll כדי להעלות את מגבלות האחיזה. במקום ליצור שילדה מתקשרת, בחרו במרכיב הבטחון המוגזם עם תת היגוי ושפע רכינה ללא דרמות מיותרות.

בנהיגה ספורטיבית מדובר בזוויות מוגזמות בעליל שלולא המושבים התומכים היו מחזירות אנשים בתשובה.

זאת מנסיעה ב307 2 ליטר בכבישי רמה"ג המשובחים.

 

הנוחות בתוך העיר רעה ומחוץ לעיר טובה.

 

איך שאני רואה את זה, אם ל307 היה סמל של VW (המתכננים בפג'ו היו מתים לכזה דבר) או אפילו רנו - היא היתה נקטלת חזק.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אז תרשה לי לתקן אותך. ל-307 התנהגות טובה. אחיזה מעולה, שלדה מאוזנת. אין הרבה זווית גלגול. היגוי טוב למדי (אם כי חסר תחושה וקל מדי).

הנוחות בתוך העיר סבירה, גם בדגם שני ליטר. מניסיון.

 

אז תרשה לי לתקן את התיקון שלך.

ל307 התנהגות צפוייה ומשעממת. היא נוטה לתת היגוי ולא אוהבת לשתף פעולה. כמו יאריס גדולה עם יותר אחיזה והיגוי פחות טוב.

ואם כבר יאריס, אז ל307 משמעותית יותר זוויות גלגול והרכינה שלה נוראית.

במיוחד הרכינה הראשונית. כמו במגאן, פג'ו בחרו פה בולמים שמאפשרים הרבה roll כדי להעלות את מגבלות האחיזה. במקום ליצור שילדה מתקשרת, בחרו במרכיב הבטחון המוגזם עם תת היגוי ושפע רכינה ללא דרמות מיותרות.

בנהיגה ספורטיבית מדובר בזוויות מוגזמות בעליל שלולא המושבים התומכים היו מחזירות אנשים בתשובה.

זאת מנסיעה ב307 2 ליטר בכבישי רמה"ג המשובחים.

 

הנוחות בתוך העיר רעה ומחוץ לעיר טובה.

 

איך שאני רואה את זה, אם ל307 היה סמל של VW (המתכננים בפג'ו היו מתים לכזה דבר) או אפילו רנו - היא היתה נקטלת חזק.

 

טוב, זה צפוי שלא נסכים בעניין פז'ו (בעצם רגע... :wink: )

 

קודם כל, התנהגות צפויה ומשעממת יש לגולף. 307 עדיין לא נמצאת ברמה הזאת. הנטייה לתת היגוי הרי קיימת בכל מכונית, ה-307 דווקא נאבקת איתו יפה מאוד וכמעט לא נכנסת לתת היגוי חזק.

ב-307 2.0 XS אין הרבה זווית גלגול, במיוחד לא ראשונית. אני לא יודע על איזו 307 נהגת, אבל נהגתי על שתיים. אחת ידנית ואחת אוטומטית, שתיהן XS. ב-307 XT ו-XR לא נהגתי חזק, כך שאולי כאן אתה צודק (הגיוני יותר, המתלים שם בוודאי מכוילים אחרת).

 

בנוגע לנוחות - ביחס למה? ביחס למגאן פוקוס או 306, הנוחות לא טובה. ביחס ללנטיס, קורולה וכולי - הנוחות סבירה בהחלט. אני לא טוען שהיא טובה, אני טוען שאפשר לחיות איתה בקלות. אפילו בגרסת ה-XS.

 

היא לא זורמת כמו הפוקוס או מתקשרת כמוה, אבל היא לא רעה בכלל.

 

רוני

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הנוחות ב307 מזכירה לנטיס הרבה יותר משהיא מזכירה מגאן והיא נחותה מהקורולה דור קודם. בהתייחס לXR.

 

ברמת הגולן היתה זו גרסת הXS.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

יש לי ניסיון של שנתיים על לנטיס שנת 99. ה-307 בוודאות נוחה ממנה.

 

גם ה-XS שעליה דיברתי הייתה זו של רועי מהצפון. נהגתי עליה באחד הכבישים המצוינים שם, ההתנהגות שונה לחלוטין משל ה-306, אבל עדיין טובה בהרבה מרוב המשפחתיות האחרות.

 

רוני

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לדעתי היא נופלת מה147, מהפוקוס, מהקסארה, מה306 (כמובן) ואף מהקורולה.

(גם בניהוג וגם ובעיקר בנוחות עירונית).

אגב, הגולף רוכנת פחות* - לפחות באלפים השוויצריים :D

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

*אבל היא עדיין מתנהגת פחות טוב, אם מישהו הצליח להבין מזה חו"ח שאני ממליץ על גולף :?

 

ולסיכום רוני - נסכים שאנחנו לא מסכימים, אני אקרא לך זיסקינד ובא לציון גואל :D

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

רועי,

 

נהגת או ביצעת התרשמות נוסח כוכבי (ישיבה במושב הנוסע) על ה 307 ברמה"ג?

 

עשיתי מחדל נוסח כוכבי :twisted:

שילוב של נהיגה ונסיעה... מעט (מדי) מהראשון ויותר מהשני ובגלל זה כל המסקנות מסוייגות משהו :?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 7774 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...