Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מאזדה 323 לפעמים לא מתניע!


netanelhp
שימו לב! השרשור הזה בן 4138 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

שלום! יש לי מאזדה 323 שנת 98, הרכב פצצה רק הקטע שבכמה שבועות האחרונים הרכב לפעמים לא מתניע!

אני יכול עכשיו ליסוע עם המאזדה, לדומם מנוע ואחרי שנייה בדיוק לנסות להניע וזה לא יניע( זה קרה.) כל פעם שאני נתקע ככה הדבר היחיד שעוזר זה להניע עם כבלים.

החלפנו מצבר חדש ואלטרנטור. לפי מה שידוע לי האלטרנטור משופץ. לא חדש.

האוטו היה כבר כמה פעמים במוסך ופשוט זה קורה כל פעם מחדש. כדי לצאת עם האוטו אתה צריך להיות תלוי במישהו שיוכל להניע לך עם כבלים. מה זה יכול להיות עוד?

יש קודן באוטו.

 

תודה מראש!

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שאתה אומר לא מניע אתה מיתכוון שהסטרטר אפילו לא מסתובב? נישמע רק טיק שכזה? תעבור על חיבורי המצבר תראה שמהודקים כמו שצריך. כמו כן צריך.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני שנתיים קרה גם לי, היתה תקופה כזו שהרכב לא היה מניע, חשדנו באימבולייזר\קודנית, אבל בסוף החלפנו למצבר מחברה טובה בעל אמפר גבוה והתופעה לא חזרה.

בדור את החשמל, מצבר\עומסים

בהצלחה

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

היום, לפני כמה שעות אני הוצאתי את הרכב שלי מהמוסך, הוא בדק שם עומסים על המצבר, זה הראה משהו כמו 14 או 13.9 משהו כזה עם מזגן (לי זה לא אומר כלום).

הוא אומר שהוא הטעין את המצבר איזה 5 שעות משהו כזה, הוצאתי אותו מהמוסך נסעתי איתו, גם דוממתי שלוש פעמיים ואז גם האוטו הניע 3 פעמים, אבל פתאום חניתי איפושהו באתי להניע וכלום. אז היה שם מישהו שעם כבלים הניע לי את האוטו חזרתי הביתה דוממתי ורציתי לראות אם זה יניע לי, אז אחרי כמה שניות ישר ניסיתי להניע וכלום. רק הטיקים האלה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אצלך ברכב הכבל מינוס שמגיע מהמצבר מתחבר לשלדה עם בורג10MM ומשם הכבל ממשיך לגיר, בדוק שהכבל מינוס מהודק היטב לשלדה ולגיר אחרת אין לך מינוס טוב.

 

צריך לבדוק מה קורה בזמן שהבעיה מופיעה אם בגישור ישירות לסטרטר אם המנוע מניע.

 

בדוק שקטבי המצבר מהודקים היטב ושאין עליהם קורוזיה, ויש לבדוק שהכבל + מהודק היטב לסטרטר.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 4138 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...