Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7992 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

בוקר טוב,

 

יש לי בעייה קטנה במערכת שאצטרך את עזרתכם.

 

כרגע מחוברים אצלי רדיו דיסק (PIONEER DEH-P7500MP) למגבר (ROCKFORD FOSGATE 501X), ומשם לרמקולים 6X9 (פיוניר).

 

כאשר אני מחבר את ה RCA מההד-יוניט למגבר, דרך היציאה האחורית של ההד-יוניט (ישנם 3 יציאות: קידמית, אחורית וסאב), אני מקבל רעשי אלטרנטור חזקים מאוד, של כל מערכות החשמל באוטו, כלומר מושפע מתאורה, מזגן, התנעה, חלונות חשמל וכדומה.

 

אבל, כאשר אני מחבר את ה RCA ליציאה הקידמית בהד-יוניט, נעלמים כל הרעשים כלא היו.

 

מה הבעייה?

לפי מה שהבנתי שתיי היציאות עובדות במתחים שווים, שתיהם מקבלים REMOTE מאותו המקום..

 

אודה על כל עזרה בדבר

 

-- יניב

פורסם

הונדה- מאיפה התשובה החד משמעית הזאתי ?

 

לגבי הרעשים שלך, מדובר ברעש אלטרנטור ? (יללה שמתחזקת) ?

המשתמש עזב את הפורום.

if i have seen farther than other men it is because i have stood on the shoulders of giants

פורסם

הונדה - אם אתה לא מבין, תן לאלו שמבינים לענות. הבדיקה הזאת נעשתה על שתי הד-יוניטים שונים.. לא מאמין שבשתיהם היציאות דפוקות.

 

MIKMIK - לפי מה שהסברתי, אפשר להבין שזהו רעש אלטרנטור (לחיצה על דוושת הדלק, וכל מערכות החשמל ברכב), אז כן.

פורסם

קוראים לזה רעש אלטרנטור (לפחות בפעם אחרונה שבדקתי)

אני יכול לנחש שאין ברשותך אר סי אי משובח מסוג "שזור" ?

בכל אופן, יש המון מידע לגבי הנושא הזה ב FAQ וגם כן באתר של WWW.AUTOSOUND.CO.IL

יש שמה פירוט דיי נרחב לגבי GROUND LOOP וכדומה,

כל התשובות האלה יעזרו לך, במידה ומדובר בהתקנה לקויה, אם לא מדובר פה בהתקנה לקויה, אז הפיתרון היחיד שאוכל להציע, זה אר סי אי מסוג יותר "איכותי"- שזור. (איכותו נמדדת בדחיית הרעשים)

 

דרך אגב, האם מדובר בבעיה שפתאום צצה ? או מההתקנה הראשונית ?

המשתמש עזב את הפורום.

if i have seen farther than other men it is because i have stood on the shoulders of giants

פורסם

תקראו טוב מה הוא כתב כאשר הוא מחבר את הRCA ליציאה האחורית של הרדיו דיסק יש רעשים וכאשר הוא מחבר את הRCA ליציאה אחרת של הרדיו דיסק הרעש מפסיק זה אומר שהיציאה האחורית של הרדיו דיסק דפוקה לי הייה את אותו מקרה אז לפני שאתם מתנפלים כל המבינים הגדולים תקראו קודם מה הבחור כתב בהתחלה

פורסם

הונדה - גבר, אם יורשה לי לשאול, איך פתרת את הבעיה אצלך?

המשתמש עזב את הפורום.

if i have seen farther than other men it is because i have stood on the shoulders of giants

פורסם

או שמחברים את המינוס של הRCA לגוף המכשיר ע"י חוט של רמקול או ששולחים לתיקון.

חלקים איכותיים של מערכות סאונד למכירה.

פורסם
או שמחברים את המינוס של הRCA לגוף המכשיר ע"י חוט של רמקול או ששולחים לתיקון.
גבר, תקרא מה הבן אדם אמר לך, אתה בעצם אומר לו לשלוח שני מכשירים לתיקון ?

 

ולפי מה קבעת שחיבור המינוס לגוף המכשיר יפתור זאת?

המשתמש עזב את הפורום.

if i have seen farther than other men it is because i have stood on the shoulders of giants

פורסם

בוא נעשה את זה בצורה הכי פשוטה לפי שאתה ישר שולל תגובות של אנשים.

1.עם הRCA אין בעיה כי כשחיברת אותו ליציאה הקדמית אז הכל עבד כמו שצריך.

2.עם המגבר ברור שאין בעיה בגלל הסיבה הראשונה.

מה זה אומר שאם הRCA והמגבר טובים?שהבעיה מהHU!!! נכון?

חוץ מזה שגם לי היה את זה עם פיוניר 740פרמייר.

אז במקרה כזה ששומעים מוזיקה ורעשים מאוד חזקים יחד זה אומר שהמינוס של הRCA שרוף וכדי לפתור את זה צריך לשלוח לתיקון או לעשות מה שאמרתי.

איך זה שבשני הHU זה קרה?אולי בשני הHU יש את אותה בעיה חשבת על זה?

שבת שלום לך.

חלקים איכותיים של מערכות סאונד למכירה.

פורסם

גבר, עם כל הכבוד

רעש אלטרנטור זה נושא קצת יותר גדול מ-"אולי בכל המכשירים יש בעיה, חשבת על זה ?"

 

וגם יותר גדול מ- "חיברתי אין רעש, זה תקין" .

 

מן הסתם מערכת החשמל של האוטו זה לא מדע בדוק, והעובדה שהוא חיבר את האר סי אי למכשיר כזה או אחר, וזה פעל ללא רעשים, אין זה מעיד דבר וחצי דבר לגבי המכשיר הבא, המוזרות פה שהבעיה קיימת באותו המכשיר, אך אין זה אומר דבר לגבי תקינותו של הכבל,

הכבל יכול להיות תקין לגמרי(לעבודה בבית לדוגמא), ועדיין לספוח ברכב רעשים בצורה בלתי רגילה.

 

ושמתי לב שדיברת לגבי מוזיקה ורעשים מאוד חזקים יחד, ומינוס שרוף, וכל זה

באמת שאין לי מושג מאיפה הבאת את כל זה ואיך קישרת את זה לבן אדם.

הוא מדבר על יללת אלטרנטור שקטה, זה לא דבר כזה רועש, ופעם ראשונה ששמעתי שזה מעיד על מינוס שרוף....

 

בכל אופן, קח לצומת ליבך.........

המשתמש עזב את הפורום.

if i have seen farther than other men it is because i have stood on the shoulders of giants

פורסם

אדון מיקמיק היקר קודם כל את הבעייה ברדיו שלי פתרתי כאשר שלחתי אותו לתיקון והטכנאי אמר לי שהמינוס של הRCA ברדיו דיסק נדפק ושזה תקלה מוכרת מאוד במיוחד במכשירים של פיוניר ודבר שני אם אתה חושב שאתה מבין גדול אז אתה ממש לא יש לך עוד הרבה מה ללמוד ואל תזלזל בתגובות של אנשים שבטוח מבינים יותר ממך כי בעצם לפי מה שראינו אתה ממש לא מבין כלום אלה סתם קשקשן גדול

פורסם
אדון מיקמיק היקר קודם כל את הבעייה ברדיו שלי פתרתי כאשר שלחתי אותו לתיקון והטכנאי אמר לי שהמינוס של הRCA ברדיו דיסק נדפק ושזה תקלה מוכרת מאוד במיוחד במכשירים של פיוניר ודבר שני אם אתה חושב שאתה מבין גדול אז אתה ממש לא יש לך עוד הרבה מה ללמוד ואל תזלזל בתגובות של אנשים שבטוח מבינים יותר ממך כי בעצם לפי מה שראינו אתה ממש לא מבין כלום אלה סתם קשקשן גדול

שלחת פאנל לתיקון בגלל יללת אלטרנטור ?

ואני הקשקשן הגדול ? :? אני במקומך כבר היתי שולח את האלטרנטור בגלל שהוא עושה רעשים, לא את הפאנל.........

 

המינוס ברדיו דיסק נדפק ?! וזאת תקלה מוכרת בפיוניר !?

גבר, אתה פשוט מעורר גיחוך.... אין מילים לתאר.

 

 

לכותב התדר, תסמוך עלי, אין שום הגיון בתשובות האחרונות שקיבלת, בתנאי שההתקנה שלך אכן תקינה.

אם אתה רוצה לעבור על TROUBLESHOOT... אני יכול לנסות לעבור איתך, אך זה בדרך כלל לוקח קצת זמן ועבודה לאתר פיתרון..

המשתמש עזב את הפורום.

if i have seen farther than other men it is because i have stood on the shoulders of giants

פורסם

אדון קשקשן לא נדפק המינוס של הרדיו דיסק אלה המינוס של יציאת הRCA ברדיו דיסק יש הבדל בין שני הדברים שבטח אתה לא יודע מהו

פורסם
אדון קשקשן לא נדפק המינוס של הרדיו דיסק אלה המינוס של יציאת הRCA ברדיו דיסק יש הבדל בין שני הדברים שבטח אתה לא יודע מהו

עם כל הכבוד, באמת שאין לי מושג מה ההבדל..

אבל את השורה הקודמת הבנתי מצוין, "בעיה מוכרת מאוד"

...

בטח גם התשלום של אותו טכנאי מלומד היה מוכר ?

 

גבר.. בעיה עם המינוס של הכבל.. זה GROUND LOOP כשהמינוס (חיצוניות) של ראש הארסיאי נוגע בשילדה של הפאנל, ובמידה והיא מעורקת, מדובר ב GROUND עם אפרש פוטנציאל

אני משער שהפיתרון המאוד ייחודי שקיבלת, הוא מסטיק מסביב לראש של הארסיאי.

או פין יותר ארוך שיגרום לראש לבלוט..

בהקשר לאם זה מוכר או לא, זה לא בהכרח נחשב ל"בעיה" ששולחים לטכנאי..

המשתמש עזב את הפורום.

if i have seen farther than other men it is because i have stood on the shoulders of giants

×
×
  • תוכן חדש...