Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5173 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

בשעה טובה שידרגתי סאב לג'יפ שלי 8)

קיבלתי המלצה לתיבה בשבילו

השאלה שלי איך אני מתכנן אותה יש תוכנה כזאת הבנתי?

הנתונים:

55 ליטר נפח

שטח פורט 200 ס"מ באורך 60 ס"מ

איך אני מחפש בניה של תביה כזאת???

פורסם

הדגם זה 3512G של DIGITAL DESIGNS

זה בדיוק מה שהמליצו לי בחנות שאמרו שדיברו עם היבואן

אז השאלה איך אני מחשב את הדברים האלה ובונה תיבה לפי זה

פורסם

55 ליטר נטו או ברוטו? שטח פורט של 200ס"מ זה לא בעיה לחשב, זה רק תלוי בגודל הפיזי של הפורט, שתלוי בתכנון התיבה (ז"א גובה התיבה למשל)

פורסם

תכנס לכאן :

http://www.ddaudio.com/products/mobile-audio/woofers/3500-series.aspx

 

למטה יש קישור שנקרא Box Plans

תכנס לשם ,יש לך שם שרטוט עם גדלים מדוייקים

של תיבה קומפקטית או תיבה בגודל מלא ,בחר לך אחת מהאופציות

תדפיס את הדף וגש לנגר הקרוב למקום מגוריך.

פורסם
55 ליטר נטו או ברוטו? שטח פורט של 200ס"מ זה לא בעיה לחשב, זה רק תלוי בגודל הפיזי של הפורט, שתלוי בתכנון התיבה (ז"א גובה התיבה למשל)

 

 

AUDIOKING תודה רבה על התגובה אבל אני מכיר את זה כבר ואני לא רוצה לבנות את מה שמופיעה באתר שלהם

REZO

ביקשתי מהחנות שידיברו עם היבואן ואחרי זה נתנו לי את המידות האלה לפי מה שביקשתי

השאלה איך אני באמת מחשב את זה

זה בדיוק מה שנתנו לי ותרגמתי פשוט למידות בסנטימטר לפי אתר שמצאתי

2 cu ft net.

32 sq in of port

24 inches longcleardot.gif

 

אני ישמח אם תוכל לתת לי שם של תוכנה או דרך ליחשב את זה

אני בונה את התיבה לבד

פורסם

יש את התוכנה הזאת שאני מאוד אוהב, דיי קלה לשימוש ומחשב לך את כל המידות הנחוצות

http://www.stevemeadedesigns.com/board/topic/38791-torres-box-tuning-calculator/

 

יש גם באס בוקס פרו, תוכנה תיפה יותר מסובכת לדעתי אבל הוא גם טוב, הכי מדוייק מבחינת סימולציה של דרייברים.

ויש את האתר של RE AUDIO, אתה תראה כבר לבד, לשים לב שהוא לא הכי מדוייק, תכוון כמה הרצים נמוך ממה שאתה צריך.

http://reaudio.com/box.php

 

בהצלחה,

דיוויד

פורסם

אפשר גם בלי תוכנה. בסך הכל מתמטיקה ברמה של חטיבת ביניים (אם לא יסודי בכלל) כמה מקום אתה יכול להקצות בבגז'? (איזה ג'יפ?)

Skoda Van+ '98 -> Citroen Berlingo '00 -> Citroen ZX '93 -> Suzuki Swift '91 -> Suzuki Jimny '09-> Daihatsu Terios '11

פורסם

לא כולנו שולטים במתמטיקה ברמה כזו. :lol:

תוכנה חוסכת הרבה כאב ראש וחישובים חוזרים. התיבה הראשונה שבניתי הייתה אמנם אטומה, אבל הוספתי חיזוק X לאורך כל התיבה וחיתוך בצורת הסאב, לקח לי 3 ימים להגיע למידות בופיות לנפח הרצוי. חשוב לציין שהייתי בן 16 בזמנו. :) עברו כבר 5 שנים מאז שסיימתי תיכון, אני בקושי זוכר איך להכפיל מספרים :-P

פורסם

אין בעד מה, אם תצטרך עזרה זרוק לי הודעה בפרטי עם המידות של התא מטען ואני אוכל להוציא לך מידות בשבת

×
×
  • תוכן חדש...