Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5236 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

היי פגעתי בלקסוס ברוורס (רק לי זה יכול לקרות...) והפגיעה היתה ממש קטנה קילוף צבע וסדק קטן בטמבון

הבחור שנפגע טוען שבהערכת הנזק זה יוצא 1000 שח וזה נראה לי מוגזם ממי אני יכול לקבל חוות דעת על הנזק

מאחר שאני לא רוצה להפעיל את הביטוח שלי. תודה.

פורסם
היי פגעתי בלקסוס ברוורס (רק לי זה יכול לקרות...) והפגיעה היתה ממש קטנה קילוף צבע וסדק קטן בטמבון

הבחור שנפגע טוען שבהערכת הנזק זה יוצא 1000 שח וזה נראה לי מוגזם ממי אני יכול לקבל חוות דעת על הנזק

מאחר שאני לא רוצה להפעיל את הביטוח שלי. תודה.

 

תמונה הייתה יכולה לעזור. במידה ואין נזק נסתר, תיקון פגוש כולל צביעה איכותית (PPG) עולה כ - 300 ש"ח.

ארז רונן

פורסם

יכול לומר לך מנסיון אישי, לאבא שלי לקסוס GS300, אישה נכנסה בו מאחור, היו קצת קילופי צבע, הטמבון התנתק מהמקום בצד ובמוסך מצאו נזק נוסף מתחת לטמבון. אני לא אפרט לך את הסכום שהביטוח שלה שילם, אבל בוא נגיד שזה כמה אלפים טובים.

 

לקסוס זה יקר. מי שמחזיק לקסוס, מתקן רק במוסך של לקסוס ולכן תוסיף את הפרמיה

אברה קדברה

פורסם

אז איך אני יכול לדעת הערכה מדויקת ללכת איתו למוסך מורשה שאני מכיר ואז לקבל הערכה? שוב אני חוזר ואומר הפגיעה היתה מזערית קילוף צבע קליל וסדק קטן בפגוש ..

פורסם

נסומה oranp83 כתב לך מתוך נסיונו האישי על המחירים היקרים בתיקון רכבים מסוג זה.

1000 ש"ח לתיקון צביעה וסדק ברכב כזה נשמע סביר ביותר.

במידה והחלטת לשלם לו את הסכום הזה, לא לשכוח לחתום על זכרון דברים בין לבין בעל הרכב שנפגע,

על כך ששלמת לו את מלא הסכום עבור תיקון הנזק ואין לו כל טענות או דרישות ממך.

 

 

 

 

ל'

תגיש כזאת תביעה אזרחית ואחרי שבוע עוד תוכל להראות לחברים שלך את טביעת הנעל של השופט על התחת שלך לאחר שהוא בעט אותך החוצה מבית המשפט.

  • ספונסר פורום
פורסם
היי פגעתי בלקסוס ברוורס (רק לי זה יכול לקרות...) והפגיעה היתה ממש קטנה קילוף צבע וסדק קטן בטמבון

הבחור שנפגע טוען שבהערכת הנזק זה יוצא 1000 שח וזה נראה לי מוגזם ממי אני יכול לקבל חוות דעת על הנזק

מאחר שאני לא רוצה להפעיל את הביטוח שלי. תודה.

 

אל תלך איתו לשום מקום.

שלם 1000 שח זה מחיר הוגן לסוג הרכב, אולי אפילו מדובר בצבע פנינה ובבדיקה אתה עלול לשלם יותר.

סע בזהירות.

אלי אמרן - שמאי רכב 054-6999223

פורסם
אז איך אני יכול לדעת הערכה מדויקת ללכת איתו למוסך מורשה שאני מכיר ואז לקבל הערכה? שוב אני חוזר ואומר הפגיעה היתה מזערית קילוף צבע קליל וסדק קטן בפגוש ..

 

זה לא יעזור אם תלך למוסך מורשה של הרכב שלך

אתה צריך ללכת למוסך של לקסוס

ביטוח לא שווה לך להפעיל על 1000 ש"ח כי בטוח ההשתתפות עצמית שלך יותר גבוהה

 

1000 ש"ח זה מחיר זול

פורסם
אז איך אני יכול לדעת הערכה מדויקת ללכת איתו למוסך מורשה שאני מכיר ואז לקבל הערכה? שוב אני חוזר ואומר הפגיעה היתה מזערית קילוף צבע קליל וסדק קטן בפגוש ..

אתה נמצא בסיטואציה שהבנאדם רוצה להוציא ממך כסף ולא לתקן כלום..

בשבילך? עדיף..

 

אם אתה לא רוצה לצאת "פראייר", גש איתו למוסך מורשה ותדאג להפעיל ביטוח טוב טוב..

 

ההצעה שלי?

לפעמים צריכים לדעת להתקפל בחיים.

 

גם אצלנו במשפחה לא חסרים רכבי יוקרה ולפעמים רואים שהבנאדם בטעות עשה שריטה אבל כבד עליו כל ההוצאות שהפרמיה עולה וכל זה אז מוותרים..

"גבינה חינם יש רק במלכודת של עכברים" :evil:

פורסם
חבר שלי קיבל "שריטה בצבע" שהתגלתה במוסך כנזק פנימי לטמבון, מה שגרר הוצאה של 5K מהצד הפוגע. מדובר בסידרה 3 שנת 2010.

 

לי גרמו נזק דומה שהסתכם, לפני איזה 7 שנים, במשהו כמו 3K. לא בימר, לא לקסוס אלא קורולה ישנה. באותה קורולה, כנה שנים קודם, נזק בפגיעה מאחור (כולל למכסה תא המטען) נאמד בתחילה ב-3K, אחרי פירוק בשלבים וביקורים חוזרים של השמאי זה הסתיים ב-10K.

פגיעות בפגוש יכולות להיות עסק יקר, כיון שמתחת לשפשוף שטחי יכולות להסתתר פגיעות פנימיות משמעותיות.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם
תמונה הייתה יכולה לעזור. במידה ואין נזק נסתר, תיקון פגוש כולל צביעה איכותית (PPG) עולה כ - 300 ש"ח.

 

אני לא יודע איפה אתה צובע את הרכב, אבל כשאני היתי צריך לצבוע פגוש, ביררתי ב-3 מוסכים שונים. צביעה כולל פירוק והרכבה, הכי זול שמצאתי היה 700 לפני מע"מ (בדקתי במוסך מורשה ו-2 מכוני פחחות וצבע). ב-300 שקל תקבל צביעה על המקום במקרה הטוב.

 

 

 

בכל אופן, עדיף לך לשלם לו עכשיו לפני שהוא יפרק את הפגוש ויגלה שנשברו קליפסים או משהו בתוך הפגוש. ואז מדובר בסכום גבוה פי כמה.

 

קיצר 1000 שקל זה סכום סביר ביותר, גם אם היה מדובר במאזדה 3, על אחת כמה וכמה לקסוס. ולהבא, אם אתה לא יודע לנסוע רוורס לפחות תתקין חיישני חניה...

1995 Mitsubishi Colt

2004 Mazda MX-5

2012 Toyota GT86

×
×
  • תוכן חדש...