Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

שאלה בנוגע להיגוי .


DRS
שימו לב! השרשור הזה בן 7239 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

ההגה משנה את משקלו בהתאם לסל"ד – מה שפוגע קשות בדיוקו ובתחושה אותה אמור הוא להעביר

 

מה שעם קו תחתון מה הפירוש הפשוט של זה כלומר מה הכוונה "משנה משקל"??[/u]

מוכר את המערכת רמה גבוהה

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?p=2685354#post2685354

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כשאומרים משנה את משקלו, הכוונה היא לתחושתו של ההגה:

האם סיבובו של ההגה נעשה בקלות(כמו במכוניות אמריקאיות)? או שמא סיבובו של ההגה כבד יותר ומתנגד יותר(כמו במכוניות גרמניות טיפוסיות)...

בעיקרון, זוהי הכוונה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מזדה 626 - לא נכון.

 

קודם כל, במכוניות גרמניות טיפוסיות (מרצדסים למיניהן, גולף, פאסאט, סיאט לאון וכולי) ההגה אמנם כבד למדי, אבל לא משנה את משקלו כלל = חסר תקשורת.

 

כשאומרים שההגה משנה את משקלו זה יכול לנבוע מכמה סיבות:

 

קודם כל, יש הגאים שהם כבדים יותר (=קשים יותר לסיבוב) בעמידה או בנסיעה איטית ונעשים קלים יותר במהירות גבוהה יותר. בעקרון -זה דבר רע. עדיפים ההגאים שהם קלים יותר בנסיעה איטית ונעשים כבדים עם המהירות (כלומר - הגה שמשנה את משקלו בהתאם למהירות).

 

בנוסף, יש הגאים שמשנים את משקלם בהתאם לסל"ד (כמו למשל ההגה בלנטיס 1.8 שנת 99) - ככל שהסל"ד גבוה יותר משקל ההגה כבד יותר. זה באמת דבר רע מכיוון שנניח ואתה נכנס לפנייה הדוקה ולוחץ על הגז באיזה שלב. הסל"ד עולה, משקל ההגה עולה, ופתאום אתה צריך להשקיע יותר כוח בשביל להזיז אותו. אם נכנסת "חזק" לפנייה, על המגבלות של הצמיגים, שינוי המשקל הזה של ההיגוי יגרום לך לחוסר תחושה בנוגע למצב הצמיגים והעומס עליהם. זהו שינוי משקל מלאכותי.

 

שינוי המשקל הטוב ביותר לנהג האוהב לנהוג הוא לפי מהירות הרכב כמובן, אבל חשוב שההגה יהיה רגיש לצורך העברת המידע מהגלגלים אל הנהג. אם הרכב נמצא בעומס כבד בפנייה מסוימת - דרך ההגה המתקשר ניתן יהיה להבחין בכך, מכיוון שהוא מתקשה ונעשה כבד יותר. ברגע שהרכב יתחיל להחליק - אפשר יהיה להרגיש את זה גם דרך ההגה מכיוון שהוא ייעשה קל יותר (כי העומס ירד מהמתלים).

 

קשה להסביר את זה מעל גבי הפורום, פשוט תנהגו ב-306 :wink:

 

רוני

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 7239 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...