Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5491 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אז מה שקרה זה שהשארתי את הרכב שישי שבת וראשון עם הרדיו דלוק בטעות, המצבר נגמר לחלוטין,

חיברתי כבלים לרכב אחר וניסיתי להניע כמה פעמים, עד שהצלחתי ונדלקה לי נורה צהובה.

אני לא יודע איזו נורה זאת אז אני מעלה תמונה.

מודה מאוד על עזרתכם.

 

14desl1.jpg

פורסם

אחד הדברים שלא עושים ברכבים חדשים זה נסיון התנעה בעזרת כבלים

 

זה יכול "לשרוף" את מחשב הרכב (מחשב מנוע)

 

לכן תמיד עדיף לרכוש מצבר חדש ולא לקחת סיכון אחרת זה עולה פי 10 ממצבר

 

כמו שאמרו לך תגש למוסך שיכול להתחבר למחשב של הרכב כדי לאתר את הבעיה,אופציה שניה זה לנתק את המצבר למשך דקה + אולי איפוס המחשב יעזור לפיתרון הבעיה

פורסם
אחד הדברים שלא עושים ברכבים חדשים זה נסיון התנעה בעזרת כבלים

 

זה יכול "לשרוף" את מחשב הרכב (מחשב מנוע)

 

לכן תמיד עדיף לרכוש מצבר חדש ולא לקחת סיכון אחרת זה עולה פי 10 ממצבר

 

הרכב לא חדש, הוא משנתון 2002 ולא נראה לי שזה משנה שחיברתי מזדה 3, גזגזה קצת עד שהצלחתי להניע.

 

תודה רבה לשניכם, החיבור למחשב זה אותה בדיקה ממוחשבת שעולה 200 שח?

פורסם
אחד הדברים שלא עושים ברכבים חדשים זה נסיון התנעה בעזרת כבלים

 

זה יכול "לשרוף" את מחשב הרכב (מחשב מנוע)

 

לכן תמיד עדיף לרכוש מצבר חדש ולא לקחת סיכון אחרת זה עולה פי 10 ממצבר

 

 

מאיפה המידע הזה?!?!?:roll:

פורסם

תחכה כמה ימים, אם ההתנהגות של הרכב תקינה, והנורה לא חוזרת לדלוק תניח לזה,

 

אם הרכב מתנהג שונה/הנורה נדלקת שוב, גש למוסך שיתחברו למחשב ויוציאו את קוד התקלה.

×
×
  • תוכן חדש...