Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5827 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אחרי הרבה חיפושים מצאתי רכב שסוף סוף כיף לסוע בו.

דייהטסו אפלאוז שנת 95, 195 אלף קילומטר, שמורה מאוד ומטופלת בזמן.

עשיתי עליה סיבוב, האוטו זריז ולא מתחמם גם לא במהירות גבוהה יחסית, הגה קל ומרווח לעומת רכבים אחרים מאותם שנים.

 

רציתי לדעת מה הבעיות העיקריות שלה חוץ מהקורוזיה אם לא שמים מים ירוקים.

ובכלל כל מה שיש לכם להגיד על האוטו.

 

תודה.

מחפש פנסי ערפל לקליאו בי 2001 RTE :-)

החלפת קלאץ וציריות Clio B 1.2 8v 2001

פורסם

אם הרכב טופל כהלכה הוא יפגין אמינות מכובדת בהחלט (היו כאלו בצבא שהתעללו בהם ורק ב-400,000 ומעלה החליפו מנוע אבל הן היו בעיקר ידניות).

הרכב סה"כ אמין וזריז אבל לא בטיחותי,פח עדין מאוד ויש חלקים שלא זולים כלל וכלל.

אחת המחלות -סיבובי מנוע לא יציבים בעמידה -לשים היטב לב לעניין.

וכמובן- לוודא,שהרכב טופל כל חייו עם מים ירוקים כי אחרת הקנייה נועדה לכישלון.

אין איש בעולם שיוכל אותי למחוק אצלך אני קיים.

פורסם

ששאלתי את הבן אדם שאני קונה ממנו את האוטו אם הוא מילא רק מים ירוקים, הוא ענה לי שהוא לקח את האוטו כל 10 אלף קילומטר או משהו בסיגנון לטיפול במוסך ושם כבר החליפו לו הכל (מים, שמנים וכל השאר).

 

הוא אמר גם שדבר היחידי שהוא החליף באוטו היה מצבר, האוטו באמת נראה במצב טוב אין מכות, קילופים או חלודה גם מבפנים.

עשיתי סיבוב גם די ארוך עם האוטו, והגעתי איתו ל100 בלי שום בעיה, האוטו לא עשה רעשים של התעמצות.

וגם עבר טסט לפני יומיים, ככה שהוא אמור להיות בסדר אם הוא עבר טסט.

 

משהו שקצת נראה לי לא בסדר, זה שאחרי שעצרתי עם האוטו ונתתי גז הייתה כמו רעידה קטנה (לא משהו רציני) שאולי זה נורמאלי, כי מאז שהוצאתי רישיון נהגתי רק על רכבים משנת 2008 ומעלה.

 

וגם שהתנעתי את האוטו יצא עשן לבן מהאגזוז, הוא אמר לי שזה בגלל שהאפלאוז אוכלות שמן וזה בגלל זה, ואין לי מה לדאוג.

וגם ראיתי שהאוטו מושך יותר מדי את ההילוכים (במיוחד את הראשון), אני חושב שזה בגלל שיש לאוטו רק 4 הילוכים.

אני מאוד אשמח אם תוכלו להגיד לי אם כל מה שרשמתי זה נורמאלי בישביל האוטו הזה או שיש ממה להזהר.

תודה.

מחפש פנסי ערפל לקליאו בי 2001 RTE :-)

החלפת קלאץ וציריות Clio B 1.2 8v 2001

פורסם

גם אם הרכב עבר טסט לפני יומיים, הייתי מכניס את הרכב לבדיקה (הנושא של האגזוז טיפה מדאיג)

 

אל תנסה לחסוך, כי בסוף זה יחזור אליך כבומרנג!

פורסם

לא הייתי בונה על תשובה אמיתית מצד בעל הרכב.

כאשר הרכב קר ,פתח /י את מכסה הרדיאטור ותראה /י אם יש מים ירוקים או מים מהברז.

כאמור: מים מהברז= להתרחק כמו מאש כי בהתחממות הראשונה של הרכב הזה תחליף/י מנוע וזה יעלה כמעט כמו כל הרכב הזה.

כמו כן,יש לפתוח את מדיד השמן ולראות שאין עליו סימני טחינה /קצף - דבר שכבר עכשיו יצביע על תקלה חמורה של לפחות ראש מנוע .

אין איש בעולם שיוכל אותי למחוק אצלך אני קיים.

פורסם

וגם שהתנעתי את האוטו יצא עשן לבן מהאגזוז, הוא אמר לי שזה בגלל שהאפלאוז אוכלות שמן וזה בגלל זה, ואין לי מה לדאוג.

 

יש מה לדאוג, וזו סיבה מספיק טובה לא לקנות, כל השאר כבר לא חשוב.

 

 

פורסם

תודה לכולם, אבל סליחה על הבורות כי אף פעם לא התעסקתי עם המנוע...

איך אני בודק אם יש מים ירוקים או מים רגילים ? ומה אמורים לפתוח בישביל לראות איזה מים יש ?

ואם מים רגילים, איך אני יכול לראות אם התחילה הבעיה של הקורוזיה ?

מחפש פנסי ערפל לקליאו בי 2001 RTE :-)

החלפת קלאץ וציריות Clio B 1.2 8v 2001

פורסם

אני מציע לך לעבור שוב על התגובות, כי התשובה לשאלות ששאלת כבר ניתנה.

 

 

פורסם

אולי לא הסברתי את עצמי נכון..

התכוונתי איך נראה המיכל של הרדיאטור ? יש ציור מיוחד או משהו על הפקק ? שאני ידע מה לפתוח ואיך להתסכל שהכל בסדר.

ואיך אני אמור לשים לב להבדל בין מים ירוקים למים רגילים ?

ואם זה מים, איך אפשר לראות אם יש כבר את הבעיה של הקורוזיה ? ואם אין איך מחליפים את המים ?

באמת תודה לכולם על התשובות, וסליחה על כל השאלות, כי זה אוטו ראשון שאני קונה ואין לי הרבה ידע בזה.

מחפש פנסי ערפל לקליאו בי 2001 RTE :-)

החלפת קלאץ וציריות Clio B 1.2 8v 2001

פורסם

סימנתי לך בתמונה את המכסה של הרדיאטור.

 

לפתוח אך ורק כשהמנוע קר לגמרי, לפני נסיעה או לפחות חצי שעה אחרי נסיעה.

 

תבדוק מה צבע הנוזל שם.

אם אתה רואה מיים עם סימני חלודה - לא טוב.

 

ואני חוזר שוב - עצם העובדה שיש עשן לבן בהתנעה מעידה על בעיה במנוע, ואני ממליץ לא לקנות את הרכב הזה.

1.jpg

 

 

פורסם

הבהרה- אם העשן הלבן הוא רק בהתנעת בוקר/התנעה קרה יתכן ורק גומיות שסתומים בלויות ויש להחליפן.

אם העשן הלבן ממשיך בנסיעה כאשר המנוע חם זה אומר שהמנוע שורף שמן ובד"כ זו לא מחלה נפוצה במכוניות האלו.

ד"א אם הרכב אוטומטי והרכב מושך הילוכים גם הגיר אינו תקין ובקיצור -מתיאור פותח השרשור עושה רושם,שהמדובר ברכב מוזנח שלא נומר כאן רכב לימון.

אין איש בעולם שיוכל אותי למחוק אצלך אני קיים.

פורסם

העשן היה רק בהתנעה.

היום הלכתי לבדוק את המנוע, יש מים ירוקים נקיים שלא מעורבבים עם שמן, והשמן נקי ממים.

האוטו במצב מצויין, גם מבפנים וגם מבחוץ וגם מבחינת נסיעה.

וזהו כנראה שאני ילך על האוטו הזה, מחר אני הולך לעשות העברת בעלות ושיהיה בהצלחה חח (:

אם יש למישהו מה להגיד בקשר להחזקה של האוטו, או עצות על איך לטפל באוטו שיהיה כמה שפחות בעיות, בשמחה.

תודה לכולם על העזרה, כי בלעדייכם לא הייתי יודע מה ואיפה לבדוק שהכל תקין.

מחפש פנסי ערפל לקליאו בי 2001 RTE :-)

החלפת קלאץ וציריות Clio B 1.2 8v 2001

פורסם

היה לי כזאת ידני והאוטו היה שותה דלק אז אני מקווה שאתה לא לוקח את הגיר האוטומט חוץ מי זה אחלה אוטו הרכב כבר היה 250 אלף פלוס ובכול זאת אף פעם לא עשה לי בעיות.

פורסם

היום הלכתי לבדוק את המנוע, יש מים ירוקים נקיים שלא מעורבבים עם שמן, והשמן נקי ממים.

 

תסלח לי אם אני כותב לך את זה ישירות ולא הולך איתך סחור סחור, אבל אין לך מושג על מה אתה מדבר.

ארבע או חמש הודעות קודם לא ידעת איך נראה בכלל מיכל העודפים של נוזל הקירור, ועכשיו אתה יודע לקבוע בצורה חד משמעית שהרכב במצב טוב?

 

עשה לעצמך טובה, ולפני שאתה חותם על משהו ומעביר בעלות קח את הרכב לבדיקה מקצועית אצל בעל מקצוע. שלא תגיד אחר כך "אכלו לי שתו לי".

מחפש סוזוקי ג'ימני סטיישן 1,600 סמ"ק אוטומט

×
×
  • תוכן חדש...