Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מחפש טנדר אמין


dvx2006
שימו לב! השרשור הזה בן 5088 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

הרגע מכרתי לאבא שלי את הטנדר הישן שלו (סובארו) כמובן שזה היה טנדר מאוד אמין אבל כבר עשה את שלו.

הבעיה שלי כרגע שתקעתי את אבא שלי ללא טנדר לעבודה ואני חייב בדחיפות להיסגר על איזה טנדר אני קונה לו.

אני מחפש משהו בסביבות ה30 40 אלף תלוי ברכב.

אני מבקש המלצות לטנדרים אמינים, הדרישות שלי הם:

גובה, (בעייה שהייתה לנו בטנדר סובארו),

מנוע דיזל (מכיוון שהרכב נוסע בלי סוף),

אמינות (לפני הכל כמובן ככל האפשר)

ודאבל קבינה כי מאוד סבלנו מהקטע הזה בסובארו.

 

זהו בעיקרון, אלו כל הדרישות שלי מהרכב חוץ מזה אין לי שום כיוון טויוטה, איסוזו, לא יודע מה, הכל הולך רק שלא יעשה יותר מידי צרות!

אה ועוד דבר חשוב יש עדיפות לאוטומט כי עם הסובארו אבא שלי לפעמים היה שוכח שיש עוד כמה הילוכים והיה נוסע 120 בהילוך 3!

אבל כמובן שאם הדגם הספציפי נחשב כאמין רק בגיר הרגיל (או להפך) אז ניקח בכל זאת.

 

תודה מראש ואשמח לתגובות מהירות

עקב הפסקת העסק ללא רכב.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שלום

 

לאחר חיפוש של שניה:

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=322088

אם הוא לא צריך 4X4 אז אל תשים לב ליכולות שטח!

 

אגב אם היילקס הוא היה חייב לעביר לחמישי אם הוא רוצה להגיע ל 120 קמ"ש.

 

 

פלג

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לא, הוא ממש לא צריך את ה4 על 4 זה היה יכול להיות עוד בונוס לשישי שבת לאופנוע ים אבל לא מעבר לזה.

הרכב ישמש לנסיעה על כביש בלבד ולא יראה שטח! אז אחרי כל זה על מה אתה ממליץ? אייפון? היילקס? משהו אחר?

אני חייב כיוון על מה להתמקד ומאיזה שנים? (אגב הבנתי שבכל זאת אנחנו נישאר עם הגיר הרגיל...)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

היי

 

את המגנום אני לא מכיר, אבל יש לו בונוס שיש אוטומט.

את הייפון אני מכיר, היה לי אחד 97, איזה 7 שנים. מחלה לא מומלץ בכלל (מהנסיון שלי) יש כאלו שכן אוהבים.

יש לנו בעסק המשפחתי 8 היילקסים, משנת 95-99 ומאוד מרוצים, האוטו שלא נגמר, ק"מ ממוצע שלהם הוא 700 אלף ק"מ ללא תקלות בכלל. אני נוסע על 99 4X4 כבר 6 שנים אם 400 אלף ק"מ.

הבעיה היחידה של ההילקסים זה המחיר הגבוהה.

סתם לדוגמא:

לפני שבועיים מכרנו היילקס 98 2X4 עם ק"מ נמוך (320 אלף)

אוטו במצב נהדר ב 40000 שקל.

 

אני היתי מיתמקד בהיילקס בין השנים 98-2001

אין צורך בדגמים חדשים יותר עם מנוע חזק יותר, לפחות לא ב 2X4.

אגב מ 2001 אם אני לא טועה יצא הדגם המוגבה שהוא 2X4 אוטומט, אבל לדעתי הוא כבר יותר יקר,(גם הוא דגם מוצלח) היה אותו הרבה בצה"ל.

מוכר בשם פריראנר.

 

תעשה חיפוש, אני לא היתי הולך על כיוונים אחרים, רק היילקס. אילו שנות הזוהר של היילקס.

את החדשים אני לא מכיר.

אגב, שמעתי שגם הווינר של ניסן, לא רע בכל.

 

אם אתה צריך עזרה אז בשמחה.

פלג_

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תודה רבה לך, עזרת לי מאוד. אני אחפש לי איזה היילקס טוב הקטע של ה2X4 אוטומט וגבוהה נישמע לי מצויין

ובאמת המחירים שלהם קצת לא הגיוניים... אגב אם יש מקום מומלץ לחפש בו טנדרים אשמח לשמוע אני כרגע מכיר את יד2 והפוקוס

לא מעבר לזה...

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

דגמי ההילקס 4x2 הם המומלצים לעבודה ואך ורק בגיר ידני. הוא גם אמין יותר וגם סוחב טוב יותר בגלל שליטה טובה יותר בסל"ד.

אם הגובה לא מספק למרות שהרכב לא נחשב נמוך, ניתן להחליף קפיצים/בולמים במחיר נמוך לכל הרכב ולסגור עניין.

dreams dreams dreams do not come true

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

רק לשם הסקרנות, אם הרכב לא מיועד לנסיעות שטח אז למה צריך אותו גבוה?

רכב גבוה פרושו מרכז כובד גבוה שפרושו פחות יציבות במצבים גבוליים.

רכבי שטח מוגבהים כדי לשפר את העבירות אבל יש לזה מחיר ע"ח היציבות.

 

חומר למחשבה.

אלפא-סוד 1.3 1978, חיפושית 1200 1963, Citroen DS 20 1973. מתנדב ביחידה הארצית לפינוי צירים - יחפ"צ

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אתה צודק וזה מובן לי, אך יש 2 סיבות שביגללם חשוב לי הגובה.

1. הרכב חוץ מהעבודה בימי חול, בשישי ושבת מוריד אופנוע ים לכינרת. ופה צריך גובה כי אני ניכנס עם הרכב למים.

2. אבא שלי אוהב מדרכות וזה פיתרון טוב בשבילו.

(אגב בקשר לכינרת בטח תגיד לי שהטנדר לא יסתדר ללא 4X4 וזה דיי נכון ומגביל אבל בכל זאת אמינות וצריכת דלק חשוב יותר).

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בכותרת כתבת "דחוף! דחוף!! דחוף!!!"

 

בהודעה אמרת שאתה מתנצל שאתה כותב דחוף אבל באמת העניין בהול כי בלי רכב העסק של אבא מושבת.

 

בגלל הבהילות והמצב העיסקי טרחתי וערכתי את השרשור במקום לנעול אותו .

 

שבוע אחרי אתה עוד מתחרבש על כן גבוה או לא 4X4 ולכן המסקנה המיידית היא לא דחוף ולא נעליים!

 

ננעל!

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 5088 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.
×
×
  • תוכן חדש...