Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8158 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

זו לא הודעה שמחדשת,היא בנאלית למדי.

לא תמצאו כאן סרט של פליצר , או טריוויה מגרת רצפטורים.

 

כולה קרנף ורעם בערבות הדרום, בוקר צונן ומסביר פנים, קפה איכותי עם דילן בכפר עזה, בואכה בית ג'וברין, ברבהר ושוב דילן (בנאלי עד הסוף)..

 

איזה כיף שהיה לי הבוקר,אח איזה בוקר של כיף.

 

:yum:

PICT0004.JPG

PICT0005.JPG

בצער רב וביגון קודר עכוז הרעם למכירה.

YZF1000R 1996 מושלם אף יותר מביום היוולדו.

לא ראה שטח!

פרטים בה"פ.

פורסם
זו לא הודעה שמחדשת,היא בנאלית למדי.

לא תמצאו כאן סרט של פליצר , או טריוויה מגרת רצפטורים.

 

כולה קרנף ורעם בערבות הדרום, בוקר צונן ומסביר פנים, קפה איכותי עם דילן בכפר עזה, בואכה בית ג'וברין, ברבהר ושוב דילן (בנאלי עד הסוף)..

 

איזה כיף שהיה לי הבוקר,אח איזה בוקר של כיף.

 

:yum:

 

:cry: בעסה!

ראש הממשלה: " לא נשחרר בוטנים עם מלח על הידיים!!!" :onfire::screwy:

 

"חכה לי רק רגע," היא אמרה בקול גדול, "אני בהריון" בואינג! התערבות על מתנדבת התפתחה לכלל אסון.

פורסם
זו לא הודעה שמחדשת,היא בנאלית למדי.

לא תמצאו כאן סרט של פליצר , או טריוויה מגרת רצפטורים.

 

כולה קרנף ורעם בערבות הדרום, בוקר צונן ומסביר פנים, קפה איכותי עם דילן בכפר עזה, בואכה בית ג'וברין, ברבהר ושוב דילן (בנאלי עד הסוף)..

 

איזה כיף שהיה לי הבוקר,אח איזה בוקר של כיף.

 

:yum:

 

:cry: בעסה!

 

באסה כותבים ב א' ,כמו אבא... :morning:

בצער רב וביגון קודר עכוז הרעם למכירה.

YZF1000R 1996 מושלם אף יותר מביום היוולדו.

לא ראה שטח!

פרטים בה"פ.

פורסם
זו לא הודעה שמחדשת,היא בנאלית למדי.

לא תמצאו כאן סרט של פליצר , או טריוויה מגרת רצפטורים.

 

כולה קרנף ורעם בערבות הדרום, בוקר צונן ומסביר פנים, קפה איכותי עם דילן בכפר עזה, בואכה בית ג'וברין, ברבהר ושוב דילן (בנאלי עד הסוף)..

 

איזה כיף שהיה לי הבוקר,אח איזה בוקר של כיף.

 

:yum:

 

:cry: בעסה!

 

באסה כותבים ב א' ,כמו אבא... :morning:

 

עבע :shock::lol: ....באסה!!!!!!

 

בוקר...

ראש הממשלה: " לא נשחרר בוטנים עם מלח על הידיים!!!" :onfire::screwy:

 

"חכה לי רק רגע," היא אמרה בקול גדול, "אני בהריון" בואינג! התערבות על מתנדבת התפתחה לכלל אסון.

פורסם

אירופה, פאקינג אירופה

קם בבוקר לובש את הBATTLE DRESS ,נפגש עם הג'נגו

שמש קרה בשמי המזרח, עננים מפוזרים פה ושם, הטמפ' מכווצת את האויר ויותר ממנו נכנס לציל', הכביש ריק , יורדים דרומה אל חבל הבשור, מלצרית יפיפיה "מנגנת" לנו דילן

עולים לכיוון בית גוברין ימינה בצומת האלה שמאלה לנס הרים, בית קפה קטן ואנונימי, ריח גחלי הדרים מהאח, רובה הגדול של הברנז'ה נמצאת שם, שיחות חולין פה ושם, השמש כבר כמעט תלוייה באמצע השמיים, מציצה לסירוגין מבין העננים - היא מצידה לא נותנת לטמפ' להקפיא אותנו וזו האחרונה לא נותנת לשמש "לבשל" אותנו.

בתום פרק הרביצה שמים פעמינו חזרה למרכז, הביתה , די, צריך להשאיר קצת לפעם הבאה...

 

פאקינג אירופה

למכירה -CBR 929 RR , מטופל בסטארסייקל ,ניתן להציג "היסטורית טיפולים" , אזעקה+ ביפר, FREE FLOW, זוג צמיגים חדשים.

פורסם

ככה שאף אחד לא ישמע אותי.....

 

19 ש"ח בשוק של יום שני בKEMER - תורכיה

:p

מחזיק מעמד כבר שנתיים - יותר טוב מהמקור 8)

 

 

 

 

עזוב שטויות.... כמה אתה רוצה על המעיל פרארי?! :inlove:

 

אני הייתי פה

"Confutatis maledictis

Flammis acribus addictis,

Voca me cum benedictis"

פורסם

טוב זה לא חכמה... פרארי זה איטלקי, לא מחזיק מעמד יותר מדי.

 

מעביר בעלות ב-20ש"ח?

 

 

 

ככה שאף אחד לא ישמע אותי.....

 

19 ש"ח בשוק של יום שני בKEMER - תורכיה

:p

מחזיק מעמד כבר שנתיים - יותר טוב מהמקור 8)

 

 

 

 

עזוב שטויות.... כמה אתה רוצה על המעיל פרארי?! :inlove:

 

אני הייתי פה
פורסם

1 שקל מעל המחירון? ועוד למשומש.... הצעה מפתה

 

אתה לא מעדיף את הכובע? EDWARDS - HRC

 

 

טוב זה לא חכמה... פרארי זה איטלקי, לא מחזיק מעמד יותר מדי.

 

מעביר בעלות ב-20ש"ח?

 

 

 

ככה שאף אחד לא ישמע אותי.....

 

19 ש"ח בשוק של יום שני בKEMER - תורכיה

:p

מחזיק מעמד כבר שנתיים - יותר טוב מהמקור 8)

 

 

 

 

עזוב שטויות.... כמה אתה רוצה על המעיל פרארי?! :inlove:

 

אני הייתי פה

"Confutatis maledictis

Flammis acribus addictis,

Voca me cum benedictis"

פורסם

כן, זה היה הפריט הבא ברשימה. 14 ש"ח בשוק בטול כרם?

 

 

 

 

1 שקל מעל המחירון? ועוד למשומש.... הצעה מפתה

 

אתה לא מעדיף את הכובע? EDWARDS - HRC

 

 

טוב זה לא חכמה... פרארי זה איטלקי, לא מחזיק מעמד יותר מדי.

 

מעביר בעלות ב-20ש"ח?

 

 

 

ככה שאף אחד לא ישמע אותי.....

 

19 ש"ח בשוק של יום שני בKEMER - תורכיה

:p

מחזיק מעמד כבר שנתיים - יותר טוב מהמקור 8)

 

 

 

 

עזוב שטויות.... כמה אתה רוצה על המעיל פרארי?! :inlove:

 

אני הייתי פה
פורסם

16 ליש"ט (אם זכרוני אינו מטעני) ב http://www.hrc.com

 

 

כן, זה היה הפריט הבא ברשימה. 14 ש"ח בשוק בטול כרם?

 

 

 

 

1 שקל מעל המחירון? ועוד למשומש.... הצעה מפתה

 

אתה לא מעדיף את הכובע? EDWARDS - HRC

 

 

טוב זה לא חכמה... פרארי זה איטלקי, לא מחזיק מעמד יותר מדי.

 

מעביר בעלות ב-20ש"ח?

 

 

 

ככה שאף אחד לא ישמע אותי.....

 

19 ש"ח בשוק של יום שני בKEMER - תורכיה

:p

מחזיק מעמד כבר שנתיים - יותר טוב מהמקור 8)

 

 

 

 

עזוב שטויות.... כמה אתה רוצה על המעיל פרארי?! :inlove:

 

אני הייתי פה

"Confutatis maledictis

Flammis acribus addictis,

Voca me cum benedictis"

×
×
  • תוכן חדש...