Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

בדיקה לקראת קנייה מזדה 3 2005


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6156 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום רב,

 

לאחר בדיקה לפני קנייה למזדה 3 2005 ברצוני לקבל חוות דעת נוספת לגבי הליקויים הנ"ל:

 

1. הספק מנוע לפי היצרן - 105 כ"ס, בפועל 93 - האם תקין?

2. תיבת הילוכים - בלאי דיסקיות, נקישות יתר.

3. בלוק מנוע - נזילת שמן, תצרוכת שמן מהצילינדרים.

4. מערכת תיזמון - רעש יתר

 

האם הליקויים הנ"ל בעייתיים מדי?

 

בתודה רבה מראש.

פורסם

הספק מנוע- תקין,בסדר גמור,ההספק במכוני הבדיקה נמדד בגלגלים ,בשונה מהיצרן כשהרכב יצא מהמפעל.

לגבי הגיר- אי אפשר לדעת בד"כ מכון בדיקה כותב כסת"ח כי הם לא נותנים אחריות על הגיר כלל.

אני כותב אי אפשר לדעת,כי רק אתמול בפורום הטכני נפתח שרשור על רכב כזה עם 100,000 ק"מ,שנזקק לתיקון בגיר.

מדובר בתיקון נקודתי ולא בשיפוץ אבל קרא בכל זאת כאן:

http://www.carsforum.co.il/vb/archive/index.php/t-277371.html

 

כמה ק"מ עבר הרכב ? האם אתה קונה אותו מליסינג /השכרה לשעבר ?

אין איש בעולם שיוכל אותי למחוק אצלך אני קיים.

פורסם

האם הרכב טופל במורשה מאזדה ?

הק"מ נראה לא אמיתי..זה מריח ככה משום מה... אלא אם יש ספר טיפולים מסודר או קבלות שיוכיחו אחרת.

העניין של תצרוכת שמן מהצילינדרים מעט מפחיד אותי ונראה לי שלפחות לרכב הזה בשנתון השה ולק"מ שציינת זה בהחלט לא מי יודע מה.

אם אתה דלוק על הרכב ונמצא בבדיקה,שהרכב לא עבר תאונות פשוט תנסה להוריד במחיר כמה שתוכל.

רק שבוע שעבר,במשפחה שלנו בת דודתי מכרה סיוויק 2004 יד שנייה מליסינג עם 95,000 ק"מ אמיתיים,שהיה מטופל במורשה ב-8000 פחות מהמחירון,זה עניין של "כמה המוכר לחוץ למכור וכמה הקונה לחוץ לקנות")

אין איש בעולם שיוכל אותי למחוק אצלך אני קיים.

פורסם

שלום

 

השוק מוצף במאזדות, לא תהיה לך שום בעיה למצוא אחרת.

סעיף 3 בהחלט לא נשמע טוב, לגבי הק"מ אני לא חושב שמזוייף.

קח את הזמן, כל הזמן משתחררות לשוק כמויות אדירות, אל תתפשר.

 

לך על ה3 שתהיה הכי שקט לגביה.

 

 

אתר מועדון השלוש - מאזדה 3.

×
×
  • תוכן חדש...