Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6253 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום חברים.

אני מעוניין להחליף 4 צמיגים בפיג'ו 307 שלי. המידות צמיג שלי הם 195/65R15.

יש לי כרגע:

קלבר, קונטיננטל, מישלין (יקר לי מידי), הנקוק, פלקין, מקסיס.

 

מה מומלץ ובאיזה מחיר לדעתכם?

תודה לעונים!

פורסם

איזו קביעה נחרצת :?

 

איך אפשר להתייחס לשאלה כאשר לא הוזכרו דגמים ? תקציב ?

כל עוד מפרקים שם 6 תימניות בלילה...המטרה מקדשת את האמצעים!
:roflmao:
פורסם

מה הכוונה דגמים? רשמתי את המידה של הצמיג ואת הרכב שיש לי.

התקציב שלי הוא עד למחיר של מישלין (שהם הכי יקרים).

כמובן שאני לא מחפש לזרוק סתם כסף, אבל גם לא לקנות את ההכי זול שיש.

פורסם

לא רשמת מה התקציב.

צמיגים טובים לרכב שלך יעלו קרוב ל 400 ש"ח לצמיג.

משהו מאלה:

http://www.tires4u.co.il/?search=1&iGarageID=&ar=1&r=15&a=65&s=195&sc=&mm=18&mm=27&mm=7&mm=11&mm=113&mm=6&mm=26

 

לא רשמת מה קוד המהירות צמיגים הדרוש לרכב שלך.

אם אפשר להתקין צמיגים עם קוד מהירות T,

הקונטיננטיל שבמבצע נראים טוב.

 

אם אתה חייב קוד מהירות H, לפחות, קלבר יהיו הכי זולים.

גם קונטיננטל או יוקוהאמה טובים מאוד.

 

בפנצ'ריות בטח תוכל לקבל מחירים יותר נוחים, תעשה סקרפנצ'ריות בכל מיקרה.

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם

 

לא רשמת מה קוד המהירות צמיגים הדרוש לרכב שלך.

אם אפשר להתקין צמיגים עם קוד מהירות T,

הקונטיננטיל שבמבצע נראים טוב.

 

אם אתה חייב קוד מהירות H, לפחות, קלבר יהיו הכי זולים.

גם קונטיננטל או יוקוהאמה טובים מאוד.

 

 

רשום במידת הצמיג 195/65R15, כלומר יש את האות R שלדעתי מסמלת את המהירות?

אם כך זה 170.

פורסם

לא, R זה RADIAL.

תבדוק מה רשום על הצמיגים הנוכחים שלך 91H או 91T

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם
לא, R זה RADIAL.

תבדוק מה רשום על הצמיגים הנוכחים שלך 91H או 91T

 

כן, אחרי שקראתי עוד קצת הבנתי שכולם זה R...

אני אבדוק כבר בבוקר. מה שכן, הצמיגאי אמור להתאים לבד את הצמיג למהירות האמורה, נכון?

פורסם

אתה זה שמחליט, לא הצמיגאי.

לא מומלץ לרדת בקוד מהירות.

ולא לשכוח לבדוק בפנצ'ריה תאריך הייצור של הצמיגים.

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם

קניתי שני צמיגים של Fulda בסוף, שמעתי ביקורות חיוביות עליהם.

השאלה שלי עכשיו היא כמה אויר צריך לנפח.

ברכב רשום לי 2.4 BAR בעומס חלקי (כלומר 35), ובצמיגייה שני עובדים שונים אמרו לי 32 ו- 33.

ובכלל, את האחוריים והקדמיים מנפחים אותו דבר?

 

אני אובד עצות בנושא, אשמח לעזרה בעניין.

×
×
  • תוכן חדש...