Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6486 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

עדכון קטן:

דיברתי עם ויקטור עידן הוא ביקש שנשלח לו את התמונות של התאונה, הד"וח שמאי ותוצאות הבדיקה של הרכב והוא יתחיל לטפל בנושא.

 

אני הולך על זה בכל הכוח ולא מוכן לוותר.

Toyota Yaris TS

 

פורסם

היה לי מקרה לפני כמה חודשים כאשר באתי למכור רכב עם תאונה. דפדפתי במסמכים וראיתי שחברת הביטוח "שכחה" לשלם ירידת ערך של 8% לפני כמה שנים. הסכום היה לערך 10,000 ש''ח. הרמתי להם טלפון, למחרת היה לי צ'ק על השולחן על 14,000 ש''ח.

 

ודרך אגב, 8% ללא שאסי.

Seat Leon FR 2.0 (190bhp) DSG 2019

פורסם

ויקטור עידן זה הכתובת שלך לירידת ערך רק תתכונן לבית משפט חברות ביטוח לא מקבלות את חוות דעת של ויקטור עידן בטענה שהיא מוקצנת

 

בהצלחה !

פורסם

הסוכנת ביטוח שלי אמרה לי "2% זה מה שהשמאי קבע וזה מה שתקבל"

אמרתי לה "אם אני מביא שמאי פרטי והוא יקבע יותר אני אקבל כמה שהוא נתן?" היא אמרה שכן

מחר אני מתכנן להתקשר אליה שוב ולהקליט את השיחה.

 

אריק, אתה שמאי או שם משפחתך "שמאי"?

אם כן, כמה נהוג לתת על פגיעה בקורה הרוחבית ועיקום ריצפת תא המטען?

Toyota Yaris TS

 

פורסם

נתי שלום

ההנחה שתקבל מה שהשמאי הפרטי שלך יקבע הנה בגדר wishfull thinking

לסוכן שלך אין הרשאה בדין להביע עמדה ביחס לתשלום על ידי המבטחת כך שלא הייתי בונה על ה"הבטחה". גם אם תקליט ותוכיח בבית משפט שזה מה שנאמר, סיכוייך קלושים לקבל את הפיצוי בהתאם למה שנאמר...

לגופו של עניין אחזור על הסבר שניתן על ידי אינספור פעמים

השמאים של המבטחות נסמכים על יציר דמיוני שנקרא וועדת ששון אשר אין לו נפקות משפטית כלשהי והוא מתיימר להגדיר "נוסחאות מתמטיות" לשיעור ירידת הערך.

על פניו, קביעה של 2% בהתייחס לתיאור שתארת אינה מתיישבת עם המציאות ואני ממליץ לך לפנות לשמאי בלתי תלוי ולבדוק עמו מה השיעור המתאים

מקווה שעזרתי

פורסם

אני מאמין כי השמאי היה מטעם חברת הביטוח שלך כך שהאינטרס שלו הוא להיות חסכן כלפי חב' הביטוח ,למרות שאתה זה שמשלם את הפוליסה .

ויקטור עידן הוא אחד השמאים המעולים בשוק ,אומנם יקר אבל תתבע את הוצאות השמאות ,רוב חברות הביטוח מראש מפחדות ממנו ומגיעות איתו לרב לפשרה לפני משפט .

בנוגע לירידת ערך ,ע"פ ועדת ששון ומה שמקובל ע"י שמאים רבים :

החלפת דלת תא מטען - 1.5%

פגיעה בפח דופן אחורי - 2.5%

פגיעה בריצפת תא מיטען - 2.5%

אני לא יודע מה היה בדוח שמאי שנפגע ,אך יכול להיות שנפגעו עוד מס' דברים שניתן לקבל עליהם ירידת ערך נוספת .

פורסם

אבולושיין, אם אני מבין נכון ממה שאתה אומר אני צריך לקבל מינימום 6.5%-?

 

אני יכול לתבוע את השמאי הזה על זה שהעלים מאיתו את הפגיעת שילדה?

אני מודה לאלוקים על כך שהרכב היה מוצע למכירה אחרת עוד כמה שנים היינו רוצים למכור את הרכב ובבדיקה פתאום הייתה מתגלה לנו פגיעת שילדה.

ואז לך תוכיח שזה בא מהתאונה הזאתי והאוטו לא עבר תאונה לפני או אחרי.

Toyota Yaris TS

 

פורסם

הגדרת את זה נכון, מינימום כ 6.5% ירידת ערך , כמו שאמרתי אני לא יודע ע"פ דוח אקספרטיזה מה עוד הוחלף,תוקן,נפגע וכו'.

ע"פ הדוח השמאי יוכל לקבוע ירידת ערך מדוייקת יותר ,מה שלהערכתי נראה הוא כי תקבל יותר .

לתבוע את השמאי זה יהיה מיותר וזה יראה כמו להילחם בטחנות רוח , אני הייתי מתמקד בנזק הקיים ומנסה למזער אותו .

המשך את התהליך עם ויקטור עידן.

נ.ב בשנת 2001 נפגעה מכונית של חבר מברד והביטוח אישר לו כ 5% ירידת ערך בלבד .

פנינו לויקטור עידן ולאחר בדיקה מעמיקה של הפגיעות ברד קבע ויקטור ירידת ערך של לא פחות מ 36%, מה גם שלאחר כמה דיונים בבימ"ש השופט קיבל את חווד של ויקטור עידן .

אני יודע שהכתבה פורסמה ב YNET , אני אנסה לחפש לך .

פורסם

מפציץ ויקטור, לא סתם שמעתי עליו המון המלצות.

 

המון תודה לך, בהחלט אמשיך את התהליך עם ויקטור ואעדכן לבסוף.

Toyota Yaris TS

 

×
×
  • תוכן חדש...