Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

לכל מי שזלזל בסאנרוף שלי...


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8198 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
גם אני שמעתי על זה ...יש למישהו סימוכין על זה? כדאי ללבן את הנושא אחת ולתמיד.

 

עזבו סימוכין...

מפורומים בחו"ל הומלץ לא לנסוע מעל 120-130 עם הסאנרוף פתוח...

זה ממילא מרעיש בצורה נוראית וידוע שיקר לתקן, אז למה להתגרות בקרסו ובגורל? :)

אגב, הסיבה שרוב הסאנרופים נהרסו היא דווקא המנוע החשמלי... חלק מהחכמים חיברו אותו למערכת הנעילה המרכזית (בדומה לחלונות) מה שיוצר מצב שהמנוע ממשיך להסתובב על ריק גם אחרי שהחלון עצמו סגור וזה דופק את המנגנון + תכנון\אמינות צרפתית מוכחת = סאנרוף לא מבריק...

:-)

פורסם
גם אני שמעתי על זה ...יש למישהו סימוכין על זה? כדאי ללבן את הנושא אחת ולתמיד.

 

עזבו סימוכין...

מפורומים בחו"ל הומלץ לא לנסוע מעל 120-130 עם הסאנרוף פתוח...

זה ממילא מרעיש בצורה נוראית וידוע שיקר לתקן, אז למה להתגרות בקרסו ובגורל? :)

אגב, הסיבה שרוב הסאנרופים נהרסו היא דווקא המנוע החשמלי... חלק מהחכמים חיברו אותו למערכת הנעילה המרכזית (בדומה לחלונות) מה שיוצר מצב שהמנוע ממשיך להסתובב על ריק גם אחרי שהחלון עצמו סגור וזה דופק את המנגנון + תכנון\אמינות צרפתית מוכחת = סאנרוף לא מבריק...

 

גם אל תשכח את היוטה "היפיפיה" ששמו בכדי שלא נתבשל בקיץ. :?

 

דניאל

פורסם

ומה עם אילו שהגג שמש שלהם נפתח החוצה וגם נכנס פנימה ?

האם יש גם הגבלת מהירות לנסיעה כאשר הגג מוכנס פנימה ?

8)
פורסם

אני מעולם לא הגעתי למהרויות כאלה אריאל כך שזה לא תקף לגביי :hihi:

 

 

ובכל מקרה בינינו

מעל 90 הרעש מתחיל לעצבן העיקר שהוא הפסיק לעצבן גם שהוא היה "סגור"

 

אחחח, החיים עם סאנרוף..איך יכולתי בלי :king:

HOOTERS

:ladysman:

פורסם

אז אין סימוכין...

 

איך אתם מסבירים את זה שב106XSI יש את אותו סאן רוף בדיוק רק מונע ידנית ואיתו אין שום בעיה...גם במהירות מעם 120 130 קמ"ש?

×
×
  • תוכן חדש...