Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

ראם אייר קיט לפג'ו 106 GTI (בשורות טובות )


eyal_ro
dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7844 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

שלום חברים,

 

נמצאה חברה שמייצרת את קיט הראם אייר עם אלמנטים של קינג דרגון.

 

החברה עושה משלוחים לארץ - המחיר כולל משלוח הוא 155 יורו (כ-820 ש"ח).

 

במידה ויהיו 5 אנשים ומעלה שירצו את הקיט המחיר יוזל ב-20% (כ-650 ש"ח).

 

לכל בעלי הראלי - ישנו קיט המיוצר במיוחד למנועי ה-8V של הראלי כך שאין צורך בעבודת התאמה מיוחדת המחיר הוא אותו מחיר.

 

אני יודע שהקיט נעשה ע"פ הקיט של פיז'ו ספורט - אז נקווה לטוב.

 

כל המעוניינים בקיט נא לשלוח ה"פ.

 

בברכה,

אייל

BMW M135I

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הי אייל

לא יצא לי לבחון את הקיט את ecosse מעבר לתמונות והתרשמויות ברשת

כן יצא לי לבחון את הקיט של GREEN הקיט של SIMOTA ה-ר-ב-ה יותר איכותי, לפלסטיקה עובי משולש והצינור יניקה ב-GREEN עשוי מפלסטיק זול.

 

לעניות דעתי ה-SIMOTA הוא המשתלם מכולם בנוי למופת ומחירו הזול ביותר, זה באמת לא משנה מבחינת ביצועים איזה תרכוש.

http://www.motorica.net - מוטוריקה.נט

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

סוף סוף יש כאן מישהו שניראה לי רציני לגבי ההזמנה של הקיט הזה.

 

אייל אני מקווה שאיתך לא יהיה פאדיחות ושהקיט הזה יגיע מהר בלי באלגן.

 

דרך אגב מאיפה ואיך יש לך אפשרות להזמין את הקיטים האלה :?:

 

 

בכל מקרה אני בפנים :!:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ובכן... אני אדם פרטי ולא איזושהיא חברת ייבוא....

 

אני פועל מתוך יוזמה אישית להבאת הקיט הנ"ל (בשאיפה לסימוטה) למכוניתי הפרטית ותוך כדי מנסה להוזיל עלויות ע"י רכישה קבוצתית של הקיט (כמו שנעשה ברכישות הקודמות של הקיטים הנ"ל)

 

כרגע לפי הבירורים האחרונים כפי הנראה הופסק ייצורו של הקיט של סימוטה ולכן אני נאלץ לבדוק אלטרנטיבות שונות כמו גרין (דיוויד טוען לאיכות ירודה וכך גם חברים מהפורום האנגלי) ולכן זו תהייה האופציה האחרונה, אך מצד שני קיים הקיט האיכותי יותר (כך טוענים חברי הפורום באנגליה) של חברת אקוסי וכפי הנראה הוא יהיה זה שייובא .

 

לשאלות נוספות נא לפנות בה"פ.

 

בברכה,

 

אייל רונן

BMW M135I

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לכל הרוכשים ברצוני להסב את תשומת לבכם לבעיה שהיתה לי בהתקנת הקיט של סימוטה.

התברר לי בדיעבד שלאחר שתי החלפות מצבר שעבר הרכב עד להתקנת הקיט גדלו מימדיו של המצבר בשני ס"מ גובה וס"מ אורך.

כל עוד לא מתקינים קיט שכזה אין שום בעיה לאכלס גידול שכזה מתחת למכסה המונע אבל לאחר התקנת הקיט מכסה המנוע לא נסגר.

זה ממש לא נעים אחרי עבודה לא קטנה של פירוק מערכת היניקה המקורית והתקנת הקיט לגלות שלמכסה המנוע חסרים שני ס"מ להיסגר. אז בידקו את עצמכם טוב טוב.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מידע אישי.

 

קיטים של סימוטה כבר לא קיימים (במיוחד לא באנגליה).

המחיר של אקוס (ECCOSSE) זהה כמעט למחיר של פיז'ו ספורט.

 

אם כבר, אז ללכת על הדבר האמיתי (עולה 230~ פאונד, מה שיהיה בסוף לאחר מיסים ומשלוח, כ-1700 ש"ח לפחות).

לדעתי - מחיר יקר מדי בשביל פילטר אויר משופר, אבל זאת כבר החלטה שלכם.

הצטרפו עוד היום לאגודה לשחרור הטלטל.

"הטלטלים השחורים, יולי 2004".

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כשיהיה לך כזה מנוע (קורבט לא?) אני רץ ומזמין לך קיט כזה :wink:

 

סבבה?

 

תכין מזומנים ....

ENSURE YOUR BRAIN IS WORKING BEFORE PUT YOUR MOUTH INTO A GEAR

-------------------------------------------------------

מקסים.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מצטער על הבורות...

אבל מזה הקיט הזה ואיך הוא משפיע על ביצועי הרכב.

נ.ב יש ברשותי שברולט אלרו 3400 איזה קיט יכול להתאים לרכב שלי?

 

תעשה חיפוש בפורום הנושא של הקיט של סימוטה נטחן פה.

 

ולשברולט שלך ממש ממש לא מומלץ לשים קיט כזה (אני לא מדבר על זה שהוא לא ייתן לך כלום, אלא על זה שהאחריות תפוג).

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אגב, אני מעריך שלשברולט אלרו יש המוווווון שיפורים, רק לפתוח גוגל ולהכין כרטיס אשראי.

אחד התסכולים הגדולים שלי הוא שרוב האתרים באינטרנט שמוכרים שיפורים מתעסקים בעיקר עם אמריקאיות או עם יפאניות שמיובאות לארה"ב.

אם אתה באמת מוכן וערוך להוצאה - זה לא אמור להיות סיפור היסטרי למצוא כזה דבר.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כשיהיה לך כזה מנוע (קורבט לא?) אני רץ ומזמין לך קיט כזה :wink:

 

סבבה?

 

 

תכין את הכסף.... לא וזה ממש לא קורבט...

ואני רוצה את הראם אייר בדגם של הסיילין (שיאבה מלמטה)

If you don't chew Big Red, then f-*bleep* you.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

רציתי לדעת אם ל306 XT הראם איר ישפיע משהו

וכמה עולה קיט כזה

דרך אגב כאשר משנים סעפת יניקה עדיף לשנות גם סעפת פליטה תקנו אותי אם אני טועה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ראם אייר ישפר את כושר הנשימה ב-306 למרות שמעולם לא ראיתי כזה ל-306.

צריך לקחת בחשבון שלא הכל ורוד בהתקנה של ראם אייר (או כל פילטר פתוח אחר שאינו Inbox).

 

רצועת הכח זזה כלפי מעלה בסל"ד וכלפי מטה במומנט (לעיתים אף מתקצרת), עקב קיצור המרחק בין הפילטר לסעפת ושינוי הגאומטריה של מסלול היניקה. זה מורגש יותר בסל"ד הנמוך כאשר אורך הגל גדל (פעימות היניקה גורמות לאויר להתקדם כגל במסלול היניקה).

בד"כ ההספק עולה מפני ששיפור הנשימה גדול בהרבה מהירידה במומנט והתועלת גדולה מהנזק אבל השימושיות של הרכב בנהיגה מנהלתית עשויה להפגע קלות.

רצוי לזכור שפילטר פתוח מכל סוג שהוא מוסיף לא מעט רעש :twisted: לטוב ולרע.

 

לסיכום: שיפור פילטר ברכב אוטומטי לא בא בחשבון עקב חוסר יכולת של הגיר להסתגל.

ברכב ידני רצוי לזכור שללא שיפור במערכת הפליטה יש פגיעה בשימושיות של הרכב.

 

אגב התקנת ראם אייר אינה שיפור של סעפת היניקה. הסעפת היא הפיצול מן המצערת עד לשסתומי היניקה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

×
×
  • תוכן חדש...