Jump to content

rotem182

  • הודעות

    373
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

כל מה שפורסם על ידי rotem182

  1. אז ככה: שימנתי וזה עזר, הדלת נסגרת ונפתחת. מה שכן, אני לא יודע אם זה בגלל השימון או בגלל המשככים שבצד הדלת. בזמן ששימנתי אראה לי חבר שאחד המשככים קצת בולט, דחף אותו פנימה וכעת הדלת במצב תקין. תודה על העזרה, בנתיים אני אשאיר את הפרחים והלבבות שמופיעים בתמונה .
  2. ואם אני אשמן את מנגנון הנעילה? לא יעזור?
  3. שלום, אתמול ניסיתי לסגור את דלת תא המטען ושמתי לב שהדלת לא ננעלת לי אלא אם אני סוגר בחוזקה. מה יכולה להיות הבעיה? האם יש צורך בשימון?
  4. rotem182

    רכב שני עד 30K - 33K

    הייתי מציע לשקול 2 אפשרויות: 1. מיצובישי לנסר 2008 - אולי תמצא סביב 35000 ש"ח אחת שמורה, רכב אמין ביותר! 2. רנו מגאן 2008 - בטיחותי ביותר, "תפור" על משפחות צעירות, אמין ובאופן כללי נותן תמורה מעולה לכסף! מנסיון. ממליץ על קרסו טרייד אין שכן שם נותנים אחריות הכי מקיפה שיש עם ישור קו ברמה אחרת.
  5. מחזק את גיא משברולט. מבחינתי זהו רכש שכמכלול יתרונות וחסרונות הוא מספר 1 ובפעם הראשונה אני באמת "נדלק" על רכב משברולט. חסכוני בדלק (החסרון העיקרי בשברולט הרגילה), עיצוב מדהים, מפוארת, בטיחותית. הבנתי שיש בלאי מואץ בבלמים אבל שווה לבדוק... כך או כך, דעתי היא שברולט קרוז, מה עוד שאין הרבה כאלו על הכביש.....
  6. אם אתה יכול להתפשר על צרפתיות - רנו קליאו (להתפשר בגלל המוניטין הלא מחמיא שיש לרכב למרות שהוא נהדר) אופציה נוספת היא יונדאי גטס 2008-9, קח בחשבון שהיא מאוד אמינה אבל לא הכי חסכונית. אם הנסועה שלך היא סביב 12-15K בשנה אז זה לא קריטי. דייהטסו סיריון גם מומלצת ויש לי חבר בעבודה שמוכר, אין לי פרטים אבל אם זה מעניין אותך אז צור קשר בפרטי
  7. לאחר התלבטויות רבות, החלטתי על המגאן. הרכב בטיחותי יותר, חסכוני יותר, מרווח יותר. לגבי אמינות, ראיתי חילוקי דעות אבל רובם על שנתונים מוקדמים. מה עוד ששמעתי המלצות על שנתונים 2007 ומעלה, עשיתי מחקר מעמיק ושנתון 2009 נחשב הכי משודרג ואמין בסדרה. הייתי ממליץ לך לפנות לקרסו טרייד אין כי יתכן שעדיין נותנים 3 שנות אחריות על הרכב אבל תברר על אילו מכלולים. בקיצור, רמו מגאן!
  8. אני ביצעתי רכישה בקרסו טרייד אין, הבדיקה שלהם היתה כמעט זהה לשלי אבל אין זה מעיד על הכלל. יש לקחת את הרכב לבדיקה במכון אחר ורצוי להכינם שאתה מגיע לקחת ולא מעוניין למסור את פרטי המכון עד לכשתגיע לשם. לא שהם בעייתיים אבל יותר בשביל השקט הנפשי שלך. כל או כך - מדובר על מגרש ממולץ שנותן מעל ומעבר ביישור קו אבל קח בחשבון שהם קצת יקרנים.
  9. לטעמי העיסקה מאוד יקרה עבורך, בהנחה שהיא בנזין. הק"מ לא נמוך ואף מעבר לממוצע. השנתון הנ"ל לא מומלץ וסובל ממחלות ילדות, הייתי מציע לך להתאמץ לכיוון שנתונים 2007 והלאה. המחיר לא הגיוני מאחר ורנו אוטומטית 2007 עולה סביב 26-27 אלף ש"ח. הייתי מוכן לשלם עבורה במקסימום 10000 ש"ח פחות ממה שהמוכר פרסם. לא חסרים רנו מהסוג הנ"ל ותוכל למצא בתקציב הנ"ל אחת עם ק"מ נמוך בהרבה, מעט סבלנות. אגב - אני מאוהב מעל הראש ברכב, ממליץ בחום!
  10. לפני שתשרוף את כספך לשווא, הייתי מציע לך לקפוץ למגרשים מסודרים כגון: אוטו סנטר, אוויס, קרסו טרייד אין ולחפש שם. בדרך כלל המגרשים האלו לא מחזיקים רכבים עם פגיעות שאסי ואם כן אז מודיעים זאת מראש.
  11. מנסיון, הריביות של ביטוח ישיר גבוהות אבל זה אינדיבידואלי לכל אחד ואני לא בטוח שכאן המקום לניתוח מעמיק. סדר העדיפויות לנטילת ההלוואה מבחינת כדאיות בריבית הולך כך: 1. קרן השתלמות - אם יש לך קרן שכזאת אז מומלץ לקחת משם את ההלוואה עד כמה שניתן לכיסוי מחיר הרכב. 2. בנק - תשאל אם יש להם הסדר עם אחד הבנקים. בקרסו טרייד אין יש הסדר עם בנק הפועלים למתן הלוואה בריבית נמוכה משמעותית. 3. ביטוח ישיר - כפי שהצגת. אגב, ההפרשים מאוד גבוהים ויכולים להגיע לאלפי שקלים!
  12. קודם כל חשוב שהרכב יהיה ידני ורצוי ממוצא יפני אם כי לא מחייב. 1. פיאט פונטו - מנסיון על גיר ידני, רכב אמין חסכוני ונח. מתאים לטווחי הנסיעות שרשמת. יתכן וישאר לך עודף בכיס אחרי שתרכוש אותו אז אל תתפתה לאוטומט. 2. דייהטסו סיריון - אם אתה רוכש עם מנוע 1300 סמ"ק אז גם גיר אוטומט בא בחשבון אבל אם זאת הגרסה בעלת מנוע 1000 סמ"ק אז רק גיר ידני. קח בחשבון שהמנוע הקטן בדרך כלל שורד 150,000 ק"מ (לפי נסיון אישי ולפי דעות של מוסכניקים).
  13. תוכל להתפשר על ידנית? אם כן,קבל הצעה מקורית - רנו מגאן דיזל! ממליץ על הגרסה הידנית. אם תמצא אחת עם ק"מ סביר ובמצב טוב, קיבלת רכב יותר זריז מכל הרשימה שרשמת ואמינות טובה (תשתדל מודל 2007 ומעלה). עוד לא אמרתי את צריכת הדלק של הרכב 1:18-20 ק"מ לליטר!
  14. מחקר מעמיק בנושא, לדעתי יש לך 2 אופציות: 1. מיצובישי לנסר 2008 - אמינה מאוד, סבירה בכל שאר הפרמטרים כולל בצריכת הדלק, אם אתה נוהג רגוע (סביב 1:9.5 - 10.5) 2.רנו מגאן 2009 - האופציה המועדפת עלי, מרווחת, בטיחותית, חסכונית בדלק ביחס למתחרות בתקציב הנ"ל, תבדוק מול הספונסר בפורום אבל אולי ניתן לקבל עליה 3 שנות אחריות על מנוע וגיר כאשר בשנה הראשונה יש גם אחריות על מערכות החשמל, אמינה בתנאי שלא תתעסק עם מערכות החשמל ותטפל כמה ואיך שצריך. בקיצור, "תפורה" על משפחה צעירה. מנסיון. ממליץ לך לרכוש אותה מהיבואן כדי לקבל את האחריות הכי טובה שניתן לקבל. יש גם את הפוקוס שהיא מאוד נחמדה אבל מגושמת ולא נוחה, היתה לנו כזאת מליסינג. המזדה 3 גם סבירה בכל הפרמטרים אבל צריכת הדלק שלה גבוהה. לי באופן אישי לא ברור מה מתלהבים מהרכב הנ"ל.
  15. נורא?? ממש לא אבל ניתנה כאן דוגמא לבעיה שקיימת בשנתונים הראשונים ובמאוחרים פחות. אני לא הייתי רוכש מגאן מהשנתון הנל גם אם זה כמעט בחינם. הרכב הרבה יותר מומלץ בשנתונים 2007 ומעלה. תעשה מאמץ נוסף או שוותר ותרכוש פיאט פונטו שתתן לך תמורה טובה
  16. אני לא הייתי הולך על זה, 20K על מגאן שנתון 2004 זה יקר, גם עם זה קופה. זאת השנה הראשונה של הדור השני שידוע לשימצה. עם טיפה יותר מאמץ תוכל לרכוש מגאן בשנתון 2007 שאמין יותר אבל לא קופה. אם אתה בקטע של קופה אז חפש לך טויוטה יאריס 1500 שנחשבת מוצלחת מאוד וחסכונית!
  17. קבל המלצה מקורית - שברולט קרוז טורבו! חסכוני יפה אמין
  18. הייתי מציע 2 חלופות. מנסיון, הייתה לי פיאט פונטו ומאוד נהנתי ממנה אבל מכרתי עקב תא מטען גבולי בנפחו. ואגב, לפונטו יש תא מטען נדיב ביחס לסופר מיני. 1. יונדאי אקסנט - תוכל לרכוש שנתון 2009, צריכת דלק ממוצעת ואפילו טובה, מרוחחת ביחס לפונטו, תשאיר לך עודף, אמינה מאוד ונראת לא רע בכלל (לטעמי בכל אופן). 2. רנו מגאן - תוכל לרכוש שנתון 2009, צריכת דלק טובה ביחס למשפחתיות מתחרות כמו מזדה 3 וקרוז, אמינה בשנתונים הנ"ל, מרווחת מאוד, מפנקת, "תפורה" למשפחות צעירות, תשאיר לך עודף בכיס, ניתן למצא גרסאות מאובזרות ברמות גימור בסיסי (תוספות שהן שמו), תבדוק מול הספונסר אבל אולי ניתן עדיין לקבל 3 שנות אחריות על הרכב (שנה על מנוע + גיר + חשמל ושנתיים על מנוע + גיר) וסובלת מסחירות נוראית מה שמבחינתך בטל אם אתה מתכנן להחזיק את הרכב לפחות 4-5 שנים. תעשה נסיעות מבחן על שניהם ותחליט לבד.
  19. כבעל נסיון - פיאט פונטו ידנית, מרווחת, יסכונית אבל מעט כבדה. בסך הכל עונה לדרישות שלך ובתקציב הנל תמצא אחת משנתון 2006
  20. rotem182

    רכב עד 35K

    יצא לי להכיר את הc4 מהעבודה ורנו מגאן כפרטית. אם לחבר שלך יש משפחה, רנו מגאן תציע לו תמורה טובה יותר משאר המתחרות שהצכת, זאת דעתי כמובן. אם לא או דהוא יכול להסתדר עם בגז סטנדרטי אז c4 זאת אופציה מצוינת במסגרת התרציב
  21. מנסיון על בנזין - רנו מגאן על דיזל. מגיעים בתצורה ידנית, חסכוני, מהיר, מפנק, בטיתותי. אמין מאוד במיוחד שאין גיר אוטומאטי.לא מזמן פגשתי באחד שיש לו מגאן 2004 דיזל והוא מרוצה עד השמים למעט ירידת הערך.
  22. אם תפתח את הראש ולא תנהל על סטיגמות - הייתי דווקא מציע לך רנו קליאו. אם תוכל להתפשר על ידני תוכל לרכוש חדשה מהניילונים. תרוויח אחריות, מרווח וחסכון בדלק. הרכב שיתן לך תמורה מצויינת! אם לא בא לך חדשה בגלל ירידת ערך, יש רכבים כאלו במצב נהדר משנתונים 2011. אם בכל זאת אתה מפחד מצרפתיות, ניסן מיקרה זאת אופציה מעניינת.
  23. הייתי ממליץ על מגאן מרווחת בטיחותית ותפורה על משפחה צעירה הרכב יותר אמין מכל ההמצאות שמפורסמות לגביו חשוב לרכוש שנתון כמה שיותר גבוהה. אם בכל זאת אתה פוסל את ההמלצה הקודמת, ממליץ על מיצובישי לנסר
  24. אז אמרו. קרסו יצאו בצהרה שהם מחליפים את הנורות ללא עלות עבודה ותוך מספר דקות. אם תגיע עם מנורה שלך היא תוחלף ללא עלות! אחזקה יקרה - כמו כל רכב אחר. אם היית מותח עוד את התקציב היית יכול לרכוש אחת משנתון 2009 עם 3 שנות אחריות על מנוע וגיר (יתכן והמבצע קיים, תצטרך לבדוק ישירות מול קרסו טרייד אין). תמצא באינטרנט אנשים שמתלוננים על בעיות ברכב ושהוא שנתון 2008 ומעלה. כמעט ולא תמצא כי הרכב עבר מתיחת פנים ואמינותו שופרה. מה שלא שופר זה תדמית הרכב אבל קח את זה בתור יתרון שכן יותר קל לרכוש אותה. חלקי חילוף אגב יש בשפע! אני ממליץ!
  25. כמה רנו מגאן אחזקת שאתה זורק סיסמאות וקובע עובדות? לדעתי הרכב מביא את התמורה הטובה ביותר בתקציב הנ״ל. מרווח, מפנק, ומתאים למשפחה. לי לא יצא לנסע ברכב שכל כך תפור מבחינת הנדסת אנוש, בטיחותי מאוד וגם אמין. פשוט לא לשחק עם מערכות החשמל ולטפל כמו שצריך ומתי שצריך.
×
×
  • תוכן חדש...