Jump to content

rotem182

  • הודעות

    373
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

כל מה שפורסם על ידי rotem182

  1. ממש נהייתי איש מכירות של קרסו אני רוצה אחוזים! האחריות שנה ראשונה על כל הרכב למעט בלאי טבעי (בגדול - תקלות חשמל, גיר ומנוע). שנה שניה ושלישית על מנוע וגיר. לאחר מכן אפשר להחזיר את הרכב במחיר מחירון - %? תלוי במחיר הקניה. אין עיגול פינות כי בזמן הרכישה אתה מקבל חוברת אחריות מ-פ-ו-ר-ט-ת על כל הרכיבים שבאחריות ועל אלו שלא כדי שלא תגיד "לא אמרו לי". לגבי בירוקרטיה ופרוצדורה, ממש לא - מנסיון שלאחר קניה, היתה לי בעיה בכסא, בלי יותר מדי קשקושים הפנו אותי לפחחות ותיקנו. עוד דוגמא: במסגרת ישור הקו שלאחר הקניה, היתה לי בעיה בנורה האחורית. בלי יותר מדי בירוקרטיה, פניתי למוסך מרכזי וכבר חיכה לי שם נציג. 3-4 שעות והייתי בחוץ כולל שכפול מפתח. הדבר היחידי שמציק זאת האדישות של המוסכניקים עצמם כי הם עובדים בצורה טורית: אחד מעלה את הרכב, אחד מפרק, אחד מרכיב ואחד מאשר. הייתי יכול לצאת תוך שעה - שעתיים אבל זה בקטנה. קרסו טרייד אין שדרגו את מירב דגמי הביזנס שזה אומר, חלונות חשמל אחוריים ומראות צד מתכווננות שאלו 2 הדברים שהכי חסרים בדגם ביזנס. כמובן שהדגמים היותר מפוארים יש בקרות אקלים ועוד כל מני קשקושים אך היות ומדובר ברכב צרפתי - חסכו לך כאב ראש!
  2. לוי בנסועה שלך. לצורך העניין האימפרזה שותה ב-15% יותר דלק מרנו מגאן כלשניהם נפח של 1600. אגב (אני יודע שירדת מהצרפתיות מסיבה לא ברורה אבל נניח) - תסביר לי מדוע פסלת 3 שנות אחריות על הרנו? בתקציב הזה אתה מקבל רכב יחדסית חדש עם אחריות וראש שקט?
  3. ההמלצה היא ספציפית לגבי רנו. גם אני פחדתי להתעסק עם הרנו ולמען האמת תמיד אפחד כי עם כל רכב אפשר ליפול ואחת כמה על כמה ברכב ששמו הולך לפניו במובן השלילי. מצד שני העדפתי להתעלם ולא ללכת עם העדר כי הפוקוס והמיצובישי לא מרגשות כמו הרנו. אני מציע שתעשה נסיעת מבחן על 3 הסוגים וכך תקבל החלטה. אגב - התלונות ששמעת זה מאנשים שיש להם רנו משנתונים מאוחרים או שהם שמעו שמועות וגילגלו הלאה?
  4. אם החלטת על רנו קבל כמה טיפים: תסתכל על הנסועה הצפויה בק״מ שאתה מתכנן ל 3 שנים הקרובות תחבר אותה לק״מ שיש לרכב עכשיו ותקבל תוצאה: אם יוצא מתחת ל120000 קמ אז מצויין אם יוצא בין 120000 ל 150000 יכול להיות בעייתי מעט מאחר ובמרחק כזה הגיר עלול להפתיע אבל בסבירות נמוכה אם יוצא מעל 150000 קמ אל תרכוש את הרכב עכשיו אם אתה לא מוצא רנו עם הק״מ הנמוך הנדרש לפי מה שפירטתי יש לך 2 אופציות. 1. להרשם ולחכות שתגיע רנו עם קמ נמוך. 2. לוודא שיש לך אחריות לגיר בתקופה היותר מאוחרת בטווח של ה3 שנים. לדודמא : נניח שמציעים לך רנו עם 90000קמ ואתה צןפה שתנסע 60000 קמ ב 3 שנים הקרובות יוצא לך 150000 קמ חשוב שתוודא שיש לך בשנה השלישית אחריות על הגיר כי זהו רכיב יקר יחסית לתיקון חשוב לא פחות שתוודא שהרכב עבר טיפול של החלפת רצועת טיימינג במוסך מורשה מאחר וטיפול כזה עם ישור קו יכול לחצות את ה3000 שח אני חושב ששווה להשקיע עוד 4000 שח ברכב עם קמ נמוך ועם טיימינג מאשר לרכוש רכב זול שלך תדע מה יהיה
  5. אפשר 100 אחוז מימון, שתגיע לבאר הם ידאגו שתשתה ממנה. הם יפנו אותך לסניף בנק רלוונטי ואפילו ידאגו שלא תעמוד בתור הכל בשביל לזרז וליעל עבורך את התהליך וכל זה בתנאי מימון כמו של רכב חדש ריבית נמוכה מאוד ואני מדבר בתור אחד שמגיע גם מתחום של כספים. ממליץ לך על סניף ראשון הם קרובים לרכבת אז זה נח
  6. איציק- לא מדוייק, בקרסו נותנים 100% מימון בריבית נמוכה מאוד! שיתוף פעולה עם בנק הפועלים. אגב - כנ"ל אוטו סנטר עם שיתוף פעולה עם מימון ישיר רק בריביות של פראיירים. לפותח השרשור - אם החלטת על רנו אני ממליץ לך על קרסו כי אין כמו לרכוש מהיבואן עם ישור קו שלא תקבל באף חברה אחרת ו 3 שנים אחריות על מנוע וגיר לכל צרה. (שנה ראשונה על כל הרכב למעט בלאי טבעי). אל תתפתה לפחות!! אם החלטת על מיצובישי - טריימוביל יש מלאי לא מבוטל של רכבים אבל בתקציב הנ"ל שני המקרים הרכבים יהיו עם ק"מ מעט גבוהה ולכן עדיף את המיצובישי. הצעתי - בכלל שניתן לקבל 100% מימון בתנאים נוחים ולא מאחרון הסוחרים, הייתי מציע למתח מעט את התקציב ולרכוש רנו בק"מ נמוך וכך תהנה מכל העולמות.
  7. אם אין פחד מאמינות הצרפתיות - הייתי מציע לחשוב על הכיוון של רנו קליו. היה עד לא מזמן מבצע של קליו ידנית ב- 62000 ש"ח. רכב מפנק, חסכוני ומאוד נח.
  8. שלום, אני אענה לך את העדפותי בתור אחד שהיה במצב שלך עד לפני חודש. בהנחה שתוכל למתח מעט את התקציב לכיוון ה-39000 ש"ח. פורד פוקוס - כבדה, ישיבה טובה על הכביש, צריכת דלק סביב 1:9, נוחות נסיעה מקדימה סבירה ומאחורה ממש לא נוחה. אופציה מעניינת. סוברו אימפרזה - נוחה, יחסית מהירה, צריכת דלק סביב 1:9.5, לא יצא לי לנהוג עליה אבל שמעתי עליה דברים טובים, מעט צפופה אם יש לך משפחה עם 4 נפשות. אופציה טובה. שברולט אופטרה - צריכת דלק 1:8.5, נוחה ומתאימה למשפחה, לא מכיר באופן אישי אלא רק משמועות מחברים, אמינה ונוסעת טוב במנוע 1800 סמ"ק. הייתי מוותר. הונדה סיוויק (לא בטוח ... קצת יקרה ) - מכיר משנתונים נמוכים מאוד, אמינה עם צריכת דלק סביב 1:11. הייתי מוותר. מיצובישי לאנסר - רכב אמין ביותר! נסיעה נוחה, רכב מאוד בסיסי ופשוט, צריכת דלק סביב 1:8.5, התלבטתי קשות בינה לבין המגאן.אופציה מעולה! רנו מגאן - ה-רכב, הסיבה היחידה שאתה יכול להכניס אותו ברשימה הנ"ל היא בגלל העוול והשמועות על בעיות אמינות. שוחחתי רבות עם קצין רכב בחברה גדולה שהחזיקה צי של עשרות מגאנים ונאמר לי בפרוש, הרכב אמין ולא היו תקלות סדרתיות, כמובן שכמה שהשנתון יותר גבוהה כך הרכב אמין יותר כי שכללו מכלולים עם השנים. תוכל לרכוש רכב כזה עם אחריות 3 שנים על מנוע וגיר שזה כולל שנה ראשונה אחריות על כל הרכב למעט בלאי טבעי מקרסו טרייד אין, זה מה שאני עשיתי. הרכב נח, מפנק, כיף לנסיעה עם צריכת דלק יותר מסבירה סביב 1:12 ואם לא יהיו בעיות, מדובר ברכב מושלם ביחס למחיר הלא הגיוני.אופציה מעולה! יונדאי טוסון (גם כן לא בטוח ) - רד מזה אלא אם יש לך אפשרות כלכלית לנסע על רכב שצריכת הדלק שלו 1:6. אופציה לא רלוונטית.
  9. מסכים לחלוטין, אתה לפני עשור של שנים בהם תצטרך את הכסף לדברים יותר חשובים כמו שכר לימוד / חתונה / דירה וכדומה. תרכוש פיאט פונטו 2005 בכ-14000 ש"ח ובסופו של דבר תגיע לאותו מקום רק עם עודף.
  10. אולי מספיק כבר לנחש ולהפיץ שמועות על סמך הנחות כאלו ואחרות. לי היתה פיאט פונטו ידנית 2005 מהשכרה וגם לאבא שלי רק שנתון 2006. שניהם עשו ביחד מעל 150000 ק"מ - תקלה אחת לא היתה ושניהם מהשכרה! חשוב שיבדוק היסטוריה של טיפולים שהיו לפחות ב-3 שנים אחרונות ושהרכב טופל במוסך פיאט ולא אצל חפרים ואז העל יהיה בסדר!
  11. מנסיון - בתקציב אף גבוהה משלך, תוכל לרכוש מזדה 3 שנת 2006-7 עם ק"מ גבוהה. הרכב ישתה לך דלק וייקר לך את עלויות האחזקה. עדיף לך רכב קטן בשנתון גבוהה וק"מ סביר שיהיה לך נח בכיס ואולי אם יתמזל מזלך גם עם אחריות.
  12. לא רשמת מה התקציב אבל מבין כל האפשרויות שרשמת - למשפחה הכי תתאים הנוט. עד לפני 3 שבועות ראיתי אחת בסניף קרסו טרייד אין בראשון עם 40,000 ק"מ במחיר מצחיק של 62,000 שנת 2008. יפייפיה ונראת מבחוץ ומבפנים כחדשה. הרכב מאוד פרקטי, נח וחסכוני ובהחלט הייתי שם אותו בעדיפות ראשונה (בתור אחד עם ילד שהחליף את הפיאט פונטו ברנו בגלל אילוצי בגז'). לאחר מכן הייתי בוחר בניסן טידה שהיא תהיה פחות נוחה ומכוערת בצורה בלתי מוסברת אבל אמינה לאורך זמן. אני מכיר כמה סוכני שטח שנוהגים ברכב ולא מתלוננים על בעיות אמינות או נוחות. סוזוקי אני לא מכיר באופן אישי, כשחיפשתי רכב העדפתי להתעלם ממנו בצורה לא ברורה....
  13. ממליץ על : 1. ניסן מיקרה 2. יונדאי גטס לאחר מתיחת פנים 3. פיאט גרנדה פונטו עם גיר רובוטי (בהנחה שתוכל להתרגל לגיר) לא יודע להגיד לך איזה שנתון בדיוק תוכל למצא מכל אחת מהאופציות אבל אני מעריך סביב 2006 - 2008 (שנתון מאוחר מתייחס בעיקר לאופציות 2 ו 3). לא רוצה לרשום לך יונדאי אקסנט שכן זאת יונדאי גטס עם בגז' ותבתור אחד שעשה תארים I & II אין לך צורך מעבר לכך. אלא אם תפתיע אותנו שיש צאצא בדרך.... תזכור - כמה שיותר קטן עם מנוע סביב 1200 - 1400 סמ"ק ורצוי לא צרפתי (בהנחה שאתה מתעקש על אוטומט) בשנתונים נמוכים מ-2007 עם ק"מ מעל 120,000(למרות שאני נוהג ברנו אבל לך אין צורך בכזה רכב גדול).
  14. רנו מגאן, למרות שגם הסיטרואן נוחה מאוד. הרנו יותר מתאימה למשפחה בגלל נתוני בגז' ומרווח. פותח השרשור צריך להבין - בעיות חשמל במגאן לרב מגרמות בעקבת התקנות של מתקינים לא מקצועיים. במידה ולא יחקו עם מערכת החשמל יותר מדי, הסיכוי לתקלות פוחת. לגבי הגיר - בשני הרכבים הגיר זהה כך שהסיכוי לתקלות זהה בשניהם אבל יש יתרון אדיר לרנו - 3 שנים אחריות על הגיר והמנוע.
  15. שימשיכו לעשות לרנו עוול - אני בנתיים רק נהנה! רכב מדהים במחיר לא שפוי!!
  16. על איזה שנתון מדובר?
  17. כאחד שמכיר גם את ה-C4 (יש לנו כזאת מהעבודה) שנתון 2008 וגם את המגאן II בשנתון גבוהה, ההמלצה חד משמעית - מגאן! יותר מרווח, יותר נח ויותר חסכונית. אין לי את המגאן זמן רב כדי לאמר אם יש או אין תקלות ואני גם לא חושב שזה משנה כי בסופו של דבר הכל עניין של luck. הסבירות לקבל רנו מגאן מוצלחת בשנתונים גבוהים הוא גבוהה וכך יוצא שאתה נהנה מכל העולמות. הרכב פשוט מדהים ומרגש כל פעם מחדש. מה עוד שאתה מקבל עליו אחריות הרבה יותר מורחבת מהסיטרואן במידה ואתה רוכש דרך קרסו טרייד אין. לפי דעתי - תצא מנקודת ההנחה שיכולות להיות הפתעות ושתצטרך לבלות מדי פעם במוסך, אבל אתה מכוסה על מרביתם במסגרת האחריות וכך תהיה מופתע לטובה.
  18. שלום, יש לי לוח פיקוד ברכב שמציג לי את השעה ואת סטאטוס של חגורת הבטיחות. האם הצג הנ"ל משמש לדברים נוספים? קצת מוזר שהוא כזה גדול על מנת להציג רק את השעה....
  19. 1:9 מבחינתי זה רכב ששותה ומיצובישי לנסר 2008 עושה את זה במקרה הטוב. הכי טוב - נסיעת מבחן. בסופו של דבר רכב זה עניין של LUCK
  20. מ על סמך מה אתה קובע זאת? מי אמר שיביאו גיר חדש? להחליף שסתום (אתה בטח יודע על מה אני מדבר) לא דורש החלפת גיר. ואגב - כן, אני חושב שיחליפו אותו לכל רכב באם הוא ידרש, לא אני לא תמים זה כתוב שחור על גבי לבן בחוברת האחריות של כל רכב על הכביש. אין על האמינות של היפנים - קבל 2 סיפורים, אחד ששמעתי ואחד שחוויתי. קורולה 2003 - 2005 - לא היו בעיות עם המחשבים? היו היו! מישהו מדבר על זה? לא, כי מר ישראל הולך אחרי העדר. קורולה 2008 -2009 - פיקיציה עם הגיר הרובוטי. היתה לי ולעוד 2 עובדים קורולה עם הגיר הרובוטי, כולם ביצעו החלפת קלאץ (טיפול ממש יקר!!) אחרי 100,000 ק"מ שבועיים עד חודש לפני תום האחריות. מרב שלא יכלתי לנסע עליו פשוט החזרתי אותו. עבודה בעניים! אז כמו שאנשים זורקים סיסמאות והצהרות על רנו, אני זורק הצהרות והוכחות על היפניות (טויוטה אם להיות ספציפי). הונדה היברידית - סיפורים מפה עד להודעה חדשה על קרינה! מיצובישי לנסר 2008 - שתיינית דלק בצורה בלתי רגילה. רוצה עוד??
  21. בשביל מה ההרפתקאה? אם לא מפריע לך לנסע על צרפתיות - רנו מגאן! בתקציב הזה אתה קונה שנתון 2009, עם 3 שנות אחריות על מנוע וגיר!! בנוסף האחריות כוללת שנת אחריות על כל הרכב. על יישור קו שהם עושים תוכל לקרא בהודעת סיכום הרכישה שפרסמתי כי אין לי כח לפרט שוב. תחשוב על זה..... יותר מרווח יותר אחריות יותר בטיחות
  22. לפני שביצעתי את הרכישה הרצתי עשרות חיפושים. עדיין לא הגעתי למסקנה. 70% רושמים שהם מרוצים מהרנו מגאן מהשנתונים המאוחרים. 20% שמעו שמישהו שהם מכירים מהעבודה נכנס כל היום למוסך (גם אצלי יש את אותה תופעה רק שאותו אחד אומר שלא היו לא תקלות). 10% באמת "עברו את החוויות" אבל גם הם טוענים שפרט לגיר, כל שאר התקלות לא גרמו להם לפשוט את הרגל. אני מודה - אם לא היתה את האחריות ל-3 שנים על הגיר לא הייתי בוחר ברכב אך לשמחתי לא כך המצב.
  23. עד לפני 3 שבועות מכרתי פיאט פונטו ספייס דור 2 ידנית עם טסט ל-3 שבועות לפני טיפול ב-13,800 במצב מעולה!, ללא בעיה. ממש אהבנו אותה, 0 תקלות, חסכונית ונוחה. לאור הרחבת המשפחה רכשנו את "יסמין" (רנו מגאן יפייפיה). לאור זאת, נראה לי שלמצא ב-10000 ש"ח אחת טובה משנתון 2004 יהיה קשה עד בלתי אפשרי. מה עוד ששנתונים 2002 - 2003 נחשבים גם כן אמינים ומוצלחים.
  24. אם לא מפריע לך גיר ידני, דייהטסו סיריון 99 או פיאט פונטו 2002. רכבים טובים ואמינים מנסיון.
  25. אם נפלתי על רכב מצויין - זה רק הזמן יגיד. בוא נאמר שאין לי ציפיות לרמת אמינות גבוהה ובתקציב שהיה לי אפשר לאמר שקיבלתי המון. הסיבה שבחרתי בהם היא שהם שידרו לי אמינות לאורך הדרך, אני מקווה שאני לא מתבדה. הם באמת עושים כל מאמץ כדי שתצא מרוצה. הייתי יכול לרכוש מזדה 3 עם ק"מ גבוהה אבל הסוכנות הנ"ל קרצה לי יותר. כשהתחלתי לקרא את ההודעה שלך חשבתי שאתה דווקא לא מרוצה, שמח לקרא שיצא לך אחרת. ההתלבטות שלי היתה אם לרכוש מיצובישי או רנו, אבל אני אחד שאוהב פינוקים וגם לא מפחיד אותי להכנס מדי פעם למוסך (כל עוד יש אחריות) אז בחרתי ברנו.
×
×
  • תוכן חדש...