Jump to content

rotem182

  • הודעות

    373
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

כל מה שפורסם על ידי rotem182

  1. ממש לא. עד היום היה לי נסיון גם עם צרפתי, יפני ואיטלקי. היפני נחשב הכי אמין ולא יעזור. ידני נחשב אמין מאוטומט. טסט ארוך כי סביר להניח שבטסט הקרוב ימצאו ליקויים שלא בטוח שיהיה שווה להשקיע בתיקון. שנתון קרוב לגריטה, לכל צרה.
  2. ידני יפני עם טסט כמה שיותר ארוך
  3. הייתי מציע לפותח השרשור לשקול גם ניסן נוט, מתחרה בקטגוריה הנ"ל.
  4. מדוע השיווק הופסק?
  5. אני לא מכיר את הרכב ספציפית והפג'ו האחרונה שהיתה לי היא 205 (אין עליה!!). אני יכול לאמר על השמועות - תשאל את אותו אחד שמשמיץ אם יש לו או אין לו נסיון על הרכב . בלא מעט פעמים יתברר שהוא שמע ממישהו שיש לו דוד שלשכן שלו פעם לפני 4 שנים היתה בעיה עם הגיר. אותי הפחידו באותה צורה עם הרנו מגאן - "יש לה כפתור שעף החוצה ואז אי אפשר לכבות את הרכב / היא פתאום נכבת / היא מתעוררת בבוקר ומחליטה ללכת במקומך לעבודה (הלוואי)" ועוד אלף ואחת המצאות. הגיר פשוט גיר חכם שלומד אותך, כשמתרגלים אליו הוא אפילו נחמד, תנהג בעדינות ואל תתעסק בחשמל וכך תקטין את הסיכוי לבעיות. מה שכן, אני קצת חושש מהגג הנפתח במיוחד שהוא חשמלי, אני בספק גדול לגבי אמינותו והייתי מחפש בכח עד שהייתי מוצא אנשים שרכשו את הרכב ויש להם נסיון טוב / רע ולא מאנשים שיגידו לך שהוא "יפתח ולא יסגר דווקא באמצע יום גשום / יפתח מעצמו" למרות שלא מכירים את הרכב. אני בכל אופן הייתי מוותר עליו - פוזה אפשר למצא ברכבים אחרים ורצוי מרכבים נפוצים על הכביש בהיבט של שנתונים.
  6. בניגוד לדעות ששמעת - אני מדבר מנסיון של 2 מגאנים. מומלץ ביותר ורצוי שנתון 2007 ומעלה. אפשר למצא כאלו באוטו סנטר. בבדיקה שעשיתי ולפי דעתי - בקרסו יש את המגאנים הכי שמורים עם האחריות הכי מקיפה לשנתונים מתקדמים, אבל גם במגרשים אחרים אפשר למצא מציאות. תרשם באוויס ואוטו סנטר ובטוח שימצאו לך אחת משנתון 2007 ואפילו 2008.
  7. אנחנו מדברים על 2 ד רים שונעם. אני מדבר על דייהטסו סיריון שנתונים 2005 2006 מידיים פרטיות. לא הבנתי מה זה להתפשר? אני עברתי מרכב שעושה 1 ל 15 למגאן קצת כואב בכיס אבל אני לא נוסע הרבה.
  8. שלום, מנסיון רב על דייהטסו סיריון שנתון 99 אני יכול להגיד - רכשנו אותה מסוכנות והחזקנו אותה כמעט 11 שנים, צריכת הדלק היתה סביב 1:13 כאשר רב הנסיעות בעיר. הרכב בסך הכל אמין למעט פעם אחת שהוחלף מנוע! הבנתי שכך זה ברב הרכבים מהסוג הנ"ל וזה בדרך כלל קורה לאחר 120,000 - 150,000 ק"מ. הגיר האוטומט לא מומלץ! לא בנפח מנוע כזה. הרכב בסך הכל נח, מרווח ומאוד מהיר ביחס לגודל ולנפח המנוע. מנסיון על רנו מגאן של חודשיים - מדובר על רכב אמין בהנחה שלא מתעסקים בחשמל שלו ומטפלים בזמן מתי שצריך וכמו שצריך. מרווח, נח ומתאים מאוד למשפחות. צריכת הדלק שלו נעה סביב 1:11 בעיר עד ל 1:14 בכביש מהיר. בבינ עירוני אפשר להשיג 1:13. בסה"כ בנסיעה משולבת יוצא לי בדרך כלל סביב 1:12. נתון מרשים לרכב מסוגו. הפלסטיקים מתקלפים והוא מעט חסר אבזור בדגם BUSINESS. בהנחה שהנסוע שלך סביב 1500 ק"מ, תקח בחשבון שיצא לך עוד 15-20 ליטר בחודש שזה בערך 120 - 150 ד"ח. אם אין לך צורך ברכב משפחתי הייתי מציע לך סיריון עם נפח 1300 סמ"ק אוטומט.
  9. יצא לי לנהוג גם בפוקוס וגם בלנסר מליסינג. לגבי הפוקוס - הרכב איטי בצורה מרגיזה וצריכת הדלק שלו נוראית. כסאות לא נוחים. מה שכן, מרווח עם בגז' מכובד, איכות תא הנוסעים סביר אבל לא מודרני כמו שמצטייר בתגובות שלפני. לגבי הלנסר - מכיר את הדגם של שנתון 2007 עם הגה ספורט. הרכב מאוד פשוט בלי שום שכלולים וגג'טים, ממבט ראשון עם ההגה ספורט והלוח עם הרקע שלבן מרגישים כמוברכב ספורט אבל זה נעלם מהר, צריכת הדלק גם פה לא היתה מזהירה. לגבי תא הכפפות של המגאן - כשיש לך תינוקות, אין יותר נח מתא כפפות שאפשר להכניס בו מגבונים טישו חיתולים ושאר הפתעות. הרכב פשוט מתוכנן בצורה גאונית ואני מדבר בתור אחד שנסע על הרבה רכבים. אני באופן אישי מאוד אהבתי את הנדסת אנוש ברכב. לגבי אמינות, רק הזמן יגיד, אבל מתקבל הרושם שאם לא מתעסקים בחמל יותר מדי ומטפלים בזמן, נחסך כאב ראש. על הכסאות של המגאן אין מה לדבר בטח בהשוואה לפוקוס. ככה זה ככשומעים סטיגמות ונוסעים רב הזמן על יפניות כמו קורולה רובוטית... בכל אופן לדעתי הרכב מומלץ וכיום נותן חבילה טובה למי שמתכנן להחזיק רכב בין 3 ל 4 שנים.
  10. הייתי מציע לך 2 אופציות: מגאן - מנסיון של חודשיים מדובר ברכב ברמה גבוהה שיתן לך תמורה מצויינת לכסף. עדיין לא מצאתי תגובה באינטרנט על אנשים שהתלווננו על בעיות אמינות בשנתונים של 2008 ומעלה. אם לא, הייתי מציע לך את המיצובישי לנסר, אמינה וטובה ותוכל להיכנס לך לתקציב.
  11. באמת? הסחפות אפשר לאמר על חרושת השמועות שיש על הרכב. המצאות והשמצות מאנשים שמעולם לא נסעו על הרכב והביאו אותו למצב שהוא נמכר בקופונים כאילו זאת ארוחת בוקר. בכל מקרה ההתלהבות שלי נובעת מההפתעה לטובה שהיתה לי מהרכב, בהתחלה לא חשבתי אפילו בצחוקלרכוש אותו אבל אחרי נסיעת מבחן אחת וכתב אחריות של 3 שנים לא היה כאן ספק וחבל לי שפותח השרשור יפספס. הכסאות או אפילו כורסאות, תא נוסעים פרקטי ונח, אין רעשי פלסטיק, הכל נגיש, תא כפפות שהוא תא מטען לכל דבר, תא מטען ענק. בקיצור רכב אידיאלי למשפחה. ביחס לכל אותם רכבים שצויינו. מנסיון, הפוקוס והמיצובישי משעממות. עם המזדה אין לי כל כך נסיון אבל ישבתי בה והבנתי מהר מאוד את הפרנציפ. הרנו "לא עגלה" ואם יודעים ללחוץ נכון אפשר לאמר שהרכב אפילו "ממזר לא קטן". הישיבה על הכביש והנוחות היא שגורמת להתרגשות מהנסיעה בתוספת הרגשת ביטחון. ממה שידוע לי ולפי האתר, יש עדיין אחריות מה שיכול להוות שקט נפשי שאין ברכבים אחרים. אשמח אם הספונסר יחדד כאן למען הדיוק. אין ספק שיש לרכב חסרונות אבל לפי דעתי אם משווים יחס של תמורה מול מחיר, המגאן לפי דעתי נותנת את היחס הטוב ביותר. הוא פשוט יותר רכב מאחרים.
  12. אגב - שלחתי לך הודעה פרטית אם החלטת שאתה מעוניין במיצובישי. יש לי חבר מהעבודה שמוכר שנתון 2008 עם 67,000 ק"מ.
  13. שלום, בהנחה שאתה הולך להחזיק את הרכב בין 3 ל 4 שנים ולמעשה לירידת הערך אין כמעט משמעות מאחר ואין יותר מדי מה להוריד ובהנחה שאתה לא הולך להתעסק יותר מדי עם מערכת החשמל והרכב שאתה רוכש תוחזק ויתוחזק כמה שצריך וכמו שצריך, אין למזדה / פוקוס / מיצובישי כל יתרון על הרנו. נקודה. המגאן נוחה / בטיחותית / מפנקת / מרגשת / מגיעה עם 3 שנות אחריות לשנתונים 2009 / חסכונית בדלק ביחס לשאר ולפי דעתי גם ניראת יותר טוב (חתיכה אמיתית). בהקשר לחשש שלך מאמינות - כפי שציינתי, אם לא תתעסק איתו הוא לא יתעסק איתך. רב התגובות של בעיות אמינות מגיעות מאנשים שהחזיקו את הרכב הנ"ל בשנתונים הראשונים וכאן המקום לציין שמשנתון 2007 הרכב קיבל מתיחת פנים ואמינותו שופרה. כמו כן, חלק לא מבוטל מהתגובות והדעות הן מאנשים שמעולם לא החזיקו רנו. אני מציע שתעשה נסיעת מבחן רק כדי להבין את מה שרשמתי לך לפני שתבחר באחת מהאופציות האחרות. הייתי באותה דילמה כמוך ועם אותם דעות, אני בחרתי במגאן וכמו אחרים, מרוצה מאוד!
  14. לא הבנתי, אתה מחפש רכב חסכוני לנסיעות בעיר? במידה ואין לך משפחה להעמיס עליה - פיאט פונטו או דייהטסו שרייד
  15. הייתי ממליץ על רנו פלואנס. בטיחותית, נוחה, יפה וצריכת דלק סבירה.
  16. היות וסרן שמועתי עושה לאנשים כמונו טובה, הייתי מנסה למשוך לכיוון שנתונים 2007 וכך למצא רכבים במצב יותר טוב למרות ששוב - הדבר שבולט בבדיקה זאת הפגיעה שדרשה החלפת דלת אבל לא חסרים סניק למכירה במצב טוב, מנסיון צריך סבלנות. גם אני בביקור הראשון בקרסו הציעו לי רנו עם 55000 ק"מ וויתרתי עליה. צריך סבלנות כי זה משתלם. המקומך, הייתי נרשם בכל המגרשים של קרסו ומבקש שיעדכנו אותי ברגע שמגיעה אחת בתקציב X שנכנסת לי לתקציב. תתפלא, יש הפתעות!
  17. rotem182

    רכב עד 15k

    על אף העדפותיך: 1. פיאט פונטו ספייס 2005-6, אמין, חסכוני, מרווח. 2. יונדאי גטס ידנית 2007, אני לא בטוח אם אפשר למצא ידנית בתקציב הנ"ל ואני לא כל כך מכיר את הרכב אבל שמעתי שבגרסה הנ"ל הוא מומלץ.
  18. מהרשימה הנ"ל ממליץ על: 1. מיצובישי לנסר - אמינה ונותנת תמורה נאה לכסף. יש לי חבר שמוכר אז אם אתה מעוניין צור עימי קשר בפרטי. 2. יונדאי אקסנט - פחות מרווחת אבל מאוד אמינה. שניהם לא חסכוניות בדלק אבל נותנת תמורה ואמינות מאוד!
  19. מתוך סקרנות: 1. האם הרכב מקרסו טרייד אין או ממגרש אחר? 2. האם נאמר לך לגבי ההחלפה שנעשתה במרכב ,טרם הבדיקה? 3. האם הבדיקה גילתה לך דברים שלא הופיעו בבדיקה שעשה המגרש? 4. הליקויים דווקא לא קריטים לרכב משנת 2006.
  20. אני אדרג לפי סדר עדיפויות: 1. רנו מגאן - תתן לך את התמורה הטובה ביותר תוך השארת עודף בכיס. מנסיון של חודשיים, מדובר ברכב הנח והבטיחותי ביותר מתוך הרשימה שציינת. היחידי שמגיע עם 3 שנות אחריות על מנוע וגיר כך שלמעשה נותן את החבילה המשתלמת ביותר. תוסיף לזה שהוא יחסית חסכוני בדלק. אל תשלול לפני נסיעת מבחן. ממליץ בחום !! 2. מיצובישי לנסר - יפני מכל המשתמע עם שנתון גבוהה. לא הכי נח ולא הכי חסכוני בדלק אבל רכב שמגיע לעבודה כל בוקר. 3. מזדה 3 - רכב שהוא בסדר בהכל ומצטיין באמינות. זללן דלק, מיושן ולי באופן אישי לא ברור מה ההתלהבות של כולם סביבו. סתם רכב.... 4. טויואה קורולה - אם זה דגם רובוטי אז מדובר בעוד לוקש שטויוטה ניסו למכור לנו והצליחו. לא נח ובטיחותי בצורה שירורייתית. רק שתבין, היה לי אותו כרכב חברה ופשוט לא נהנתי ממנו, מיושן מאוד אבל יחסית חסכוני לשאר הרכבים בדלק.
  21. אני רכשתי מהם רנו מגאן והייתי מאוד מרוצה. שירות מעולה טרם קבלת הרכב ולאחר מכן. המגאן יקר יחסית אבל הם ברמה אחרת משאר המגרשים. לא יודע להגיד לך לגבי סניק אם הם זולים או לא אבל יש הרבה יתרונות ברכישת רנו מהם. הכל זמין נח וקל! שורה תחתונה - מרוצה מאוד ונראה שהם עושים מאמצים לשיפור תדמית שבעבר היתה קצת בעייתית, יצא לי לרכוש רכבים בעבר ממגרשים מובילים אבל איתם היתה לי את החוויה הטובה והנעימה ביותר.
  22. כל אחד והטעם שלו, לפי דעתי העיצוב מודרני ומתאים גם למשפחות צעירות. אגב, הרכב ממזר לא קטן אם אתה חושב שהוא עגלה או לא סוחב.... בכיף - בקטגורית משפחות הייתי ממליץ על מיצובישי לנסר 2007-8, יונדאי אקסנט 2007. בקטגוריה סופר מיני הייתי ממליץ על פיאט גרנדה פונטו (לנו יש אבו אבל זה פחות או יותר אותו פרנציפ), סיריון.
  23. 1. אם אתה לא נעול ומוכן לפתח את הראש רעיונות חדשים. 2. אם אתה יכול למתח מעט את התקציב לאזור ה-40K התשובה: רנו מגאן! מרווחת, חסכונית, אמינה ותחת אחריות 3 שנים, שנתון גבוהה, יפייפיה אמיתית (לטעמי), בטיחותית ומרגשת.
  24. מה לגבי קורולה/מזדה? שלום, הייתי במצב דומה עם תקציב יותר גבוהה בקצת. אין לך מה להתלבט. מזדה 3 בשנתון 2007 תהיה עם ק"מ גבוהה, לא שמורה במיוחד, תשתה לך דלק ותהיה פחות מרווחת. ירידת הערך במידה ואתה מתכנן להחזיק את הרכב 3-4 שנים היא פחות רלוונטית במיוחד עם יש התחייבות לטרייד אין. קורולה הרובוטית שלא בטוח נכנסת לך לתקציב בהיא מזעזעת מנסיון. רנו מגאן, נכנסת בתקציב כמו שצריך, נוחה, אמינה, מרווחת, בטיחותית ופשוט מהנה למשפחה. תמורה מעולה לכסף! אין רכב משפחתי שעולה עליו (למעט אמינות). אל תבהל מסטיגמות שמתיחסות לשנתונים מוקדמים של הרנו כי רב הבעיות נפתרו וניתן לרכוש את הרכב עם 3 שנות אחריות מקרסו טרייד אין. אם בכל זאת החלטת לרדת מזה - מיצובישי לנסר תוכל לתת תמורה נאה עקב אמינות גבוהה אבל אז אתה מתפשר על כל השאר. לצערי בישראל נושא הבטיחות הוא משני ושוכחים למי יש חלקי חילוף ולמי אין חו"ח.
  25. היי, אם היית רושמת תקציב היה יותר נח. בלי שום קשר - מנסיון, עם שדרוג התוכנה ובלי, הרובוטית לא מומלצת בטויוטה קורולה. זה פשוט זוועה! אומנם חסכונית יחסית אבל עדיין.... הייתי מציע לך 2 רכבים מכל קטגוריה, קטגוריה משפחתית וסופר מיני: ניסן טידה - חסכונית, אמינה וכבר ספגה ירידת ערך. רנו מגאן - שנתונים 2008/9 נחשבים כאמינים, הרכב היחידי שנותנים עליו 3 שנות אחריות (שנה על כל הרכב למעט בלאי טבעי ושנתיים נוספות על מנוע וגיר). ספג כבר את ירידת הערך וניתן להשיגו במחירים רצפה ביחס לתמורה. נח, אמין, חסכוני, מפנק, מודרני ויפה. י ש לי נסיון של חודש וחצי אבל אחרי נסיעה בקורולה רובוטית (גם מהעבודה) במשך יותר משנה, אי אפשר שלא להתאהב בה. מהסופר מיני הייתי מציע לך יונדאי I20 וסוזוקי ספלאש, הראשונה פחות חסכונית אבל מרווחת, השניה יותר חסכונית אבל קצת פחות מרווחת.
×
×
  • תוכן חדש...