Jump to content

rotem182

  • הודעות

    373
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

כל מה שפורסם על ידי rotem182

  1. בתקציב הנ"ל, לא תמצא תמורה טובה יותר. רכב מדהים הנחה שמתייחסים אליו בהתאם. תפנה למוסך נורמאלי, תתקן את הבעיה ותהנה.
  2. rotem182

    מגאן 2 2008 יד 2

    שלום, ראשית - בחירה מעולה ובמיוחד בשנתונים שציינת. שנית - רנו מגאן הוא רכב שרגיש להזנחה וטוב תעשה אם תרכוש אחת ע ק" נמוך שטופלה במוסכים מרשים. אני באופן אישי לפני שנה וחצי עשתי סקר שק מטורף הולל ביור במספר מגרשים וכאן המקם לציין כי בקרסורייד אין מצאתי מספר רכבים שמורים. לא ידוע לי מה יש להם במלאי נכון היום אל אז הםהיו מאוד אטרקטיביים על אף המחיר הגבוהה. לגבי הר: חסכוני. אמי. בטיחותי. מרוו. מתאים למשחות. מפנק תרגיש חופשי לשאול עוד שאלות, אני מרוצה!
  3. ממליץ על רנו מגאן 2008-2009. חסכונית בדלק, מרווחת, הנדסת אנוש מעולה, בטיחותית, אמינה, מחיר רכישה נמוך ובכך נותנת כנראה את התמורה הכי טובה לכסף. חשוב לרכוש אחת שעברה טיפולים מסודרים ולפי היצרן.
  4. בלי לחשוב פעמיים - רנו מגאן! בטיחותי ביותר. אמין. נח. מרווח. מתאים בהנדסת האנוש שלו למשפחה צעירה - תא כפפות גדול, תא אחסון אחורי נח להעמסה וכו'.... צריכת דלק טובה מהממוצע. בקיצור - אם תצליח לגבור על ההיבט הפסיכולוגי תקבל את התמורה הכי טובה בתקציב הנ"ל שיאפשר לך לרכוש שנתון ~~2007-2008. חוץ מזה שהיא נראת טוב....
  5. רנו מגאן 2007.
  6. מה לגבי הקליאו 0.9 ידנית? באזור 80K.... תעשה נסיעת מבחן.....
  7. על זה יש להוסיף 3 שנות אחריות (שנה על כל הרכב + שנתיים מנוע וגיר). רכישה מיבואן שעומד מאחוריי התחייבויותיו, מנסיון.
  8. 1. קרסו טרייד אין עומדים מאחורי כתב האחריות שלהם באופן מלא תוך מתן שרות יעיל ונח. 2. יש להם מגוון של רכבים מליסינג ופרטי. שים לב שלרכבי רנו יש להם אחריות יותר ארוכה משנה. 3. אל תסמוך על הטרייד אין שלהם, לא כלכלי. בגדול - ממליץ בחום למרות שהם יקרנים. הכל מנסיון.
  9. rotem182

    רנו מגאן II

    איני מכיר את הרכב בשנתון הנ"ל אבל ממה ששמעתי וקראתי, השנתונים האלו בעייתיים ומומלץ לרכוש משנתון 2007 ומעלה. בסך הכל הרכב מאוד מפנק, בטיחותי ונח. מבחינת צריכת דלק הוא נחשב לחסכוני באופן יחסי. המחיר שקיבלת גבוהה ולפי דעתי אם קצת מאמץ תמצא שנתון 2006 שהוא עדיין עדיף על השנתון הנ"ל. אני בכל אופן לא הייתי רוכש רנו לפני שנת 2007 אלא מתאמץ עוד קצת כי זה יכול לבוא על חשבון תקלות.
  10. במוסך פרטי אני אצטרך לשלם 600-700 ש"ח כולל השמן. במוסך הילוךך שישי המחיר יהיה סביב 1000-800 ש"ח כולל השמן למרות שאני לא משלם עליו. אני חושב שעדיף לשלם עוד 200 ש"ח בשביל מוסך ברמה גבוהה לא?
  11. כרגע קיבלתי עדכון מחיר. יש לי קופוני הנחה לשמן ופילטר שמן כך שהם יוחלפו ללא עלות. מצתים לא אמורים להחליף כי הם הוחלפו לפני שנתיים כאשר הרכב עשה 60000 ק"מ. לפי היבואן יש צורך להחליפם כל 4 שנים או 60000 ק"מ, המוקדם מביניהם. כרגע ההצעה עומדדת על אזור 1000 ש"ח (לאחר שהורידו את השמן, פילטר שמן, בורג ומצתים). מה אתם אומרים עכשיו?
  12. אני אפרט יותר. חלקים: פילטר שמן טבעת אטימה לבורג אגן שמן שמן מנוע פרימיום סינטטי פילטר אויר מצתים פילטר אויר לאבפורטור נוזל בלמים נוזל קירור משודרג פילטר דלק עבודה 3 שעות סה"כ 1800 ש"ח +-
  13. שלום, אני צריך להכניס את רכבי לטיפול, הרכב כרגע על 85,000 ק"מ, טיימינג בוצע לפני שנה כחלק מטיפול מקדים. מה אתם אומרים על ההצעה הבאה: פילטר דלק פילטר אויר פילטר שמן שמן פלגים בדיקת בלמים 1800 ש"ח כולל עבודה. ההצעה מהילוך שישי, חשובה לי איכות העבודה לפני הכל.
  14. כבעל נסיון, מדובר על רכב מדהים בהנחה שתרכשי אחד במצב מעולה. ממליץ על קרסו טריידאין. הם טיפה יותר יקרים אבל הרכבים מתוחזקים בצורה טובה. הרכב אמין, נח, בטיחותי וחסכוני באופן יחסי.
  15. מה זה אמור לכלול טיפול קטן ומה המחיר שאמור לעלות טיפול מהסוג הנ"ל?
  16. שלום לכולם, בעוד פחות מחודש אני אצטרך להכניס את רכבי לטיפול תקופתי. מדובר על רנו מגאן 2 שנתון 2009. הרכב כעת על 85,000 ק"מ כאשר לפני כמעט שנה ביצעתי לו טיפול שכולל החלפת רצועת טיימינג. עכשיו לשאלות: 1. מוסך מומלץ - כיום הרכב מטופל בהילוך שישי ולמען האמת אני מרוצה מהם. חשוב לי שהטיפול יהיה קודם כל מקצועי, שלא יעגלו פינות ושישתמשו ברכיבים האיכותיים ביותר. קודם אופן הטיפול ולאחר מכן הנושא הכספי. 2. מה אמור לכלול הטיפול הנ"ל, על מה לשים דגש בהצעת מחיר לפני הטיפול וכמה אמור לעלות טיפול.
  17. אז אם כבר הדרמתה לראשל"צ, ממליץ על הילוך שישי באר יעקב. מאוד מקצועיים אבל מעט יקרנים.
  18. הורים שלי יש פונטו איבו 2010. רכב מדהים, אמין, חסכוני, סחיבה סבירה, יחסית מרווח ומפואר בכל מני גג'טים שמאוד מפתיעים לטובה גם בימנו. הבעיה עם הרכב זאת ירידת הערך, ההורים שלי רוצים למכור ופשוט מתאכזבים מהמחירון. אם תהייה מעוניין בפרטים נוספים תשלח בפרטי.
  19. את כל זה פירטתי ב-2 הודעות אחרונת שלי. חד משמעי שהבחור חוסך 800 ש"ח בחודש. אלפי שקלים ריבית?? בסך הכל 3K ב-3 שנים. הנחת העדר תביעות? זניח לעומת הסכום שהוא חוסך כל חודש.
  20. אשמח להסבר? איך קבעת את העובדה הנ"ל?
  21. רשמתי שזה כמה אלפים. לפי דעתי צריך להסתכל מהו הערך של הרכב בעיניי. האם הוא משהו שהוא בראש סדר העדיפויות שלי שעדיף לי להשקיע מאות אם לא אלפי שקלים בחודש אקסטרא או שניתן "להתפשר" על רכב פרטי ושהתוצאה הסופית תהיה זהה מבחינת התמורה אבל שונה מאוד מהבחינה הכלכלית. תחשוב - 30KK זה חצי אוניברסיטה לילד....
  22. שלום, הייתי במצב דומה ואגיד לך איך החישוב מתבצע בדיוק. 3400 ש"ח מהנטו ולא הכנסת את אובדן התנאים הסוציאליים כמו קרן השתלמות ופנסיה שהם בערך 600 ש"ח לחודש, בוא נתעלם מהם לרגע. סה"כ : 122,400 ש"ח בחישוב ל-3 שנים. בוא נניח שאתה רוכש רנו פלואנס עם 3 שנות אחריות (למנוע וגיר בשנתיים האחרונות) מקרסו טרייד אין (יש מגרשים נוספים שנותנים שנתיים אחריות כמו אוטו סנטר, אני לא ספונסר). רכשת את הרכב בכ-60000 ש"ח. נניח ירידת ערך של 15% כל שנה ולקחת הלוואב בריבית שנתית של 3% מאחר והמגרש נותן לך הלוואה בתנאים לא רעים והפריים נמוך. להלן פירוט ההוצאות שלך: ירידת ערך של הרכב לפי 15% בשנה - 24,000 ש"ח ל-3 שנים. הוצאות בגין מימון ושעבוד הרכב - 3000 ש"ח ל-3 3 שנים. דלק לפי 1200 ש"ח לחודש - 44,000 ש"ח. ביטוחים - 12,000 ש"ח ל-3 שנים. טיפולים ותיקונים לא צפויים - 6,000 ש"ח ל-3 שנים. טסטים - 4,500 ש"ח ל-3 שנים. אז מה קיבלנו - 93,500 ש"ח. סה"כ הפרש 28,000 ש"ח ל-3 שנים. הפרש חודשי 800 ש"ח. עוד לא דיברנו על התנאים הסוציאליים ששווים כמה אלפים.....
  23. שלום, אני מעוניין להתקין משענת יד. בדקתי משענת יד סטנדרטית אבל שמתי לב שהיא לא מתאימה. מה ניתן לעשות? כמה עולה מקורית?
  24. ה 1.6 עצלה. לא פרמטר שמפריע לי אבל כנראה זה אילוץ כי אני מעוניין ב-3 שנים אחריות. אגב - מישהו מכיר את התנאים לאחריות?
  25. אז בואו נשדרג את השרשור. בהנחה שהצרכים של הרנו מגאן הם הצרכים האידיאליים שלי ושהיא תפורה כמו כפפה, מה עדיף מבין שלושת האפשרויות הבאות: קיה פורטה 2010, ניסן נוט 2009 או רנו פלואנס 2010 בנזין?
×
×
  • תוכן חדש...