Jump to content

rotem182

  • הודעות

    373
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

כל מה שפורסם על ידי rotem182

  1. שלום חברים, כיום יש לי נסועה של 25,000 ק"מ בשנה. הרכב שברשותי קיה ספורטאג' 2016 צורה חדשה. בשעה טובה אנו צפויים לילד שלישי. בגלל הצורך בנסועה הגבוהה וצריכת הדלק הלא כל שך חסכונית של הקיה, החלטתי למכור אותה לעבור לדיזל. אחרי בדיקות וסקרים החלטתי שאחד משתי החלופות המוצגות הם הרכבים הבאים שלי. ההתלבטות שלי היא כזאת. אני צריך לשים בוסטר, כיסא בטיחות וסלקל קל מאחור. האם זה אפשרי בדגם 3008? האם זה בטיחותי? ברור לי שיותר נח ב 5008, אבל פחות התחברתי לצורתו החיצונית. מצד שני הבטיחות יותר חשובה לנו ומכאן ההתלבטות. מה עדיף? 3008 פרימיום או 5008 אקטיב?
  2. שלו9ם חברים, מתעניין לרכוש סיאט לאון חדשה עם גיר ידני. בכל זאת חושש מעט מ DSG. מה חשוב לי: 1. בטיחות. 2. נח לזוג עם 2 ילדים ועגלה אחצת. 3. סחיבה שתהיה ספורטיבית. 4. אמינות.
  3. אני רואה שהיא נמכרת סביב 70,000 ש"ח ולדעתי זאת עיסקה יחסית אטקרקטיבית.
  4. שלום חברים, קיבלתי את הרכב עם מערכת מולטימדיה ורמקולים. סה"כ שומעים סבבה אבל בא לי לשפר. ראשית - ראיתי שיש כמו פתח לרמקול מאחרוה, האם זה לסאב? שנית - אני מתלבט אם לשים 4 רמקולים איכותיים עם מגבר מאחורה או להוסיף גם סאב ומגבר 5 ערוצים. האם אפשר לקחת מגבר 4 ערוצים כשיש לי 4 רמקולים חדשים וסאב? מה ההשפעה על האיכות? אשמח להמלצות לרמקולים שמתאימים לרכב ושישמעו סבבה וכן למגבר וסאב. התקציב 1,800 - 2,000 ש"ח.
  5. לא יודע עד כמה המכונאי שלך מכיר את הדגם הנ"ל אבל לי יש שברולט קרוז 2011 1.6. אני רק יכול להגיד שלא תמצא תמורה קרובה במחיר שהוא נמכר. נקודה. אמין. צריכת דלק סבירה. מאובזר. בטיחותי. בקיצור אחלה רכב.
  6. במיוחד לגבי XV מנוע 2,000.
  7. שלום, מתלבט אם כדאי להשקיע עוד 30,000 ש"ח בין גרסת הבסיס 1.6 לבין גרסת 2000 שיש בה מבחינתי מנוע יותר חזק אבל לא משמעותית, ג'אנט יותר גדול וגג גדול. נסעתי על ה1.6 והרגיש לי סביר ביותר. מה אתם אומרים?
  8. שלום, הוצעה לי פורד מונדאו עם הנתונים הבאים: שנתון 2013 גרסת טרנד 64,000 ק"מ ליסינג לשעבר ללא תאונות 74,000 ₪ השאלות שלי הן קודם כל איך העיסקה? איך הרכב מבחינת אמינות? צריכת דלק? איכות נסיעה? אהי נוסע הרבה בבינעירוני ובא לי להרגיש קצת חווית נהיגה. זה גם אמור להיות רכב משפחתי.
  9. שלום חברים. ברשותי ניסאן מיקרה 2015 ידנית שאני מעוניין לעשות עליה טרייד אין עקב הצורך ברכב נח ומהנה לנהיגה. הוצעה לי ההצעה הבאה ממגרש אוטו סנטר בטרייד אין. תוספת של 16,000. פורד מונדאו. רמת טרנד. 59000 ק"מ. ליסינג לשעבר. 2012. מה אתם אומרים? לדעתי המיקרה שלי שווה 52000.
  10. אם זה רלוונטי, אני מוכר את המיקרה שלי, ידנית בגרסת Black and white, מדליקה מאוד ושמורה 2015.
  11. מתי תגיע הגרסה החזקה כדי לעשות נסיעת מבחן?
  12. שלום לכולם. אני מחפש רכב מהנה לנהיגה וגם שיראה טוב. אני רב הנסיעות לבד כאשר יש חלוקה לא כל כך ברורה בין עירוני לבינעירוני. תקציב:90,000 ש"ח. שוקל את הרכבים שמופיעים מעלה כאשר. סיטרואן חדשה 2016. מזדה 2012. סיוויק 2013. ליאון 2013. אני מעדיף גיר ידני אבל גם אוטומאט נסבל.
  13. גם המחיר שלו יחסית הוגן. 90K לרכב חדש, נח, טורבו, מאובזר ומגניב.
  14. אני כנראה אלך על הטורבו שכן הפער לא משמעותי במחיר. החשש הוא לאור הניסיון הלא מוצלח של סיטרואן עם מנועי הטורבו וכן מכך שהרכב הוא סוג של גג'ט שאיני בטוח לאמינותו לאורך זמן. אני פשוט לא מסוגל להפסק לחשוב עליו ועל סיטרואן בכלל. הוא פשוט יפה. רכבים מדהימים רק עם סטיגמה גרועה.
  15. שלום חברים, אני כיום נוסע בניסאן מיקרה 2015. רכשתי אותה כי אני נוסע הרבה ולכן חשובה לי האמינות וצריכת דלק. בסך הכל אני מבסוט ממנה אבל עדיין זה לא זה. לאחר הרנו מגאן דור 2 שהיתה לי הבנתי שאני מתחבר לצרפתיות. קסמה לי מאוד הסיטרואן C4 קקטוס, אך לאור נסיון העבר של סיטרואן עם גג'טים מהסוג הזה, יש בי חשש מכל הפלסטיקים שעל הדלתות. האם למישהו יש נסיון על הרכב הנ"ל? האם יש ביקורות בחו"ל על הרכב הנ"ל? בסוכנות סיטרואן מדברים על להביא מחיר מחירון בטרייד אין, איפ הקאצ'?
  16. rotem182

    פיזו' 308 שנת 2010

    גם אני מתנדנד לגבי העיסקה. לפי מה שהבנתי, C4 בצורה של עד 2011 הם עם מנוע כמו 307. לאחר מכןן עם אותו מנוע כמו 308. 308 יותר מפוארת אבל שמעתי שהיא פחות אמינה. לדעתי זה לא נכון. בסך הכל הייתי מעדיף 308 מאשר C4 בצורה של עד 2011.
  17. ב 60,000 ש"ח תקבל מיקרה חדשה ומנצחת כמעט בכל פרמטר ת שניהם. יותר מרווחת, חסכונית, אמינה ובטיחותית.
  18. שלום לכולם. ברשותנו שברולט קרוז 2011 1600. לאחרונה הרכב נמצא ברשות אשתי וצריכת הדלק קפצה מ-1:11 ל 1:6. שינויים בהרגלי הנסועה שהיו לאחרונה, 80% מהנסיעות הן בתוך העיר ואיטיות. הטווח של כל נסיעה הוא 3 ק"מ בממוצע. כלומר, בבוקר 3 ק"מ ובערב 3 ק"מ. הגיוני צריכת דלק כזאת?
  19. שלום לכולם, אני מתלבט בין שברולט סוניק 2013 או ריו 2013. שניהם סדאן. שניהם אוטומאט. מה עדיף מבחינת: צריכת דלק אמינות נוחות למשפחה עם 2 ילדים.
  20. rotem182

    שברולט קרוז 2011

    כבעלים של שברולט קרוז 2011, הרכב בהחלט מומלץ. אגב אני מוכר ועובר לסוניק בגלל שלאשתי הוא גדול מדי. אם זה רלוונטי תכתוב לי בפרטי. הרכב שמור מאוד עם טסט לשנה ואחרי טיפול גדול.
  21. אני בעלים של קרוז 2011 ורכשתי משברולט יד שניה כפי שאתה מתעד לעשות. אז ככה: 1. רכב מאובזר. 2. רכב נח. 3. סחיבה טובה ומספיקה למי שרוצה להגיע מנקודה למקודה. 4. אמין. 5. צריכת דלק סביב 1:10 בממוצע של בין עירוני עירוני 70:30. 6. שרות של שברולט על הפנים וזה הדבר היחידי שימנע ממני לשדרג את הרכב בעתיד מהם. 7. תמורה מעולה לכסף.
  22. כן, אין ספק שימי המכירות היו ימי מכירות לפחות בשבילי. ההנחה משמעותית. תבדוק ביטוח מקיף בביטוח ישיר כן, אני משתמש בה עם ילדים ללא בעיות אך כרכב שני.
  23. הם הציעו לי לקחת רק את הלבנה בלי המדבקות והג'נטים ב-62,000 ש"ח. זה כלל רישוי, קודן, מרימי שמשות, חיישני רוורס ומיכל דלק מלא. (כנראה שהקודן זה 200 ש"ח). על המדבקות והגנטים עוד 3000 ש"ח ויש אחריות על הכל. ביטוח עשיתי בביטוח ישיר, אצלהם יצא יותר יקר.
  24. תודה לכולם. עבור הרישוי + קודנית + מרימי שמשות + חיישני רווסרס + מיכל דלק מלא, לקחו 2,000 ש"ח. כלומר אם אני מוריד את הרישוי ומרימי השמשות והדלק יוצא שגבו ממני בסביבות 400 ש"ח על המרימים והקודנית, סביר בהחלט. מה עוד שבביטוח ישיר ביקשו ממני קודנית. לגבי המדבקות, יש אחריות יצרן לגביהם בכל מקרה של קילוף או שינוי צבע, מה יקרה אחרי ה-3 שנים פחות מעניין, אני אוהב את המדבקות, הן מוסיפות הרבה. לגבי איכות הנסיעה, הרכב זריז, נח ויושב טוב.
  25. בפנים אין שוני מניסאן רגילה. מה שכן, יש שם לא מעט אבזור.
×
×
  • תוכן חדש...