תודה לכולם.
עבור הרישוי + קודנית + מרימי שמשות + חיישני רווסרס + מיכל דלק מלא, לקחו 2,000 ש"ח. כלומר אם אני מוריד את הרישוי ומרימי השמשות והדלק יוצא שגבו ממני בסביבות 400 ש"ח על המרימים והקודנית, סביר בהחלט.
מה עוד שבביטוח ישיר ביקשו ממני קודנית.
לגבי המדבקות, יש אחריות יצרן לגביהם בכל מקרה של קילוף או שינוי צבע, מה יקרה אחרי ה-3 שנים פחות מעניין, אני אוהב את המדבקות, הן מוסיפות הרבה.
לגבי איכות הנסיעה, הרכב זריז, נח ויושב טוב.