Jump to content

rotem182

  • הודעות

    373
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

כל מה שפורסם על ידי rotem182

  1. בוא נעשה סדר: ירידת הערך של הרנו מגאן יוצאת 600 שח בחודש. כמו כן לדעתי עוד 3 שנים לא אוכל למכור אותה מעל כמה אלפים בודדים. יש לי הון עצמי של 30000 שח ולא מפריע לי להתחייב שכן יש לי רזרוות לבנות. אני רוצה רכב חדש ועל זה אין ויכוח. על נוחות משלמים השאלה מה עדיף: שברולט סוניק שתטחן דלק. אשמח לדעת אם אפשר להגיע איתה ל-1:12 גם בדגם 1.4 וגם בדגם 1.6? להעלות את ההחזר החודשי ולרכוש טויוטה ספייס ורסו או הונדה ג'ז.
  2. אז בשורה התחתונה, מה עדיף? נראה לי שרכישה ממוטודיל למרות שמה המשמעות שהרכב עלה לכביש ב-4/2014?
  3. איך הסוניק לעומת האטרז של מיצובישי? צריכת הדלק של האטרז באמת כזאת נמוכה?
  4. אני כמובן אצטרך לעשות נסיעת מבחן אבל משני המבצעים שיש כרגע, מה עדיף? 1.4 מהיבואן או 1.6 יד ראשונה מליסינג? אני ממש מפחד מצריכת הדלק שלה. שלא תשתה לי 1:9.
  5. אז אם אני מבין נכון, סוניק 1600 תשתה בממוצע 1:11? בנהיגה רגועה כמובן. מה לגבי ההונדה ג'ז? ראיתי שהיא שותה 1:20 והיא נחשבת מרווחת. שווה את ההשקעה הנוספת או שלאור הק"מ אפשר להסתפק בסוניק.
  6. אפשר לדעת מהי צריכת הדלק ואיזה נפח?
  7. 2 שאלות: מהי צריכת הדחק בסוניק עם נפח מנוע 1400 ו 1600, בלי טורבו. בבקשה רק בעלי נסיון. אני ממש חושש מצריכת הדלק שלה. שאלה שנייה- מה לגבי הונדה ג'ז היברידית?
  8. שלום חברים. אני ואשתי מתעניינים ברכישת רכב. זוג + 1. הרכב צריך להיות אוטומט. נסועה צפויה 18,000 ק"מ בשנה. תקציב 30,000 ומוכנים לקחת הלוואה או לחלופין לרכוש רכב בשיטת ליסינג מימוני או ליסינג שבסיומו מחזירים את הרכב. ראיתי את ה-I10 החדשה ומאוד התרשמתי ממנה. האם הגיוני להכניס לכזה רכב 2 כסאות תינוק ועגלה? מצד אחד חשוב לי סעיף הדלק, מצד שני אני חושש מהצפיפות. רכב נוסף שחשבנו עליו הוא שברולט סוניק אבל אני חושש שהוא מטחנת דלק. בכל, מה אתם ממליצים למשפחה שמעוניינת ברכב ל-2 כסאות תינוק ועגלה, שיהיה אמין ולא שתיין דלק כאשר מרבית הנסיעה היא 70% 30% בינעירוני. לגבי המימון, הייתי מעדיף להביא מקדמה של 30,000 ש"ח, להחזיק את הרכב 2-3 ולהחליף לחדש או להחזיר אותו. כמובן שאופציית רכישה זה דבר טוב אבל אני לא בונה עליה בשלב זה.
  9. ממליץ לכם לבדוק גם רנו מגאן. בטיחותי, אמין ביחס לתדמיתו, חסכוני. נח ומפנק. במסגרת התקציב תוכלו לרכוש מודל מתקדם. חשוב לוודא שהרכב מטופל כמו שצריך.
  10. שלום, לדעתי רנו מגאן הוא הרכב שנותן את התמורה הטובה ביותר לכסף. לא רק בטווח המחירים שלו אלא גם כאלו שעולים 10% יותר. הוא מרווח, אמין, נח, בטיחותי ונראה נהדר. למען האמת, הוא עולה על מזדה 3 בכמעט כל פרמטר אפשרי. חשוב לרכוש אחד שעבר טיפולים בזמן ובמוסכים מורשים בלבד. תהנה, בחרת ברכב מעולה.
  11. מה לגבי רנו מגאן? בטיחותי, אמין, חסכוני בדלק, מרווח ונח. תוכל לרכוש מודל 2009 רק לבדוק היסטוריית טיפולים.
  12. במידה והחלטת על רכב גדול, הייתי ממליץ על רנו מגאן. דיה על המזדה כט בכל תחום. מרווחת, נוחה, חסכונית בדלק (1:12), אמינה לוזלה לרכישה ואחזקה. תבדוק רק רכבים שמורים.
  13. שים לב שהשברולט טורבו החדשות אינן זהות לשהרולט טורבו ששווקו בשנת 2012. ה מיורצרות בארה"ב ואילו החדשוות יותר בקוריאה.
  14. התכוונתי שתבדוק על מנת שתמצא ריבית המגולמת ברכישה. יתכן ובמימון מלא מהבנק יצא לך יותר זול
  15. תשאל כמה יעלה הרכב אם תביא את כל הכסף במזומן. להערכתי המחיר ירד בכמה אלפים. חוץ מזה הם מתחייבים לך למחיר מחירון?
  16. גם אני חושב שרנו עדיפה, בנוסף, היא יותר סקסית. אבל, כאחד שחובב מ-א-ו-ד רנו, התמחור של הדגם הספציפי הוא גבוהה ובעייתי וכאן אתם יורים לעצמכם ברגל.
  17. הייתי ממליץ על 2 רכבים: 1. רנו מגאן 2008 שמורה. 2. מיצובישי לנסר 2008 שמורה. הרנו נוחה, בטיחותית ומרווחת ויחסית אמינה. המיצובישי אמינה.
  18. rotem182

    רכב עד 80,000

    פשוט מאוד - שברולט קרוז טורבו.
  19. שלום, פיאט פונטו איבו מתאמה לדרישותך. אם זה מעניין אותך, הורי מוכרים אחת, אתה מוזמן לפנות בפרטי
  20. שלום לך, אני חושב שרנו מאן משנתון 2007 ומעלה היא בחירה צויינת. רכב אמין, בטיחותי, חסכוני בדלק, נח ומרווח. הרכב סובל מסטיגמה וכאן הרווח שלך. אגב - אני מוכר את שלי אם, זה מעניין אותך אתה מוזמן לפנות בפרטי.
  21. שלום, לגבי הפונטו איבו - רכב מומלץ. חסכוני, מאובזר, בטיחותי, נראה טוב ונותן תמורה טובה לכסף. הוריי מוכרים כעת שנת 2010. אם ה מעניין אותך תפנה אלי בפרטי.
  22. שלום, מדובר ברכב אמין,נח, חסכוני, בטיחותי, יפה ובעל הנדסת אנש מעולה. ממליץ על גמים של שנתון 2008 ומעלה. אגב - אני מוכר את שלי אם זה מעניין אותך כאשר יש אחריות של קרסו טרייד אין על המנוע והגיר לעוד שנה וחצי. שנת 2009 שמורה ביותר!! דבר איתי בפרטי אם זה מענין אותך.
  23. יש חברות שנותנות ליסינג הכולל אחזקה וביטוחים. לדעתי זה משתלם במיוחד אם מחירון הרכב מתרסק מאחר וניתן לרכוש את הרכב במחיר מחירון - 12$% יש את אופציית הליסיג המימוני שזה מה שפותח השרשור מתאר וזה מתאים אם מדובר על רכב שהמחיר שלו יחסית לא מאבד מערכו כך שתהיה מקדמה גבוהה לשדרוג הבא.
  24. שלום לכולם. אני מתעניין בסיטרואן C1 אוטומאטית. מבחינת גודל פיזי הרכב מתאים לנו וכן מבחינת יכולות שכן הוא מיועד בעיקר לנסיעות קצרות. הייתי שמח לקבל תשובה ממי שיש לו ניסיון על הרכב הנ"ל: 1. איך הגיר מבחינת אמינות? 2. צריכת דלק בתוך העיר ומחוץ? 3. האם הוא מסוגל להתמודד מדי פעם עם נסיעות ארוכות? 4. איך שנתון 2011 האם היו שינוים במתיחת הפנים שהרכב עבר?
  25. הרחיב לגבי רנו מגאן 2008. רנו נח, חסכוני, אמין ובטיחותי. נותן תמורה טובה למחיר שכנראה תשלם עליו. חשוב לבדוק האם טופל במוסך מורשה והיסטוריית תקלות. הפלואנס לפי מה ששמעתי, נחשב אמין, צריכת דלק 1:10, מרווח מאוד ומרשים. לדעתי מבין שניהם הייתי בוחר במגאן 2008 ובמידה ומתאפשר לך תקציבית, פלואנס דיזל או בנזין עם נפח 2000 סמ"ק.
×
×
  • תוכן חדש...