Jump to content

rotem182

  • הודעות

    373
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

כל מה שפורסם על ידי rotem182

  1. שלום רב, לאחרונה ראיתי פרסום של קרסו טרייד אין על 3 שנות אחריות לפלואנס 2010. לפי החישובים שעשיתי, עלי להוסיף בסביבות K15- 20K ~~ על מנת להחליף ממגאן 2 שנרכשה בקרסו טרייד אין מלפני כמעט שנה לפלואנס 2010. האם להערכתכם שווה להשקיע את הסכום הנ"ל? האם הפלואנס נחשב שדרוג או שהמהלך מיותר?
  2. הילוך שישי, הזמינו לי את החלק במיוחד. כאן המקום להגיד מילה טובה לקרסו טרייד אין על שלקחו אחריות והחליפו לי את החלק וכיסו את העבודה תחת מסגרת האחריות. בהחלט מרוצה!
  3. אז ככה: אלו לא סלילי הצתה אלא דוושת גז. מתברר שאין בארץ ויש צורך להזמין מחו"ל. התיקון יבוצע במסגרת האחריות. בוא נקווה שבזאת נסתיימה הפרשה.
  4. הילוך שישי זה מוסך שבהסכם נכון? לפי קריאה ברפרוף בשלל אתרים באינטרנט ראיתי שכנראה אלו סלילי הצתה... ולפי כתב האחריות סלילי הצתה מכוסים באחריות (יש לי מייל מספונסר קרסו וגם בפרוט מה לא באחריות זה לא מופיע). אני אגש לשם מחר בבוקר, תודה.
  5. שלום לכולם, זה היה צריך לקרות והנה זה בא קיבלתי היום הודעת שגיאה שאומרת : "Check injection" ונדלקת נורת שרות. הרכב לפתע לא סוחב. כאשר אני מכבה אותו אז לעיתים ניתן להמשיך לנסע כרגיל ולפעמים ההודעה חוזרת על עצמה. מנסיון שלכם, מהי התקלה ומה עלי לעשות כאשר יש לי אחריות של קרסו טרייד אין.
  6. אני הייתי הולך לקרסו ומבצע חיפוש לגבי רנו מגאן. אל תסתבך עם רכב מוזנח, זה יעלה לך בזמן וביוקר
  7. 1. הרכב מומלץ. 2. הרכב מאוד מומלץ. 3. הרכב מאוד מומלץ במידה וטופל כמו שצריך במהלך שירותו בליסינג. אני לא הייתי מתפשר, רוכש מקרסו טרייד אין, זה רכב רגיש להזנחות וחשוב לבדוק את ההיסטוריה לפני שאתה רץ לבדיקות נוספות. שמעתי על רבים מהפורום שנהנים מהרכב משנתונים 2007 ומעלה. 2009 זאת הגרסה הכי משודרגת והכי מומלצת לדגם הנ"ל. יחסית חסכוני, מהנה, בטיחותי ואמין. קח בחשבון שהחלפת רצועת טיימינג היא יקרה ולכן תעשה זאת כעת אם ניתן.
  8. את האמת קצת "ניפצו לי את החלום" לאחר מה שקראתי כאן. במיוחד שהרכב עומד במשך שנה.... בטח המחיר גם יצנח לכיוון ה-99000 ש"ח ואז זאת תהיה רכישה מצויינת!
  9. אז אם לסכם: מדובר ברכב בינוני עם צריכת דלק מעט יותר טובה מקרוז רגילה אבל עם ביצועים טובים? הפרסומים על 1:14 - 1:15 לא מאומתים? מה המשמעויות לרכב שעומד כמעט שנה וממתין למכירה?
  10. שלום חברים, לאחרונה ראיתי פרסומים על מכירת עודפים של הרכב הנ"ל - 113,900. עם כל האהבה שלי לרנו, תמיד חלמתי על הרכב הנ"ל בגרסה הנ"ל (הכי מפוארת בצבע כחול כהה), אך עקב המחיר הגבוהה נרתעתי. עכשיו התחיל לגרד לי ביד, מה הקאצ' למחיר הנמוך יחסית? האם היא נחשבת קוריאנית או אמריקאית? האם הרכב באמת מומלץ? מישהו עם נסיון?.... התלבטות קשה כי יש היצע מטורף בחוץ של רכבים מתחרים אבל נתפסתי על הרכב הנ"ל. מבחינת דרישות - עונה על הדרישות, משפחתית, נסועה של 15,000 ק"מ בשנה, בא לי קצת ביצועים ושצריכת הדלק תהיה טובה.
  11. מה לגבי רנו מגאן? נכנסת לתקציב, בטיחותית, אמינה, חסכונית בדלק ובכללי יותר אוטו מהשניים שציינת.
  12. לרכב 5 כוכבי בטיחות.
  13. שלום חברים, בשעה טובה הצלחתי לשכנע את אבי לעלות על רנו. היות והם מחפשים להחליף את הפיאט פונטו איבו המצויינת שברשותם, יצאתי מנקודת הנחה שהרנו החדשה תתאים לצרכיהם. היום ביצענו נסיעת מבחן על הדגם המפואר בעל נפח מנוע 900 והופתענו ממש לטובה מהרכב, אם זה מבחינת המראה החיצוני ואם מבחינת הביצועים. המחיר שדרשו מאיתנו לדגם הפחות מפואר (אין לנו צורך במגנזיום ופסי קישוט וכל מני קישקושים) הינו 86,000 ש"ח כולל אגרות ושאר עמלות..... מה שמשך אותנו זה המחיר הטוב שנתנו לנו עבור הפיאט (כמעט מחירון למרות שלדעתי הרכב שווה יותר.... ממש חדש) ככה שיוצא להם להוסיף יחסית מעט. השאלה שלי - האם המחיר הוא טוב? האם ישנם אופציות מעניינות יותר בתקציב הנ"ל?
  14. הקורולה האוטומטית, מומלצת ביותר, היתה לי כזאת אבל רובוטית ולמעט הגיר, הרכב באמת מתאים למשפחות. על הקרוז רק שמעתי (אין לי נסיון עליה) שיש לה צריכת דלק מטורפת. יונדאי I30 CW הוא רכב אידיאלי למשפחות וכרגע נראה העדיף מהרשימה שרשמתם. אם לא יונדאי אז הייתי מציע לחשוב על רנו מגאן שתתן לכם תמורה נהדרת לכסף.
  15. כעת נוספה הצעה מאוויס: הצעה המתבססת על מקדמה, תשלום חודשי ותשלום סופי כאשר יש אופציה להתקדם לרכב הבא. אני לא אתחיל לפרט את המספרים רק אומר שהתשלום הכולל לכל העיסקה מסתכם בכ-87,500 ש"ח. כמו כן, היתרון של העיסקה: מחיר נמוך יחסית - 87,500 ש"ח בסוף התקופה אם אני מתקדם לרכב הבא הם משקללים מחירון לוי יצחק כרכב יד ראשונה מליסינג ולא יד שניה. אם אני מחליט לא להמשיך אז אני רוכש את הרכב, מחליף ידיים (אני בעצם רוכש את הרכב מחברת הליסינג) ונוסע לשלום. למעשה כך אני חוזר לנקודה של העיסקה בוואללה (יש לי רק מה להרוויח). החסרון של העיסקה: הרכב רשום לאורך התקופה על שם אוויס כמו כן, האם יש לרכב הזה שוק מספיק חזק? אני שואל, כי אם אוויס ינסו שלא לתת מחירון על הרכב כי ככה החליט השמאי מטעמם אז אני אהיה צריך לרכוש אותו ולמכור באופן פרטי, כך שאם השוק חלש אני אהיה בבעיה. לגבי צריכת הדלק - רשום שהמנוע הוא CO2 והוא חסכוני אז למה טוענים כאן שלא? מה אתם אומרים?
  16. שלום חברים, הוריי מתעניינים ברכישת מזדה 2 חדשה. הם קיבלו 2 הצעות: 1 . חדשה מהניילונים כשהם יד ראשונה- 109,000 ש״ח. 2 . מקופון של וואלה כשהם יד שנייה - 87,000 ש״ח. מבחינה כללית הרכב מתאים לצרכים שלהם והן מתכננים להחזיק את הרכב 3 שנים לפחות. שאלה נוספת, האם הרכב נחשב חסכוני יחסית?
  17. לגבי הריח, גם לי לעיתים היה ריח לא נעים. לא מזמן פתחתי שרשור איך לצ'פר את הרכב והנה מצאתי - נכנסתי להילוך שישי, יש להם ספריי שמנקה את המעברים. עלה לי בסביבות 85-90 ש"ח וזה ממש עזר.
  18. גם אני חושב שספלאש עדיפה אם כי..... תחשוב מחוץ לקופסא, רנו קליאו 4 אוטוטו כאן והיא יפה מתמיד.
  19. rotem182

    סוזוקי באלנו

    היתה לנו כזאת, רכב מעולה, חסכוני ומהיר. לא בטיחותי, לא הכי נח ומרווח אך נותן בסך הכל תמורה מצויינת לכסף. הגיר האוטומטי התחיל לעשות בעיות ב-200000 ק"מ אבל חוץ מזה באמת נהננו ממנו. בתקציב סביב 10K~ זאת המשפחתית שתתן את התמורה הטובה ביותר על סמך הנסיון שלי. אם אתה מתעניין בגיר רגיל אז זה רק מחזק את מה שרשמתי. חשוב לתקח למוסך פרטי או אפילו לבדיקה רק של המנוע והשסי כדי למנע הפתעות לא נעימות.
  20. לדעתי יקר, הייתי מציע להמתין עד לכשתגיע לקרסו טרייד אין אחת בשנתון 2008 עם ק"מ נורמאלי
  21. הייתי בהתלבטות דומה. אני החזרתי את הרכב מהעבודה ורכשתי רכב בן 3-4 עם 3 שנות אחריות. חסכון אדיר! תפרוס את זה עלפני 3 שנים ותבין לבד.
  22. הייתי מציע לך לחשוב בכייוון של רנו מגאן 2009. באותו מחיר, שנתון יותר גבוהה אמינות טובה מרווח יותר בטיחותי אולי נותרו כאלו עם 3 שנות אחריות על מנוע וגיר בקרסו טרייד אין.
  23. שלום חברים, אני מעוניין לפנק את הרכב שלי. עוד אין לי מועד לטיפול אבל סתם בא לי לפנק אותו עם איזה תוסף או כל דבר אחר בגלל שהוא בסדר. מה מומלץ? מדובר על רנו מגאן 2009.
  24. את דעתי על המגרש תוכל לקרא מכאן: http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=471823
  25. כאחד שעשה תזה על רנו מגאן: עד שנתון 2006 לפני מתיחת הפנים, השנתונים פחות אמינים עם תקלות חשמל יחסית מרובות. אם כבר החלטת ללכת על הוורסיה הנ"ל אז שנתון 2006 לא פחות. לי יש נסיון של שנה על הדגם הנ"ל ללא בעיות מיוחדות . משנתון 2007 - 2009 הדגמים אמינים יותר כאשר בכל שנה שדרגו מנגנון אחר. אגב - כמעט לא תמצא באינטרנט ביקורות שליליות על השנתונים הנ"ל לעומת הקודמים שהביאו לרכב את שמו הלא מחמיא. 2007 - מתיחת פנים כללית. 2008 - הוחלפה וורסיה שלהמנורות האחריות, במקום שמנורות התאורה ימוקמו למעלה הן ממוקמות למטה. תוודא שבית המנורה תקין בתאורה האחררית ושאין חלקים מומסים (אם תרכוש מודל 2007). 2009 - המנורות הקדמיות הן בעלות רפלקטור שונה. רכב מומלץ מאוד!
×
×
  • תוכן חדש...