שלום לכולם
רכשתי לפני כ4 חודשים רנו מגאן שנת 2006 יד 1 77K ק''מ
יש לי מספר שאלות למי שמבין
דבר ראשון יש לי נורה דולקה של כריות אוויר , בהתחלה זה התחיל כשלקחתי את הרכב לשטיפה ושאבו מתחת לכיסה ואז אמרו לי לשחק עם החוט וזה עובר...זה באמת עבר אך עכשיו זה לא עובר האם יש למישהו מושג איזה חוט של הכריות האוויר?
ולגבי המזגן הוחלף פילטר מסנן חלקיקים אך המזגן מוציא ריח רע כשהוא כבוי והתריסים פתוחים יש למישהו מושג למה?
והאם ניתן להשאיר את המזגן תמיד על מחזור אוויר כי תמיד שמכבים את האוטו זה חוזר לאוויר מבחוץ
תודה רבה לכל בעלי הניסיון