Jump to content

rotem182

  • הודעות

    373
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

כל מה שפורסם על ידי rotem182

  1. שלום, כחובב חדש יחסית של רנו מגאן, אני יכול להגיד לך מנסיון - אתה תתאהב בו! מה שכן - לא הייתי הולך על העיסקה מ-2 סיבות: 1. שנתון בעייתי - תשתדל לרכוש שנתון מ-2007 והלאה לאחר מתיחת הפנים. 2. הסיכון שאתה לוקח ולא חשוב אם יש לך מוסכניקים שהם קרובי משפחה, הוא גדול. הרכב מאוד מפונק (יש לו אפילו מצבר מיוחד בשבילו שקרסו מוכרים באתר הילוך שישי). תקלה אחת שתיים וכבר כואב בכיס. הצעתי - או שתבחר אחת משנתון 2008-9 מקרסו טרייד אין עם אחריות 3 שנים! או שתחפש מיצובישי לנסר / יונדאי אקסנט.
  2. כסטודנט לשעבר שהחזיר פיאט פונטו 2005 ידנית, ממליץ בחום! את ה-20K שנשארו לך (הרכב עולה סביב 12-15K), תשמור בצד לדברים אחרים. אם בכל זאת אתה מתעקש לרכוש רכב יותר חדיש, מצטרף להמלצה על הגרנדה או הפנדה.
  3. מבין שניהם הייתי בוחר במיצובישי. אם אתה מוכן להיות סבלני - הייתי נרשם במגרשים מוכרים, בתקציב הנ"ל תוכל לרכוש מיצובישי בשנתון גבוהה סביב 2008 עם ק"מ יותר גבוהה אבל עם אחריות. עם הרבה סבלנות תגיע אחת עם ק"מ נמוך סביב 60-70K ק"מ. המיצובישי מומלצת, אמינה ונוחה. לא חסכונית בדלק אבל עם התכנון הוא לא לחרוש איתה את כבישי ישראל, זה לא אמור להוות בעיה.
  4. התקלות שהיו בשנתונים הראשונים לא קשורות לגיל מאחר והם היו חדשות. התקלות נבעו ממחלות ילדות כפי שהיה לטויוטה קורולה בשנתונים 2003 - 2005 שסודר בשלב מאוחר יותר. פשוט לא מדברים על זה כי זה רכב יפני ועוד טויוטה והרי אנחנו הישראלים שנאמנים בצורה עיוורת למי שדופק אותנו - ביבי ולשמועות. מה לעשות שאנחנו אוהבים רכבים יפנים לא בטיחותיים כי העיקר אמינות כי חס וחלילה זה מה שיציל בזמן תאונה אפילו שהוא לא נח וגורם לתחושות בחילה כמו הגיר הרובוטי המוצלח שדחפו לנו בשנתונים 2008 - 2009.
  5. אתה מוזמן לחפש באינטרנט אנשים שרכשו את הרכב מלפני שנה ועברו חווית קניה כמו שאני עברתי ואפילו טובה יותר. מבחינתם - הם עשו כל מה שביכולתם על מנת להביא את הרכב במצב הטוב ביותר ואם אפשר להמליץ עליהם, אני אעשה זאת בכל אמצעי תקשורת שיעמוד לרשותי. אם בעוד חצי שעה אני אתקע עם הרכב - אלוהים גדול! יתכן שכן ויתכן שלא וזה לא קשור מאיפה רכשתי את הרכב. כמו שדואגים לקטול צריך גם לפרגן. עובדה שהיו בעיות לאחר קניה ולא שאלו יותר מדי שאלות. בכל מקרה - ממליץ עליהם ועל אוטו סנטר.
  6. קרסו טרייד אין סניף ראשון לציון וד"ש לשלומי מליכי מדוידסון. עכשיו אני אסביר: בוא נצא מנקודת הנחה שהרכב הוא משתנה בלתי תלוי שכן אף חברה באמת לא יודעת איםה הרכב נסע בכל ק"מ במהלך חייו. נצא מנקודת הנחה שכל המגרשים מקבלים היסטוריית רכב לגבי טיפולים ואפילו נצא מנקודת הנחה שכל הרכבים עברו טיפולים מסודרים. ההבדל הוא בישור קו שאתה מקבל ובאחריות חלק מהמגרשים יתנו אחריות למנוע וגיר חלק מהמגרשים יתנו אחריות ל-10 מכלולים לשנה קרסו מביאים 3 שנות אחריות למגאן. וכדומה. ישור קו של קרסו הוא ישור קו מבלי לעגל פינות. לדוגמא : טיפול תקופתי נדרש - מבצעים אותו וגםמחליפים לך תושבות ואטמים. זה גרושים ונותן לך הרגשה מדהימה!. מחליפים לך מספר רב של פלסטיקים כי אין להם בעיה לפרק מאיזה רנו מפורקת או לחפש במחסנים ולהרכיב לך. הכל נגיש, הכל מהיר, הכל יעיל והכל נעשה מכל הלב גם לאחר שרכשת את הרכב. עושה רושם שהיבואן באמת מנסה לשפר תדמית ועד היום אני מקבל צ'ופרים ופינוקים כאלו ואחרים (אפילו הפתיעו אותי בעבודה והרכיבו לי חיישני רוורס). תענוג!!! ולא, אין לי אחוזים ואני לא ספונסר. סתם לקוח שהחליט להתעלם מדעות קדומות ונהנה משרות ורכב נהדר!
  7. יש קליאו ספורט דור 3 בקרסו טרייד אין ראשון לציון. יפייפיה אמיתית.
  8. בדיוק, נסיעת מבחן = טעימה אחת שווה אלף מילים. הייתי מציע לך ניסן נוט - ראיתי לפני חודש אחת משנתון 2008 שעשתה 40000 ק"מ. המחיר דאז היה 62000 ש"ח לפני משא ומתן. יש הרבה כאלו בקרסו טרייד אין - רכב מדהים וחסכוני ביותר!
  9. כולם עגלות - מהרשימה הייתי מציע את הטידה, לאחר מכן את הסוזוקי ובסוף את המיצובישי. מזדה 3 יכולה להיות גם אופציה טובה. הייתי מנסה למצא טויוטה 2007 שיכולה להיות אמינה, מהנה לנהיגה וחסכונית ביחס לשאר. 1. לא יפה. 2. הרכב הזה יותר מהנה לנהיגה וחסכוני מכל הרשימה שרשמת. לפני שתענה - גם אמינותו טובה מאוד! ניר
  10. ישחטו אותו לא משנה איזה רכב הוא יקח. במחיר הנ"ל, אם הרכב נסע 4-5 שנים, הוא עשה את שלו.
  11. יהודה שלום, היות ומחיר המכירה ידוע מראש לקונה הרכב - מחירון - X% בעוד Y שנים, נכון יהיה להסתכל על ירידת הערך במחירון כאחוזים ולא כמספר FIX. לצורך ההמחשה: נניח שבשני המגרשים (אחד הוא רוכש מאזדה ואחד רנו) מורידים לו ממחירון המחירון בעוד 3 שנים (שיגיע לשדרג את הרכב) 10 % ולורך ההקלה נתעלם מהנתון הנ"ל. מחיר קניה של מאזדה 70000 ש"ח, ירידת ערך ב-3 שנים - 10% בכל שנה (אני עדין) = 27.1 % כלומר הוא יקבל - 70000-27.1% = 51030 ש"ח. הפסיד ירידת ערך 18,970 ש"ח מחיר קניה של רנו 45000 ש"ח ירידת ערך ב-3 שנים - 15% בכל שנה (אני פחות עדין לצורך ההמחשה) = 38.5 % כלומר הוא יקבל 45000-38.5% = 27675 ש"ח כלומר ירידת ערך 17325 ש"ח. כלומר, גם אם ירידת הערך של הרנו גבוהה משמעותית מהמזדה, זהמתקזז כי מחיר הקניה נמוך. אגב - אם נוריד גם את ה-X אחוזים שהתעלמתי מהם, ההפרש יגדל לטובת הרנו. בקיצור - רכב שאתה קונה בזול ומחזיק מעמד 4-5 שנים, הוא עשהאת שלו גם אם תזרוק אותו לים אחרכך.
  12. http://www.renaultservice.co.il/NewsArticle.aspx?tid=2&pid=37
  13. המגאן הייתה 2004. לא סתם שאלתי - השנתון הכי בעייתי של המגאן.
  14. מחזק את רן (איך לא). ממליץ לחפש גם פיאט בראבו
  15. לי לא יצא להתקע עם הפונטו 6.5 שנים. המגאן מאיזה שנתון?
  16. מנסיון - פיאט פונטו. לי אמנם היתה ידנית אך הרכב מאוד נח ואמין אם טופל במוסכים מורשים. הוא חסכוני ומרווח, נעים לנסיעה, לא מרגש במיוחד ובסך הכל עושה את העבודה ומביא תמורה נאה לכסף.
  17. אני מרוצה - ככהניתן להחליף בעתיד לפלואנס בכלום כסף. אחחחחח מה ששמועות עושות.... אני מציע לכל מי שבהתלבטות, לעשות נסיעת מבחן על שני הרכבים ואז להחליט לבד (שיתחיל עם הזדה ולאחר מכן על המגאן, אנשים לא מבינים את ההבדל!)
  18. אבל הוא לא רופא,?מה זה שווה אם לא . תשמע, אם הוא לא סוחר אלא בנאדם מן השורה, הקנייה שווה ביותר ומדבר איתך מישהו שממליץ על מגאן בכל חור אפשרי.
  19. חשבון פשוט : מזדה 3 2009 עולה 68000 - 70000 ש"ח רנו מגאן 2009 עולה 43000 - 45000 ש"ח 23000- 25000 - מקדם בטחון לתיקונים. אפשר לקנות חצי רכב.
  20. היכן מוצאים מגאן 2008 עם 3 שנות אחריות על מנוע וגיר ב 30K ש"ח ?... אני מציע לך שתפנה לספונסר של הפורום, לי הוא עזר רבות! לא יודע אם תמצא ב-30K אבל תבדוק מה הם מציעים, אני הופתעתי. אולי סוף שנה תמצא משהו מעניין. חוץ מזה, בתנאי התשלום למימון שהם מציעים, אתה חוסך עוד 1-2K לפחות ועוד לא דיברתי על ישור קו לפני ואחרי מכירה. אני חושב ששווה לך להתאמץ ולקבל רכב עם 3 שנות אחריות ככה שרב השאלות והדאגות שלך יורדות מהפרק.
  21. [ לפי "שמועות", הבעיות העיקריות של המגאן הם בגיר וביננו - זה מה שחשוב. אף רכב אחר לא נותן כזאת אחריות. אין מה לעשות - החבילה הנ"ל מצמצמת את החסרון הקיים במגאן - אמינות ובכך נותנת מענה הולם ופתרון אידיאלי לכל מי שמחפש רכב בתקציבים 35-45K
  22. חבל שלא ציטטת את החלק הראשון של הכתבה שבה צויין במפורש שלאחר מתיחת הפנים שנחשבים אמינים. אגב - רב הבעיות שמופיעות בכתבה הם בעיות של הזנחה.
  23. תסע בקורולה רובוטית ותראה איך אתה מתאהב עד עמקי נשמתך בגיר. מנסיון.
  24. ילדים = בטיחות + צריכת דלק טובה + רכב משפחתי + אמינות = רנו מגאן. היות ואשתך נוסעת לא מעט היא צריכה רכב מרווח ונח, בתקציב הנ"ל תוכל לרכוש שנתון 2008 ואאם קצת מאמץ נוסף אפילו 2009 מקרסו עם 3 שנות אחריות. תחשוב על זה.
  25. תקשיב (או יותר נכון תקרא) - זה לא הגיוני, זה ממש זול, אתה בטוח שהואלא סוחר? נראה לי ששווה בדיקה ואם הרכב תקין תרכוש. היות וזה רכב אמין, נושא האחריות פחות קריטי.
×
×
  • תוכן חדש...