-
הודעות
373 -
כאן מאז:
-
פעילות אחרונה
סוג התוכן
פורומים
בלוגים
מאמרי משתמשים
גלריה
חנות
הורדות
לוח שנה
כל מה שפורסם על ידי rotem182
-
התלבטות בין ליסינג לרכישת רכב וחישוב צריכת דלק
rotem182 פרסם הודעה בנושא של respecto בתוך ייעוץ ברכישת רכב
שלום שכן (גם אני מבאר יעקב), הייתי בהתלבטות דומה - היתה לי טויוטה קורולה מהעבודה והחזרתי אותה (אני עובד בפארק המדע במרחק 4 ק"מ). בוא נאמר כך: לא ברור לי איך הגעת ללמעלה מ-1400 ש"ח אחזקה לא כולל דלק. כמה תיקונים היו? לי יצא עם פיאט פונטו 2005 אחזקה בעלות של 1500 ש"ח. בנוסף, המרחק מתל אביב לבאר יעקב הוא מעל 19 ק"מ. אשתי עובדת בתל אביב, ברכב שצריכת הדלק 1:12 (הונדה), יוצא לה 5 ליטרים של דלק כל יום. אני מציע מה שעשיתי - רכישת רכב פרטי באזור 40-45K (עזוב כרגע סוג / מוצא) ואפילו קצת יותר. יש היום תנאי מימון של 100% ששויים פי כמה מעסקאות הליסינג מהעבודה או ממגרשים. נכון, אין את הפינוק של רכב חברה אבל אתה יכול לחסוך עד עשרות אלפי שקלים בשנה (בדקתי). עלות אחזקה של רכב כזה עם נסועה של 1500 ק"מ כל יום, תצא לך אחזקה של בערך 2100 ש"ח ~~ עכשיו תחשב כמה יוצא לך בנטו + סוציאליות הרכב שמציאים לך כ"הטבה" ממקום העבודה ותעשה חשבון. -
מאזדה 3 יד2 2005 שמורה או מיצובישי לאנסר 2008 פחות שמורה?
rotem182 פרסם הודעה בנושא של arsenty בתוך ייעוץ ברכישת רכב
ללנסר ההיתי מציע לך אוטו סנטר., רכשתי מהם 2 רכבי פיאט לפני מספר שנים והייתי מרוצה. עצה אחרונה - אל תתעצל ואם אין סניף קרוב לביתך, צא מגבולות העיר. -
מאזדה 3 יד2 2005 שמורה או מיצובישי לאנסר 2008 פחות שמורה?
rotem182 פרסם הודעה בנושא של arsenty בתוך ייעוץ ברכישת רכב
אני אחדד - לנסר. באופן כללי, ברכישה מליסינג (ממגרשים) יש את נושא האחריות. מזדה 2005 יכולה להיות שמורה אבל חוק מרפי נוהג לבקר במועד החלפת הבעלות. כשאתה רוכש רכבממגרש שנותן לך אחריות אז יש לך סוג של שקט וגם התחייבות לרכישה חוזרת. לא רואה כל יתרון ברכישת המזדה. -
הייתי מציע 2 דגמים: סוזוקי ספלאש רנו קליאו שניהם טובים, הסוזוקי חזקה יותר הרנו מפנקת יותר.
-
מאזדה 3 יד2 2005 שמורה או מיצובישי לאנסר 2008 פחות שמורה?
rotem182 פרסם הודעה בנושא של arsenty בתוך ייעוץ ברכישת רכב
התכוונתי אם אתה בכיון של משפחתית. אם כן אז רשמתילך את דעתי אם לא, ממליץ בחום על פיאט גנדה פונטו. תתן לך שילוב מעניין של אמינות עם חסכון ומרווח שלזוג הוא מעל למספיק. -
מאזדה 3 יד2 2005 שמורה או מיצובישי לאנסר 2008 פחות שמורה?
rotem182 פרסם הודעה בנושא של arsenty בתוך ייעוץ ברכישת רכב
מבין שניהם הייתי בוחר בלנסר. חכה בסבלנות בסוף תגיע אחת שתתאים לך. האם אתה נעול על 2 הדגמים? -
השאלה אם צריך לחפור יותר לעומק? כבר רכשתיאת הרכב אבל עכשיו שמתי לב להערות האלו. כמובן שעשיתי בדיקות במכון וכמובן שכרגע הכל תקין, השאלה אם זה צריך להדאיג אותי או שלעבור לסדר היום?
-
שלום, בהיסטוריה של הרכב (רנו מגאן) רשומות 2 תקלות שהיו בעבר, איך אני אמור להתייחס לזה: 1. נדלקה נורת מנוע - הכרטיס נסגר ללא עלות. 2. מזגן לא מקרר - הוחלף מסנן. הגיוני שמזגן לא מקרר בגלל מסנן?
-
שוב - היתה לך מזדה וכתבת על סמך הנסיון שלך שהוא אחלה רכב. האם יצא לך להחזיק מגאן משנתונים מאוחרים שעשתה בעיות? הרכבים שאתה רואה אלו לא הרכבים שתוחזקו כראוי ושעלפיהם נייתן לקבע שכל המגאנים חסרי אמינות
-
מוזר שעל בעיות הגיר ברכבים יפנים לא מדברים - http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=459564 ועל בעיות הבטיחות שהיו בקורולה כבר נשכחו. על בעיות המחשב בקורולה שנתונים 2003-2005 אין זכר. על הבלוף של הגיר הרובוטי בקורולה משומה מעדיפים להתעלם. אבל - זה שלרנו מגאן היו בעיות אמינות בשנתונים המוקדמים שתוקנו במהלך השנים והרכב מציג אמינות משופרת- לא ישכח ולא יסלח!! אמרתי את שלי - הרכבים היפנים לא חסינים מטעויות ובעיות כאלו ואחרות, בכסף הזה המגאן מציעה עסקה הרבה יותר טובה. פשוט מרגיז אותי לקרא את כל תגובות הילדים שגורמים נזק תדמיתי שלא בצדק לרכב הנ"ל!
-
קרסו מוכרים סביב 45K תלוי בק"מ. שאר המגרשים סביב 40K. לפי דעתי אין מה להשוות בין מגאן מקרסו לשאר המגרשים בכל הקשור לישור קו ששווה הרבה מאוד כסף. (עוד לא דיברתי על שרות לאחר מכירה)
-
אני מציע לפותח השרשור להריץ חיפוש על רנו מגאן וחבדוק את אחוז המתלוננים על בעיות אמינות לשנתונים 2008 ומעלה. לגבי סטיגמה - גם אני פחדתי לרכוש רכב שקשה לסמוך על האמינות שלו בגלל פרסומים ואז נזכרתי שאני חי בישראל והרי פה כולם הולכים עם העדר (כמו שממשיכים להצביע ביבי וכבר שכחו את ההפגנות של החצי מיליון) לענייננו - המגאן לא נוראית מבחינת אמינות ואחרים מעידים על כך
-
בדיוק לפני חודש הייתי בשיקול זהה לזה! אני אפילו יקל עליך, הבחירה היתה או מגאן 2009 או מזדה 3 שנת 2008. בחרתי במגאן. ראשית, המזדות בתקציב הנ"ל לא היו במצב מי יודע מה וזה גם מוכיח לך שירידת ערך יש גם ברכבים יפנים ולא רק בצרפתיות. המגאן כבר ספגה את מרבית ירידת הערך ולפי דעתי אם היא תשרת אותך נאמנה 3 שנים - עשתה את שלה, מקסימום תמכור ב-20K. בגלל שקרסו נותנים 3 שנים אחריות על הרכב, מצאתי במגאן רק יתרונות מול המזדה. בטיחות - המגאן מנצחת. אמינות - המזדה מנצחת אבל הפער מצטמצם בעקבות האחריות המורחבת לרכב. נוחות - המגאן מנצחת. ירידת ערך - לשניהם ירידת ערך אך כאן מנצחת המזדה אם כי יש אפשרות בקרסו לטרייד אין עתידי עם מחירון - % ידוע מראש. צריכת דלק - המגאן מנצחת. הנעה מנסיעה - סובייקטיבי אבל לפי דעתי המגאן מנצחת. בקיצור - הבנת את הרעיון. אני חשבתי בהתחלה ללכת על המזדה אבל אחרי נסיעה על הרנו, לא היה ספק!
-
מנסיון של 2 רכבי פיאט שנתונים 2005 + 2006 ידניים 60 כ"ס - פיאט פונטו ספייס!! חשוב לבדוק שהרכב טופל במוסכים מורשים אחרת זה מתכון לצרות!! מבחינת סדר הבדיקות לרכב תבקש הסטוריית טיפולים ואם אין אז שיקח אותך פיזית למוסך. הרכב ממש מומלץ ותתפלא, לא איטי אבל גם לא מרגש במיוחד. חסכוני ומרווח יחסית לסופר מיני. קצת מצחיק - החלפתי את הפיאט ברנו מגאן והייתי בהתלבטות אם להמשיך לבראבו או לרנו, אני יכול להגיד לזכות קרסו שיש להם שירות מעולה והתחושה היא שהם מנסים לשנות תדמית אז אם בכל זאת החלטת ללכת על רנו קליאו, לא רואה סיבה לדאגה מהבחינה הנ"ל אם כי ממליץ בחום על פיאט בתנאי שבדקת מה שרשמתי לך.
-
בתקציב של 35K כמובן שלא הייתי קונה מגאן, אלא פוקוס או מאזדה 3. לא מסכים - אם היית רואה באיזה מצב נמצאים המזדות והפוקוסים בתקציב של 35K היית מוותר, סמוך שבדקתי. הנטיה שלי כפלי המגאן היא רק בגלל שבסביבות ה 20K היא כנראה הרכב הכי נוח, מרווח ו"מודרני" שאני יכול לקנות. טופס גם אם התקציב שלך היה כפול. בכל מקרה לענייננו - בשנתונים מוקדמים גם פוקוסים וגם מזדות יכולות לעשות בעיות אבל בסבירות נמוכה יותר. אם היא ממש נראת לך אז לך על זה, אם אתה לא סגור ב-100%, הייתי מוותר על המגאן או מנסה למצא אחת עם ק"מ יותר נמוך / שנתון יותר גבוהה, זה חשוב וקריטי בדגם רכב הנ"ל. שנתון 2008 הוא מצויין! תנסה לרכוש ממגרש שנותן אחריות גם על הגיר אפילו אם תצטרך להוציא עוד 5K.
-
תקשיב - אם תוכל למתח את התקציב בעוד 10K, תוכל לרכוש לעצמך רנו עם 3 שנות אחריות על מנוע וגיר. לטווח הארוך זה יקנה לך שקט מהבחינה שכל כך מטרידה אותך. אגב - עם תוכניות המימון שיש כיום בשוק, זה לא בשמיים אבל אני לא נכנס לך לכיס. אם אין לך אפשרות למתח את התקציב ואתה מתעקש על רנו מגאן, הייתי יוצא מנקודת הנחה שצריכים לשים בצד 2K לכל צרה. אגב - לכל רכב שתקנה תצא מנקודת הנחה כזאת, בטח כשמדובר על שנתונים מוקדמים. אני יכול להעיד שביצעתי שיחה עם קצין רכב בחברה גדולה ושיתא לו להתעסק עם עשרות מגאנים - שנתון כמה שיותר גבוהה בגדם הספציפי הנ"ל!
-
בתור אחד שמאוהב ברנו מגאן אני יכול להגיד שלא הייתי לוקח את הסיכון ברכישת רנו מגאן אלא הולך על משהו יותר בטוח. נניח אקסנט 2006 או פוקוס 2005 או מזדה 2004
-
אפשר לדעת מה התקציב שלך?
-
מצטרף - על אחת כמה וכמה אם מדובר על גיר רובוטי (אני מניח שלא). הרכב יחסית מיושן וחוץ מזה - לא נמאס לך לנסע על אותו רכב? הייתי רוכש בסכום הנ"ל איזה פלואנס מפנקת ומאובזרת..... אם בכל זאת אתה מתעקש - הייתי בוחר בזאת עם הק"מ הנמוך תוך ביצוע בדיקה במכון.
-
שלום, 2004-2005 - עם הרבה מחלות ילדות. למעשה אלו השנתונים שגרמו נזק תדמיתי לרכב, לא מומלץ! 2006 - חל שינוי לטובה, היתה לנו כזאת למשך שנה וחצי ומאוד נהננו. כל השנתונים האלו לפני מתיחת פנים. 2007 - מוצלח מאוד. 2008 -2009 - עוד יותר מוצלח לאחר שהחליפו / שדרגו את הכויילים ברכב. (לא בעל מקצוע ולא רוצה לקשקש אבל ככה הסבירו לי / קראתי בפורומים). לסיכום - תרכוש אחת משנתון 2008 ומעלה.
-
רנו מגאן 2009 מליסינג עם 54K ק"מ ב- 46 אלף ש"ח - האם עסקה טובה?
rotem182 פרסם הודעה בנושא של KMV בתוך ייעוץ ברכישת רכב
תחשוב לטווח ארוך - הוא עושה עבודה נפלאה. ככה נוכל לשדרג בקלות לפלואנס עתידית מבלי לקרע את הכיס. -
האם לקנות רכב עם קילומטרז' נמון מאוד שלא נסע 7 שנים?
rotem182 פרסם הודעה בנושא של arsenty בתוך ייעוץ ברכישת רכב
שלום לך, ראשית - הם לא נותנים את הדברים האלו בחינם. אם תחפש במגרשים אחרים (לא סוחרים אלא אוטו סנטר וכדומה), תמצא שמחיר המכירה נמוך ממחיר המכירה של קרסו. כלומר, ביד 2 תמצא רנו מגאן במחיר הנמוך ביותר שיכול לנוע גם סביב 35K, במגרשים שמכבדים את עצמם ונותנים אחריות לשנה תמצא רנו סביב 40K ואף יותר אם מדובר ברכב בק"מ נמוך. קרסו מוכרים את הרכבים סביב 45K כאשר מגולם במחיר נושא האחריות המורחבת ויישור הקו שישראלי מצוי דורש בעת רכישת הרכב. אני חייב להודות - בהתחלה הייתי נגד רכישת רכב צרפתי וזאת עקב פרסומים על בעיות כאלו ואחרות אם כי לא מצאתי תלונות על הרכב הנ"ל משנתונים מאוחרים. לבסוף, לאור מה שהציעו לי ולאור נסיעת המבחן ברכב, לא היה לי צל של ספק ששווה להשקיע עוד קצת ולרכוש מקרסו ושהרכב יתן לי שקט תעשייתי לטווח של 3 שנים (זה התכנון לגבי משך זמן אחזקת הרכב) גם אם משווים אותו לרכב יפני משנתון נמוך יותר. תתפלא גם הם מתקלקלים ואני מדבר מנסיון של נסיעה למשך שנה וחצי על קורולה רובוטית. אגב - אני אולי נוסע על הרכב חודש אבל לפני זה היתה במשפחתנו רנו שנת 2006 והיינו מאוד מרוצים. -
רנו מגאן 2009 מליסינג עם 54K ק"מ ב- 46 אלף ש"ח - האם עסקה טובה?
rotem182 פרסם הודעה בנושא של KMV בתוך ייעוץ ברכישת רכב
תתחדש ושיהיה לנו בהצלחה! אני מרשה לעצמי "לתפוס עליך..." ולהגיד שלאחר נסיעה של כמעט חודש - אם לא יהיו בעיות ב-3 שנים הקרובות, זאת העסקה הכי טובה שניתן לעשות ברכב משפחתי בתקציב הנ"ל. בנתיים אני יכול להגיד לך שהרכב מפתיע לטובה מבחינת ישיבה על הכביש ונוחות נסיעה (טוב זאת לא חוכמה לאחר שאתה נוהג בקורולה רובוטית מהעבודה). שאלה - האם יש לך מראות צד מתכווננות וחלונות חשמל אחוריים? האם צבע הטמבון שלך בצבע הרכב? -
האם לקנות רכב עם קילומטרז' נמון מאוד שלא נסע 7 שנים?
rotem182 פרסם הודעה בנושא של arsenty בתוך ייעוץ ברכישת רכב
לפותח השרשור: בטיחות + נוחות + מרווח + אמינות (תחת אחריות יצרן) + תקציב 40K - 50K + שנתון גבוהה - רנו מגאן! הרכב היחידי שיתן לך את כל הפרמטרים האלו, יאם בואו ויגידו לך שהרכב עושה בעיות תשאל 2 שאלות: 1. האם היה לך רנו מגאן שאתה יודע על בעיות או ששמעת ממישהו שהוא מכיר מישהו שהיו לו בעיות? 2. אם היתה לו אחת, תשאל מאיזה שנתון? כנראה בשנתונים מוקדמים ולא מאוחרים כמו שאתה מחפש. אני מדבר מנסיון - אם כבר החלטת ללכת על רנו מגאן, הייתי ממליץ בחום על קרסו טרייד אין בסניף ראשון, ישור קו בלי בלבולי מח מיותרים ואחריות הכי מקיפה שתקבל על רכב יד ראשונה שנמצא על כבישי ישראל מעל 3 שנים (אולי פרט לקיה שנותנים 7 שנים אבל צריך לבדוק את זה). הכי חשוב - אמינים מאוד! -
כמה הפרש כספי יש בין מגאן 2006 ל 2007? השנתונים המאוחרים של המגאן מוצלחים ביחס לשנתונים מוקדמים. אם בכל זאת אתה מתעקש - הייתי בוחר בלנטיס אבל בתור בעלים של רנו מגאן, אם תוכל להתאמץ עוד טיפה ולקנות שנתון מאוחר יותר אז מגאן.
