Jump to content

rotem182

  • הודעות

    373
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

כל מה שפורסם על ידי rotem182

  1. [quoe=segal.arye;3661183]בס"ד שלום וברכה לכל באי הפורום. אנו מעוניינים לקנות רכב בתקציב הנ"ל, וראינו אחד שקלט את עינינו, מאזדה 323. התקשרתי לבעל הרכב, וביררתי איתו את השאלות הבאות: איזה יד הוא? הוא יד 2, משמע שאנחנו נהיה שלישית. איזה שנתון הרכב? הרכב משנת 2001, ופה הוא הוסיף פרט שאין לי כ"כ מושג איך לפרש אותו: הרכב נקנה על ידו מליסינג. הוא טוען שהרכב בבעלותו משנת 2004, משמע שהוא היה 3 שנים בליסינג. מה הקילומטראז'? הוא אומר 200K. (עם ממוצע של 15K לשנה, זה יוצא 35K עודפים על הממוצע, שהרכב עבר עד לרגע זה.) עבר תאונות? שאסי נקי? הוא אומר שהשאסי נקי, והוא מתחייב על זה בבדיקה. בנוגע לתאונות, הוא טוען שאין שום פגיעה רצינית, שפשופים ומכות קלות פה ושם, מעבר לזה כלום, הרכב נקי. ממבט חיצוני על הרכב, הוא נראה די שמור. האם הרכב טופל בעקביות ובמוסכים מורשים? הרכב טופל בעקביות, אך לא במוסכים מורשים. יש את הקבלות על כל הטיפולים. עד מתי הטסט לרכב? יולי 13. הוא דורש על הרכב 15.5K, וטוען שהמחירון עומד על 19K. התקציב הכללי שלנו לרכב הוא 20K (כולל ישור קו, במידה וידרש). ביטוחים וכו', לזה יש תקציב בנפרד. דיברנו עם לא מעט אנשים, והמליצו לנו הרבה על מאזדה 323 (טיפולים זולים, רכב אמין, חסכוני בדלק). מה דעתכם על המאזדה 323 בכלל, ועל ההצעה הנ"ל בפרט? איך עלי לפרש את העניין עם הליסינג? ממה שאני מכיר, עם רכבי חברה לא מתנהגים כ"כ בעדינות.. ומה לגבי הקילומטראז' המעט גבוהה יחסית? בכלל, בשנתונים כאלו, יש על מה להתווכח מהבחינה הזאת? או שהסטייה הזאת של 35K בקילומטראז' היא בגדר הנורמה? עלי לדאוג עם כל הטיפולים שנעשו לא במוסכים מורשים? מאיפה לי לדעת אילו "חלטורות" עשו בעבודה על הרכב, כדי לחתוך קצת במחיר הטיפולים? בנוסף, אם יש לכם הצעות לרכבים שונים בתקציב הנ"ל, אודה לכם מאוד. (השיקולים הם די טריוויאליים, נראה לי. רכב אמין, זול מבחינת טיפולים וחסכוני בדלק.) אני חושב שעד כאן, אלו השאלות שיש לי. אודה לכל חברי הפורום בעזרתכם בנושא! בברכה ובתודה, אריה. בעקרון עניין הליסינגל לא אמור להדאיג אותך מאחר ועברו מספיק שנים. אם תפרט מהם הדרישות שלך אולי נוכל לעזור לך בצורה טובה יותר. בתקציב הנ"ל ניתן לקנות רכבים קטנים יותר / גדולים יותר / חדשים / ישנים יותר.....
  2. שלום, ברצוני להחליף את 4 הרמקולים שיש ברכב הנ"ל מאחר והם לא מספקים אותי. יש לי רדיו דיסק של KENWOOD חדש (דגם 3050/1/2/3 לא זוכר בדיוק....) מה מומלץ? 2 קדמיים בדלתות, 2 אחוריים בדלתות. 2 קדמיים בדלתות, 2 6x9. אני לא רוצה להשקיע יותר מדי רק שישמעו טוב. כמו כן, אני מפחד מהחשמל ברכב, האם יש ממה לחשוש אם רק מחליפים רמקולים? האם יש לכם מתקינים באזור ראשון מומלצים?
  3. האם החלפת מצבר לאחרונה?
  4. אני לא מציע הצעה קונקרטית כי אני לא איש מכירות אני בסך הכל נמצא בסיטואציה שהוא נמצא בה רק שאת ההחלטה שלי קיבלתי בכובד ראש. הצעתי - שיכנס לאתר של קרסו ויראה שיש שם מגאנים 2008 + 2009 עם קמ מאוד נמוכים קרי 60 אלף קילומטר. שיבחן את הצעת המחיר שכפי שאני משער תהיה סביב 39000 שח (הערכה!) אז שיעשה שיעורי בית ויחליט.
  5. נו - לא אמרת כלום.... אתה יודע כמה עולה הרחבת אחריות לרכב שסיים 3 שנים? תבדוק... תבדוק כמה עולה שיפוץ גיר ברנו (להחליף שסתום לדוגמא). רק השקט הנפשי מהבחינה הנ"ל שווה את ההשקעה. אל תשכח - מדובר ברנו והגיר זאת נקודת התורפה. היצרן יודע זאת ולכן מביא לך את האחריות (כמובן שהיא מגולמת במחיר הרכב אבל זה עדיין שווה). אני יודע שאני נשמע כמו ספונסר אבל אני מנסה לעזור לבחור שהתחיל את השרשור. רנו - רק בקרסו. כל השאר זה כבר סיפור אחר.
  6. שלא נדבר על האמינות המפוקפקת שלה. כרגיל - שמועות! היו לנו 2 פיאטים שטופלו במוסך מורשה של פיאט. אחת שנת 2005 ואחת שנת 2006. שניהם מהשכרה ונרכשו מאוטו סנטר. שניהם היו עם 0 (!) תקלות ועברו ק"מ רבים. הרכב אמין ושמעתי זאת מרבים אחרים. מי שלא מטפל במוסך מורשה שלא יבוא בטענות. אני מציע שהוא יעשה נסיעה ואז ישקול אם לרכוש או לא כי בתקציב הנ"ל הוא מקבל שנתון גבוהה וחסכון.
  7. למה רק שנה אחריות? בקרסו מביאים 3 שנים ? גם אם צריך להוסיף עוד 2000 - 3000 ש"ח, שווה לך! ממליץ על 2008 לאחר טיפול טיימיניג שממש אבל ממש יקר.
  8. תהיה נוקשה ותציב את זה כתנאי לרכישת העסקה, זה לא באמת עולה להם 2500 שקלים - זה עולה לך 2500 שקלים כי אתה משלם כאן על עבודה מאוד קשה. גם אם שילמתי מקדמה של 500 ש"ח ? הסוחר ממש התעקש שלא ניתן להחליף לפני הזמן אבל נתן לי הנחה. (ולא, הוא לא התכוון לתת אותה מההתחלה פשוט קמתי והלכתי והוא ביקש "לבדוק" ואז נתן. אני אנסה שוב בכל מקרה. התקווה שלי - ליפול על אחת טובה ואז אכלתי מכל העוגה.
  9. זאת בעיה. נתנו לי הנחה במסגרת העיסקה אבל לא היו מוכנים לתת לי טיפול ברצועת טיימינג. האם מכון קומפיוטסט יכול לעלות אם הרצועה טובה או לא? אני מתכוון להשקיע ברכב כי חשוב לי שהרכב ישרת אותי בצורה הכי טובה שיכולה להיות. מה שמפחיד אותי זה שנציג המכירות אמר שהרכב היה בחברת השכרה (כלומר היה בליסינג) "אלדן" ולא בטוח שהוא יכול להשיג היסטוריה. אמרתי לו שבלי ההיסטוריה אני אפילו לא לוקח את הרכב לבדיקה. לפי דעתי הוא סתם מתעצל, אין סיכוי שקרסו מחזיקים רכב ללא היסטוריה.
  10. בוא נאמר כך - האם סלילי הצתה הם בלאי טבעי? האם כדאי להחליף אותם גם אם לא צריך כדי לנסע בראש שקט? אני רואה שרב הבעיות מגיעות מהאזור הזה. את האמת - התאהבתי ברכב ומחר אני כנראה לוקח אותו. יש לי חששות מצד אחד והתלהבות של ילד קטן מצד שני (בכל זאת, הרכב נראה ממש טוב!). לפי מה שאני מבין, דגמים 2008 + 2009 הם מוצלחים. התכנון שלי הוא להחזיר את הרכב שנתיים ~~ שנתיים וחצי ולקנות משהו אחר
  11. למה שיהיו הוצאות על גיר? יש אחריות.
  12. היי, אני מחר לוקח את הרכב לבדיקה (מצטרף ונדחף לשרשור). אני מתכוון לרכוש מגאן 2009, התנאים כמובן לא זהים לאלו שהשגת ופחות טובים (הפסיקו עם המבצעים). האם סלילי ההצתה לא כלולים באחריות? האם שסתומי הלחץ לא כלולים באחריות? כמה עולה טיפול טיימינג?
  13. השאלה היחידה שאתה צריך לשאול את עצמך - האם אני מוכן לסבות את העובדה שכל יום עם רנו מגאן היא חוויה בלתי צפויה. באופן אישי, שמעתי וקראתי תגובות לכאן ולכאן לגבי רמת האמינות של הרכב. אך אחד לא יודע לקבוע עד כמה הרכב אמין!! ושלא ימכרו לך סיפורים! אני יוצא מנקודת הנחה שהרכב לא הכי אמין למרות השנתון הגבוהה ולקח את הסיכון. בסופו של דבר - רכב זה מזל. כמו שאתה יכול ליפול על רנו מקוללת , אתה יכול ליפול על יפנית, תאמין לי זה לא נעים בכלל! מה שצריך להפנים - ההסתברות ליפול על צרפתית גבוהה יותר. בתמורה לכך אתה מקבל את כל הפינוקים שהיא מציעה. אתה יכול להסתכל על החצי כוס המלאה - אם זכית ברנו אמינה (ובשנתון הנ"ל הסבירות לא רעה בכלל!), קיבלת אחלה רכב!! אגב - יש אחריות בשנה הראזונה על הרכב כך שזה אמור להקל על החששות שצוינו מעלה.
  14. שלום לך, אני לפני סגירת עסקה בקרסו לרכב זהה למה שכתבת רק עם ק"מ 74,000. יש שם עוד אחת עם 84,000 ק"מ ומדי פעם מגיעים מציאות. כלומר, עד עתה בקרסו, הוצג לי הרכב ורשמתי אצל איש המכירות הערות שאני מבקש לתקן + הוצגה לי בדיקה שמוכיחה שהרכב תקין. ביום שני אני מתכוון לחרוש את הרכב במוסך שהבעלים שלו היה מנהל מוסך בקרסו + בדיקה במכון ממוחשב (אולי אוותר על בדיקה במוסך, אני עוד לא יודע). במידה והכל תקין אני אשלים את העיסקה. תזהר מהחלקלקות של אנשי המכירות שרק רוצים להעיף את הרכב ותבדוק אותו ביסודיות יתרה, בכל זאת, מדובר ברנו. כמו כן, אדגיש ואחדד את מה שאמרו קודמי, חשוב לוודא הסטוריית טיפולים. כמו כן, אם לרכב לא מלאו 4 שנים או 90000 ק"מ יהיה לך מאוד קשה להוציא מחיר מצחיק על הרכב וגם טיימינג. (הטיפול עולה 2,000 - 2,500 ש"ח). הם יעלו את מחיר הרכב מבלי שתדע ואחרי משאומתן יתנו לך טיימינג כך שאל תתחכם. מנסיון. אני מציע לך להעיף מבט בקרסו כי הם נותנים אחריות מקיפה לשנה + שנתיים נוספות על מנוע וגיר וזה סוג של שקט נפשי במיוחד שזה עקב האכילס ברכישת מגאן. אני יכול רק לאמר שקרסו הצליחו להביא אותי ממצב שלהיות אנטי רנו למצב שזה מה שאני מחפש וזאת לאחר נסיעת מבחן. איזה פינוק של רכב! מהרבה בחינות. אין רכב בתקציב של 40,000 + שיתן לך שנתון כל כך גבוהה, אחריות 3 שנים, פינוק ויופי כמו המגאן. אם זאת צריך לקחת בחשבון את התקלות למרות שהבנתי שבשנתון הנ"ל כבר הספיקו ללמוד את רב המחלות של הרכב (בכלזאת, כבר עברו מיום הצגתו מעל 8 שנים!). אני לא סוכן של קרסו ואין לי אחוזים, אחרי שראיתי רכבים בתקציב הנ"ל וחישפתי רכב למשפחתי (לאחר שהחזרתי את רכב החברה), אין ספק שמגאן הא הבחירה הנכונה! אגב - בקשר לסחירות, אתה יכול לדעת בקרסו את האחוז מתחת למחירון שתקבל מהם ביום שתחזיר את הרכב ותתקדם לרכב הבא כך שעניין הסחירות לא צריך להדאיג. למעשה הדאגה היחידה היא התקלות הבלתי צפויות לרכב אבל לפי דפדוף באינטנרט - אם הרכב טופל בזמן, לא אמורות להיות בעיות. חשוב לוודא סלילי הצתה תקינים כי משם מתחילים רב הבעיות. דבר איתי בפרטי או בנייד, אולי נסגור ביחד עסקה ונשיג יותר כח! אגב - תתיעץ עם ספונסר שבפורום כי הוא עוזר להזיז עניינים.
  15. גם אם שניהם באותה עיר ? הייתי שמח לדעת שכן לא אזרוק כסף לחינם (מכסתחים אחד על השני)
  16. המלצה אישית - פיאט פונטו. עכשיו מכרתי אחת 2005 ששירתה אותי בנאמנות. אם אתה רוצה מהירות תלך על דגם האוטומט.
  17. תוכל לעדכן בבקשה את שנת הרכב שלך?
  18. שלום, במידה והמגרש שבו אני מבצע רכישת רכב, ביצע בדיקה ממוחשת בקומפיוטסט לרכב בסניף X, האם יש טעם לגשת לסניף Y של קומפיוטסט או שיש חברה אחרת שכדאי לפנות? כלומר, האם כשאגיע למכון קומפיוטסט Y הם יבדקו במחשב ויראו שהוא נבדק ב-X? זה עשוי להשפיע על תוצאות הבדיקה לא?
  19. שלום לחברי הפורום, לאחר התלבטויות קשות הוחלט על רכישת רנו מגאן מקרסו. אנחנו זוג + 1. להלן פרטי העסקה: רנו מגאן 2 ברמת גימור ביזנס עם חלונות חשמל אחוריים. שנת 2009 43000 ש"ח טופס בדיקה של קרסו מראה על רכב תקין למעט תיקוני פח וצבע בעלי משמעות נמוכה ומערכת בלמים שיש רפידות שחוקות וצלחות שחוקות לפנים. הרכב בצבע אפור ונראה ממש טוב! עשיתי נסיעת מבחן והרכב תפקד כראוי. 73,900 ק"מ. הדבר היחידי שמדאיג זאת דלת הבגאז' שלא היה עליה כיתוב מגאן, כששאלתי את נציג המכירות נאמר לי שהדלת עברה צביעה. כמו כן, הוא אמר לי שכשאגיע לסגור סופית את העיסקה (יש לי למכור את הרכב הפרטי שלי בימים הקרובים) הוא ידאג לצ'פר אותי בגלאי רוורס ובטיפולי קוסמטיקה במה שניתן (יש פלסטיקים מכוסים סיליקון שמתקלף ולא ניתן להחליף כי כל המגאנים עם אותם בעיות). מה אתם אומרים על הבדיקה? מה ניתן להוציא מעבר? חשוב יותר - על מה לשים דגש. כמובן שהרכב ילקח לבדיקת מכון. בחרנו בקרסו כי הם נותנים עוד שנתיים אחריות על מנוע וגיר וגם כי הם נראים לי המגרש הכי רציני (למרות שעברתי איתם תהליך רכישה עם שרות שנוי במחלוקות אבל ניחא)
  20. שלום, זוג + 1 , כיום עם פיאט פונטו 2005 ומחפש לשדרג. בהתחלה חשבנו על רכישת רנו מגאן מקרסו אבל היות ולא רציניים שם (אפילו לא חוזרים אליך) פנינו לאוטו סנטר וקיבלנו הצעה מעניינת (אגב - משם רכשנו 2 רכבי פיאט וטפו טפו בלי תקלה אחת כל ה-6 שנים!!). עושים לי טרייד אין על הרכב ונותנים לי את האופציות הבאות במסגרת התקציב שלי: 1. רנו מאגן 2009 - 91000 ק"מ מליסינג, שנת אחריות. תוספת 30,000 ש"ח. 2. מאזדה 3 2008- 106,000 ק"מ מפרטי אבל יד שניה מליסינג. תוספת 35,000 ש"ח. ההתלבטות: לגבי רנו - אהבנו את הרכב אחרי נסיעת מבחן בקרסו (כמובן שנעשה נסיעת מבחן על הרכב הספציפי וכמובן שניקח לבדיקה מ-ק-י-פ-ה). לפי דעתי אני יכול להוריד את אוטו סנטר בעוד 2K במחיר אבל מה שמפריע זאת האחריות לשנה בלבד שהם נותנים לעומת קרסו שנותנים תוספת של עוד שנתיים על מנוע וגיר (הבעיה שלא חוזרים אליך ובנוסף נותנים לך טרייד אין על הפנים וממש הורידו לי את החשק לרכוש מהם וחבל... ). לפי שמועות וכתבות בפורום ושיחה עם קצין רכב בחברה שהחזיקה עשרות מגאנים, הוא המליץ לי על מודל 2009 ששם שידרגו את כל המכלולים ולא אמורות להיות בעיות מיוחדות. הרכב נחשב אמין ונוח. לגבי המאזדה - פחות אהבנו כי היא פחות מיוחדת, יותר שתיינית בדלק (לפי הפורום) אבל מה לעשות, אמינה ביותר!. כמו כן, אני צפוי להיות יד שלישית אבל כמה אני כבר יפסיד אם אמכור את הרכב עוד 3-4 שנים. אני גם רואה בכך שהרכב היה שנה בליסינג ו-3 שנים ביד פרטית כיתרון מבחינת רמת האחזקה. מה לעשות חברים, אני רוצה לסגור את אחת מהאופציות הנ"ל. מגאן או מזדה - אני מתכוון למשוך עם הרכב לפחות 3 שנים. האם המגאן תתמודד? האם כדאי ללכת על בטוח ולרכוש את המזדה ? ומה יהיה עם התחממות כדור הארץ? נא עזרתכם!! נ.ב. - זאת בנקודת הנחה ששניהם במצב תקין.
  21. שלום, חיפשתי מידע אבל לא הצלחתי למצא. אנו זוג + 1 שמעוניין להלחליף את ריקי (הפיאט פונטו שלנו) למשפחתית גדולה יותר. יש לנו כמה מועמדות בתקציב של עד 60000 ש"ח אבל השברולט ירדה מהפרק עקב שמועות על צריכת דלק גבוהה ומנוע אצל. עד כמה שופרה הקרוז 2010 (נאמר) לעומת החדשות? האם צריכת הדלק באמת מוגזמת? איך הם ביחס לפורטה?
  22. זאת ועוד - איזה רכב אתם חושבים לקנות ב-60 אלף ש"ח? ליסינג פרטי מתייחס בדרך כלל לרכבים חדשים ורכבים חדשים ב-60 אלף ש"ח יהיו קטנים משמעותית מהפונטו מה שאומר שאתם הולכים אחורה ולא קדימה. . יש מספר אפשרויות (לפי סדר עדיפויות): 1. רנו מגאן שנת 2009, למה כן - בטיחותי, מרווח, נסיעה נעימה, חסכוני, סקסית בטרוף , נותנים שנת אחריות מלאה על הרכב + שנתיים על מנוע וגיר, כבר הספיקו ללמוד את כל המחלות של הרכב הזה (לראייה מחליפים נורות קדמיות ללא תשלום על העודה במוסכים מורשים), משאיר אותי עם עודף בכיס במעמד הרכישה. רנו מגאן שנת 2009, למה לא - כי על מערכת החשמל מקבלים רק שנת אחריות אחת ולא שלוש, ולרכב יש הסטוריה עגומה בנושא, ירידת ערך מטורפת, אבזור מעט דל בדגם יוצא ליסינג / השכרה. 2. מזדה 3 שנת 2009, למה כן - אמינות טובה, "בסדר" בשאר התחומים שפירטתי ברנו + לאשתי יהיה קל להחנות את הרכב. מזדה 3 שנת 2009, למה לא - כי היא רק "בסדר" בשאר התחומים שפירטתי ביתרונות של הרנו. 3. I30 CW למה כן - אמינות טובה, בגז' ענק, זהה לשאר היתרונות שפירטתי במזדה. I30 CW למה לא - לאשתי יהיה קשה לנהוג ברכב (כך נראה לי), מכוער, מעט יקר. ולגבי קרסו - ריאלי לבקש, לא ריאלי שתקבלו. זה מה שמונע ממני לסגור את העסקה, אם היו מרחיבים לי אחריות ל-3 שנים על החשמל הייתי חוטף את הרכב כי אחרת אני לא רואה חסרונות, הוא פשוט מדהים (ככה זה כשאתה נוהג בטויוטה קורולה רובוטית מהעבודה אבל פסכולוגית שוכח מזה כי יש לך פזומט).
  23. שלום, לאחר החזרת רכב החברה אני מתעניין ברכישת רכב. יש ברשותנו פיאט פונטו 2005 ידנית במצב מעולה אבל עקב התרחבות המשפחה אנו מחפשים רכב עם תא מטען מתאים. האם ניתן לדעתכם לקבל מחיר מחירון על הרכב ובמקביל לעשות ליסינג פרטי לרכב שמחירו בסביבות 60,000 ש"ח? אני אחדד - אנחנו מעוניינים לשדרג את הרכב אבל ממש אין לנו זמן וכח להתעסק במכירה שלו באינטרנט. האם יש מגרש כמו שלמה סיקסט וכדומה שנותן מחירון על הרכב וגם מוכר רכב יד שניה? דבר נוסף: לאחר שפסלנו על הסף רכישת רנו, החלטנו לתת צ'אנס לרכב אחרי שראינו בקרסו את המבצע על 3 שנים אחריות. קצת "ירד לנו החשק" לאחר שהתברר שהמבצע הסתיים והוא כולל רק שנת אחריות מפגוש לפגוש ושנתיים נוספות על מנוע וגיר, האם זה לא "מסוכן", ממש אהבנו את הרכב אבל האם ריאלי לבקש הרחבת אחריות למערכות החשמל ברכב שכן זאת הבעיה העיקרית ?
×
×
  • תוכן חדש...