-
הודעות
373 -
כאן מאז:
-
פעילות אחרונה
סוג התוכן
פורומים
בלוגים
מאמרי משתמשים
גלריה
חנות
הורדות
לוח שנה
כל מה שפורסם על ידי rotem182
-
אז ככה: הייתי במוסך של קרסו בראשון, סידרו את הפנס (לפי דעתי הוא הוחלף כי הוא נראה חדש יותר ויש שריטה קטנה שלא היתה לפני כן) וכרגע הוא עובד במצב תקין עם הנורה כלפי מטה. נשאר לי רק לקבל מהם את הכיסוי שמגיע מתחת לטמבון שמונע חדירת מים, אני מקווה שלא יעשו לי בעיות למרות שבנתיים אני ממש מופתע לטובה. עמדו בכל מה שהטיחו ולא נראה לי שעל חתיכת מתכת יעשו בעיות.
-
גם ככה אני נוסע לאט בשלוליות אבל האם יכולים לחדור מים למנוע ולעשות לי "בלאגן" בחשמל? איפה אפשר למצא חלק כזה? מה לעשות - אני אוהב את הרנו שלי מושקעת
-
אני נוסע כ-15000 קמ בשנה כך שאין בעיה אם אתה מכיר את הרכב - יש כיסוי למנוע שמשודך לטמבון. הוא אמור למנע כניסת מים מלמטה. האם הוא קריטי?
-
נפלתי בפח של סוחר - איך יודעים אם הק"מ אמיתי והאם היה השכרה?
rotem182 פרסם הודעה בנושא של hisham10 בתוך ייעוץ ברכישת רכב
מה ההבדל בין הבדיקה באינטרנט של רשם המשכונות לבדיקה שמבצעים בדואר בעת העברת בעלות? האם בדיקה ברשם המשכונות מספיקה או שצריך לבדוק שיעבודים נוספים? אני יודע ששיעבודים לרב מופיעים ברשיון הרכב.... -
תסלח לי אבל אני לא בקיא בכל המונחים שנזרקו שם. אפשר לחבר או לא?
-
רמקולים יוגברו על ידי הרדיו דיסק ללא מגבר (לא רוצה להתעסק עם החשמל ברכב יותר מדי, בכל זאת זה רנו). חשבתי לשים 2 קדמיים ו 2 אחוריים כאלו http://www.cadence4u.co.il/cadence-fxs-5524i יש לי נסיון טוב עם CADENCE. כמו כן, האם ניתן לחבר לרמקולים הקדמיים קומפוננט (יש לי את המפצל והטוויטרים מסט קודם ללא הרמקול עצמו של חברת JBL)? בנוסף, להתקין רמקולים כאלו מאחורה http://www.zap.co.il/model.aspx?modelid=678224 כרגע אין כלום על המגש - האם להתקין אותם דורש התעסקות עם חשמל? זאת בהנחה שאני הולך למתקינים טובים כמו גריז וכדומה. לסיכום - 2 קדמיים ו 2 אחוריים (שניהם על 2 הערוצים הקדמיים ) ו 2 על המגש מאחורה. האם ניתן לאמר שיהיו לי 4 קדמיים ו 2 אחוריים?
-
שלום, בבדיקה שעשיתי לרכב נמצא שחסר כיסוי מגן תחתון למנוע מצד שמאל(מי שמכיר את הרכב - מדובר על הפס מתחתי מתחת לטמבון) . האם זה קריטי? אני יכול לשלח תמונה למי שלא מכיר....
-
לא הייתי ממליץ על סופר מיני. היתה לנו פיאט פונטו עם תא מטען מרווח יחסית לסופר מיני והרגשנו לא הכי נח עם זה. החלפנו לרנו מגאן. בטיחותית, נוחה מרווחת ותשאיר את פותח השרשור עם עודף. לגבי אמינות - יש אחריות 3 שנים על מנוע וגיר ושנה על כלל הרכב. אני מציע - נסיעת מבחן ואז פותח השרשור יראה כיצד האופציות מצטמצמות. הרבה רכב בכלום כסף. אם מתחשק לפותח השרשור להתפרע, הייתי בודק את רנו פלואנס. אני שיניתי את דעתי על רנו ומציע להתגבר על המכשול הפסיכולוגי ולגלות עולם אחר.
-
בתקציב שלך ניתן לרכוש 2009 אחרי טיפול גדול הכולל החלפת רצועת טיימינג. מנסיון - הם יקרים יותר מסוכנויות אחרות אבל השרות והאחריות שווים כל פרוטה! הרכב נהדר, גדול ומרווח. רכב כמעט מנהלים, נח וכיף לנסיעה! הכי חשוב לא להתעסק עם החשמל ולעשות טיפולים במוסכים שמכירים את הרכב.
-
שלום לכל חברי הפורום, ראשית ברצוני להודות לכולכם בעזרה שניתנה בקבלת ההחלטה הלא פשוטה, במיוחד ל-Tzvika-Pick, ZVIT ולספונסר שידע לתת מענה לשאלות לא פשוטות. למי שאין כח לקרא עד הסוף, אסכם את חווית הקניה במילה אחת: וואוו!! לא ציפיתי לתודעת שרות כפי שקיבלתי (כל זאת למרות שבנסיון הרכישה הראשון שלי העיסקה לא צלחה אבל הכל תוקן בביקור השני). זה מתחיל בדברים הקטנים כמו: אופן סידור ונקיון הרכבים במגרש ומסתיים בדברים החשובים - יישור קו בלי לעגל פינות (כמעט....). להלן סיכום ותמצית פרטי העיסקה: זוג +1 שחיפש רכב משפחתי בתקציב 40,000 ש"ח. הרכב -רנו מגאן 2, נרכש מסוכנות קרסו טרייד אין, סניף ראשון לציון. מודל 2009, 73,900 ק"מ. שירות הנציג - טיפל בנו בחור בשם יורי, כאן המקום לציין שהבחור מעבר להיותו נותן שרות מעולה, הוא לא חלקלק בלשונו! כשביצעתי סקירה ראשונה למציאת ממצאים ברכב ונתגלו ליקויים שלא ניתנים לתיקון (כמו ציפוי סיליקון מקולף בידיות הדלתות)הוא בפרוש הצהיר שלא ניתן לתקן את הליקוי ולא סיפק תשובות כמו "אני אבדוק / אנסה" וכדומה. מה שמונע אכזבות בעת מסירת הרכב. בכל מה שהוא התחייב הוא עמד ואף מעבר (כמו התקנת רדיו דיסק חדש ולא משומש, התקנת חיישני רוורס איפה שארצה ועוד הפתעות). כמו כן, תמיד היה זמין ודאג שהעסקה תתבצע בצורה החלקה ביותר. (אפילו דאג שלא אעמוד בתור לבנק שממנו נלקח המימון). אין ספק שלכל אלו היתה השפעה על רכישת הרכב. ההערה היחידה - לא סיפק מידע מאומת לגבי שנת יצור המצבר. הוא דיווח על 2012 אבל בפועל המצבר משנת 2010. בבדיקה שבוצעה, המצבר נמצא תקין. אמינות ושקיפות - לרכב בוצעה בדיקה על ידי קרסו, נמצא בבדיקה שיש להחליף רפידות וצלחות ומעט תיקוני צבע. בבדיקה שאני ביצעתי מטעמי בקומפיוטסט, נמצא בנוסף, שיש רעש שסתומים (כסת"ח) ורצועות ובנוסף חסר פלסטיק במכסה התחתון של הרכב. לגבי הסטוריית הרכב - היות והרכב טופל על ידי אלדן לא היה ברשותם היסטוריית טיפולים. כשביקשתי לקבל את ההיסטוריה, דאג הנציג שטיפל בנו להשיגה אך לא היה פרוט מלא. כלומר, הרכב עבר טיפול 30,000 ק"מ ו 60,000 ק"מ על ידי אלדן. מעבר לכך הנציב טען שהרכב לא ביקר במוסך. מכאן הסקתי שלרכב חסר טיפול (עברו יותר מ-3 שנים ולכן יש לבצע טיפול נוסף) ולאחר משא ומתן ביצעו לרכב טיפול גדול שכלל החלפת רצועת טיימינג, החלפת שמן ופילטרים, תושבת ועוד כל מני דברים כמו אטמים..... יישור קו מלא! יישור קו טרם מסירת הרכב - אין ספקת דאגו כמעט להכל!! ההתקנות שבוצעו לרדיו דיסק / דיבורית היו ברמה גבוהה, הושלמו והוחלפו פלסטיקים שהיו מקולפים וראו שהנציג דאג להגדיל ראש ולתקן גם דברים שלא ביקשתי! הרכב היה מצוחצח ונעים למסירה. הדברים היחידים שלא טופלו הם: תקלה בכסא שטרם תוקנה לפני המסירה, אם זאת יצויין שהסוכנות דאגה להכניס את הרכב לפחחות ואף הראו לי קבלה שהרכב היה בפחחות לצורך החלפת מסילה אך התיקון לא היה מוצלח בלשון המעטה. כמו כן, היה חסר ברכב מצת ופלסטיק בחלק התחתון של הרכב (מונע כניסת מים....) יישור קו לאחר מסירת הרכב - יש שיגידו שלא משלמים על הרכב עד שהכל לא מתוקן ומיושר. לא כאן! אין ספק שהאמינות התגלתה גם לאחר מסירת הרכב הפתיעה לטובה. אני חייב לציין שאני טיפוס חשדן ובדרך כלל לא נוהג כך, אבל תחושת הבטן היתה טובה לאורך כל הדרך. לאחר מסירת הרכב נותר לתקן את הכסא, לתקן תאורה אחורית שזיהיתי מנורות שרופות / תקלה (צד אחד תאורה בחלק העליון ובצד שני תאורה בחלק התחתון), קבלת מפתח ספאר והרכבת כיסוי תחתון. הכסא + תאורה + מפתח ספאר תוקנו בהצלחה, נותר לי רק הרכבת פלסטיק בחלק התחתון. משך זמן טיפול בכל התהליך - כאן נקודת התורפה, מרגע סגירת העיסקה ועד לסיום ישור הקו עברו כמעט שבועיים, המון זמן! אבל שווה להמתין כדי לקבל את מה שקיבלתי. סה"כ ניתן לאמר שאנחנו מאוד מרוצים, נהננו מהשירות, מתנאי המימון, מהאחריות ובכלל מהרכב שקיבלנו. אנו בהחלט רואים את עצמנו חוזרים לקרסו גם בעתיד במידה ונדרש לכך. זהו.
-
(התלבטות בין סדר עדיפויות) בתקציב של 30 אלף ש"ח
rotem182 פרסם הודעה בנושא של d30m בתוך ייעוץ ברכישת רכב
אני יודע שרכבים 2009 מוכרים באזור 43000-45000 כך שלהערכתי שנתון 2008 יהיה נמוך בכ-5000 - 6000 ש"ח. קח בחשבון שהם עושים ישור קו מלא! תתקשר ותבדוק, ממליץ על סניף ראשון! -
הקפצה - מישהו??!
-
(התלבטות בין סדר עדיפויות) בתקציב של 30 אלף ש"ח
rotem182 פרסם הודעה בנושא של d30m בתוך ייעוץ ברכישת רכב
* רנו מגאן 2007-2008(נוחות צרפתית, בטיחות מקסימלית, אמינות חרבנה) בוא נאמר - אם תוכל למתח עוד טיפה את התקציב - תוכל לרכוש אחת עם אחריות לשנה על כל הרכב למעט בלאי טבעי ו 3 שנים אחריות על מנוע וגיר כך שנושא האמינות מתעדן מעט. גם אני הייתי נגד צרפתיות אבל אחרי ישיבה על מזדה 3 ואחרי ישיבה על מגאן..... לא היתה שאלה. אל תשכח שרכב זאת לא חתונה קטולית. אתה רוכש רכב בתקציב יחסית נמוך, מחזיק 2-3 שנים ומחליף. אל תשכח גם שליפניות יש בלאי ושלא יספרו לך סיפורים. לפי דעתי - תתגבר על המכשול הפסיכולוגי ותפנים שהרנו זה לא כל כך נורא ושלא יקרה כלום אם מדי פעם תבקר במוסך.... -
לא לשכח שיש ילד ברכב ונוסעים בכבישי ישראל.... לא מבין איך ממשיכים לזלזל בכל הקשור לבטיחות ונוחות. תאמין לי שגם אם רנו יהיה לך שקט ושאתה יכול לסמוך על הרכב. שוב - מיצובישי אמינה יותר אבל יותר חשוב לחשוב על בטיחות! לא לשכח אחריות 3 שנים על מנוע וגיר.
-
(התייעצות ברכישת רכב כמו כל השרשורים פה) עד 12k
rotem182 פרסם הודעה בנושא של k1235 בתוך ייעוץ ברכישת רכב
אם תוכל להתפשר על ידני - פיאט פונטו. רכב נח ואמין במידה וטופל כמו שצריך. כמו כן, תוכל לרכוש שנתון 2004 / 2005 מנסיון. -
הייתי באותה דילמה כמוך עד לפני שבוע. אנחנו בחרנו על רנו מקרסו טרייד אין ממספר סיבות. קודם כל בטיחות - בכל זאת אנחנו כבר לא לבד ברכב. נוחות - תעשה נסיעת מבחן על הרנו ותבין לבד. דלק - צריכת הדלק במיצובישי היא גבוהה ביחס לרנו. אמינות - כאן סימן השאלה הגדול! מיצובישי רכב אמין מרנו ולא יעזור כלום למרות שרנו משנתון 2009 נחשב יחסית אמין. החלטנו לקחת את הסיכון תוך ידיעה שיש לנו אחריות שנה ראשונה על כלל הרכב (ללא בלאי טבעי שמפורט בחוברת האחריות) ושנתיים נוספות על מנוע וגיר. כמו כן, אנו יוצאים מנקודת הנחה שאם לא "נשחק" יותר מדי עם החשמל ברכב ונדאג לתחזק אותו כמו שצריך אז נוריד את הסיכוי להפתעות. ירידת ערך - שניהם לא משהו ובקרסו יש לך התחייבות לטרייד אין ידוע מראש (יתכן שגם למיצובישי יש את זה). אני יכול לסכם לך את זה בצורה פשוטה - אם תצא מנקודת הנחה שיתכן ויהיו לך תקלות וזה לא מפריע לך יותר מדי, לך על רנו! עולה על המיצובישי בכל פרמטר. אם כל שטות שקורת ברכב מציקה לך ואתה מתפשר על נוחות - לך על מיצובישי. שיהיה בהצלחה!
-
אז אם ככה, הייתי בוחר אחת משתי האופציות הבאות: 1. C4 , רכב נהדר ונח. קח בחשבון שהבגז' לא ענק. 2. מיצובישי לנסר דור קודם שהיא אמינה מאוד אבל פחות מפנקת.
-
לידע כללי - למה הדור ההוא זכור לשלילה? אתה בטוח שיצא לך לנהג על אחת כזאת? במחיר הנ"ל אתה יכול לרכוש מודל 2009. בכללי, לא ברור לי - בוא נניח שהרכב "בעייתי", היות והעלות לתיקונים לא עליך (למרות שנותנים אחריות בכלל סוכנויות הרכב), מה שאמור לעניין אותך זה הנוחות והבטיחות של משפחתך! הישראלי הממוצע שוכח שבטיחות היא מעל הכל ברכב! בטח בכבישים שלנו. הייתי מציע לך לעצור רגע ולחשוב שוב, האם ללכת על רכב אמין ופחות בטיחותי משנתון נמוך או, ללכת על רכב בטיחותי אבל קצת "בעייתי" וממש נח ומהנה לנהיגה (מנסיון קצר, הוא לא כזה גרוע אם לא תתעסק בחשמל שלו ולא תטפל בו אצל "שוקי ובניו מוסכים לכל סוגי הרכב" אלא במוסכים מסודרים שלמדו כבר כל תקלה ברכב).
-
מצבר לרנו מגאן 2 (איך פותחים דלתות, כאשר מצבר או סוללה בשלט התרוקנו?)
rotem182 פרסם הודעה בנושא של rotem182 בתוך טכני, אחזקה וטיפולים
שאלה אחרונה - איך אני מפרק את הפלסטיק? רק אל תגיד לי עם מברג כי ללא חשמל אי אפשר לפתח את הבגז' ואני לא מהטיפוסים שמסתובבים עם מברג בכיס. -
(יעוץ בנוגע לקניית אוטו, כמו כל השרשורים פה) 40K-55K
rotem182 פרסם הודעה בנושא של Semlu בתוך ייעוץ ברכישת רכב
מהקורולה אני מציע לך לרדת. היתה לי כזאת מהעבודה והחזרתי אותה. הגיר הוא לוקש שטויוטה ניסתה למכור לציבור הישראלי אבל "לא מדברים על זה" כי זה טויוטה ו"טויוטה זה רכב מעולה" (מה היה קורה אם בסיטרואן היו עושה את זה......). מצד אחד הגיר חסכוני אבל קח בחשבון שב-100,000 ק"מ תצטרך לבצע טיפול / החלפה בקלאץ שעלותו גבוהה (הגיר פשוט יחליק לך בזמן העברת הילוך). יש לנו 3 טויוטות מודל 2008 בעבודה ולכולם היתה אותה תקלה, אותי זה תפס בזמן טיול והספקתי להגיע למוסך ולטפל בזה שבועיים לפני תום האחריות! (גם ככה העבודה משלמת אבל עדיין.....) יש לי הצעה מעולה בשבילך - ניסן נוט! השבוע אספתי את הרנו שלי מקרסו בראשון וראיתי אותה. 40000 ק"מ. שאלתי את הנציג מה המחיר - 62,000 ש"ח. לפי דעתי שווה מתיחת תקציב! הרכב חדש!!! הייתי בהלם, מדובר על ניסן!! רכב מרווח, חסכוני ומושלם למשפחה. תחשוב על זה.... I30 - לא תכנס לך בתקציב וגם אם כן, מדובר על רכב שעשה בקילומטרז' שלו כנראה מעל 6 ספרות. -
רכב עירוני לזוג +2 בתקציב 25-30K. פונטו? אקסנט? סיריון?
rotem182 פרסם הודעה בנושא של amsh1982 בתוך ייעוץ ברכישת רכב
עגלת תינוק תכנס נורמאלי אבל לא ישאר יותר מדי מקום למוצצים . ברצינות - יהיה מקום אבל עדיין... מספיק שיהיה לך תיק נוסף בבגז' ואז תצטרך לסדר מקום לעגלה. מנסיון - לא הכי נח אבל לא הכי נורא. אנחנו סחבנו ככה 4 חודשים ומכרנו את הפיאט לטובת רכב עם בגז'. את הבז' של הסיריון אני לא מכיר ובהמשך לשאלתך על האקסנט - כן, היא שותה המון דלק ביחס לפיאט אבל נותנת לך בתמורה יותר מקום. אני הייתי הולך על הפיאט אבל תבדוק זאת... -
רכב עירוני לזוג +2 בתקציב 25-30K. פונטו? אקסנט? סיריון?
rotem182 פרסם הודעה בנושא של amsh1982 בתוך ייעוץ ברכישת רכב
יש מושב של ד"ר גב שמתאים למרבית הרכבים, בהחלט מומלץ! אני מציע שתפנה לפיאט,הרכב עדיין נמכר בסוכנויות וכך תוכל לקבל מבט יותר מקרוב. מה הצרכים שלך? אם יש לך עגלות אז תשכח מהרכב הנ"ל. האקסנט יותר תתאים לך. -
רכב עירוני לזוג +2 בתקציב 25-30K. פונטו? אקסנט? סיריון?
rotem182 פרסם הודעה בנושא של amsh1982 בתוך ייעוץ ברכישת רכב
יש לנו את הפיאט אבו (אותו רעיון...) הרכב מומלץ ביותר (יש לנו את הגיר הרובוטי). אני מציע לך 2 דברים: קח בחשבון שלרכב בגז' לא גדול במיוחד - 270~~ ליטר. תעשה נסיעת מבחן מאחר והגיר לא מתאים לכל אחד. לגבי האמינות : בתור בעלים גאה של פיאט פונטו 2005 לשעבר, נאמר לי אותו הדבר. במידה והרכב טופל במוסכים מורשים!! לא צריכה להיות לך הפתעות.... אני מכיר לא מעט אנשים שטיפלו "במוסכים" ונפלו חזק אם הרכב לכן ההיסטוריה כאן היא חשובה.
