Jump to content

rotem182

  • הודעות

    373
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

כל מה שפורסם על ידי rotem182

  1. פיאט פונטו 2005. דיהטסו סיריון ידנית. הכי אמינות וחסכוניות בתקציב הנ"ל
  2. קח בחשבון שגרמניות בתקציב הנ"ל שנכנסות למוסך, לעיתים יקרות מטיפול בצרפתיות, בטח שהצרפתיות (רנו) נותנות 3 שנות אחריות. כך או כך - בתקציב הנ"ל סקודה פאביה סטיישן יכולה להיות אופציה מעניית. לגבי ירידת ערך - רנו שנת 2008 ב-30000 ש"ח, לאן יש לרדת? כנראה שתהיה הבעלים האחרונים שלה. לגרמניות גם יש ירידת ערך, אני מציע שזה לא יהווה שיקול מהותי.
  3. כבעל נסיון ובסטאטוס פחות או יותר דומה, לאחר בדיקות וסקירות מתישות - רנו מגאן! כן, כן. גם אני הייתי נגד צרפתיות ועל אחת כמה וכמה רנו אבל תתפלא שזהו הרכב שנותן את התמורה הטובה ביותר. בטיחותי ביותר בשנתונים שניתנים לרכישה בתקציב הנ"ל - 2008 ואם טיפה תתאמץ (35000-37000) אולי גם 2009. חסכוני ביחס למתחרות - 1:12 בנסיעה 70:30 בעיר. אמין ביחס לתדמיתו. נח ותפור על משפחה עם ילד ואפילו 2. תא מטען ענק. בקיצור חוויה. ניתן אולי לקבל 3 שנות אחריות מקרסו טרייד אין אבל תצטרך לבדוק אם נשארו כאלו.
  4. [ תמתין טיפה לקליאו 4, יםה, חדישה, נכנסת לתקציב. בקיצור - יכול להתאים לך.
  5. מנסיון על קורולה 2008 מהעבודה. לא ממליץ. הקלאץ בשנתונים האלו באזור ה- 100000 מתחיל לעשות בעיות ועלות ההחלפה היא גבוהה. מה שכן לי החליפו במסגרת האחריות אבל העריכו את עלות תיקון בכ-6000 ש"ח. חוץ מזה הרכב לא נח, הגיר מזעזע אבל הרכב מהיר ויחסית חסכוני. בגודל ובתקציב הנ"ל עדיף מגאן 2009 עם ק"מ נמוך ו-3 שנות אחריות מקרסו טרייד אין. אם לא חשוב לך תא מטען גדול הייתי ממליץ על רנו קליאו דור 3, חסכנוי יותר מכל מה שהמלצת ומרווח מספיק. בכללי - עדיף רכב מקטגוריה סופר מיני ולא משפחתית כמו קורולה / מגאן וכדומה שסתם יצרוך דלק ועלויות נוספות שלא בהכרח בצורך.
  6. תשלח לי בפרטי את ה-3 ספרות האמצעיות של הרכב
  7. מנסיון על שניהם: הפוקוס לא נוחה ביחס למגאן צורכת דלק ביחס למגאן הגיר מרגיש יותר טוב בפוקוס האמינות הכללית של הפוקוס נחשבת לטובה יותר אם כי אין לי מספיק נסיון עם המגאן. בכללי - הייתי הולך על המגאן שנחשבת אמינה בשנתונים הנ"ל. אם תוכל למתח את התקציב ל-2009 תוכל לקבל 3 שנות אחריות בקרסו טרייד אין אם נשארו כאלו ובכך תרוויח בגדול!
  8. היתה לי כזאת למעלה מ-6 שנים. אותו שנתון. אותו ק"מ. ידנית. אם היא בצבע אפור יש מצב שהיא אותה אחת שנמכרה לפני מספר חודשים. רכשתי אותה מהשכרה ונסעתי עליה כמעט 100,000 ק"מ. 0 תקלות. נוחה יחסית. מעט איטית. לא שותה דלק. מתאימה לסטודנטים ומשפחות צעירות. בקיצור בתקציב של 15,000 ש"ח היא אחת האופציות הטובות שיש.
  9. אני יודע, גם כשקניתי נאמר לי אותו דבר בגלל זה שווה להיכנס ולבדוק גם אם זה יעלה עוד כמה אלפים. השקט והשרות שווים את זה מנסיון.
  10. לפותח השרשור, אל תתבלבל. במידה ואתה צריך רכב קטן תבחר בגטס. במידה ואתה צריך רכב מרווח, בתקציב הנ"ל הרנו מגאן מנצחת ובהליכה! הרכב אמין, נח, צריכת דלק פחות מהממוצע למשפחתיות, יפייפיה (לטעמי) ובכלל... יותר רכב מהאופציות האחרות שרשמת. בתקציב הנ"ל הייתי מבצע מתיחה קלה ורוכש מגאן מקרסו טרייד אין אם אחריות ל-3 שנים, תשאל את הספונסר בפורום אם ואיך זה עובד כי זה משתנה בתדירות גבוהה.....
  11. המלצה שתפורה עליך, רנו מגאן 2009 בגלל: 1. צריכת דלק 1:12 (משולב 30% בינעירוני 70% בעירוני). 2. אחריות 3 שנים (תבדוק מול הספונסר אם זה עדיין קיים), שנה על מנוע + גיר + חשמל, שנה שניה ושלישית על מנוע וגיר. 3. נח מאוד 4. בטיחותי. 5. אמין ביחס למה שמספרים עליו. 6. נכנס לתקציב בשנתון גבוהה. 7. ממליץ על קרסו טרייד אין, הם יקרנים אבל עדיין בתקציב.
  12. לא הכי מדויק, הייתי באותה סיטואציה והחזרתי את הרכב. 4000 ש"ח בנטו זה יותר מ-3000 ש"ח. תוספת לפנסיה - 200 ש"ח תוספת לקרן השתלמות - 300 ש"ח. תוסיף ריבית שהקרנות עושות וקיבלת עוד 100-200 ש"ח. סה"כ - 700 ש"ח. טסס + תיקונים/טיפולים - 300 לחודש (3600 לשנה) - מוגזם. אם הוא רוכש רכב עם אחריות ובמצב טוב יצא לו אולי 2000 ש"ח בשנה. סה"כ : 500 שכבר חישבת + 300 ש"ח שאני הוספתי = 800 ש"ח בחודש. 9,600 ש"ח בשנה. 28,800 ש"ח ב-3 שנים. אגב - גם בחישוב שלך של 6,000 ש"ח בשנה יוצא 18,000 ש"ח ב-3 שנים. סכום לא מבוטל!
  13. rotem182

    עד 30-35 א'

    מיני / סופר מיני / משפחתי....
  14. זה לא קשור לאמינות של רנו אלא לאמינות של נותן השרות.
  15. כשמבצעים עיסקה אז חשוב שהרכב יהיה אמין. לא פחות חשוב שמי שמוכר לך גם כן יהיה אמין וכשצריך לפרגן ולשבח חשוב לעשות זאת!
  16. בכל מגרש אחר היית משלם יותר מאחר ולא היית מקבל אחריות למפתח.
  17. שלום לחברי הפורום, אני מנצל את הבמה כדי לספר מעט על המקרה האחרון שיכול בהחלט לעזור בקבלת ההחלטות לכל מי שמתעניין ברכישת רכב ושנושא האחריות עומד מבחינתו גבוהה בסדרי העדיפויות. קצת רקע: לפני 4 חודשים רכשתי רכב ממגרש קרסו טרייד אין ומאז ועד היום אני כותב שבחים על רמת השרות והטיפול של החברה הנ"ל. לאחרונה, החל השלט החכם לעשות בעיות בעת קריאה, קבעתי שהבעיה בשלט שכן השלט הרזרבי עובד חלק. פניתי למגרש שמכר את רכבי והוא ביקש ממני לפנות למרכז השרות על מנת שיטפלו בבקשתי. לרגע חשבתי שמסים לנפנף אותי אך לא זאת היתה כוונתם. פניתי למרכז שרות שנמצא על יד ביתי - הילוןך שישי באר יעקב, ביקשו ממני כמה רגעים כדי לברר האם השלט באחריות כי בדרך כלל היצרן או מגרשי המכירה לא נותנים שלטים באחריות ובטח שלא מפתחות. לאחר כשעה חזרו אלי ואמרו לי שכן! אני חייב לאמר שהייתי מופתע שכן שלט לרנו עלותו יכולה להגיע גם לאלפי שקלים. ביקשתי שיזמינו עבורי שלט תמורת דמי ההשתתפות (290 ש"ח לפני מע"מ) ואמרו לי שזמן האספקה הינו 2-3 שבועות. לפני כשבוע קיבלתי שיחה ממנהל התפעול של קרסו טרייד אין שביקש ממני באופן אישי לחזור אליו ולדווח שהטיפול בתקלה לשביעות רצוני המלאה, הוא אף השאיר את הנייד שלו לכל מקרה של בעיה. אכן כעבור שבועיים וחצי התקשרו ממרכז השרות, תיאמו לי מועד לקידוד (לרגע חששתי שגם יגבו ממני עבודה או כל מיני הפתעות) והגעתי במועד. אספו ממני את המפתח התקול, ביקשו ממני להמתין בחדר המתנה וכעבור שעה, שלט חדש מקודד! ולפני שתשאלו אז כן, יש לי 3 שלטים! אני חייב לציין שאני מופתע לטובה מכל אופן הטיפול ושהיה חשוב לי לפרסם את המקרה בפורום. אני לא מכיר עוד מגרש שנותן אחריות אפילו על שלט! ותתקנו אותי אם אני טועה. שאפו אמיתי! עכשיו כל מי שמעוניין לצנן את ההתלהבות ולקטול חזרה אם סיפורים שהוא שמע מוזמן.
  18. rotem182

    רכב חדש - עד 109K

    גם אני חושב ש-208 תתן לך את ההנה שאתה מחפש. אגב - תשאל אם שברולט קרוז טורבו 2012 גם אופציה, אני יודע שיש כמה שאלו עם 0 ק"מ.
  19. דעות קדומות תמיד יהיו, רנו עברו שינוי משמעותי בכל הקשור לרמת אמינות עם שת"פ קרסו. מראיה של הרכב, מדובר ברכב מפואר ומאוד נדיר בכבישי ישראל. נותן הרגשה של רכב מאוד מפואר ביחס לשאר המתחרים. עם המעבר לדיזל, רנו היא אופציה מעניינית. הסיבה שלא הייתי רוכש היא בגלל ירידת הערך המטורפת ולכן המלצתי על שברולט קרוז טורבו (לא רגילה!!) שיחסית לא פופולרית בכבישי ישראל וכך ירידת הערך תהיה קצת יותר עדינה. כך או כך 2 האופציות הן מעניינות וטובות בהנחה שירידת הערך לא מהווה קריטריון מהותי מבחינתך.
  20. בנוסף להמלצת שלומי הייתי מוסיף שברולט קרוז טורבו.
  21. 1. רנו מגאן - השד לא נורא כל כך והרכב יתן לך תמורה מעולה לכסף, מרווח, מהנה, חסכוני בדלק ואמין. 2. מיצובישי לנסר - רכב שהוא "בסדר" בהכל פרט לאמינות שם הוא מצטיין!.
  22. סחירות תהיה גרועה בשני המקרים. קונה בזול ומוכר בזול. מה שכן ללנסר שוק קצת יותר טוב אבל זה לא משמעותי לדעתי בעת קבלת החלטה באיזה רכב לבחור. המצב גרוע וזאת עובדה לא רק לגבי 2 הרכבים הנ"ל. אני מציע שיעשה נסיעת מבחן על הלנסר ועל המגאן ויבין לבד את ההבדל. החסרון בקרסו טרייד אין זה המחיר הגבוהה יחסית למגרשים אחרים וזה שווה בהנחה שחשוב לך כל נושא היישור קו והאחריות. (יש כאלו שלא אכפת להם לקבל רכב "כמעט מוכן למסירה"). אגב, שני דברים אחרונים: 1. קרסו טרייד אין נותנים התחייבות לטרייד אין עם מחיר מחירון - X% ידוע מראש. יכול להיות שאני תמים אבל זה רק הזמן יגיד... 2. שרות לאחר מכירה - יש לך עם מי לדבר וכך בחשבון שתצטרך את זה, מנסיון. אני יודע שהולכים לקטול אותי חברי הפורום אבל זאת דעתי. בהצלחה!
  23. מנסיון, בתקציב הנ"ל ואפילו גבוהה יותר יש בפניך 2 אפשרויות: 1. מיצובישי לנסר 2007 או אולי 2008 אך עם ק"מ גבוהה. רכב אמין בהשוואה למגאן אך נחות ממנו בפרמטרים של בטיחות, נוחות, חסכון בדלק (לנסר 1:10 משולב לעומת 1:12 משולב במגאן). 2. ה-רכב בתקציב הנ"ל ואני מציע לך לעשות חיפוש באינטרנט על תלונות אמינות לשנתונים של 2008 ומעלה ותראה שהשד ממש לא נורא. רב התלונות היו על שנתונים מוקדמים יותר מלפני 2007. מה שכן, פחות אמין מהמיצובישי אבל לא משהו שאמור להפחיד אותך ובטח זה לא "לקחת סיכון". תברר מול הספונסר אם עדיין יש 3 שנות אחריות על הרכב כפי שהיה לפני מספר חודשים ותקבל עסקה מנצחת. אם תרצה, אתה מוזמן להסתכל בהודעות הקודמות שלי ולראות דעות חיוביות / שליליות של חווית הקניה שלי. קח רק בחשבון שמומלץ לרכוש שנתון כמה שיותר מתקדם גם אם זה מתבטא בעוד כמה אלפים (קרסו טרייד אין נותנים הלוואות דרך פועלים בריבית נמוכה מאוד). בקיצור - הייתי באותו פחד כמוך ויצאתי מזה!
  24. מחזק! רכשתי רנו מגאן מקרסו טרייד אין ולפני 5 חודשים ובנתיים (טפו טפו טפו) אין תלונות וכל פעם שהייתי זקוק לשרות לאחר מכירה, נהנתי בחיוב. לפותח השרשור - אם שרות מהווה שיקול בקבלת החלטה, ממליץ על קרסו (אם כי מצפיונס לא יצא לי לקבל שרות אבל בכל זאת אני יכול להמליץ)
  25. בתקציב הנ"ל הייתי שוקל ברצינות לרכוש שברולט קרוז טורבו. נדירה יחסית ונותנת תמורה מעולה לכסף. גיא משברולט פרסם שיש במלאי מספר של רכבים מודל 2012 עם 0 ק"מ, הייתי מבקש נסיעת מבחן. גם יפה,גם חסכוני.
×
×
  • תוכן חדש...