אהלן,
אני מעוניין ברכב לשימוש יום-יומי לאוניברסיטה (בעיר) ובין עירוני מידי פעם. חשוב שיהיה אפשר ליסוע לצפון/אילת כשרוצים בסוףשבוע.
כרגע מסתכל על מגרשים שייתנו לי שנה אחריות (גיר + מנוע נכון?)
חשבתי על מזדה 2 אבל אומרים שצריכת הדלק לא משהו.
חשבתי סיריון אבל קצת קשה למצוא לא מיד פרטית.
I10 גם טוב נכון?
החלום זה יאריס אבל זה כנראה אני לא אמצא במגרש.
עם כל השמות האחרים (קיה, ניסאן, רנו, פג'ו) יש לי פחות נסיון אז אני יחסית נרתע אבל כמובן לא פוסל בלי להכיר.
התקציב בעקרון הוא 45 אבל אם זה משהו טוב ויש אפשרות מימון סבירות אז אפשר לעלות ל60, אפילו 65.
תודה
אה לגבי שנתון, אני לא ממש מבין, אבל אני מניח שלא יותר מ3-4 שנים, אחרת כבר פחות אמין?