Jump to content

lior134

  • הודעות

    1,567
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

כל מה שפורסם על ידי lior134

  1. מהרשימה שלך הייתי לוקח את ה ICER היה לי ניסיון רע עם ה HI-Q היה להם ריח מסריח אחרי בלימות עדינות יש גם רפידות יפניות חדשות בחנויות חלפים תנסה לברר עם קיים לשנה שלך קוראים להם קשייאמה (kashiyma)
  2. נסעתי מירושלים עד פתח תקווה עם חבר לראות מגאן 2 יד 2 עם 160 אלף קילומטר בנזין ידנית 2007 הגעתי הרכב היה נראה שבור הקילומטראז היה 230 והרכב היה בעברו ליסינג המוכר אמר לי בטענה שהמנועים של רנו מחזיק 500 אלף והוא טעה בקילומטראז (כנראה סוחר עלוב)
  3. לא נראה לי שמישהו יעשה מבנטלי מונית
  4. לגולף יש יותר חלקים אבל לא תמיד באיכות הכי גבוהה אם משווים מקורי למקורי העלות תהיה דומה לפי דעתי
  5. כנראה סליל הצתה
  6. לפי הצורה של המקום של הגלגל הרזרבי לא נראה שהאוטו עבר תאונה אבל צריך לבדוק אם בספייס סטאר אחרת זה ככה
  7. טעות שלי התבלבלתי בין המעבה למאייד אם זה מעבה כל חשמלאי פשוט יכול לעשות את זה בלי יותר מידי בעיה
  8. באוטו שלי פירקו במורשה אצלהם על ידי החשמלאי הסיבה שאני ממליץ על מורשה זה בגלל שהם כבר פירקו כמה דשבורדים כאלה ולא ישברו דברים בדרך
  9. יש גם מיגון מקורי של סובארו
  10. אם הציריות זהות אין בעיה
  11. המחיר לחלק סביר ועדיף ללכת על המקורי המחיר למילוי גז נשמע כמו מוסך מורשה אצל לא מורשה יבואן עולה בין 100 ל200 אבל זה אנשים שבדרך כלל ממלאים גז ולא מחפשים דליפות אם אתה מתכוון להישאר עם האוטו תעשה את זה במורשה יבואן תבקש לפני הצעת מחיר ותשאל כמה הנחה אפשר לעשות
  12. תפנה לג'אן בתל אביב המחירים שלו זולים מלובינסקי משמעותית
  13. מחפש גלגל תנופה לפיגו 306 XSI דגם מנוע RFX נפח 2000
  14. G12 10w-40 חצי סינטטי אם תשים 5W-40 יכול להיות שיתחיל לאכול שמן אם המערכת קירור תקינה והאוטו מטופל אתה יכול לנסוע לאן שאתה רוצה
  15. ראיתי כבר כמה מקרים שחלקים מהמסנן אוויר החליפי עפו על החיישן כמות אוויר ונתקעו שם
  16. אני מעדיף את קסטרול
  17. תזמין הכל ממוסך מורשה פיגו סיטרואן יצא לך בערך 150-200 שקל ויגיע יום אחרי
  18. אתה צריך 2 מ 12 2 מ9 ו1 מ 10 התיבת הודעות שלך מלאה
  19. הם שידרגו את המבנה ממה שהבנתי ויש לתיבה הזאת כמה דורות ששינו עוד דברים
  20. זה הרינגים של הווסת לחץ אתה צריך את הרינגים עם המקט 2215.15 מספר 12 בדיאגרמה אתה יכול לקנות בלובינסקי או אצל וולטקס אם אתה מחליף גם את הרינגים של הווסת והרינג הקטן על המכסה 9 ו 10 תקנה רק מקורי החליפיים גורמים לבעיות
  21. טבעת אבטחה קופצת מהמקום ואז כל הקלאצים שלה זזים ראיתי שיפוץ של גיר כזה המשפץ פשוט החליף את כל הציר עם הקלאצים בחדש מקורי יש מצב לקישור?
  22. 1. יש לי למכירה ממנוע שירד מהאוטו שלי 2. מכונאי שלא יודע לפתוח אותם 3. כן
  23. בקרסו הוציאו לי היסטוריה של איזה 35 עמודים ולא ביקשו כלום היועץ שירות שהדפיס את זה היה בהלם שזה לא נגמר
  24. תחזור למכון ותתחיל לטמטמם לבוחן הראשי את השכל הוא יעביר אין להם יותר מידי מה לעשות ואם הם מתווכחים תסביר להם שקנית את זה דרך יבואן בארץ יש מכונים שרוצים שתעשה טסט חוזר והם רק מחפשים על מה להכשיל
  25. מזכיר לי את התושבת בולם שהחלפתי בגולף פעמיים בפעם הראשונה הביאו לי טורקית שהבטיחו לי שהיא מאיכות מעולה בפועל היא הוחלפה באחת של למפורדר שמחזיקה עד היום צריך לציין שזה היה מאוד בטיחותי גיליתי את הבעיה ששבועיים אחרי ההרכבה באתי לכיוון פרונט כשהרימו את האוטו לאוויר היה משחק בכל הבולם
×
×
  • תוכן חדש...