Jump to content

oe300

  • הודעות

    459
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי oe300

  1. אלא אם כן זה יצא ככה מהסוכנות (ככה הרכב מגיע בבסיס שלו). אתה כן יכול לשים וילון אחורי אופציה נוספות שאני אישית לא בדקתי אם היא חוקית זה מדבקה מחוררת (כמו הוילון האחורי), האם מישהו יודע לגבי החוקיות של זה?
  2. מעודד יחסית.... עצם זה שהם נוסעים לאט בנתיב שאמורים לעקוף בו זה אסון מלכתחילה.
  3. קפצתי למוסך בנוגע להגה שהציפוי "עור" שלו מתקלף ולגבי המושבים שנהיו על גביהם כתמים, כמעיין כתמי מים. להפתעתי המוסך קיבל את טענת ההגה והוא מחליף אותו בעודי מקליד, אך במושבים הוא לא מוכן לטפל והוא אומר שהם לא קיבלו פניות על זה. לפני שניגשתי למוסך בדקתי עם בעלי פיקנטו אחרים ורובם העידו על תופעה דומה, האם יש משהו שניתן לעשות? האם לא מגיע לנו שיחליפו/ יתקנו את הריפוד במסגרת האחריות?
  4. אם אתה לא מוצא משהו תבדוק עם היבואן/ היצרן. יש להם את זה בספרים אצלם.. הם יוכלו לענות לך.
  5. זאת הדיבורית שאני רוצה להתקין... אבל כן הרעיון מבחינתי זה שאני אוכל לענות מההגה. אם הוא יתמוך? הוא יתמוך... ואז זה פותר אותי ביג טיים ואני אוכל למסור לחברה שלי את הג'רבה דרייב שאני משתמש בה כרגע.
  6. כן לצערי (מהתשובה שלך) דיברתי על זה. יש משהו בסגנון שכן יוכל לעבוד? כי זה חבל סתם להוציא 800 שקל מינימום לרדיו לרכב (דאבל דין). רק בשביל שיהיה לי BT. האם יש פתרונות אחרים שניתנים ליישום ע"ג הרדיו הנוכחי?...
  7. פלדה, תודה על העצה... נהיגה מתקדמת זה משהו שאני שוקל. את העניין עם הג'אנטים אני מתכוון ליישם לכשאצטרך להחליף גלגלים, אבל עם הכמויות בלימה שלי זה ייקח עוד זמן.
  8. כל הרעיון בזה שיש לי כניסת AUX ושאני אוכל לענות מדיבורית והוא ישתיק את הווליום אני יודע. אני רוצה שכן תהיה לי אופציה לענות מההגה, בשביל שזה יקרה- אני חייב לדעת אם אפשר לחווט לרדיו עצמו BT אם יהיה אפשר ואפילו רק לענות מההגה ללא תצוגה... זה יהיה אדיר. כי הרעיון שעלה לי לראש הוא כזה (תגידו לי אם השתגעתי ועד כמה בבקשה מ1-10 זה מספיק לא צריך במילים) לקחת BT USB ולחבר אותו לכבל מאריך USB, את הצד השני של הכבל חותכים ומחווטים לרדיו עצמו (השאלה היא לאן) וכמובן האם זה יעבוד?... לרכב עצמו יש גם יציאת USB. הרעיון הזה עלה לי כאשר חשבתי עליו כמתאם כתוסף ואז בעצם התחבר לי 1+1.
  9. כפי שאמרתי... כרגע אני חוסך לדברים אחרים. רכב, זה אחד מהם... אבל בטווח הרבה יותר רחוק.
  10. אני חוסך... זה לא שלא, היא לא כזאת איטית בסה"כ... בסדר הבנתי את התמונה כבר קודם אפשר להפסיק להגיב מקסימום צמיגים אחרים בשביל שיפור האחיזה. ואני ממש לא הטיפוס של לנציה... משץץף בצערם. 0.9 טורבו?... אנחנו מדברים על המנוע טורבו של פיאט לא?... הוא נחמד... אבל לא יודע אם זה שווה את ההשקעה.
  11. את שניהם אני כבר עושה אני מדבר על המשקל העצמי של הרכב... חשבתי אולי ג'נטים קלים יותר... אבל בנינו... כמה זה כבר יוריד?
  12. אגב, אני כן חושב שאם אני אוריד מהמשקל זה יעזור טיפה אולי רק בקצת במומנט אבל יועיל בצריכת דלק, איך אפשר להוריד ממשקל הרכב?
  13. האמת שאחיזה זה כן משהו שמאד מעניין אותי לאור זה שהבנתי כבר שלא ניתן לעשות שידרוגים ברכב ואני כבר חוסך ומפנטז על הרכב הבא (התלבטות בין ג'ולייטה 1.4 טורבו לסידרה אחת של BMW אבל לזה יש זמן כרגע, לך תדע מה יהיה עוד שנתיים שלוש). איך שיפרת את האחיזה? האם רק עלית בקוטר? או גם ברוחב? על איזה צמיגים אתה ממליץ? האם שינית משהו בנוסף לצמיגים? כמה היא עלות של פרוייקט כזה של החלפת גיר? זה נשמע לי יקר מידי (להחליף גיר לשנות יחסי העברה התקנה של קלאצ' שיהיה נורמלי ולא סופר דופר רגיש כמו ב1.0 ליטר). והאמת שאחרי כמה תגובות פה כר דיי הרמתי ידיים כי זה גם דיי מתנגש עם 11 הדיברות למשפר המתחיל. ואומנם שכחתי לציין אני נהנה מהשיפורנים החיצוניים שעשיתי: משענת ליד, שליטה מההגה, ספרים לדלתות, ניקלים לפנסים, מדבקות לרכב, אולי בקרוב אני אשפר את הסאונד. אבל רציתי קצת יותר,זה הכל. אם הרוב המוחץ פה אומר שאי אפשר, אז לא נורא.... :-) נ.ב!: יוסי, לא נורא העיקר שיש סאונד מעולה!.
  14. מה התקלות שיכולות להיגרם מזה? כאמור מציג את התמונה הנ"ל http://www.google.co.il/imgres?imgurl=http://4.bp.blogspot.com/-JGXtpSDR6AU/T8kyQhJmToI/AAAAAAAACZs/o5Z5phSdQM8/s1600/checkengine.jpg&imgrefurl=http://spanishmedievalist.blogspot.com/2012/06/on-check-engine-light.html&h=375&w=500&sz=59&tbnid=Q9G3LQviKK_WsM:&tbnh=101&tbnw=134&zoom=1&usg=__a78YAdThjIv00qKWxUC9o4ogDmE=&docid=VR5i5lUUz96sMM&sa=X&ei=vF1sUPGuM8Kn0QWD3IDwCw&ved=0CDYQ9QEwBA&dur=414 אני מניח שהתקלה קשורה במערכת התמסורת/מנוע. מה הנזקים שעלולים להיות מתקלה כזאת? ומה הנזק בטווח של נסיעה כזאת של כמה ימים?. נ.ב אני יודע שבכיתוב שמאחורי התמונה יש הסבר. אבל אני מניח שיש דבר או שניים יותר ספציפיים שאתם יכולים להעלות פה.. ואולי בעקבות זה אח"כ מה לעשות בשביל שזה לא יחזור על עצמו.
  15. לי אישית מרגיש כאילו חסר כוח... או חסר להשיל ממנה כמה קילוגרמים. אישית אני עושה יותר מ1-13.5... משולב. אבל ייתכן מאוד שזה כי אני נוסע יותר בבין עירוני ואין לי כ"כ הרבה פקקים.
  16. איףףףף גם אתם עובדים עם אדי מערכות?... עד היום הם לא עזרו לי בשום דבר רק מתוסכל אני יוצא מהם. עזוב, תלך לרפי מS&L car audio או ליוסי מאלפיין ותגמור עניין שני חבר'ה כל אחד מהם עושה עבודה מצויינת. רק אם אתה לא גר במרכז או אתה לא רוצה לסוע אולי חבל בשביל זה.
  17. שלום לכולם, יש לי קיה פיקנטו ומערכת שליטה מההגה (כפי שהוצגו התקנות בעבר). לאחר ההתקנה התעניינתי במערכות לרכב וגיליתי שלרדיו ברכב יש שתי גרסאות עם ובלי BT האם יש אופציה לרכוש את הרכיב עצמו של הBT לפרק את הרדיו ולהתקין את הרכיב? או שמא האופציה היחידה שלי תהיה להתקין רדיו אחר (עלות של בין 800-1000 שקל לדאבל דין). בל נשכח את עלות הדיבורית עצמה. האם מישהו התנסה עם משהו בסגנון במערכת שמע של רכבים אחרים? אשמח לתגובות! עומרי.
  18. לירושלים וכו'? היא לא תהיה כזאת חזקה... מניסיון. מסיבה דיי פשוטה שהיא מרגישה כשאתה נוסע בה כאילו היא אומרת לך... אתה יכול ללחוץ על הגז... אני לא מבטיחה שאני איישם את מה שאתה עושה אבל. היא לא נותנת שידחקו בה יותר מידי... כן, היא תאיץ. כן, היא תעלה לסל"ד גבוה. אבל אל תשכח שאת ה85 כ"ס הללו אתה מקבל ב6000 סל"ד ולא 5000 כמו בפאביה/איביזה. אם אתה רגיל לניסן אלמרה... לדעתי זה יהיה קצת בעייתי הייתי הולך על היאריס אם כי היא תהיה אופציה יקרה יותר דייהטסו לא מייבאים יותר את הסיריון כיוון שהיא כבר לא עומדת בתקנים של הארץ. אגב, אם לא היה מפריע לך גיר ידני הייתי ממליץ מבחינת נתונים בלבד (לא ראיתי כאלו על הכביש עדיין ולא התנסתי) על הפיאט קובו.
  19. אחלה התקנה יוסי... לא פרגנתי בקבוצה אז אני אפרגן פה. אני בכל מקרה מבסוט על הפס בגריל, הוסיף לי המון גם כן (תמונה בקוצה אם יצא לך לראות). וגם אני כנראה אעשה גם התקנה בקרוב אצל רפי בS&L בז'בוטינסקי ר"ג.
  20. אני לא מבין מה אנשים רוצים... המושבי קיפי זה נחמד, נוסטלגיה לרחוב סומסום... וחוץ מזה... עוצר נשימה כמעט כמו ג'ולייטה תלתן ירוק רק עם פחות תקלות. אבזור? צריך... אבל יותר מידי אלקטרוניקה במקומות שגם לא צריך מושבים חשמליים ושות'. בסה"כ ככל שתהיה פחות אלק' יהיה פחות מה שיתקלקל...
  21. העם איתך יבגני!.
  22. קיה איביזה החדשה עכשיו ב1.6 טורבו. ותיבת הילוכים שהרבה אנשים לא מתים עליה. נשמע טוב.
  23. יפה, תשובה יפה נקייה ברורה. אבל!, כמה זה יעיל בשביל הבחור שלנו פה? השיפור הקליל הזה?... האם היית ממליץ על זה לעוד אנשים בהמוניהם? זה שווה עד כדי כך את ההשקעה הכספית לצורך העניין? זה כ"כ קריטי בשביל השיפור שהוא חפץ?... כי הרי מבחנים הראו שדווקא לרוב הפילטר אינבוקס המדובר פחות יעיל מפילטרים מקוריים. נ.ב... תקראו לי מעתה עומרי.
  24. מה שהם אמרו. היה לי את זה פעם בשברולט אופטרה. זה מעולה איך ששאלת וענית בעת ובעונה אחת!. ככה זה כששואלים תשובות.
×
×
  • תוכן חדש...