טוב, קודם כל.
הגדרת היצרן היא 5.3 ל100 משולב כלומר 1/18.8
כמו שאמרת תוריד מזה 20%.
אני אישית, מגיע עם הפיקנטו האוטומטית שברשותי לצריכה הזו (1/15).
ייתכן ואתה מאיץ לא נכון, באופי אגרסיבי מידי. שוב, משקל עודף ברכב שלא לצורך גם יכול לגרום לזה.
לחץ אויר לא תקין בצמיג.
אני עברתי היום 2500 ק"מ.
חשוב מאוד להתבונן בצריכת דלק בזמן אמת לפעמים בזמן נסיעה (לי אישית זה מאוד עוזר, כיוון שהניואנסים כ"כ קטנים בין ליטוף ללחיצה על דוושת הגז).
השעון של האיפוס הקילומטרז' בלחיצה מראה לך גם כמה קילומטרים לתדלוק צריכת דלק כללית צריכת דלק בזמן אמת צריכת דלק למיכל נוכחי ושעות עבודה של מנוע.
אתה תראה שבמישור במהירות של 90-100 קמ"ש לדוגמה אתה לא תעבור את ה4.0 אני יודע שאני לא עובר.