Jump to content

oe300

  • הודעות

    459
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי oe300

  1. אני מבין שאתה מדבר מניסיון? אז פשוט לפרק את הגלגלים לפרק את הצמיג מהג'אנט. לשים משהו מתחת שלא כל הג'אנט ייצבע ולרסס/לצבוע על האזור הרצוי ולתת לזה להתייבש? מישהו ניסה משהו כזה/ משהו דומה?
  2. מה לגבי פיג'ו פרטנר?
  3. אם ניסן היא אופציה בענייך אז לדעתי אל תתפשר, ותמשיך לחפש. היא אומנם פחות גדולה ומרווחת מהשאר אבל היא עונה על כל הדרישות של מה שאתה מחפש, וזה מה שחשוב.
  4. עומרי מהמרכז והשפלה אוהב באולינג, סלסה (כן כן מה לעשות) מכוניות ובירות. פעם אחרונה הייתי אצל השיננית לפני חודשיים וחצי היא אמרה שאני צריך להקפיד להשתמש במברשת שיניים רכה. אני לא מבין כזה גדול בתחום, אבל אני מאוד אוהב ללמוד ורוצה לדעת כמה שיותר. נו... ותכירו אותי בהמשך.
  5. האם אתה יודע מה העלות של הדבקה על ג'אנט? ואיך זה מגיב לחומרי שטיפה? ואיפה יש מקום שמתמחה בזה באזור המרכז?
  6. טוב, קודם כל. הגדרת היצרן היא 5.3 ל100 משולב כלומר 1/18.8 כמו שאמרת תוריד מזה 20%. אני אישית, מגיע עם הפיקנטו האוטומטית שברשותי לצריכה הזו (1/15). ייתכן ואתה מאיץ לא נכון, באופי אגרסיבי מידי. שוב, משקל עודף ברכב שלא לצורך גם יכול לגרום לזה. לחץ אויר לא תקין בצמיג. אני עברתי היום 2500 ק"מ. חשוב מאוד להתבונן בצריכת דלק בזמן אמת לפעמים בזמן נסיעה (לי אישית זה מאוד עוזר, כיוון שהניואנסים כ"כ קטנים בין ליטוף ללחיצה על דוושת הגז). השעון של האיפוס הקילומטרז' בלחיצה מראה לך גם כמה קילומטרים לתדלוק צריכת דלק כללית צריכת דלק בזמן אמת צריכת דלק למיכל נוכחי ושעות עבודה של מנוע. אתה תראה שבמישור במהירות של 90-100 קמ"ש לדוגמה אתה לא תעבור את ה4.0 אני יודע שאני לא עובר.
  7. זה שזה לא ייתן BT אני הבנתי השאלה אם אפשר לעשות תשתית BT בחיבור למערכת סאונד של הרכב... ואז הוא כן יעבוד.
  8. בטוח כמו שהשמש תזרח מחר?
  9. בשביל שנוכל. לקנות אותן במחיר שהן באמת אמורות לעלות.. אבל* בטח הממשלה היקרה שלנו תמצא מאיפה להעלות את המחיר שם
  10. בעיקרון ישנה כבר מכונית על "ישראלית" היא פשוט לא מיוצרת פה. ובוודאי לא משווקת פה. טוב... לא בדיוק על..... ariel "atom" מישהו? אף אחד לא זכר?.. זה פיתוח ישראלי.
  11. חבל שאי אפשר בפורום לעשות לייק. אז.. מילים כדורבנות....
  12. אזי... אם אני רוצה לשדרג את המערכת סאונד אצטרך להחליף את כולה..
  13. קראתי חלק מהתגובות... אני מבין את הנפח וההספק שאתה מחפש. השאלה היא מה מבחינת נוסעים נוספים/ תא מטען. כי באותה מידה אתה יכול לייבא פונטיק סולסטייט, והיא תעלה לך בדגם הכי מאובזר 210 ותספק 260 כ"ס. אבל... אם אני לא טועה, היא עם מנוע אטמוספרי בלבד, ועם הנעה והנאה... אחורית.
  14. אישית נשמע לי קצת מוזר. זה שמים וארץ מהתנאי מעבדה. לא זכור לי אם יש לה מחשב דרך אבל אל תמדוד לפיו. תחלק את המיכל (כל המיכל מתודלק עד הסוף). עם הקילומטרז'. ותחלק, זה כמובן לעניין הזה. לגבי החיסכון בדלק אתה צריך לשאול את עצמך כמה שאלות. *הלחץ בצמיגים תקין? *האם יש לי משקל לא נחוץ בתא המטען? *כמה אני מפעיל את המזגן? *האם אני לוחץ יותר מידי על דוושת הגז? *האם אני לוחץ יותר מידי על הברקס? כשאני עושה מיכל "טוב" אצלי בפיקנטו אני מגיע ל15-15.7 ואני מתאמץ להגיע לזה... זה אומר בלי קיקים כמעט, בלי מזגן מתי שאפשר ואני רוב הזמן לבד. אגב, טיפ שכדאי לנסות!. לתדלק חצי מיכל, הרכב יהיה קל יותר... ותנאי מעבדה: נהג יחיד בלי מטען בלי מזגן חלונות סגורים בלי רוח מהירות... אני לא סגור עליה ניראה לי 90 קמ"ש.
  15. אכן, מדובר על המראה עצמה ללא הבית. בתור חלק חדש מהקופסא (יש לי את הקופסא עדיין). . ללא הבית. ממש מעצבן אבל להיתקל בתופעה, אתה משקיע ומטפח ובסוף מישהו בא ולוקח מכל הבא ליד. ממש מאכזב שיש אנשים שזאת הדרך שלהם לשמר את הרכב שלהם, ע"י הרס של רכבים של אחרים.
  16. מה? לא רואים?! זאת הA4.5 TURBO STI.
  17. ואני חושב שבתור בעלים של פיקנטו אני גם אחליף (לפחות את האחוריים). כי הם הרבה יותר חלשים מהקדמיים בקושי שומעים אותם, אתה מרגיש כאילו אתה עם שני רמקולים.
  18. האמת... שאני מכיר את המקום ויש לי חבר שמקושר לשם. הוא סיפר לי על ההתקנה הזאת, פירקו לו את הרכב D: מקווה שנשאר לך מקום בתא מטען לתפוח. אז, כן הוא לא מפרסם לחינם... המקום יודע את העבודה שלו, (ממוקם בר"ג).
  19. oe300

    סופר מיני עד 110

    הוא עבור סקודה וסיאט. זה נאמר גם ברדיו, חבר שלי קנה דרך אחותו סיאט איביזה 1.2 TSI FR.
  20. נו מצויין, יצא בסוף 158 שקלים עבודה חלק+ מע"מ. תודה לכל מי שעזר.
  21. רבותיי, גנבו לי אמש את המראה הימנית לצערי הרב. אם מישהו מכיר מוסך זול שיכול לעשות את זה במיידי אני אשמח. כרגע, הציעו לי במוסך ראשי בחולון 150 לא כולל מע"מ, מחיר סביר בעיניכם?
  22. בן, טל קאר או (קיה מוטורס ישראל) לא יסכימו להתקין כי הם יגידו שהם לא ייקחו על זה אחריות אם משהו ישתבש שם. (זה ממה שאני בדקתי). בתכלס לא אמור להשתבש שם משהו אלא אם כן... לא ניתקת את כרית האוויר לפני שפירקת את התושבת להגה.
  23. יפה מאוד!, אני לא התקנתי כי זה לא כלל BT, אני עדיין שוקל... אם זה נותן שליטה מההגה. ראיתי את החלק וחשבתי גם להזמין אותו. ההוראות דווקא יחסית מפורטות ממה שראיתי. אז, זה מאפשר שליטה מההגה על ווליום ותחנות אבל לא מאפשר דיבורית?
×
×
  • תוכן חדש...