Jump to content

oe300

  • הודעות

    459
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי oe300

  1. למה? כי את הבית אי אפשר לבוא ופשוט לקחת, זה שיש לבנאדם כתובת לא אומר שהוא כבר יכול להיות גנב לך את המפתחות לבית. אבל כשיש למישהו לוחית רישוי של רכב אחר הוא יכול לגנוב לו את המספר, וכמו שאמרו לפני טובים ורק אחדים לצערי... לא חסר אנשים כאלה במדינה הזאת. לפני כמה שנתיים שלוש אני עכשיו נזכר ראיתי תמונה מתוך כתבה שמישהו לא רצה לשלם אגרת רישוי אז הוא קנה כמה אופנועים ושם לכל ה6 את אותו לוחית, וניסה לחסוך ככה כסף. מילא זה... מה בדבר מבצעי עבירות תנועה? היית רוצה לקבל דו"ח על משהו שלא עשית? ולך תוכיח...
  2. למה להטעות אבל?.... חבל על הכסף של הפילטר הוא לא ייתן לך כלום אולי... רעש. אם בשביל רעש אתה מוכן להשקיע סכום כזה, תבורך. כבר הוכח לא פעם אחת שאין שום תועלת לפילטר כותנה, וגם היה דיון על זה. הנה הלינק שידידנו הוסיף מלפני חודש. אולי עכשיו יכנס קצת יותר אויר... או שלא.
  3. יופי!, אני לא שם!
  4. אני חושב שבמקרה שלו למרות שזה חוקי, הוא צריך להגביל את העמוד שלו למי שהוא רוצה (אם זה אפשרי, ואני מניח שזה אפשרי). ואז מי שרוצה גישה לעמוד שלו הוא עצמו יצטרך לאפשר את זה כך שלא כל אחד יוכל להתבונן להעתיק ומי יותר אך לשכפל ולגנוב כל תחביב הוא מבורך כל עוד הוא לא יכול לפגוע באחרים בצורה זו או אחרת.
  5. תגדיר שוכפל... לקחו לוחית רישוי זהה לשלך ועשו איתה עבירות תנועה?
  6. האמת שאני לא מבין איך הם עשו את זה... אני פעם אחת טעות שלפתי ידית לא נכונה והיא בכלל לא נכנסה למיכל של המכונית שלי.
  7. דיי! סד"ש בתה"ש?! חצי רמת גן מתדלקת שם..
  8. הריו תהיה חלשה קצת במנוע 1.2. תעשה נסיעת מבחן לצורך וידוי רק. חוץ מזה ישבתי בה והיא מאוד מרווחת בפנים ומאוד מאובזרת. אני אהבתי... אם לא היה נדלק לי חזרה הג'וק למכונית אז זאת ככה הנראה הייתה המכונית הבאה שלי. תתחדש. מאוד מאובזר יחסית, התחושה לא זולה. המנוע אם איננתי טועה זה אותו מנוע של הפיקנטו על כן אני חושש שהיא תהיה טיפה חלשה... היו פעם טיעונים שהיא הולכת בעתיד להשתדך גם לתיבה רציפה 1.2 טורבו עם הספק של כ130 כ"ס. לא יודע אם הייתי מחכה, בטח בטל-קאר יוכלו לתת תשובה לזה.
  9. בהנחה בממשיכים לנסוע ישר? איפה המשאית? שם לא תמצא אותי.
  10. אוריס היברידית.
  11. אם כבר הלכת על רכב עם מנוע קטן אז תישאר שם... לא חסר רכבים קטנים וזולים... לא הכי חסכונית נכון, אבל אם זאת הבחירה שלך תבורך... ותישמר מנזקי שמש כי זה קורה לריפודים ולהגה, את זה אני כן אומר לך!. אם תרצה בכל זאת רכבים קטנים אחרים יש מספיק... C1/107/AYGO בקרוב יגיעו גם ה- אפ/מי/סיטי גו, של קרוצת צ'מפיון. יש לכדי מה לחכות מניסיון... הזמני המתנה של טל-קאר ושל הפיקנטו בפרט ועוד יותר בפרט הידניות... ארוך.. איזה צבע הזמנת? בז'?
  12. אז שכח ממה שאמרתי... אני אמשיך בקו שלי שלחסוך לג'ולייטה 1.4 טורבו.
  13. מכוער מכוער... אבל יש מצב שהייתי מחליף את הפיקנטו שלי בדבר הזה.. רגע 80K לבסיסי? או לדיזל המאובזרת?
  14. ע"פ האתר של פיאט, הם מחשיבים אותו פרטי... אם הייתה לי משפחה והייתי מחפש מרחב+ איבזור+ צריכת דלק. אז אין ספק שהוא היה בראש הרשימה אם לא הראשון. רכב מרשים לדעתי, לקטגוריה... מה התג מחיר שלו?
  15. תודה. קיצר אם אין חדש במחיר ואתה חושב על הרכב הזה... אז C1.
  16. אני מסכים עם הבחור מעליי אנחנו זקוקים ליותר אינפורמציה בכדי לדעת איך ומה לייעץ לך. בקשר לאייגו, אין לך מה להתקרב ממש. זה אותו מנוע כמו ה107 והC1 פרט לגיר שונה לפי מה שזכור לי. תשווה פשוט מחיר. אתה תראה שגם בעיצוב הן "מאוד מאוד דומות".
  17. oe300

    מפגש מכוניות רחוב

    הכתומה או האפורה?...
  18. oe300

    מפגש מכוניות רחוב

    היה צריך כולה מקום גדול יותר... זה הכל. היה אחלה מכוניות אחלה בירה. חבל שמועדון הולוסטר היה בסמטאות בחוץ. וחבל לי שגם מכוניות נפלאות אחרות נותרו בחוץ אפשר היה לעשות הרשמה מוקדמת מראש לכל מועדון ושכל סוכנות תתדאג למאגר הרכבים שלה כלומר הסוכנות של אברת' למשל יודעת למי יש מה, אז הם יכולים ליצור איתם קשר ולהזמין אותם אישית, אני בטוח שההיענות תהיה מאוד גבוהה ואנשים ירצו מעמם כבר למרק את הרכב ולהקדים להביא אותו. אני בכל אופן מאוד נהנתי, היה כיף מקווה שיהיו עוד כאלה... למרות שצחקו על הפיקנטו שלי כשיצאתי משם.
  19. אני מכיר כזאת שנת 2000, אבל צריך לעבוד עליה...
  20. oe300

    מפגש מכוניות רחוב

    מגיע! לא ניראה לי שיהיה לי מקום למכונית הסופר לא משודרגת שלי... אבל אני אגיע.
  21. היא נחשבת עדיפה כי היא יותר מאובזרת... אני אישית לא יצא לי לסוע על הספארק. אבל היא אמורה להיות עכשיו עם המחיר שלה קניה טובה ביחס לקטגוריית המיני. לי יש פיקנטו אוטומטית ואני אומר לך שאם אתה גר במקום הררי שכזה... תקנה 1.4 ידני. קצת פחות חסכוני אבל יותר מרווח ויסחוב יותר טוב בעליה. הבעיה עם הפיקנטו זה שהיא מגיעה ל85 כ"ס ב6000 סל"ד ולא ב5000 כמו שעושות הסקודה/סיאט/פולו. אם היא הייתה עושה את אותו הדבר זה היה משפר אותה בכמה מונים. על כן, בגלל שאתה צריך יותר כוח זמין בעליה אני ממליץ ללכת האמת על הסקודה, הסיאט קצת יותר פשוטה מבפנים.
  22. תראה, זה חד פעמי... לא הייתי מלעה את עצמי בשאלות במקומך, תדע לא לתדלק שם... ותגיד לנו גם איפה תדלקת. לאח שלי יש אותה באוטומט, והיא סוחבת מעולה.
  23. oe300

    התנהגות ברברית בכבישים

    או כמו שחיים הכט היה אומר- "מה, אתתתתםםם הייתם עושים???" :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil:
  24. הוא צודק... לך תקנה באיזה אתר קופונים עולה 150 שקל כולל התקנה תגמור עניין. אם אתה רוצה פחח יצבע לך אותם ב50 שקל גם וזהו. חבל על המאמץ בדברים כאלה תן לבנאדם להרוויח את העמלה וזהו. נ.ב אל תחשוב להתקין לבד. כשאני ראיתי איך המתקין אצלי עבד אמרתי טוב שלא קניתי בEBAY.
  25. הלוואי ושחר היה עונה לי, אחרת לא הייתי הולך ועושה בעצמי מדבקה בסוף יצא לי כמובן פחות ממה שרצו בEBAY. יצא לי סבבה, אני אהבתי.... כיתוב morning. לפיקנטו שלי כפי שקוראים לדגם בחו"ל. (כפי שרשמו לפני זה מוסיף יציבות עוד 2 קג"מ ו5 כ"ס!)
×
×
  • תוכן חדש...