למה?
כי את הבית אי אפשר לבוא ופשוט לקחת,
זה שיש לבנאדם כתובת לא אומר שהוא כבר יכול להיות גנב לך את המפתחות לבית.
אבל כשיש למישהו לוחית רישוי של רכב אחר הוא יכול לגנוב לו את המספר, וכמו שאמרו לפני טובים ורק אחדים לצערי...
לא חסר אנשים כאלה במדינה הזאת.
לפני כמה שנתיים שלוש אני עכשיו נזכר ראיתי תמונה מתוך כתבה שמישהו לא רצה לשלם אגרת רישוי אז הוא קנה כמה אופנועים ושם לכל ה6 את אותו לוחית, וניסה לחסוך ככה כסף. מילא זה... מה בדבר מבצעי עבירות תנועה?
היית רוצה לקבל דו"ח על משהו שלא עשית? ולך תוכיח...