-
הודעות
459 -
כאן מאז:
סוג התוכן
פורומים
בלוגים
מאמרי משתמשים
גלריה
חנות
הורדות
לוח שנה
כל מה שפורסם על ידי oe300
-
מקום לשטיפה
oe300 פרסם הודעה בנושא של oe300 בתוך אסתטיקה לרכב - דיטיילינג, שיפורים קוסמטים, מדבקות, חלונות כהים וכיו"ב
סמרטוט זאת מילה מאוד מעליבה. הבנאדם מקצועי, עובד עם מייקרופייבר איכותי. הוא עובד עם שניים על כל רכב ואת השניים האלה זורק לכביסה כמובן אחרי שימוש. -
למכירה סט מתלים מקורי
oe300 פרסם הודעה בנושא של oe300 בתוך מכירה - חלקים, חלפים, אביזרים, שיפורים ועוד
מקפיץ. -
מקום לשטיפה
oe300 פרסם הודעה בנושא של oe300 בתוך אסתטיקה לרכב - דיטיילינג, שיפורים קוסמטים, מדבקות, חלונות כהים וכיו"ב
תיקון קל: רחוב היוצר -
שייך לאבארט פונטו איבו שנת 2011. ירדו מהרכב במאי בשנה. לפרטים 0525971975
-
האם מותר לייבא אגזוז מחו"ל בדואר
oe300 פרסם הודעה בנושא של youval11 בתוך שיפורים - כוח, אחיזה ומה שביניהם
אפשר לקנות בחול, ואפשר לעשות בארץ. העלות- מבדיקות שכבר ערכתי כמעט זהות, ולעיתים יותר זול לבנות. בנייה: לירן, ארגונטיקס אור, אור פבריקיישן. הם הכי טובים ששמעתי עליהם בתחום קח בחשבון שאם אתה עושה בנייה זה יום-יומיים שאתה בלי רכב. -
================================================================== לדעתי לא הייתי הולך בכיוון של מה שהבחור ההוא עשה, זה שם מסיבה מסויימת. אני לא חושב שהיצרן עושה משהו בשביל שלא יהיה צריך אותו כי גם לו זה עולה כסף משמע זה עולה לנו עוד כסף. ואם הוא רוצה למכור יותר (והוא רוצה) אז הרי שלא היה טעם במכלול ההוא או כל מכלול אחר מלכתחילה. עד פה לגבי מה שאותו בחור עשה. אני לא הצלחתי להבין לאן הוא מתחבר, לצערי לא כזה בר ניסיון... אבל ממה שאתה מתאר, מדובר בסוג של מעקף, או ככה זה נשמע לפחות. בכל מקרה אני אשמח לדעת אם יהיו התפתחויות, שוב: לדעתי חבל לשים פורק חיצוני במקום אחד שהוא פנימי.
-
אז ככה- באופן כללי שתדע- אני חושב שיש למיטו פורק, לא ניראה לי שהייתי מחליף אותו כיוון שהוא לא יהיה פורק פנימי (למיטב הבנתי, אנא תקנו אותי אם אני טועה). כל הרעיון בפורק זה שהוא יהיה פנימי, יש על זה פוסט מאוד מרשים פה שאני מאוד ממליץ לקרוא. הסאונד יפה ככל שהוא יהיה לא תורם לביצועים של הרכב. לגבי האפשרות השנייה שהצגת: ניראה נחמד, אישית לא מכיר את הפירמה הנ"ל. אם תירצה לבדוק יותר לעומק תצטרך לשאול את מי שמוכר את הפריט הזה שיסביר את עצמו טוב יותר. לגבי הסירטון: אני אישית לא מבין במה הם התמקדו שם זה לא ניראה כמו פורק כמו שזה ניראה כמו פילטר קטן פתוח. לגבי פילטרים!: שמע, כאיטלקיה לאיטלקיה אני אומר לך רק K&N/BMC. אם אתה כבר קונה משהו תיקנה איכותי. פילטר אוויר אמור להקנות נשימה טובה יותר בסלדי"ם הגבוהים יותר, אם אתה לא רוצה לעשות שינוי דראסטי וניראה לעין כל כך, אתה מוזמן גם לעשות אינבוקס. אישית, אני מרגיש תגובה קצת יותר טובה וצליל נחמד... השיפור ביכולת הנשימה עלה במשהו שהוא כמעט לא מורגש (לדעתי). אם אתה רוצה באמת לשפר את זה... אינטרקולור לדעתי הוא הפיתרון.
-
אני לא מבין מה הבעיה בתג מחיר שלה? 160K נשמע הגיוני לרכב מהסוג הזה. למה כמה עולה פולו GTI? כמה עולה קורסה OPC? כמה עולה אבארט פונטו? כמה עולה קליאו? (כן הקליאו עולה יותר, כי הם גם עשו את השטות הזו של לא לשים גיר ידני ולא לשים אופציה של 3 דלתות). קיצר לגיטימי. quit bitching.
-
ג'אנטים+צמיגים אבארט פונטו איבו
oe300 פרסם הודעה בנושא של oe300 בתוך מכירה - חלקים, חלפים, אביזרים, שיפורים ועוד
הטלפון חוזר בקרוב לתפקד אהיה זמין ב0525971975. -
שמע, אישית? אני עכשיו עם קופסא של TMC ואני מבסוט.. אני כן רוצה לבדוק את מקסטיונינג לראות מה יש להם להציע... גם לי אמרו שהאפסולוט לא ליניארית מי יודע מה... (ואם אתה שואל אותי זה חיסרון בסלד"ים הגבוהים). או ש...יש אופציה ג'.
-
-
http://www.carsforum.co.il/vb/images/editor/menupop.gif:mm_yeah:
-
תוכל לבדוק גם בקישור הבא- http://www.tmcmotorsport.com/AlfaRomeoTuningAccessories.aspx ע"פ מה שאני רואה אבל באתר הרשמי של TMC אין משהו לזה, הייתי אולי בודק תחת BMC ואם לא אז בK&N, דעתי האישית אין הבדל. אני עם INBOX BMC וחבר שלי על K&N וזה מרגיש אותו הדבר.
-
הזזת חיישני רוורס
oe300 פרסם הודעה בנושא של oe300 בתוך אסתטיקה לרכב - דיטיילינג, שיפורים קוסמטים, מדבקות, חלונות כהים וכיו"ב
הבעיה היא שהוא מצפצף בלי שום קשר, מספיק שהרכב טיפה בזוית לעומת הכביש והוא כבר מתחיל לצפצף. הבעיה היותר גדולה היא שעכשיו הוא ממש יוצא החוצה עם החוט והכל. קיבלתי כבר הצעה ורעיון לגבי הסתימה מקלאס A וגם הצעה לגבי ההתקנה. הרעיון היה להשתמש באותו חומר של הטמבון שיש ברשותו בשביל האטימה ואז לשלוח את זה לפחח לקצת פוליש וצבע. ולאחר מכן כמובן להתקינם כראוי. איך זה נשמע לכם? תמונה של המצב הנוכחי העגום בקרוב. -
הזזת חיישני רוורס
oe300 פרסם הודעה בנושא של oe300 בתוך אסתטיקה לרכב - דיטיילינג, שיפורים קוסמטים, מדבקות, חלונות כהים וכיו"ב
זאת תשובה יותר הולמת. אני לא מצפה שזה יעלה גרוש וחצי, כי אחרת זה גם יראה ככה. אני מצפה שאנשים יגיבו קצת יותר ברצינות, כי כששואלים אותי אני גם מגיב ברצינות כלפי אנשים שאין להם מושג בתחום, לי אין מושג בתחום של קוסמטיקה, אם אתה יוצא מתוך נקודת הנחה שיש לי ניסיון? שיבושם לך, אבל אני פה בין היתר כדי לרכוש ניסיון, ועם תגובות כמו הקודמת שלך, לא רוכשים אותו. אני מצפה שתעשה עבודה טובה. לגבי המתקין של החיישנים אני לא יודע כבר מה לעשות איתו, אני אסתפק בלא להתקין אצלו וזהו. את הכוויה שלי כבר קיבלתי, מספיק פעם אחת. אני לא רוצה שייקח איתי מההוצאות אני לא רוצה שיתקין שוב, מספיק לי שיתוקן הנזק. -
הזזת חיישני רוורס
oe300 פרסם הודעה בנושא של oe300 בתוך אסתטיקה לרכב - דיטיילינג, שיפורים קוסמטים, מדבקות, חלונות כהים וכיו"ב
ותגובה קצת יותר רצינית? -
המאמץ המנטלי שאתה משקיע כבר מקזז את המחיר.. אז זה בעצם אותו דבר.
-
אבל זה לא מתפקידנו להיכנס לו לכיס. השאלה היא האם המחיר שאתה מקבל בתור לקוח הוא טוב או לא, זה הכל. קח את המוצר תכפיל בשער חליפי, תוסיף לזה 53% תוסיף מע"מ. מישלוח ותדע כמה עמלה לקחו לך זה הכל. אם אתה חושב שזה באמת לא יעצר במכס שיבושם לך.
-
אני אישית לא הבאתי לבד נעזרתי בקובי מ TOP RPM. ואני לא מתחרט על זה בכלל, זה לא משהו בשיחרור מהיר, זה כבד, זה יכול בקלות להיתקע במכס. תבדוק את השוק טוב אם אתה מוצא את מה שאתה מחפש, ותבקש הצעת מחיר לדעתי מכמה מקומות. אני לא בטוח, אבל אולי (רק אולי) בולמים קפיציים יהיה יותר קל להביא. קח בחשבון, שזה הרבה פחות נוח. מקווה שהייתי לעזר.
-
אני לא הבנתי אם זה עוזר או עדיין. כי כמו שכותב הפוסט אמר בהתחלה.. ייתכן ויש לזה חיסרון, "....אבל כך גם גודל האינטרקולר שעצמו ידרוש דחיסה גדולה יותר של אוויר מה שיגרום ללאג משמעותי יותר, הלא כך?" *סליחה מראש שלא השתמשתי באופציית הציטוט.
-
התקנת קויילאוברים+כיוון פרונט. נערך.
oe300 פרסם הודעה בנושא של oe300 בתוך שיפורים - כוח, אחיזה ומה שביניהם
אכן עשיתי בסוף במעבדה. תודה רבה לעידן וג'וג'ו.. עשו עבודה טובה. -
קיבלתי המלצה על המעבדה לרכב וקיבלתי גם המלצה על ש.ג דן באשדוד (שהבנתי שהם מתעסקים בעיקר עם VAG). מצד אחד קראתי ביקורת חיובית מאוד על המעבדה אבל מחבר קיבלתי פידבק שלילי. והם יכולים לעשות לי את העבודה היום מצד שני, המקום השני נמצא באשדוד והם מתעסקים רק עם VAG אז אני לא יודע מה תחום הניסיון שלהם עם ABARTH בעיקר פונטו (שיש ממש מעט גם ככה). מחכה להמלצותיכם, עומרי.
