-
הודעות
459 -
כאן מאז:
סוג התוכן
פורומים
בלוגים
מאמרי משתמשים
גלריה
חנות
הורדות
לוח שנה
כל מה שפורסם על ידי oe300
-
מתאימה לאבארת' פונטו, מיטו תילתן ועוד'... 0525971975 עומרי.
-
שום צמיג קייצי לא אוחז טוב על רטוב, אבל הם צמיגים מצויינים ואוחזים מעולה. בוא נגיד שההנקוק אחזו בתחילת דרכם כמו שהפירלי אחזו בחצי הדרך שלהם.
-
השחרת חלונות
oe300 פרסם הודעה בנושא של Minotaur בתוך אסתטיקה לרכב - דיטיילינג, שיפורים קוסמטים, מדבקות, חלונות כהים וכיו"ב
הכוונה היא שזה נמדד לרוב לפי מטר רבוע פר חלון. לכן המחיר משתנה. -
גבעתיים פז כורזין. המחיר אומנם גבוה יותר אבל זה גם אופציה לא רעה. פעם אחרונה שבדקתי. 8.28 פז בית דגן 7.9
-
לדעתי הם עדיפים, מבחינת רעש בנסיעה, לא הרגשתי בהם רעש.. כרגע אני על צמיגים של הנקוק K110 והם רועשים מהם. לגבי הS D-DRIVE אין לי חוות דעת, כי אני לא שמתי כאלו עדיין.
-
תחטוף את זה.
-
אם ההפרש יחסית זניח כמו שכתבת ואת המדבר על ה ZERO NEO... אין פה שאלה לדעתי ותלך על הפירלי, יש להם אחלה אחיזה, והשחיקה שלהם יחסית איטית.
-
זה בחינם גם לאחר שנתיים (ללא שינוע למוסך וכל שירותי האקסטרה, ניתן כן לבצע אותם אך בתשלום).
-
נ', אני דווקא חולק עליך בנוגע לעמדת השיפורים. אומנם הוא לא גבוה כמו במולטי אייר, אבל ישנם קיטים לסביבות ה240 כ"ס. שזה עדיין יפה למנוע 1.4, אבל כן זה לא כמו לעבוד על מנוע TJET וכן הקופסא לא עובדת כמו תוכנה בטח לא ברמות הגבוהות שלה, אבל היא עושה עבודה טובה. ו..זה מוצר שקל לעבוד איתו. תכלס בשורה התחתונה לא היית קונה את ה500 אלא שם חזרה את המנוע TJET 155 כ"ס . עולה לי תהייה ספציפית, אם אתה מכוון על רכב יד שנייה (כפי שניראה). השאלה שלי אם שווה לברר אם יוכלו לתת איזושהי חריגה כיוון שהוא יוצא בעצם ממקום שהם עובדים מולם, שוב זאת רק השערה.. לדעתי לא. אתה יכול כמובן גם "להתפשר" ולא להתקין, או "להתפשר" ולהתקין לבד את מה שאתה רוצה. אישית עם מסכים עם איש המערות, לא צריך יותר מה215 האלה. הרכב גם ככה מתחיל לחפור במקום קצת, יהיה לו קשה לקבל את הכוח בהילוך ראשון-שני. מכאן שאם אתה עובר את הגבול הזה, זה כבר צמיגי סמי סליק ודפרנציאל מכאני. מקווה שאנחנו עוזרים לך, ע', ג', נ'.
-
אז כך: האבארט פונטו מיוצרת/מיובאת בארצנו בגירסאות: "סקורפיונה" "לוסו" "ESSE ESSE" "SUPERSPORT" סקורפיונה הינו דגם הבסיס (אני לא ארחיב בפרטים הטכניים שלה). לוסו הינו הדגם ה"מפואר"- נוסף על גירסאת הבסיס מגיעה עם מערכת BLUETOOTH של BLUE & ME. גג פנורמי כפול משענת יד וסאן רוף. טיפולים כל 15K, החלקים לא זולים (מצד שני בשום רכב ספורט זה לא ממש זול). קח בחשבון שמידת הצמיג גדולה ורחבה מאשר ב500 ועל כן הצמיג יקר יותר. מנוע המולטי אייר בנוי בצורה קצת הפוכה מבחינת חלוקת רצועת הכוח לעומת מנוע הT JET. יותר כוח זמין בסלדים הנמוכים, ודווקא בסלדים הגבוהים קצת יותר קשה לו, בסה"כ מדובר במנוע יחסית חזק לנפח שלו (165 כ"ס). דבר זה והשילוב של מערכת START & STOP מאפשרים לו להיות יחסית חסכוני חרף העובדה שהוא רכב ספורטיבי. ישנם שלא אוהבים את המערכת הנ"ל, לי אישית לא מפריע ממש. גירסאת הESSE ESSE- קיט שיפורים מאושר מטעם משרד התחבורה הנמכר ע"י היצרן. כולל בגירסאת הפונטו: מערכת פליטה שונה, תוכנת ניהול (180 כ"ס), בולמים קפיציים 0D של קוני, ג'אנטים 18' עם צמיגי פוטנזה, דיסקים מחוררים צפים ופילטר אוויר של חברת BMC. הרכב יהיה נוקשה יותר, רועש יותר, מאיץ יותר טוב, פונה חד יותר, נשען פחות בקיצור יותר כיף! SUPER SPORT: מגיעה עם מתלים רגילים, משענת יד מערכת BLUETOOTH, וניהול מנוע ל180 כ"ס. "רכה" כמו הגירסא הבסיסית, וחזקה כמו הESSE ESSE. נא לשים לב שלוסו וסקורפיונה הינן רמות גימור, וESSE ESSE יכול להיות גם גם כיוון שהינו קיט שמותקן. אחרונה ובהחלט חביבה (ויחידה גם): abrth grande punto- ישנה אחת בארץ צבע שחור, אין לי מושג לגבי נוחות נסיעה. יחסית זריזה מנוע T JET 155 כ"ס. אם שכחתי משהו, או אם אתה רוצה לדעת עוד משהו, שוט.
-
פיאט 500 הופכת למיני פרארי !!!
oe300 פרסם הודעה בנושא של E&A-AUTOSPORT בתוך שיפורים - כוח, אחיזה ומה שביניהם
ממש נציג... קח במיוחד בשבילך- "הכנתי" סרטון שלא צולם בארץ בכלל. בשורה התחתונה מונזה זה מונזה זה מונזה. זה הצליל- וסה טו. בעיניי הפורום מתמלא באנשים שמתיימרים לטעון שהם יודעים איזה חצי דבר בקשר לרכבים שאין להם שמ"צ לגביהם. -
קפיץ של חברת FORGE לWASTEGATE
oe300 פרסם הודעה בנושא של oe300 בתוך מכירה - חלקים, חלפים, אביזרים, שיפורים ועוד
הקפצה. -
אגזוז מקורי איפרזה 2007
oe300 פרסם הודעה בנושא של oe300 בתוך מכירה - חלקים, חלפים, אביזרים, שיפורים ועוד
מקפיץ -
פעם הבאה תביא אותו, אולי יעשה לו רק טוב.
-
-
כביש מצדה.
-
ועוד קצת תמונות, ההתארגנות שלנו, היבואן חיבר בנינו. בגדול היו יוזמות בעבר שעומר עצמו יזם ואירגן, הפעם הוא הגיע "רק" כמשתתף הקרדיט כולו לבחור עם הESSEESSE האפורה. וגם משהו לקנח איתו- כך נשמאת טריביוטו פרארי סטוק מהיצרן.
-
השחורה? תודה, היא שלי
-
התארגנות חברית, זה לא היה משהו מטעם הסוכנות או משהו כזה. ישנן, בעמוד של אבארט בפייסבוק-
-
6:30 בבוקר בלטרון , מסתבר שאנחנו לא היחידים שמשכימים בשעות כאלו בשבת ויש מאות של רוכבי אופניים... גם הם עובדים עם הרגליים אבל שקטים למדי ופאן קצת אחר ממה שאנו רגילים אליו. קפה קצרצר.. והופ~! אנחנו כבר בכניסה לכביש 458 (ארץ המרדפים) אחרי הקו הירוק רצים עד מעלה מכמש (אחד הכבישים בעלי הנוף היפים שיצא לי להיתקל בהם, מי שטרם היה- חובה!) וחוזרים חזרה להמשך יעדנו למצוקי דרגות (ים המלח). מצוקי דרגות - נהנים מהנוף ורצים היישר לכביש הטוב ביותר בישראל (עפ"י דעת רבים) הלא הוא- סדום ערד . הקצב מעולה והחוויות רצות בין החבר'ה בעצירת ביניים בתחנת דלק בערד. משם גיחה למצדה (הכביש האחורי דרך ערד עד הסוללה) כביש טריקי למדי ודי מסוכן וקצת משובש , חזרה לערד וסיום הסשן במסעדת "מוזה". ניתן לתמונות לדבר :
-
פיאט 500 הופכת למיני פרארי !!!
oe300 פרסם הודעה בנושא של E&A-AUTOSPORT בתוך שיפורים - כוח, אחיזה ומה שביניהם
יש לי רק בגירסאת הקראקן. -
פיאט 500 הופכת למיני פרארי !!!
oe300 פרסם הודעה בנושא של E&A-AUTOSPORT בתוך שיפורים - כוח, אחיזה ומה שביניהם
כפי שאמרו בהודעה לפני איני משווה כלל וכלל מול הפרוייקט עצמו אלא מהצליל שהאגזוז מפיק, ובסרק שניהם מפיקים צליל זהה. מונזה זה מונזה, לא משנה איך תסובב את זה. -
מוסך וסוכנים אומרים לא להתקרב לפיאט פונטו גרנדה מה האמת?
oe300 פרסם הודעה בנושא של nivosh בתוך ייעוץ ברכישת רכב
הסיבה שממליצים לרוב מפי סוכנים זה כי הפונטו תרד מהפס ייצור. מפי מוסכים אני לא מכיר בעיות ספציפיות. -
פיאט 500 הופכת למיני פרארי !!!
oe300 פרסם הודעה בנושא של E&A-AUTOSPORT בתוך שיפורים - כוח, אחיזה ומה שביניהם
חברים!, אני ביום שישי האחרון ראיתי את הרכב ושמעתי אותו. הרכב מתוקתק ברמות אחרות מרמת הפרוייקט ולרמת הדיטיילינד והפבריקציה. דפיוזר וספויילר קידמי מקרבון ציפוי נאנו לגג ומה לא!. אחד המושקעים אם לא "ה'!" נשמע בנסיעה בן ז**ה אבל בסרק? טוב, אני אתן לכם לשפוט- לטעמי נשמע אותו הדבר... -
פיאט 500 הופכת למיני פרארי !!!
oe300 פרסם הודעה בנושא של E&A-AUTOSPORT בתוך שיפורים - כוח, אחיזה ומה שביניהם
אכן, פושעים מסוכנים. ממוקמים במקום גבוה ברשימה לפני אנסים רוצחים שודדים ועולם תחתון.
