Jump to content

oe300

  • הודעות

    459
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי oe300

  1. בואו נגיד שאני מקווה שהיא נוסעת טוב יותר ממה שהיא ניראת.. מסכנה סמל"ת אם זה התגובות שהיא כבר מקבלת על האימפרזה, לא רואה איך הם ימכרו ממנה. :S
  2. לי יש.
  3. איטלקיה מוקפצת.
  4. אתה תוכל בקרוב, זה תלוי במכסת הודעות שאתה רשמת עד כה.
  5. עד 15% ליתר דיוק.
  6. ממש תענוג, רק קניתי ועשית לי חשק להחליף
  7. לא יכולתי לנסח זאת טוב יותר בעצמי.
  8. החניון טוב במקרה שאתה טס ליום עד חמישה ימים יותר מזה, כבר עדיף לדעתי רכבת/מונית. או... מה קרה לעזאזל למשפחה?!?!
  9. אני לא הבנתי מה הסתבכתם עם התמרור, הוא ברור כשמש. וגם אני לא מבין למה להחנות שם כשיש לך חניון פתוח לרווחה בקפלן ממש מול מרכז ביכורי העיתים.
  10. משרד התחבורה לא אמור לעשות על זה בעיות. מבחינת משרד התחבורה הוא צריך שתביא הצהרה לשימוש עצמי- שאתה יכול לבקש את זה מהם/למצוא באתר שלהם.
  11. באם אני לא טועה מילטק מיובאים ע"י TOPRPM, א.ת חולון.
  12. על סמך מה אתה אומר את זה? קודם כל, אני הבאתי לבד. ועם הטפסים וההצהרות שהם רצו, נכנסו לבד כמו גדולים. דבר שני, לפותח השירשור- קח בחשבון שזה אולי 2000 עולה, ואיפה משלוח? ואיפה מיסים? ואיפה שיחרור מהמכס? זה עוד פרמטרים שצריך לקחת בחשבון.
  13. oe300

    חיישן אחורי מצפצף קבוע!

    קרה לי... יכול להיות שהתקינו אותו לא טוב ויש לו זווית מתמדת לכיוון הקעקע, שווה בדיקה.
  14. לא אצל פורד... ייבוא מקביל דרך איילון. ואכן היא ידנית, אתה לא טועה. מצד שני... אין רע בזה.
  15. איך אומרים אנשים פה? "אתה טועה ומטעה!". יש לי חבר שהזמין דרך איילון ומקבל אותה בתחילת השנה האזרחית הנוכחית.. ובתקציב הזה הוא גם מקבל עודף.
  16. שמעו.. קראתי עליו עכשיו. נשמע לא רע בכלל. נחכה לראות מה אחרים יגידו מבדיקה חיה איתו.
  17. ב160K??? מלללללאאאאא... יש לך את הקורסה OPC, שהיא ניראת נורמטיבית לכל דבר אבל בפועל היא ממש לא. הפיאסטה ST, יש לה מנוע חזק שילדה טובה ומיתלים מעולים, גם היא וגם הOPC עובדות על מנוע 1.6T. האבארט פונטו רצה לעומת זאת עם מנוע 1.4T מוטלי אייר (זהה למיטו תילתן). אבל מצד שני היא נוחה יותר ביום יום. מה ש- Cuore Sportivo. אבל גם לא נכון, וזאת כי- נכון קל להעלות את ההספק, אבל מצד שני אתה דיי מוגבל (בעיקר במנועי מולטי אייר, עד לאחרונה). מבחינת עד כמה אתה באמת יכול להעלות אותו וזה לא זול... מצד שני זה אף פעם לא זול. בסופו של דבר כל מה שרשמו קודמיי נכון לכאן ולכאן. פוטנציאל השיפור בVAGS מטורף, אני ושאר האנשים פה מניחים שתירצה מתישהו לשפר אם אתה קונה רכב מסוג זה. מאידך האיטלקיות ברמה הבסיסית, אמורות לאחוז טוב יותר. אם אתה שואל אותי? ואני בעלים של אבארט. אם היו שואלים אותי למה הייתי מחליף שהוא לא אבארט? **פיאסטה ST.**
  18. הוי!, חבריה... אתם עושים מהדיון הזה יותר ממה שהוא.
  19. מזכיר לי סיפור דומה בצבא, עם מטף כיבוי אש בתוך אוהל אוברלודד ביום העצמאות כי אין בבסיס ספריי קצף
  20. אני לא אמרתי מעולם שסמל"ת הוא יבואן גרוע או לא טוב, שלא תבין לא נכון.. יבואן מצויין. אבל בוא נגיד שציפיתי לקצת יותר... הודות לכם (חברי הפורום), והעצה הזו- זה מה שעשיתי ועובדה שזה עבד טוב. תודה רבה. FIN.
  21. גם אני מכיר את עומר, אישית. וכל הכבוד קודם כל לכל ה"גאונים" שאמרו לי לדבר איתו, לא יכולתי לחשוב על זה לבד, וואלה. תכלס?, זה לא כזה נכון. זה בסה"כ עוד שיווק, עובדה שבדגם הקודם.. בגרדה פונטו אבארט, המידה כן קיימת באוטודאטה. לא נשמע מוזר? בכל אופן זה מים מתחת לגשר כל זה, יש אישור... הכל טוב ויפה וזהו, אני לא נוטר ולא כועס. אני פשוט לא מבין למה לעשות ביג דיל בזה שיש אנשים שרוצים אחרת.
  22. no need to be hostile... אם אתה חושב שזה לא נכון, על מה מדבר אז הסעיף הנ"ל בקיט- "Real-time adjustment while driving is possible". ?
  23. מעניין אם על אקדחים רשום ברכישתם- אף ילד לא נוצל לעבודת כפיים בעת ייצור התחמושת או כלי הנשק. ברור!, העיקר שהנשק יהיה הומני.
  24. קודם כל, אני חושב שאתה טועה. כי אחרת זה לא היה ניתן לשליטה בלייב דרך אפליקציה בטלפון הנייד שלך. ו...יש לך את הסירטון הזה ביותר אסייתי?! (סרטון מגניב, הנקודה מועברת יפה, אבל משגעת את השכל השפה הזאת).
×
×
  • תוכן חדש...