Jump to content

oe300

  • הודעות

    459
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי oe300

  1. אני רק בא לאשר את דבריך אתה מדבר על האבארט' פונטו כן?
  2. ניראה האמת מעניין... אני אבדוק מה "הם" יכולים לעשות.
  3. מה החסרונות? אגב, פרט לק"מ הגבוה ממה שכרגע מציעים לי.. זה ניראה לא רע. השאלה המתבקשת היא, כמה גרוע יכול להיות לקנות רכב מ"חברה"?
  4. אני מסכים איתך בכל מילה כמעט, אין לי בעיה עם השידרוג של התוכנת ניהול מנוע וגם לא עם איך שהיא כרגע כמו שהיא פשוט לא מוצאים כאלה, לא במחירים האלו וגם לא בק"מ הזה. חושב לציין שמדובר ברמת גימור לוסו בפונטו.
  5. מי? האבארט? לא התבלבלתי 2011. שלי 2012 זה כן.
  6. חשבתי גם עליה, אבל אני לא ראיתי כאלו בשוק של יד שניה... אני סומך על האמינות שלו, פשוט זה נשמע לי קצת מוזר לשלם מעל המחירון כאשר הוא אמור להיות נמוך בכ10K. למרות המצב המדהים שלו... הייתי מצפה לטיפה התגמשות, הרי שאת ה10% האלה אני סופג, אח"כ אז למה שאני אספוג את כל ה10% עלי? למה לא חצי חצי? זה היה נשמע לי הוגן.
  7. כן, נכון היא נדירה יותר וזה גם פרמטר... אבל, אם יהיו מכוניות בסגמנט דומה ששווה לבחון במחיר נמוך יותר אולי אני כן אלך עליהן. השאלה היא האם שווה לקחת גם רכב שהיה ברשות חברה (אך לטענתם לא נעשה בו שימוש כזה) ועוד לשלם מעל המחירון (במקרה של האבארט). (ע"פ הק"מ והצמיגים, ניראה שזה נכון ושלא נעשה שימוש ברכב מי יודע איזה).
  8. התקציב, אני יכול למתוח אותו עד 130K (אבל רצוי לסגור אותו עד 120). כן ספורטיבי יותר, ע"פ התמונה... אני נוהג כיום בקיה פיקנטו. 1.2 אוט'. כן גם אופי הנסיעה קראתי ונסעתי על האבארט פונטו באמת קצת נוקשה אבל לא ממש מפריע לי אני אפילו אוהב את זה. דרישות? שיהיה ידני (כפול מצמדים זה אופציה אבל עדיין מעדיף ידני). נכון לכרגע אין לי בעיה עם 3 דלתות אני לא מרוצה מזה שאין ממש הרי חווית נהיגה בכזה רכב, ולא איכפת לי להוציא יותר בשביל לשדרג את התחום הזה.
  9. מקפיץ!, מה זה לאף אחד אין פה דעה או מענה ייעוץ? זאת לא שאלה כזו קשה...
  10. טוב, אז ככה: החלטתי שהרכב שברשותי לא מספק אותי (משום מה), ושאני רוצה לשדרג "טיפה". באבארט הציעו לי את הפונטו איבו שיש להם שהם אומרים שהוא לא שומש כמעט כרכב מבחן, אלא יותר בתור רכב של מנכ"ל הסוכנות של פיאט. המחיר שהם נקבו בו הוא 128K לשנת 2011 עם 14000 ק"מ, ללא תאונות ללא שריטות. עם טיפול ראשון כבר, עם אגרת רישוי עם טסט לשנה ואחריות לשנה. בפועל המחיר של הרכב היה אמור להיות נמוך יותר.. (כי הוא רכב חברה מעל שנה), אך לא היו מוכנים לבוא לקראתי במחיר. כמו כן דפדפתי וראיתי WV שירוקו 1.4 TSI 160 כ"ס בשוק (לא ראיתי הרבה כאלו) אבל המחירים שלהן יחסית דומים... אם יש למישהו הצעות נוספות אם אפשר בטווח מחירים נמוך יותר, או במחיר נמוך יותר ושנתון אחד מתחת.. אשמח לדעתכם.
  11. לא הייתי הולך על רכב ספורטיבי בהחלט, אבל כן הייתי נותן לו משהו עם "כוח", נקרא לזה ככה. אם יש נכונות להשקיע, ואין בעיה להשקיע את הסכום מיני קופר בהחלט מומלצת.. מה שכן אם כבר החלטתם ללכת על הפולו, תלכו על ה1.2 TSI
  12. אני חושב שזה יפה. זה אומר שברכבים מתחת ל1000K חסכת בפוטנציאל 1% בצריכת הדלק והוספת עוד עשירית או שתיים בהאצה שלו מ0-100 (לא לתפוס אותי במילה, לא עשיתי חישובים מדוייקים על זה).
  13. אין בארץ משווקים לערכה הספציפית הזו. הוא לא מגי עם BT זה תלוי ברדיו בלבד, תביא רדיו עם BT יהיה לך BT אם תחליט לעשות את זה עם דאבל דין, זה יעלה עוד 1000 ומשהו שקל. והמיקרופון יהיה מובנה בתוכו.
  14. יש לך בהוראות באינטרנט הכל. תנתק גם את המצבר וגם את הנתיך (רק ליתר ביטחון). יש להגה מפתח אלן שיפתח אותו. הבפנים של ההגה מודבק אבל שזה לא ידאיג אותך, זה יוצא מעולה בסוף.
  15. כמה כאלה אתה מביא? יש עוד חברות שילוח קודם כל: TNT UPS FEDEX אתה יכול גם כמובן לבקש שישלחו בדואר רגיל לשלם מכס, ואז זה יגיע או אליך עם EMS או באמצעות שירות הדואר/תקבל פתק כזה לאיסוף חבילה. אם אתה צריך להביא כמה כאלה- תלך על חברת שילוח כמו ROTHCARGO או משהו כזה. אם אתה מצליח להביא כאלה והם באמת חוסכים משקבל ולא יוצרים בעיות כי לא צריך לעשות איזון מתחים. תגיד לי אני אצטרף לקניה, (רק תגיד לי כמה זה עולה קודם). בכל אופן, שיהיה בהצלחה!
  16. oe300

    ירידת ערך לרכב

    תודה רבה לכולם!, עזרתם לי מאוד
  17. oe300

    ירידת ערך לרכב

    לא, אני שואל איך זה מחושב.. כלומר: כמה אחוז יורד על ק"מ גבוה? כמה אחוזים יורדים על רכב שהוא ליסינג? כמה יורד על רכב שהוא חברה? בסופו של דבר אני רוצה לרכוש רכב, ואני רוצה להבין האם ה-ירידת ערך מוצדקת או שמא אני צריך לבקש הורדה נוספת.
  18. חיפשתי קצת בארכיונים, אבל לא מצאתי. אם מישהו יכול להאיר את עיניי אני אשמח.
  19. oe300

    החלף חדש בישן!

    אני נדבקתי בחיידק. אני קולט פתאום שאני רוצה גיר רגיל... שאני רוצה עוד כוח שאני רוצה דברים שאוטו רגיל לא יכול לתת לי.
  20. יש ברשותי כאמור פיקנטו ואני חושב להחליף אבל אני אצטרך להוסיף סכום נכבד של כסף והרכב אצלי בקושי כרגע חצי שנה? האם כדאי לחכות לחידוש הביטוח ואגרת הרישוי? האם יש הבדל? איך אני יכול לדעת כמה הרכב שלי שווה היום?
  21. בדקתי עם משרד התחבורה על שינוי מידות צמיגים בפיקנטו שלי וזה מה שענו לי- " עומרי שלום רב, להלן התייחסותנו: יש באפשרותך להתקין צמיגים במידה : 175/50 R)75h)" אני מרגיש כאילו חסר לי איזשהו פרט.. או שמא נדמה לי?
  22. אני חושב שזה ייקח עוד קצת זמן...
  23. טוב, קודם כל- אני אתעלם ההערות הציניות וגם מתיקוני ההגייה שאני צריך לעשות. שנית, לא החנתי מעולם מתחת לשום עץ!. ו... האם אתה מכיר צבעי טוב באזור המרכז?
  24. איך אפשר לטפל?...
  25. פשוט מאוד, כי זה מה שאמרו לי!... על מה אני אסתמך אם לא על המומחים שלנו בצ'ט, על מי אסמוך? על אלוהינו שבשמיים? בנתיים הוא מעדיף שימותו 300-400 איש כל שנה.
×
×
  • תוכן חדש...