טוב, אז ככה:
החלטתי שהרכב שברשותי לא מספק אותי (משום מה), ושאני רוצה לשדרג "טיפה".
באבארט הציעו לי את הפונטו איבו שיש להם שהם אומרים שהוא לא שומש כמעט כרכב מבחן, אלא יותר בתור רכב של מנכ"ל הסוכנות של פיאט.
המחיר שהם נקבו בו הוא 128K לשנת 2011 עם 14000 ק"מ, ללא תאונות ללא שריטות. עם טיפול ראשון כבר, עם אגרת רישוי עם טסט לשנה ואחריות לשנה.
בפועל המחיר של הרכב היה אמור להיות נמוך יותר.. (כי הוא רכב חברה מעל שנה), אך לא היו מוכנים לבוא לקראתי במחיר.
כמו כן דפדפתי וראיתי WV שירוקו 1.4 TSI 160 כ"ס בשוק (לא ראיתי הרבה כאלו) אבל המחירים שלהן יחסית דומים...
אם יש למישהו הצעות נוספות אם אפשר בטווח מחירים נמוך יותר, או במחיר נמוך יותר ושנתון אחד מתחת.. אשמח לדעתכם.