אחינו, זה לא פינה של- "בוא אני מכיר מישהו שמוכר רכב". וגם לא- "אתה תגיד לנו איזה צבע ג'אנטים אתה רוצה ואנחנו נגיד לך מה הרכב המתאים לך".
מצטער אבל ככה זה קצת נשמע.
כמה זה יותר זריז? זריז כמו אימפרזה GT? (שהיא אופציה למרות שהיא לא קופה/האצ')
או זריז כמו קופרה? (שזה אופציה)
אל תשכח שבשנים ההן האיבזור היה דל יותר ופחות איכותי מהיום.
(כמובן שניתן לעשות התקנות).
ממה שאני ראיתי בשוק HGT לא ראיתי ואני גם לא רואה הרבה בשוק בכלל (אע"פ שחבר) מכר את שלו אם אני לא טועה לפני זמן מה.
רכבים כמו פולו GTI וקופרה לדעתי יהיו נפוצים יותר אם אנחנו ממשיכים לדון בקטגוריה של HOT-HATCHES.
כפי שאמרתי בנוגע לצבע, אין מה לעשות לוקחים את מה שיש... ואם לא מרוצים אפשר כמובן להוסיף כסף ולעשות ציפוי צבע/ פלסטידיפ. (נא לעלעל בשירשורים בקט' החיפוש).
וככל שאתה מחפש רכב שהוא יותר נדיר, ככה החלקים שלו ככל הניראה יהיו יקרים יותר ויהיה גם קשה יותר למצוא אותם (לכן אני לא שש להמליץ על הHGT) וזאת למרות שאני כרגע מאוד נהנה מאחותה הגדולה.
מניסיון אבל אנשים שכן הייתה להם, מאוד נהנו ממנה.
מקווה שעזרתי... אם יש עוד דברים בקנה, שוט!.