Jump to content

oe300

  • הודעות

    459
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי oe300

  1. אני נאלץ להצטרף לשאלה.
  2. אחינו, זה לא פינה של- "בוא אני מכיר מישהו שמוכר רכב". וגם לא- "אתה תגיד לנו איזה צבע ג'אנטים אתה רוצה ואנחנו נגיד לך מה הרכב המתאים לך". מצטער אבל ככה זה קצת נשמע. כמה זה יותר זריז? זריז כמו אימפרזה GT? (שהיא אופציה למרות שהיא לא קופה/האצ') או זריז כמו קופרה? (שזה אופציה) אל תשכח שבשנים ההן האיבזור היה דל יותר ופחות איכותי מהיום. (כמובן שניתן לעשות התקנות). ממה שאני ראיתי בשוק HGT לא ראיתי ואני גם לא רואה הרבה בשוק בכלל (אע"פ שחבר) מכר את שלו אם אני לא טועה לפני זמן מה. רכבים כמו פולו GTI וקופרה לדעתי יהיו נפוצים יותר אם אנחנו ממשיכים לדון בקטגוריה של HOT-HATCHES. כפי שאמרתי בנוגע לצבע, אין מה לעשות לוקחים את מה שיש... ואם לא מרוצים אפשר כמובן להוסיף כסף ולעשות ציפוי צבע/ פלסטידיפ. (נא לעלעל בשירשורים בקט' החיפוש). וככל שאתה מחפש רכב שהוא יותר נדיר, ככה החלקים שלו ככל הניראה יהיו יקרים יותר ויהיה גם קשה יותר למצוא אותם (לכן אני לא שש להמליץ על הHGT) וזאת למרות שאני כרגע מאוד נהנה מאחותה הגדולה. מניסיון אבל אנשים שכן הייתה להם, מאוד נהנו ממנה. מקווה שעזרתי... אם יש עוד דברים בקנה, שוט!.
  3. שמע, קודם כל לצערי כמו שאני מכיר את המדינה שלנו ב27 שנים שאני חי, זה לא יקרה לא יהיה פה שום דבר חוקי, אלא אם זה באישורי יצרן (וזה נדיר מאוד שיש כאלה דברים). מנוע אטמוספרי... אני לא יודע אם זה יעזור, אבל אתה יכול לדעתי לנסות מתנול או לשנות את הצנרת. שוב, לא קראתי מספיק בשביל לתת משהו קונקרטי אבל אני הולך לקרוא עכשיו.
  4. מה? עוד פעם בילשטיין? כן!, עוד פעם. מחפש חוות דעת על ilstein B14 PSS Suspension Kit האם מישהו שמע/התנסה ויודע משהו על הקיט המתלים הנ"ל?
  5. 150 ש"ח. זה לא סכום בשמיים. אבל רבאק... זה גם מה שעלתה לי ההתקנה אצלו.
  6. אני חושב שזה רעיון מעולה.
  7. בדיוק... הוא "דפק" לי קצת את החצאית של הטמבון האחורי עם ההתקנה של החיישני רוורס. הרכב באחריות יצרן עדיין (לא שזה משנה לדעתי לגופו של העניין). והוא מתקין חיצוני, הוא לא מטעם שום חברה.
  8. האם להעביר את החשבונית לבנאדם שהתקין לי את החיישני רוורס ולדרוש ממנו לשלם אותה? או האם להעלים עין ולספוג את ההפסד? אני לא רוצה לפגוע בבנאדם כי הוא כן חבר באוזושהי רמה. אולי רק להסביר לו את המצב ומה שקרה שיידע להבא? דעתכם בעניין, שוטו!
  9. טוב תיראה...עם החברה הזאת סצפיפית, לא. אני אישית התנסתי עם http://www.tmcmotorsport.com ומקריאה שעשיתי בעבר גם החברה http://www.racechip.de/en/ דיי מומלצת... על החברה הספציפית שרשמת פה לא שמעתי. אולי כי הם לא מייצרים לרכב שלי אז זה לא עלה בתוצאות החיפוש. קופסאות/tuning box/tuning kit היא בעצם אלטרנטיבה לREMAP. או כפי שנהוג לומר "לשים צ'יפ". הקופסא בעצם נותנת פקודות אחרות למנוע. כן, זה יעלה את הבלאי של הרכב, וכן זה מאוד מאוד כיף. למיטב ידיעתי אין לרכבים שהם לא מוגדשים קופסאות כאלה או אחרות. ישנן לרכבי טורבו בנזין וגם לרכבי טורבו דיזל.
  10. כן, תודה למדתי על זה קצת במהלך השבוע.
  11. עושה רושם שהוא לא... אבל אני כן, וזה מסבר את האוזניים והעיניים לכמה וכמה דברים, תודה.
  12. בקיצור זה תלוי ברכב.
  13. כשאתה אומר לא בריא... אתה מתכוון אליך או לרכב? וגם, כמה HP?
  14. סוף סוף הסבר כמו שצריך.
  15. אני לא חושב שלזה הוא התכוון, פשוט באלפא ווי הם דואגים לך להרבה דברים במקום שתעשה אותם בעצמך... גם באבארט זכאים לשירות הזה והוא מעולה.
  16. עכשיו הסברת כמו שצריך, זה ממש לא מובן שיש בארץ אירוע מוטורי.. שהוא לא נגיד של חברה מסויימת והוא לא פתוח לקהל להשתתפות/צפייה.
  17. מגניב שהיה לך מגניב. אבל אם הוא לא הגיע לאנשים פה, סימן שהפירסום שלו לא היה כזה טוב. שמע, נגיד על ההתכנסות שהייתה בכורזין של מגזין אוטו אם אני לא טועה... (מקווה שלא בכל אופן) כמעט כל בנאדם שמתעניין לגבי מידות צמיגים ברכב אפילו ידע. למה? פשוט... כי זה פורסם כמו שצריך.
  18. קצת מוזר לי שאת זה אי אפשר לפרסם... ודברים אחרים אפשר. מי שאמור לדעת יידע פשוט? קצת תמוהה לי, אז אני אמור להניח מזה שהם לא רוצים שיבואו אנשים. כי אנחנו פה רק כמה אנשים שנשמע להם מוזר שלא שמענו על זה עד שהגיע האירוע לקיצו. איפה זה שם את כל אלה שלא ידעו על זה? הם לא טובים מספיק בשביל להשתתף בזה? פתאום זה מעיין מועדון משל עצמו? נשמע לי קצת שטותי, מי יכול להחליט מי בא ומי לא? :
  19. אם אלה דברים כמו שאתה טוען שהם ייחודיים ורב גוניים כפי שאתה אומר אז שאפו.
  20. לגבי המיטו, לא יצא לי לנהוג עליה. שמעתי ביקורות מצויינות... לדעתי תלך על המיטו. אבל, שוב במבחן התוצאה זה הכל שאלה של מה אתה אוהב יותר מבחינת התנהגות כביש האצה. התנהגות בפנייה הרגשה של ההגה וכו'. מהתבוננות אני רואה שהחלטת כן ללכת על המיטו ואני מאוד שמח בשבילך על זה. במקומך הייתי הולך על ה155 שנת 2009 אף על פי שהקילומטרז' גבוהה יותר ביחס לשנתון. אבל זה כזה פונקציה לדעתי אם כל הטיפולים והאחזקה נעשו בזמן וכמו שצריך.
  21. תכלס? הייתי עושה את מה שבא לי שיהיה הולך לבית דפוס מבקש שידפיסו את זה בתור מדבקה לרכב ומדביק בעצמי. לי עלה אז בשביל מדבקה של צבע אחד- 12.5*35 ס"מ - 38 ש"ח. 20*7 ס"מ - עלה לי 18 ש"ח. לדעתי... לא כזה יקר. ולא צריך לעשות מזה ביג דיל, לכ"א יש חבר שיודע קצת לעבוד עם תוכנה גרפית כלשהי.
  22. לא אבל רעיון מעולה! אני אתחיל...
  23. את! המולקולה שנמצאת ליד האטם!, תתיישרי!. את בפוזיציה לא נכונה!.
  24. אני יודע שהיא לא מוזכרת פה, אבל הספלאש הידנית (אני יודע שהיא לא יפה מי יודע מה). תעלה 70K והיא עם אותו מנוע שיש בסוויפט. אני מניח שהאחיזה תהיה פחות טובה קצת כי היא יושבת יותר גבוה ממנה. ואולי שווה לבדוק הצעת ביטוח עליה...
  25. קודם כל, בשביל שגם אתה תוכל להנות מהרכב, הייתי מציע אולי טיפטרוניק. אם אני לא טועה בסיאט מציעים את העיצוב הישן יותר. אבל אני חושב שגם שם מדובר על דגם ידני ואם לא, מחיר הלאון יהיה מעל המחיר המבוקש של 100K. בשורה התחתונה, אני לא יודע כמה גיר אוטומטי. ומהנה הולכים באותו משפט (שים לב שאני עשיתי הפרדה בשביל שזה לא יהיה אותו משפט)
×
×
  • תוכן חדש...