-
הודעות
459 -
כאן מאז:
סוג התוכן
פורומים
בלוגים
מאמרי משתמשים
גלריה
חנות
הורדות
לוח שנה
כל מה שפורסם על ידי oe300
-
(התלבטות לגבי קניית) סופר מיני חדשה, תקציב 105K
oe300 פרסם הודעה בנושא של yaell בתוך ייעוץ ברכישת רכב
בדיוק בגלל זה היתרון הוא אצל הריו, קודם כל היא יותר זמן על הכביש (אומנם לא בהרבה אבל עדיין, יותר זמן). שנית, מה לעשות במחיר התבקש שפותח הפוסט שם זה עומד יפה בקטגוריה נכון יש פה יתרון של התיבה כמו שאמרו קודמי. בל נשכח שלא מדובר באיזה 1.8 טורבו שזה מה שיעשה לנו את ההבדל המהותי של איזה רכב לקנות. וכן אני מסכים איתך זה מעצבן... ברמות. ובשורה התחתונה אני ראיתי אותה הייתי בה ויש לה מה להציע אני יושב בתוכה אני מרגיש במרווח כמו בהונדה אקורד של אמא שלי... רק מאובזר יותר. -
(התלבטות לגבי קניית) סופר מיני חדשה, תקציב 105K
oe300 פרסם הודעה בנושא של yaell בתוך ייעוץ ברכישת רכב
היתרונות הם: שאין לה תא נוסעים מרווח. שאין לה SUNROOF. שאין לה BT שאין לה תחושה של רכב יוקרתי בLEVEL מסויים!. מלא יתרונות יש ליאריס!. -
כפי שנאמר ב11 הדיברות.... השיפור הכי טוב זה הנהג עצמו.
-
צריכת דלק 101 - הסברים, עצות, טיפים ומיתוסים לחסכון בדלק
oe300 פרסם הודעה בנושא של איתמר בתוך טכני, אחזקה וטיפולים
לי זה לא עוזר כי אני כבר מיישם פה הכל מהכל... אבל זה כתבה מעולה ואני ממליץ בחום לכל מי שרוצה חושב לקנות או קנה רכב ותוהה מה הוא עושה לא בסדר. -
עכשיו אתה מציב את זה ראש בראש עם אנג'לינה ג'ולי בGT500... ואתה מקבל... פפפפפ אין לי איך לתאר במילים. :lol:
-
אם הייתי בודק?! הייתי הולך לישון ברכב!
-
הלוואי שזה היה זה שהוא "נדלק" עליו... הוא אומר לי: הוא חזק! זה הנעה 4X4 (יופי אני אוכל לחרוט לו על הרכב "=16"). זה גדול! מי צריך רכב חדש (כן, קדימה מר טכנאי שבלחץ מחליף מנורה). וכשאמרתי לו על הסיאט אז התגובה שלו הייתה: סיאט? מי שמע על זה? אין לזה בכלל שוק. יש שוק לסיאט או אין? האם נופץ לדעתכם המיתוס שסיאט זה חתונה קתולית כמו שאמרו אפילו הסוכנים בפולקסווגן. אני לא חושב פשוט שהשיקולים שלו נכונים אם אלו השיקולים שלו.
-
כן אני יודע אין קשר לכאורה חוץ מהעובדה שאני מנסה לשכנע את אח שלי לקנות את הלאון ולא את הראב 4. למה בעצם? כי לסיאט יש מבצע שהוא לא רע לדעתי כי ראב 4 סתם יקר כי את הסיאט הוא קונה חדש ואת הראב 4 הוא קונה 2009. וכי הן באותו מחיר. אם יש לכם עוד נימוקים בעד, וגם נגד (אני אשמח לשמוע). אה ו... הוא לא איש של שטח. להלן המבצע של סיאט: http://www.seat.co.il/landing_2012_august.asp?ref=home-banner אם זה רק אני עיוור תעדכנו אותי
-
אין לי אותה קראתי ביקורות ואני ממליץ לי אישית יש ג'ברה דרייב, גם מאוד מבסוט עליה. אפשרות לחיבור של שני מכשירים במקביל וחיבור של עד 6 מכשירים בטוטאל. נכבה לבד אחרי אי חיבור של 10 דקות לBT דיבור ושהייה בין הארוכים שקראתי עליהם גם. לינק למוצר: http://www.wisebuy.co.il/wiseguys_review.aspx?pcatid=599&mid=801304&cid=6870
-
היום היה לי חלום אני רוצה לחלוק אותו אתכם זה לאחר שראיתי שני סרטונים אחד יחסית חדש השני "ישן" של אלפא רומיאו האחד תיבת הTCT והשני ניסוי מד הדופק של המיטו. בלילה חלמתי שאני נוסע בג'ולייטה 1.4 טורבו 170 כ"ס... האם גם לכם יש חלומות על מכוניות? אנא שתפו.
-
ופה הבעיה אלכס... וגם זמן השילוח מקוריאה הוא ארוך והוא שולח בלי tracking number. אגב, תודה על הלינק.. באם לא ימצא המוצר בארץ זאת דווקא תהיה אופציה לא רעה. לך תדע מתי זה יגיע...
-
http://www.ebay.com/itm/130744629705?ssPageName=STRK:MEWAX:IT&_trksid=p3984.m1438.l2649#ht_12979wt_1002 ומה העלות שלו? אשמח לתשובה.
-
הוא דווקא לא כזה מבלבל במוח... נכון המיסוי וכו' היה לפני... והיה הצדקה למחירים האלה אם הייתה תחבורה ציבורית נאותה בארצנו. וכמובן שתעבוד בשבת (רחמנא לצלן אוי וואי זמיר!). אני לא בא להתלונן כמו שאני בא לציין עובדה בשטח למי ששאל את עצמו "מה, עוד פעם שירשור דלק?" כל מה שקרברל ציין נכון אם הדלק יורד הוא ישפיע על דברים אחרים כי אנחנו צריכים אותו בכדי לשנע דברים.
-
אגב, מה היו התוצאות משירשור ההסבה לגז... הרכב מאבד סוסים ומומנט? או שזה נשאר אותו הדבר... בעצם כשאני חושב על זה אם המערכת הסבה לגז באה ע"ח תא המטען... אז אני לא יכול לא ישאר לי מקום לדברים.
-
זה מעולה שמילאת! אני גם הולך למלא כשאני אצא מהעבודה... אפילו אם זה יחסוך אפילו 3-4 שקלים. אני כבר ככה קורב עוד רגע לעשות הסבה לגז. ואז מה? הם יעלו את מחירי הגז? בכלל לא הגיוני... אין פה שום דבר הגיוני בהעלאת מחירים הזאת. והדלק ממש לא זניח בהחזקת הרכב, כפרות... דלק עולה לך יותר מ10000 בשנה, בלי למצמץ. אם אתה חושב שזה זניח.... אתה מוזמן לתדלק גם בשבילי.
-
אני לא מבין... הוא מרגיש מאויים כי החברה שלו פועלת נגד החוק. אז הוא מתגונן באיומים? על מי הוא חשב שהוא מאיים?
-
אני נאלץ להסכים איתך גם בחוזה בע"פ הוא היה צריך לציין דבר שכזה ואם לא. אז אין תנאים לקבלת הכסף חזרה. לפי כך רצוי לה להגיש תביעה על בגין הנ"ל.
-
ואנחנו ממשיכים לחייך? לי אישית יוצא 20 שקל יותר למיכל. הממשלה עושה עלי יותר מ950 שקל בשנה על העלאת המחירים הזו. כמה עושים עליכם?...
-
זה כ"כ מכעיס לשמוע דברים כאלה. ושואלים למה יש רכבים יושבים עומדים שבועות במתחם פי גלילות... כנראה שזו הסיבה. מצד שני... אני הייתי במתחם פי גלילות וההיענות שם של נותני השירות לא גבוהה. על מתחם של כמעט דונם יש לך סוכן אחד, ויש איתך באותו מתחם עוד 4-7 אנשים שמחכים גם שהאדון יתפנה. אז אין פלא שהמגרשים האלה נשארים כמו שהם.
-
שווה לעבור מפיג'ו 107 לקיה פיקנטו? ומחיר 107 משומשת
oe300 פרסם הודעה בנושא של eitanm בתוך ייעוץ ברכישת רכב
אני נוטה לחלוק... אני כבר שמתי 3 אנשים מאחור והם לא היו קטנים והיה להם בסדר. בסה"כ מדובר ברכב שאמור בסופו של דבר להביא אותך ממקום למקום.... אם כבר יש לבנאדם רכב והוא מרוצה ממנו אז למה יש לו להחליף אותו? בשביל עוד איבזור? אני בטוח שאם הוא יתאמץ הוא ימצא איבזור בחו"ל ויביא אותו ארצה. בשביל עוד כוח?... שפשוט יחליף לרכב משמעותית חזק יותר. אני לא הייתי רואה היגיון לקחת רכב קצת יותר חזק... אתה לא תיראה מישהו לוקח סקודה 1.4 ומחליף אותה ב איביזה 1.6... יש גבול קצת... -
שווה לעבור מפיג'ו 107 לקיה פיקנטו? ומחיר 107 משומשת
oe300 פרסם הודעה בנושא של eitanm בתוך ייעוץ ברכישת רכב
או שאתה עובד עלינו, או שנוח לך לעבור על החוק... לא יודע איך אתה מרשה לעצמך ולבטיחות הנוסעים שלך להכניס 3 אנשים מאחורה בפיז'ו 107 כאשר יש רק 2 חגורות בטיחות. http://www.peugeot.co.il/_Uploads/graphic_content/new_107/index.html#/1/ נא לדפדף. -
האם למישהו ידוע עלויות? האם יש מקומות שעוסקים בהדבקה של ציפוי "פילים". והאם ידועות גם עלויות של זה? ניסיתי לשים את הניר פילים בעצמי אבל זה לא הלך ממש טוב גם כשהוצאתי את הבועות זה היה ניראה כאילו אין חיבור בינו לבין החלון. האם יש למישהו טיפים? (בשביל שלא אצטרך לפנות לאנשי מקצוע).
-
תקנו אותי כולם אם אני לא טועה.. אבל ה107 והC1 אותו רכב, הC1 זולה יותר, אז למה לא ללכת על הC1 אם הוא כבר הולך על המיני ולא על הסופר מיני? אני אישית חושב שה107 היא אחלה בחירה, אבל הייתי הולך על הסיטרואן פשוט כי זה אותו דבר בכמה אלפים פחות.
-
שווה לעבור מפיג'ו 107 לקיה פיקנטו? ומחיר 107 משומשת
oe300 פרסם הודעה בנושא של eitanm בתוך ייעוץ ברכישת רכב
בתור בעלים של פיקנטו... אני אומר לך הפז'ו חסכונית יותר. אני בחרתי בפיקנטו מסיבות אחרות אבל תקציב: היא הרכב האוטומטי עם הנפח מנוע הכי גדול בקטגוריה (וחבל שאין את המנוע של ה1.25/85HP בגיר ידני). ניראות: בוא נודה בעובדות סתם היא לא זכתה בפרסי עיצוב. איבזור: היא הכי מאובזרת בקטגוריה, היא מרגישה בפנים כמו רכב ולא כמו קופסא (לפחות מקדימה). צריכה: מעניינת אותי הנתוני מעבדה כרגיל משקרים בפועל 1:15-1:16 משולב, ואתה תצטרך להתאמץ בשביל זה (בדגם האוטומטי). מבחינת נהיגה היא מאוד כיפית, יש לה רדיוס פנייה מעולה. ואם הייתי יכול (אולי אפשר אני לא יודע עדיין) הייתי מחליף לגלגלים 15 ורחבים יותר קצת. זמן האספקה ארוך יחסית, אלא אם תהיה מוכן להתפשר על צבע... יש בזה בעיה לי לקח חודשיים. ואני עושה קו "דומה" אשדוד-חולון. אגב, במקומך אם אתה קונה דרך חבר, תקנה ותמכור ישר! אתה תעשה רווח אם תמכור אותה אפילו ב1000 מתחת למחירון. -
שיפור האצה בגולף 2.0 דור רביעי מודל 2001 דגם קומפורטליין
oe300 פרסם הודעה בנושא של Skity בתוך שיפורים - כוח, אחיזה ומה שביניהם
האמת שלא. זה שמשהו כבד יותר לא יגרום לו ליפול יותר מהר. הוא צריך להיות בעל צפיפות חומר (מסה) שונה בשביל שזמני הנפילה שלהם יהיו שונים. עד פה לפינתינו בפינת ההשכלה
