טוב,
אז הייתי ב-רנו, הייתי באלפא, הייתי שוב ב-אבארט'.
ברנו הציעו לי את דגם 2011 ב140 (עם 3 שנים אחריות) ומי שאמר שהיא מאוד בסיסית... פירגן, זה כמו לנהוג בקליאו 1.2 ידנית מבחינת הפנים רק עם מנוע של 2 ליטר אטמוספרי. שאגב, לא מתאפשר לי בכלל לבדוק אותו כיוון שאין רכבים בארץ למבחן! (גאונים נכון?).
אצל אופל לא הספקתי להיות, אבל אני מתכנן לעשות גיחה בימים הקרובים.
לגבי האופל, אני חושב שיהיה קשה להוציא אותה במחיר כזה, כיוון שאין כאלה 2011 כיוון שהדגם הושק השנה.
הייתי בודק את ה500, אם היה לה תא מטען כלשהו... כי אני צריך להכניס לשם מידי שבוע עוד מזוודה ובתוכה 3 כדורי באולינג...
ככה שקצת קשה לי לראות איך זה קורה. מה גם שאני 1.86, לא ברור לי איך אני אדחס לשם כ"כ.
משימה שמתאפשרת לי כרגע עם הפיקנטו בתא מטען של 200 ליטר.