Jump to content

oe300

  • הודעות

    459
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי oe300

  1. מחוות דעת כשאני רכשתי רכב.. לא הייתי מסתכל על הכיוון של השירוקו. אמרו לי שיש הרבה בעיות על הגיר.
  2. האמת שאני אדע מחר רק... (כן אני יודע שיום ראשון סיכוי לגשם) אבל כואב לי לראות אותה ככה. אבל ממה שראיתי על רכבים אחרים, תוצאות טובות למדי. בדור אלון באזור התעשייה הישן רשל"צ, ביעקב פריימן. מחר אני אתן דיווח יותר קונקרטי. *מבקש באמת מהמנהלים להעביר לאסתטיקה... חלה פה טעות קלה.
  3. זה בסדר, כבר מצאתי לבד וגם דיי במקרה... אבל תודה.
  4. שיפור, כן מהותי... לא הייתי אומר. מה שכן, השיפור המהותי הוא בך בלבד. במהלך הזמן לומדים לנהוג חסכוני יותר.. אז אחרי X קילומטרים הרכב "נעשה" יותר חסכוני.
  5. באזור חולון-ראשון שעובדת אחרי 18:30, יש חיה כזאת? *חיפשתי בשירשורים קודמים ולא מצאתי ממש משהו שעונה על הדרישות.
  6. רן, אני לא יודע כמה אני יכול להיות פרמטר, לי יש את הABARTH PUNTO EVO שהיא מבוססת על הדגם שאתה מדבר. אין לי אותו הרבה זמן, אבל אני יכול לומר לך שאני מאוד מרוצה. נכון ההגה החשמלי הוא לא אולטימטיבי, אבל הוא גם לא מגרעה כזאת גדולה לדעתי. אמינות כללית, אין לי משהו רע לומר על הרכב, חוץ מזה שאתה צריך מבטא בריטי בשביל להפעיל את הBT. הגיר סבבה, הקלאץ' נינוח. במחיר כזה, הייתי אומר לך לבדוק את הרכב מקרוב.. אולי משהו דפוק בו חס וחלילה. אם הוא דומה בכוח שהמנוע שלו מספק כמו שאצלי במצב לא ספורטיבי, הייתי אומר שהיא מרגישה טיפה עצלה... ואת זה לא רק אני אומר.
  7. של BMC לabarth punto. מישהו יודע אם יש לרכישה בארץ?
  8. מה לא ברור?... נורא אסוציאטיבי! חשמל-> אנרגיה.. אנרגיה-> תחנת כוח-> תחנות כוח עובדות רובן בארץ על פחם, ופחם זה חומר בעירה. בונא!, דלק זה גם חומר בעירה!, אז אם אני מדליק אור בבית זה מבזבז בתחנת כוח מהפחם שהם שורפים אז גם ברכב שלי אני מדליק מנורה אז זה ישרוף יותר דלק!.
  9. אני ככל הנראה צריך להחליף את הרפידות ברכב (קצת חריקות פעם בכמה זמן). האם יש סוג מסויים על רפידות שאתם ספציפית ממליצים עליהן? קיבלתי המלצה על רפידות של tar ox. מישהו התנסה איתן ברכב שלו? איך הן? ועד כמה הבלאי שלהן מואץ?
  10. אני דווקא שמעתי ממכר שיש לו אבארט' שמריץ אותה ברמה 7... אני אישית לא יודע אם הוא עשה משהו עם הצנרת וכו'. אבל הבנתי שזה רץ לו, לא רע.
  11. אם הוא אינבוקס הוא בתוך ה"בוקס" איפה שהפילטר אז אם במוסך ירצו לבדוק את זה אפשר להחלךיף לפילטר המקורי חזרה.
  12. כן אפשר, לא רואה בזה בעיה. יש לנתק את המצבר, ואני לגיבוי הייתי מחפש את הנתיך של הכרית אוויר ומוציא אותו (רק ליתר ביטחון). לאחר מכן אפשר לעבוד בראש שקט. (זה אני יודע כשהתקינו לי שליטה מההגה בפיקנטו שהייתה לי).
  13. כן עברתי מפיקנטו (עוד לא הספקתי להחליף תמונה) מה שכן, אם יש לכם אנשים או מקומות שאתם ממליצים עליהם לקורס לנהיגה מתקדמת אני אשמח, תמונות בקרוב...
  14. אני רוצה להודות מקרב לב לכל מי שהמליץ שרשם בנוגע לשירשור ההוא, אני היום קיבלתי אותה, ואני מבסוט עד הגג... ה"חיסרון" היחידי במחינתי כרגע זה שהBT לא עובד מבחינת לדבר אליו ושהוא יחייג אם הספר טלפונים שלך לא באנגלית. למרות שאני חושב שזה לא נכון, אבל זה מה שהסבירו לי. אגב, ביטוח זה החלק שהכי שמתי ממנו 2550 ש"ח למקיף (אם יש לכם איתורן).
  15. תודה רבה לכולם, אני שמח על הפירגון.. הוא היה חסר לי קצת (כי מהמשפחה לא ממש קיבלתי אותו). אתם ממש תענוג. נ.ב, אני לא יודע אם זה מקובל, אבל אני אנסה- http://www.winwin.co.il/Cars/Search/SearchResults/CarPage.aspx?search=aa76e189acdc2f3edbc1964d0d3aec14 אני מוכר את הפיקנטו שלי, ואם אתם מכירים אנשים שמחפשים אז בבקשה תעזרו לי לקדם את זה.
  16. 1. מחיר 2. ביצועים. (אני לא מת על מתלים קשים מידי). 3. אני לא מוצא אלטרנטיבות שמתאימות לי בנתיים. 4. תא מטען. 5. אני קורא על המלצות של אנשים פה וגם במקומות אחרים ואני שמח עליהן. 6. העיצוב שלה. 7. מנוע. (למספור אין יחס לסדרי עדיפויות).
  17. טוב, הפור נפל: אני הולך על האיבו... קולאז' בקרוב.
  18. אני אעיף מבט...
  19. טוב, אז הייתי ב-רנו, הייתי באלפא, הייתי שוב ב-אבארט'. ברנו הציעו לי את דגם 2011 ב140 (עם 3 שנים אחריות) ומי שאמר שהיא מאוד בסיסית... פירגן, זה כמו לנהוג בקליאו 1.2 ידנית מבחינת הפנים רק עם מנוע של 2 ליטר אטמוספרי. שאגב, לא מתאפשר לי בכלל לבדוק אותו כיוון שאין רכבים בארץ למבחן! (גאונים נכון?). אצל אופל לא הספקתי להיות, אבל אני מתכנן לעשות גיחה בימים הקרובים. לגבי האופל, אני חושב שיהיה קשה להוציא אותה במחיר כזה, כיוון שאין כאלה 2011 כיוון שהדגם הושק השנה. הייתי בודק את ה500, אם היה לה תא מטען כלשהו... כי אני צריך להכניס לשם מידי שבוע עוד מזוודה ובתוכה 3 כדורי באולינג... ככה שקצת קשה לי לראות איך זה קורה. מה גם שאני 1.86, לא ברור לי איך אני אדחס לשם כ"כ. משימה שמתאפשרת לי כרגע עם הפיקנטו בתא מטען של 200 ליטר.
  20. משה נתן פה הצהרה חותכת... צריך ללכת ללכת לראות את הרנו. השאלה היחידה אם זה לא יהיה יותר מידי לקפוץ ממ85 ל203 כ"ס... כוח שהיה בידיי עד עכשיו הוא לא מורגש, כי בוא נודה גם בהונדה אקורד (2007) של המשפחה שנסעתי, היא כבדה, אז אתה לא מרגיש את זה כמו ברכב קל.
  21. בתור בעלים של אחת (אוטומטית). זה הכל תלוי איך אתה נוהג.. יש מיכלים שאני לא שם לב ומגיע ל1/13-14 יש מיכלים גם של 1-16. לדעתי תוסיף לרשימה את הסקודה סיטיגו והסיאט מיי. שהן גם במנוע 1.0 אבל הבנתי שיש עליהן ביקורות טובות. דעה אישית?, לא להיחפז. תגיע לכל סוכנות תכנס תיראה מה חשוב... איבזור? צריכת דלק? מרחב לך ולנוסעים איתך? תא מטען? תשב בהן והכי חשוב במכוניות קטנות לדעתי... קח איתך עוד לפחות בנאדם או שניים בשביל לבדוק גם כמה הוא סוחב.
  22. לנסות לסחוט את ה5% אז? או משהו אחר מטעם החברה?... בשורה התחתונה, הרכב טוב. שווה את המחיר שלו (אל תגנבו לי את הקניה מתחת לאף) אבל אח"כ כשאני ארצה למכור אותו אני אוכל אותה "סתם" בעוד 13-16 אלף שקל על כלום. (כמובן שאין לי גם ככה לא אגרת רישוי, לא טסט ושות') לשלם, שזה גם משהו. חייב אבל להיות משהו שאני יכול לקבל אולי כנגד הירידת ערך שאני אספוג אח"כ במכירה...
  23. זה שהוא לא עומר, אני יודע. אני רוצה לדעת למי להודות על המידע אבל...
  24. העלת לי חיוך הרגע... אמממ איך קוראים לך?
×
×
  • תוכן חדש...