Jump to content

oe300

  • הודעות

    459
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי oe300

  1. כן, יש אישור.
  2. עם תג מחיר חביב יכול להוות משהו חביב לנישת הביניים. 1.4 עם 140 כ"ס, נשמע מוכר. שמעתי את הביקורת מהוידאו שהיה פה. ואני מת לדעת כשהם אומרים קשיחה יותר למה הם מתכוונים...
  3. שאתה מנסה להיות ציני אבל קשה להבין את זה מההתנסחות הראשונית שלך.
  4. אמר זה שלפני שני טיולים הביא את המצלמה ובסוף צילם באינסטרגם.
  5. oe300

    חדש ! Abarth Punto SuperSport

    אמר זה שחיפש מתישהו לקנות את הג'אנטים שלה.
  6. oe300

    חדש ! Abarth Punto SuperSport

    ומצד שני... ואני מצוטט- "הרכב שלך כל-כך כיפי!" למה ככה שואל ונען- כי הוא חבר טוב והוא מצטרף אלינו לא מעט לנסיעות, אם זה במסגרת המסדר ואם לא...מה שנקרא don't pee to the well you drink from. לא חושב שיש צורך להזיל ריר על כל איטלקיה באשר היא, ואני לא חושב אישית (לפחות שלי) שהוא מדורגת במדד השובבומטר נמוך.
  7. אתה צודק.
  8. רק אני מסתכל בלינק הזה על הסוניק RS ומתאכזב מזה שהיא מגיעה עם אותו מנוע 1.4T שישב בזמנו בשברולט קרוז טורבו? (סליחה שאני סוטה מהנושא).
  9. מילים כדורבות.
  10. ניראה לא רע, אבל אם זיכרוני אינו מטעני אמורה הייתה להגיע עם חבילת איבזור. לא?
  11. oe300

    חדש ! Abarth Punto SuperSport

    אני רואה פה אנשים יורדים על הרכב הזה פה על ימין ועל שמאל, מתי מישהו מכם בכלל נהג באבארט פונטו? מתי מישהו מכם שאל את עצמו למה אנשים קונים את זה אם יש אופציות טובות יותר בשוק (ויש). אז- לכל אלה שאמרו שהם יקנו את הרכב בעוד 3 שנים בחצי... בהצלחה, כי המחירון של אבאראט בלוי יצחק ממשיך לטפס בעודני מקליד. דבר שני, בשורה התחתונה אמר פותח השירשור שיש בנתיים 5 כאלה שיגיעו לארץ הוא שכח לומר שנותרו כנראה רק 2 שאחת מהן זאת זו שבאולם. (והשנה עוד לא הסתיימה). \ולINFLAMES- להגיד שאין בזה היגיון ושזאת קנייה אמוציונלית ואז להגיד שהיית מוסיף עוד X כסף ולוקח רכב אחר, זה הכי לא אמוציונלי. (סתם נקודה למחשבה). *למען הפרוטוקול אני גם בעלים של פונטו ואני לא חושב בהחלט שהרכב הזה טוב מיתר הרכבים בקטגוריה, ויסכימו איתי שהוא אולי גם הפחות מהיתר (גם כן 200 סמ"ק פחות במנוע) וגם כמובן הספק נחות יותר כתוצאה מכך. לדעתי אתם פשוט עסוקים יותר מידי בלקטול ופחות מידי בלפרגן.
  12. זה גם תלוי איפה תידלקת. יש מקומות הרי שה98 הוא לא ממש 98.
  13. שמע, אני מנסה למקסם את הסיטואציה.
  14. רגע, זה אומר שעם קופסא זה 130
  15. זה בסדר להיאנח, אבל בל נשכח שכל הטריביוטויים באשר הם פונים לנישה מאוד ספציפית כמו שאומר ש4C זה נישה מאוד ספציפית או ג'ולייטה תילתן לדוגמא... (שזה משהו בקנה מידה הרבה יותר נפוץ). אבל זה לא המקרה, ואתה צודק. וזה גם טוב שאתה צודק. אולי זה יוכיח שלא צריך רק מכונית יפה ושם טוב, צריך שיהיה מחיר קצת יותר אטרקטיבי ומשהו מתחת למנוע. ע'
  16. כן, רק שאתה שוכח שה1.0 ליטר אקובוסט חזק יותר. לקחת רכב ששוקל יותר מטון ולשים לו מנוע של 85-6 כ"ס... נשמע כאילו אתה מנסה להתחרות בפז'ו 301 עם תג מחיר גבוה יותר.
  17. ישב על הרכב כחצי שנה (עשה כ2000 ק"מ). 0525971975. עומרי.
  18. היבואן של בילשטיין הוא בכלל אספיר... ולא פיטסטופ. אבל אני (החבר של אוראל עם האבארט פונטו איבו) קניתי בכלל מTOP RPM, הם נתנו לי את ההצעה הכי זולה. לאחר מכן התקנה וכיוון במעבדה אצל ז'וז'ו.
  19. תסע על פורד, ותבין. וכן, אחרי כל הנפלאות ששמעתי מהמנוע הזה... אני פשוט אצוטט שיחה עם נציג WV באולם שלהם בת"א. - שלום, איזה מנוע זה? - 1.4 טורבו 160 כ"ס (טיגואן). -מגדש כפול? -כן!. -טוב, יום נעים!... (אני יוצא מן האולם).
  20. oe300

    Abarth Israel Event בראשית 2013

    האירוע הזה, היה פשוט תענוג. כן ירבו היה מושקע, היה חברתי מאוד. היה פשוט הרגשה של חופש.
  21. איך מדובר ברכב אטמוספרי אם השם שלו הוא BRAVO 1.4T? :lol:
×
×
  • תוכן חדש...