Jump to content

oe300

  • הודעות

    459
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי oe300

  1. מכיר את הרכב, לא אישית- מה אני יודע? היה של עומר לוי בכבודו ובעצמו. נמכרה לאחד מיועצי מגזין אוטו, עברה דיטיילינג קפדני, ונינהגה בקפידה. לאחר מכן עברה ליד הנוכחית גם כן עובד במגזין אוטו, ראיתי אותה לפני כשבועיים. הייתה ניראת מאוד שמורה.
  2. להיפך, סוף סוף משהו שונה בכביש. אתמול ראיתי אחת ומאוד התרשמתי ממנה לטובה.
  3. oe300

    עובר לאוטומט

    אבא שלי היה נוהג ככה.
  4. יש עכשיו אחת מוצעת למכירה... מישהו שבמקרה אתמול ראיתי מוכר אותה, שחורה ושמורה. אם מישהו ירצה את הנייד שלו שישלח לי בפרטי ואביא לו.
  5. רגע רגע יש לי- סטוגודוש! (NOT)
  6. אין מצב, אלא אם אנחנו מדברים לא רק על החלפה של הטורבו אלא גם מזרקים קולר סעפת... בקיצור רכב אחר. אומנם הבראבו והגאנדה פונטו אבארת יושבות על אותו מנוע TJET אבל לא שמעתי מעודי על שום סדנא שהצליחה להוציא מהמנוע הנ"ל מעל 300 כ"ס. רק למען סיבור האוזן- הקיט הכי מוכר ונפוץ שנמכר בשוק היום לפונטו מביא אותה ל275 כ"ס (פרוטוקסייד). (מנוע מולטי אייר) וקיט של 500 ל300 כ"ס (של רומיאו פרארי). אני יכול להבטיח לך שאין שום דבר מקורי ברכב הזה, אני אפילו הייתי חושד שיש פה מנוע 1.8MA. ולא 1.4...
  7. אגב ישנם גם ציפויים המורידים את החום ברכב אך לא אוטמים אותו מבחינת צבע.
  8. WRX 2007 מקורי- 500 ש"ח אגזוז מקורי של אבארט פונטו- 400 ש"ח.
  9. ישבה על אבארט פונטו, ירדה מהרכב עקב מעבר לתוכנה. מתאימה ל- אבארט 500, מיטו, ג'ולייטה, (ייתכן גם בראבו). מחיר 1500. נא ליצור קשר בפרטי או בנייד 0525971975.
  10. טוב, קראתי פה את התגובות- ואני לא מכיר אותך מבחינת יכולות נהיגה. אבל- קורס נהיגה מתקדמת, זה שיפור שהולך איתך ואין טוב מזה. ואם באמת שיפורים? מתלים, וזהו בערך. לא יודע אם הייתי נוגע בעוד משהו בחצי שנה הקרובה אם בכלל.
  11. גירסא מעודכנת (3 חיווטים) מתאים ל- אבארט 500, מיטו, ג'ולייטה, אבארט פונטו (בגדול לכל מנועי הT-JET והMULTI AIR). 0525971975 עומרי. מעלה הספק ומומנט בין 18-30%.
  12. לדעתי תיקח או אקרפוביץ' או רקורד מודנה או ראגאזון לי יש ראגזון על הפונטו וזה נשמע מעולה. *זה השלב להזכיר לך שכל אגזוז יישמע אחרת על רכב אחר. לך תיראה סירטונים לפחות שיהיה לך מה שייסבר את האוזן. באמת שאם אתה לא עושה עוד שינויים במרכב השינויים עניין הסוסים יחסית זנייח, מדובר בסוסים בודדים. כי אתה לא נוגע בDP. אני אציין פה שאני מכיר מישהו עם רמוס ואני ממש לא אוהב את הצליל שלו. אבל יש גם אחלה צנרות של נוביטק ושל סופרספריט בקיצור ב500 השמיים הם הגבול..
  13. מתאים ל- מיטו תלתן, מיטו 135 כ"ס, אבארט 500, אבארט פונטו, ג'ולייטה 170 כ"ס. ייתכן ומתאים גם לג'ולייטה תלתן. מעלה את ההספק בין 18-33% תלוי במשתמש ובאוקטן. יצירת קשר בפרטי או בנייד- 0525971975. עומרי.
  14. אני לא יודע במה נהגת אבל זה לא נשמע כאילו נהגת במיני קופר S בכל אופן. כן המושבים נוחים, כן הם אוחזים. להגיד שהמערכת של איידרייב מסורבלת זה לומר שקשה לך עם ממשק אינטואיטיבי. אנחנו מדברים על רכב שמרגיש בפנים 200K גימורי עור תפרים תאורות מתחלפות, מושבים מתכווננים, הגה של ג'ון, סאן רוף כפול, להגיד שהרכב הזה לא מרגיש יקר כמו שהוא עולה? מישהו פה קפץ מעל הפופיק. (הדש בורד ספציפית ברכב הזה לא להיט אבל אפשר בהחלט להזמין אחר). בנינו? מי צריך גיר אוט'?? בטח כשיש לי גיר ידני שיודע לעשות לבד היל אנד טו? המנוע עצמו עובד חזק, לא אומר שלא. אם צריך יותר מזה? לא הייתי מתנגד, בסה"כ הם כן LOW TUNED IT. הדבר היחידי שאני מסכים עליו זה הבלמים שכן, אם היית נוכח ביום נסיעות המבחן של מיני בפתח תיקווה באזור קריית אריה הייתי משכיל לדעת שהליקוי בבלמים נובע משחיקתם. נכון, לא מבריקים במיוחד. אבל סטוטאל אני לא יכול להסכים איתך כמעט על שום דבר שרשמת לצערי.
  15. מקפיץ.
  16. לא סתם רחמנות כי אם רחמנא לצלן.
  17. הקפצת מודעה.
  18. הקפצת מודעה.
  19. מתחילה ב360K לדגם קופה הבסיסי בעלת הנעה קידמית, ועד- מעל ל400K לראודסטר עם קוואטרו.
  20. אז הגענו אני וRS לסוכנות בשעת בוקר מאוחרת קובי קיבל את פנינו בברכה והודיע לנו מראש שהרכב מוכן כבר. הצביע לכיוון איזור נסיעות המבחן ואמר זו הכלה!, חשבתי לעצמי; ועוד איזו כלה לבושה כולה לבן נוצצת וכל גימור ועיקול בה רק מחמיא לה, כן זה הולך להיות מהנה. אני אישית קצת בחור מיושן באופיי היה לי קצת קשה התחלה עם ההנעה ללא מפתח כל מערכת השליטה מההגה והקונסולה המרכזית שנותנת "פייט" לI DRIVE של BMW, אז אחרי שתפסתי את הפואנטה זה כמו לרכב על אופניים והאופציה חלפתוח את הספויילר? מגניב!. כך יצאנו לדרכנו, כשאני בודק את תא הנוסעים תוך כדי ואני אומר לעצמי, לא הייתי משנה פה כלום. הMMI מגניב להחריד כמה אופציות שפשוט תענוג לקל לדפדף בו. אישית, שלא כחברי איש המערות לא חשבתי מעולם על האופציה הזו של פתחי המזגן אז לי זה ניראה כל כך נקי ומדוייק מבחינה עיצובית שקונסולת המזגן מחוברת לפתחים שלו, זה שומר על יתר עיצוב הרכב כל כך נקי, לא ערום. נקי. וכך יצאנו לדרך, אני באאודי וRS ברכבי שלי. חייב לומר שלעבור לזה מהוט האצ' לוקח כמה רגעים ואתה מבין שיש פה מרחב עצום בפנים לעומת קודם. וכך גם היה כשלחחצתי על דוושת הגז- כוח עצום. פשוט תענוג, כמה שהוא זמין וכמה שהוא חוויתי. לאחר כמה דקות אמרתי לעצמי איך זה יהיה ב"ספורט" ולא ב"דרייב"- התגלה לי באותו רגע עולם חדש, חיה אחרת לגמרי. מקשקשת בזנבה מנוע עם ניהול שנעשה יותר אגרסיבי אגזוז שמפצפץ לו בקפיירים בכל העברת הילוך- בקיצור? כיף גדול. עולים מאשתאול ולאחר שעברנו בהזדמנות קלה רכבים שהגבילו אותנו האאודי הרשימה בקצב שלא הייתי רגיל אליו קודם, סוף סוף אתה ברכב שאתה גם יכול לסוע בו מאוד מהר יחסית, וגם באמת להשקיע בנהיגה. ולא- רק תסובב את ההגה ויהיה טוב. זה טוב שהרכב גורם לך לעבוד אתה מרגיש שזה באמת אתה לוקח את הפניה, זה מגביר את התחושת ביטחון ברכב ברגע שזה קורה. ההיגוי מאוד חד וחלק וברור, אבל אישית לי היה קשה קצת במקטעים בהם האספלט היה מיושן ורעוע אבל זה כמעט בכל רכב. אני חושב שזה משהו שאאודי עשו מאוד לטובה ברכב הזה מבחינת הגיר שההעברת הילוכים בו מאוד כיפית וחלקה ויחד עם זאת בנו פה ניהול מנוע שהוא שונה ומראה בעל כורחו שהעליונות פה היא אכן באמצעות טכנולוגיה. אני אסכם במילותיו של אופנוען שדווקא רכב אחרי איש המערות- "היה כל כך כיף לסוע אחריך!" אז אם לאופנוענים היה כיף והם לא היו אפילו ברכב אז אני בהחלט יכול לסכם- שהאאודי TT החדשה מהנה מאוד(כן כן גם הנעה קידמית) מרשה לעצמך להתנהג כמו ילד ועת ובעונה אחת להיות המבוגר האחראי (במצב D כמובן) ).
  21. מקורי של סקמוטו, נא ליצור קשר ב- 0525971975.
  22. oe300

    Abarth RoadTrip 01/2015 + pics

    כן בעיקר אם אתה עושה על האש ומעלה תמונות כפי שאתה נוהג לעשות.
×
×
  • תוכן חדש...