סיומת אגזוז ניקל מורכבת הרי עם בורג בלחץ.
עכשיו היו מקומות שקראתי שזה לא חוקי אם זה מפיק רעש, האם זה נכון? האם בכלל יש כאלו? או שמא אנשים בילבלו בין זה לבין מערכת האגזוז עצמה?
(כן, אני מודע לזה שזה לא תורם כלום חוץ מקצת יופי לרכב).
השחמה, היא הדרך החוקית היחידה לחלונות כהים מקדימה, הלא כן?
אם כך, עד איזה דרגה (מבחינת %ים)?
והאם מישהו מכם מכיר מישהו שעולה את העבודה טוב ומה העלויות של זה? (שמעתי פעם ראשונה 400 לחלון, לדעתי אפשר למצוא זול יותר, אך טרם בדקתי).