Jump to content

oe300

  • הודעות

    459
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי oe300

  1. oe300

    סופר מיני עד 110

    אכן מנוע חזק יחסית לגודל ולקטגוריה. לא יודע על גרסאת הסדאן אני אישית לא ניסיתי, אבל באמת אוטו כיפי. פשוט למדי בפנים. ובאמת מגיב מידית. "מאזדה 2 לא נוחה לרגע" * "מאזדה 2 לא נחה לרגע"
  2. oe300

    סופר מיני עד 110

    טוב, אז כפי שאמרו רבים ומלומדים אחרי... מנוע 1.2 TSI יעשה את העבודה קח בחשבון שאתה מקבל אחריות לשנתיים יש דילים מעולים עכשיו לעמיתי "חבר", על סקודה וסיאט (שכמובן מגיעים עם המנועים האלה). מגיע עם חבילת איבזור לא רעה בכלל. ככה שאם יש לך מישהו שאתה מכיר, זאת אחלה הזדמנות לנצל אותה. אני יודע שאם היה לי את הצורך והכסף, זה לבטח מה שהייתי קונה. אם אתה לא מכיר מישהו דרך חבר, זה קצת בעיה כי יהיה קשה למצוא כאלה בשוק (פשוט כי הן טובות). השאלה היא באמת... אם יש מבחינתך הבדל בין מיני למשפחתית קטנה... כי זה פותח לנו אולי עוד מכוניות להמליץ עליהן.
  3. איזה מדינה של של.... $@%^!#$%@$&@%&&^@$@!^ (אסור לעבור על חוקי הפורום) אנחנו!.
  4. אתה בטוח שבשום דרך תומר? כי אני ראיתי כבר חלונות מושחמים מקדימה. ונאמר לי שמקדימה מותר רק השחמה (כלומר, אסור הדבקה של פילים).
  5. האם כאלו שמפרסמים באוטו365... (מצטער אבל אין לי הרשאה עדיין לשים לינקים). (סליחה על הפרסום). נחשב משהו זול מסין?
  6. סיומת אגזוז ניקל מורכבת הרי עם בורג בלחץ. עכשיו היו מקומות שקראתי שזה לא חוקי אם זה מפיק רעש, האם זה נכון? האם בכלל יש כאלו? או שמא אנשים בילבלו בין זה לבין מערכת האגזוז עצמה? (כן, אני מודע לזה שזה לא תורם כלום חוץ מקצת יופי לרכב). השחמה, היא הדרך החוקית היחידה לחלונות כהים מקדימה, הלא כן? אם כך, עד איזה דרגה (מבחינת %ים)? והאם מישהו מכם מכיר מישהו שעולה את העבודה טוב ומה העלויות של זה? (שמעתי פעם ראשונה 400 לחלון, לדעתי אפשר למצוא זול יותר, אך טרם בדקתי).
  7. טוב, אמממ טורבו יכול להיות אופציה אם אני אהיה מעוניין להשקיע כ"כ הרבה ברכב הזה. למרות ש... קודם כל חוששתני שייתכן וגם אם קיימת האופציה זה לא אפשרי, כי גירסאת הטורבו מגיעה ב1.0 (105 כ"ס). אם תהיה גירסאת טורבו לדגם הנ"ל הוא יגיע ככל הניראה ל130 כ"ס (כמו הריו 1.2 טורבו). ויכול להיות שזה יהיה TOO MUCH TOO CARRY.
  8. זאת אחת המטרות, המטרה העיקרית הוא רכב קטן מעוצב קומפקטי בעל הספק טוב ביחס לקטגוריה וכמובן... איך לא להגיע ממקום למקום כמובן גם שחלק מהשיקול היה האיבזור והנוחות היחסית שיש לו. אהה ולמי ששואל לגבי הצריכה 15.8 משולב.
  9. סבבה. כמובן שאשמח לעוד חוות דעת.
  10. טוב, למכור אותו... אני לא אמכור כי קניתי אותו ממש לא מזמן. היו אחדים שהציעו לי להחליף פילטר, אבל בהתחשב בנפח המנוע... אני לא יודע כמה זה ייתן.
  11. טוב אז אני עומרי, ואני חובב מכוניות בהצתה מאוחרת (קצת נדחף הצידה במהלך השנים) ועכשיו כשבאמת קניתי את הרכב הראשון שלי התעוררה בי מחדש התשוקה. אז, בבעלותי פיקנטו 1.25 אוט' EX וכן תגידו שזה לא מועד לשיפורים אבל, האם יש משהו שבכל זאת ניתן לעשות בנדון? לא בהכרח יותר כ"ס אני אשמח גם אם זה יהיה יותר מומנט. אם יש משהו שניתן לעשות (כמובן ידוע שאם משפרים דבר אחד, צריך לרוב לשפר דברים אחרים גם). אהה כן, ועד כמה זה חוקי/פוגע באחריות. כי אני כן יודע שיש דברים שאפשר להוציא עליהם אישורים במשרד התחבורה/הרישוי. תודה.
×
×
  • תוכן חדש...